En een ferme sloopkogel, want het is een sterke vrouw!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een shovel voor nodig![]()
[afbeelding]
Zei ie er(dit keer) niet bij ' de polulairste bewoner van het huis' ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Huub neemt op met "Hallo met Joep Miljoen!"
Kloptquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zei ie er(dit keer) niet bij ' de polulairste bewoner van het huis' ?
Ik kan dat topic niet vindenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
Ik erger me trouwens mateloos aan dit kleine dingetje onderin mijn beeldscherm
en ik doe zo mijn best elke gedachte aan haar te vermijden![]()
[afbeelding]
Ligt niet echt aan jou, hier hapert ie soms ook (omdat veel mensen in het DE forum zitten denk ik)quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef ruby het volgende:
Is Fok zo traag of ligt het aan mij?
Als je de streams via de link van HiDiHo volgt..quote:
Die tekening?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of Natasia expres zo lelijk getekend is in de Telegraaf om te voorkomen dat ze zegt "wel een mooie tekening van mij"
Ilona en Huub hebben het dus gezien. Vraag me af of ze het nog gaan vertellen
Hidiho is zo "grappig" om zijn livestreams een nieuwe naam te geven ipv "de gouden kooi"quote:
Ow, vandaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Hidiho is zo "grappig" om zijn livestreams een nieuwe naam te geven ipv "de gouden kooi"
en nee, fok is niet traag hier, sinds ik vanmiddag alle temp files heb gewist
krant moest onmiddelijk ingeleverd wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de streams via de link van HiDiHo volgt..
[..]
Die tekening?
Die zal nataasia toch zelf ook wel tegenkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |