das natuurlijk ook een optiequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
McDonalds.
Het kan te PUB ook.
Mijn voorstel is "gewoon" naar Rimini's te gaan, Budget Pizzaria met prima pizza's voor rond de 5 euro. Er is ruimte voor grote groepen en het is 2 min lopen van de B&W.
Inderdaad, voor ongeveer de prijs van een Mac menutje heb je daar gewoon een fatsoenlijke pizza. Een keuze waar ik niet lang over hoef te denken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Mijn voorstel is "gewoon" naar Rimini's te gaan, Budget Pizzaria met prima pizza's voor rond de 5 euro. Er is ruimte voor grote groepen en het is 2 min lopen van de B&W.
Dan gaan we toch daar eten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Al zit ik liever bij een steakhouse met 450gr dooie koe op mijn bord, maar das een ander verhaal.
Ik zou wel willen, maar we hebben met studenten te maken die 3 weken kunnen leven van dat stukkie vlees dat ik daar op mijn bord laat verkolenquote:
hehequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef PPL het volgende:
Cover up your face
You can't run the race
The pace is too fast
You just won't last
Mmmm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar we hebben met studenten te maken die 3 weken kunnen leven van dat stukkie vlees dat ik daar op mijn bord laat verkolen.
Waaronder mijn eigen studentje.
quote:
Opzich kan iedereen het altijd nog voor zichzelf uitmaken, mee-eten is niet verplicht lijkt mequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Rimini's lijkt me prima!
Ik zat nog even aan die tapastent te denken maar ten eerste is het een beetje uit de richting en het duurt te lang voor een rock avond. Doen we dan wel een andere keer.
Ik boek hem als "voorlopig".quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef wickedweirdo het volgende:
ik zal 10 maart vast ff in de agenda van me foon zettenstaat dat in ieder geval vast
Als iemand die ook onder de plak zit begrijp ik je uiteraard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef HeatWave het volgende:
met zijn 2'en steak eten zal me niet in dank worden afgenomen PPL, dat zou JIJ als eerste moeten snappen.
Mwah, niet onder de plak opzich hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Als iemand die ook onder de plak zit begrijp ik je uiteraard.
[afbeelding]
Túúrlijk joh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet onder de plak opzich hoor.
Maar er is kwestie van een licht budgetverschil zeg maar.
Dat zal ik ook wel doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Túúrlijk joh.
Noem het maar zoals je wilt hoor.
[afbeelding]
Goed plan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zien het tegen die tijd nog wel, laten we maar gewoon van de pizza's uitgaan vooralsnog.
Voor zover ik weet wel jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Goed plan!
Pizza is altijd goed.
Er is hopelijk wel maar één Rimini's?
Dat we niet weer bij de verkeerde zitten enzo...
ik niet, ben ik nu speciaal?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:
En volgens mij is vrijwel iedereen die nu op de lijst staat er al eens geweest.
Ja, je bent een heel speciale jongen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:47 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik niet, ben ik nu speciaal?![]()
*krak*quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
Gezellig
Wie missen we nu nog eigenlijk?
Hebben BE en Stinkie elkaar eigenlijk leren kennen op een Rock meet?
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Althans, toen hij met mij mee reed naar een pre-meet van de rock meet.![]()
Ik zat net al tegen Aventura te vertellen dat ik, ondanks dat het pas 2 jaar geleden is, best nostalgische gevoelens heb mbt al die keren meeten in de B&W.![]()
Jajajajaja, sentimenteel vrouwmensch ja.And proud of it!
Welke meeting niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.
Het zijn dus wel "vruchtbare meetings"
Patserquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:heb verder even weinig te melden eigenlijk ben nog onder de indruk van de ontruiming net
Pas nou maar op als je naar buiten gaatquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik maak ook eens wat meelas alleen minder leuke geruchten we gaan ff verder nu
ontruiming ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:heb verder even weinig te melden eigenlijk ben nog onder de indruk van de ontruiming net
Cinna en ChOas zagen elkaar voor het eerst op zo'n meet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.
Het zijn dus wel "vruchtbare meetings"
Aha...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Ze is al naar huis, maar ja, dat was op de UU idd..
Ja, zelfde gebouw, andere vleugelquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Aha...
Daar was toch een hijskraan op gevallen of zoiets dergelijks?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Jij leeft nog, dus de rest boeit me niet.
Sure, CS is afgesloten, Utrecht CS ook, er rijdt geen moer op dit momentquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Auto laten staan en trein pakken!
ja ik komquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom wel thuis denk ik. Op de een of andere manier..
Taxi ofzo.
Anyway, iedereen wel mijn post over Zondag gelezen al?.
Handig is ook overrated, en het Happy Hour is maar tot 20:00, dus tijd zat om weer op tijd achter de breinaalden te zitten thuisquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet.
Is niet echt handig op een zondag.
Offtopicquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Aventura het volgende:
D'r rijden geen treinen richting amsterdam en CS is ontruimd
Het wordt nog een lange dag.
je doet maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef HeatWave het volgende:
met zijn 2'en steak eten zal me niet in dank worden afgenomen PPL, dat zou JIJ als eerste moeten snappen.
Als hij en PPL zo nodig daar naartoe moeten doen ze maar hoor. Ik kan me heel goed alleen reddenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn veul gezelliger dan hij hoor!![]()
Ik kijk wel. Je draait wel regelmatig nu. Is er kans dat je ook op vrij of za mag draaien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Offtopic.
Kom je ook Zondag?.
Neuh, het is GuestDJ tijdens het Happy Hour en dat is altijd op Zondag. Er was gewoon weer een plek vrij..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Je draait wel regelmatig nu. Is er kans dat je ook op vrij of za mag draaien?
Tuurlijk, altijd!quote:
Jamer dat er geen beren restaurants zijn in Amsterdam!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Al zit ik liever bij een steakhouse met 450gr dooie koe op mijn bord, maar das een ander verhaal.
Daar gaat onze beautydag. Hodver.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Jeutje, het dak van het fitnesscentrum in Alphen a/d Rijn waar mijn schoonpa net aan het trainen was, is eraf gewaaid!
Niemand gewond gelukkig. Heb zelf niets bijzonders meegemaakt, mijn bussen reden op tijd en er vielen wat takken her en der terwijl ik naar huis liep.
meestal hebben ze toch wel minstens een frituur ook...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,hebben ze bij dat Rimini's alleen pizza's of ook ander voer? Ik ben niet zo van de pizza's namelijk.
omg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Sanne het volgende:
Kijk maar even niet op Iens voor recensies. Als ik die had gelezen voor ik beter wist zou ik er nooit meer willen eten.
Plus, met de oude panden die je daar hebt is niet eens zeker te zegen dat de oorzaak van de kakkerlakken bij hun zit. Als er ergens 1 huis/restaurant zit waar het een zooitje is, heb je die beesten zo in het hele blok zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het ook gelezen. Ben geen mietje maar brrrrr..........
Maar aan de andere kant heb je in andere tenten niet de garantie dat het daar niet is.
dat wil ik heul niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom moeten mannen altijd hompen vlees?
Omdat vleesch vaak lekker is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom moeten mannen altijd hompen vlees?
En... kakkerlakken zitten niet persé bij vies, eerder bij vochtig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus, met de oude panden die je daar hebt is niet eens zeker te zegen dat de oorzaak van de kakkerlakken bij hun zit. Als er ergens 1 huis/restaurant zit waar het een zooitje is, heb je die beesten zo in het hele blok zitten.
Heel voedzaam hoor, insectenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Genoeg andere mogelijklheden om te eten toch?
edit: Hoewel het mij eigenlijk ook weinig uitmaakt zolang ze niet op mn pizza zitten
Eet jij ze toch lekker opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel voedzaam hoor, insecten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er (en vele fokkers hier met mij) vaak genoeg gegeten en nog nooit ziek geworden ofzo.
In die buurt is het uberhaupt lastig je keuken fnoorder vrij te houden.
Een psv-erquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:43 schreef Aventura het volgende:
Een wat?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:43 schreef Aventura het volgende:
Een wat?
Voor jou doet ie dat vast welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef Ole het volgende:
draai je wel Rammstein Heatwave?
Dat is maar beter ook denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als het over Zondag gaat wel ja.
Op de meeting zelf ben ik iig geen DJ voorzover ik weet.
Incubusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Zooooo, kaarten Eagles of Death Metal zijn besteld.
Lijstje concerten schiet al weer aardig op :
Rifles
Incubus
Deftones
Ben Folds
Eagles of Death Metal
Niet vanwege je muziekkeuze of zo, maar nu kun je gewoon meezuipenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Vaak zat gedaan tijdens de eerdere Rockmeets in de SamSam hoor.
Alleen toen had ik wat in te brengen in de kroeg. Nu ben ik gewoon een van de vaste klanten
.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet vanwege je muziekkeuze of zo, maar nu kun je gewoon meezuipen
Dat is wel goedkoper dronken worden,want geen eten=eerder dronken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we daar niet eten, boeiend.
Nou,ik moet zeggen dat ik van cola soms beroerder word dan van bier.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
Trust me, snel dronken worden is niet mijn idee van leuk uitgaan. Enneh, zeker op een (eerste) meet is het niet aan te raden. Mocht je ooit gaan kotsen, mensen raar aanstaren of van een trap afvallen, dan blijft het je je hele Fok 'carriere' achtervolgenMaar met een hele avond cola zal het je niet overkomen
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef RealZeus het volgende:
en een ruime dansvloer die niet te vol staat.
quote:
Op een rock meetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is toch geen Zanger Bob fan-avond of zo hè,want dan haak ik af.
Ik reageerde toch niet op het stukje over muziek?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is toch geen Zanger Bob fan-avond of zo hè,want dan haak ik af.
Ik wil in elk geval een beetje fatsoenlijke muziek horen.
Hmmm.....quote:
Aandoenlijk hoe je nog probeert als een jager over te komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Hmmm.....
* de lijst van vrouwelijke meeters nog eens doorleest *
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe je nog probeert als een jager over te komen.
Instinct gaat niet op Zondagen naar de meubelboulevardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.
Instinct is niet zo maar uit te schakelen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instinct gaat niet op Zondagen naar de meubelboulevard.
mensen die dat leuk vinden moeten eens naar de levenboulevardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar mensen die dat leuk vinden wél.
Als je klaar bent met zeiken, zieken, zuigen en duidelijk maken dat jouw levens"stijl" anders is dan die van mij, graag weer ontopic.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen die dat leuk vinden moeten eens naar de levenboulevard.
Uiteraard neem ik wel een dik plakboek met foto's mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig neemt hij die dan ook niet mee en is er dus niks aan de hand.
Ik niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Komt er morgen nog ff iemand naar mijn herrie luisteren?.
Ik bedoelde eigenlijk ook meer de luxe-re dingen (in tegenstelling tot eerste levensbehoeften).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar net in de c1000 was het wel gewoon druk.
De cafe's etc zijn vaak echt half leeg tot ergens in februari ofzo.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef Aventura het volgende:
HW, ik kom morgen langs hoor! En nu echt
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
.
quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
.
BE is erg enthousiast om de lijst groot te krijgen geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb golfer nog nergens een puntje aan zien zuigen BE
Niet zeuren en neem UIO ook even mee jaquote:Op zondag 21 januari 2007 11:00 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
aardig van je dat je me gelijk in de lijst gooit, maar ik moet nog ff kijken hoe het eea gaat lopen en of ik die dag wel kan
![]()
Wij staan weer samen zurend op een foto, zag je hetquote:Op zondag 21 januari 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
BE is erg enthousiast om de lijst groot te krijgen geloof ik.
nee, waar?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij staan weer samen zurend op een foto, zag je het![]()
Het viel me al tegen dat 'ie nog niet in de lijst stond.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet zeuren en neem UIO ook even mee ja
Too bad Gurgelquote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Vandaag wordt niks ben ik bang.
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwachtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Het viel me al tegen dat 'ie nog niet in de lijst stond.
Hoe laat ben je er vanmiddag ongeveer? Ik ga zo de stad in, ff uitverkoop meepakken.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Too bad Gurgel.
Komt vast nog wel eens een gelegenhied om voor een redelijke prijs Guinness te drinken in de Black.
Ik moet om 18:00 draaien, dus iig vanaf danquote:Op zondag 21 januari 2007 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er vanmiddag ongeveer? Ik ga zo de stad in, ff uitverkoop meepakken.
quote:
UIO de rockerquote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwacht
Dit zit toch aan jouw heup vergroeid?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb golfer nog nergens een puntje aan zien zuigen BE
Auw!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dit zit toch aan jouw heup vergroeid?![]()
Nog een paar dagen volhouden!quote:Op maandag 22 januari 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook.
Is het al weekend, ik heb geen zin meer.
Ja, het moet maar, helaas....quote:
Zou wel lekker zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het moet maar, helaas....
Tijd voor vakantie.
Zoiets ja, gewoon weer ff eruitquote:Op maandag 22 januari 2007 10:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn.
Heerlijk naar de zon of iets dergelijks.
Voorlopig moet ik het morgen maar met een vrije dag doen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn.
Heerlijk naar de zon of iets dergelijks.
Yep, al ben ik wel brakjes. Ik ben echt een mietje, 7 vaasjes in 3 uur zou je makkelijk moeten kunnen verwerkenquote:Op maandag 22 januari 2007 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Het was gezellig moet ik zeggen.
Ripley, Aventura en Memento-Mori (uiteraard) waren er qua FOK!kers, verder een kleine hoeveelheid vaste klanten en wat anderen.
We hebben ons wel vermaakt.
Ik heb er wel wat meer op nog, maar het gaat wel opzich.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, al ben ik wel brakjes. Ik ben echt een mietje, 7 vaasjes in 3 uur zou je makkelijk moeten kunnen verwerken
Niet veel, want ik was gister pas om 13:00 uur uit bedquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat meer op nog, maar het gaat wel opzich..
7 bier is opzich best wat, ligt er ook aan wat je gegeten hebt natuurlijk.
Rub it in.quote:
Niemand die ook maar even de moeite neemt om me te wijzen op dit topic.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwacht
Ik ben Niemandquote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niemand die ook maar even de moeite neemt om me te wijzen op dit topic.
U bent?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niemand die ook maar even de moeite neemt om me te wijzen op dit topic.
Iemand die niet zo nodig in het middelpunt van de belangstelling hoeft te staan.quote:
vandaar dat niemand je geroepen heeftquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Iemand die niet zo nodig in het middelpunt van de belangstelling hoeft te staan.
U riep ?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Rub it in.
Om nog maar niet te spreken van lekkere Aussie-surfboys met gebronsde torso's...Yum.
quote:
Was ik nog maar zo'n spijker.quote:
De welvaart speelt ons allen parten PPLquote:Op maandag 22 januari 2007 13:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Was ik nog maar zo'n spijker.
De zwaartekracht begint het toch echt te winnen hier en daar
* wilt zijn "six-pack" terug *
* proest *quote:Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De welvaart speelt ons allen parten PPL.
Ome jackie had voorgesteld om weer eens te gaan fitnessen binnenkort, ook iets voor jou?.
Zo krijg je nooit zo'n goddelijk lichaam als ik hebquote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef PPL het volgende:
[..]
* proest *
* PPL wordt al moe bij de gedachte
Gewoon 2 keer per week kneuterig door het park sprinten, en wat vaker met de fiets gaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit zo'n goddelijk lichaam als ik heb.
Ik weet ook nog niet of ik er zin in heb eigenlijk, altijd weer dat verplichte, dat staat me tegen.
Er zijn leukere manieren om te sportenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer per week kneuterig door het park sprinten, en wat vaker met de fiets gaan.
Doet al wonderen genoeg.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om te sporten.
.
Ga eens hééél gauw jullie act oefenen, dit lijkt nergens op.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
Ga eens hééél gauw jullie act oefenen, dit lijkt nergens op.
ja hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een heel net meisje toevallig![]()
Op stage heb je toch geen fuck te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo is onschuldig!!
ik zit op stage enzo
op jouw werk wel, wou je zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op stage heb je toch geen fuck te doen.
true, maar ingeslapen ben ik niet echtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op stage heb je toch geen fuck te doen.
Ah, vandaar de stilte op de mail...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie komt er pas net zn bed uit
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, vandaar de stilte op de mail...
Ik had al bijna een search-party uitgezet!
quote:
Die ga ik nu even een flesje geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat HW zegt. en hoe is het met mini-PPL?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef PPL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die ga ik nu even een flesje geven.
Amstel of Grolsch?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef PPL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die ga ik nu even een flesje geven.
Ikke welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lui varken!
Maarreh... je leeft nog? Prak bevallen?
Mijn ex (nee, niet die natuurlijk. Die liet het zich welgevallig aanleunen dat ik kookte en de afwas deedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb wel afgewassen2keer zelfs
Die heb ik die heet Memento-Moriquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef PPL het volgende:
Pssst... afwasmachine.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik die heet Memento-Mori.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier best te doen Be.
Ze kan het gewoon niet.
T'is verdorie niet vooruit te fikken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
FOK! is zo lekker levend de laatste tijd..
Damn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
*lunchpauze*
Er zijn meer modjes op GC PPL.
* Nosh doet weer aan de Editors.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo luisterd naar wazee.org
komt wel leuke muziek voorbij
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Weekend idd.
Morgen verjaardag, zondag 4 verjaardagen in 1, druk druk druk.
Ik niet, maar dat ben ik wel gewend met de Happy Hoursquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat wordt afzien dit weekend. Gelukkig heb ik eraan gedacht maandag vrij te nemen.
![]()
Mwoah, is ook meer omdat ik de afgelopen weken 45+ uur heb gewerkt, ben wel toe aan wat adempauzequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat ben ik wel gewend met de Happy Hours.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoah, is ook meer omdat ik de afgelopen weken 45+ uur heb gewerkt, ben wel toe aan wat adempauze
Kijk wel effe. Ik heb me opgegeven voor een voorloopcursus die me voorbereidt op de Dam tot Damloop. Elke zaterdag om 9:30 present in het Flevopark (ik lijk wel gek).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Vanavond nog zin in een biertje toevallig? Geldt ook voor andere lurkers natuurlijk. You know where to find me (us)
.
Omg, heb je dat echt gedaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk wel effe. Ik heb me opgegeven voor een voorloopcursus die me voorbereidt op de Dam tot Damloop. Elke zaterdag om 9:30 present in het Flevopark (ik lijk wel gek).
Je bent toch al ruim twee maanden bezig met hardlopen? Dan gaat die dam-tot-dam een eitje wordenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef Aventura het volgende:
Ja stoer he
Heb ooit aan atletiek gedaan, is inmiddels alweer zo'n 12 jaar geleden.
Het lijkt me geweldig om over die drempel heen te komen en te kunnen duurlopen. Heb het een paar keer op eigen houtje proberen op te bouwen, maar ik kan en wil het eigenlijk helemaal niet zelf doen, in een groepje en met profbegeleiding is het leuker.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, nog een half uurtje en dan ga ik eens op mijn andere bil zitten.
Of zal ik even gaan liggen?![]()
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef PPL het volgende:
Heb ik soms gemist dat er een of andere officele feestdag aan de gang is?
Iedereen zit maar thuis enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |