quote:Enfin, het waarheidsgehalte is nogal dubieus.
Ik ga mijn gezicht weer verder lekker tussen de benen van een vrouw steken
Weet ik eik niet, ik durfde niet zo goed in R&P te baggerenquote:
Jij en gebrek aan durf, komop, wees eerlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik eik niet, ik durfde niet zo goed in R&P te baggeren
amies1234quote:Op zondag 21 januari 2007 00:29 schreef DuchessX het volgende:
Arme Bluez![]()
Maar doe es vertellen, wie is de gelukkige?![]()
Wat hebben ze nog meer bij je weggehaaldquote:Op zondag 21 januari 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:
En terecht, ik weet waar je huis woont.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is de nasleep van de narcosequote:Op zondag 21 januari 2007 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog meer bij je weggehaald
*ril*quote:
Wie weet een leuke kinky nieuwe fetish Golfer!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
*ril*
Die moet eerst maar eens leren haar kont af te vegen, anders kom ik nog stukjes tegen.
We hebben ieder ene laptopquote:Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Mag je alweer van de bank af Yvonne?
Of heb je de laptop van Iteejer toegeëigend
Ze hebben er gevoel bijgeplaatst.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog meer bij je weggehaald
Liever een leuk linkje uit KPDquote:
Toch nog iets wat bij mij af-en-toe rechtop wil staan.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:39 schreef amaranta het volgende:
zn nekharen zijn in ieder geval in orde
"honey_I_am_home.avi"quote:
mmmquote:Op zondag 21 januari 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch nog iets wat bij mij af-en-toe rechtop wil staan.
Daar mag jij nog niet in, je bent herstellendequote:
Nekharen?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar mag jij niet in, je bent dement![]()
Bij mex?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
die heb iik net gechekd op de badkamer
Weer in de kroeg geweest?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
die heb iik net gechekd op de badkamer
Thuis aan het borrelen geweest dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef amaranta het volgende:
nee
Ik vond wel dat je mijn nek wat erg laag op mijn lichaam inschatte.quote:
Ah dus Golfer gaat vreemd met Amaranta.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je mijn nek wat erg laag op mijn lichaam inschatte.![]()
Mex gaat vreemd met Yvonne.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah dus Golfer gaat vreemd met Amaranta.
En Amaranta gaat trouwen met Mex.
Wat vindt Mex ervan dat je vreemd gaat Amaranta?
Au, au, au, lachen doet zeer mutsquote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar mag jij nog niet in, je bent herstellende![]()
Bejaardensex
Ans en Joop wonen in een bejaardentehuis en hebben een relatie met elkaar.
Ze zijn allebei 96 jaar en ze zitten in een rolstoel. Elke avond hebben ze een afspraakje in de TV-zaal. Ans houdt dan passief Joop z'n penis vast en samen kijken ze een uurtje naar de TV. Het is geen toprelatie, maar het is meer dan de meeste oudjes hebben. Op een avond komt Joop niet meer opdraven. Ook de dagen daarna komt ‘ie niet. “Hij zal wel overleden zijn,” denkt Ans. Maar even later ziet ze hem vrolijk over de gang scheuren. Ze stopt hem en zegt: “Waar was jij de afgelopen nachten?" “Nou,” zegt ‘ie, “als je het dan zo graag wil weten, ik was bij een andere vrouw."
“Vuile smeerkees, wat deden jullie dan?" “Precies hetzelfde wat wij altijd doen,” antwoordt hij. “Is ze mooier of jonger dan ik ben?" vraagt ze. “Nee, ze is net zo mooi en ze is ook 96 jaar." “Maar in hemelsnaam, wat heeft zíj dan dat ik niet heb?" vraagt Ans. Joop glimlacht smerig en zegt: “Parkinson.”
eh volgens spaans gebruik niet hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je mijn nek wat erg laag op mijn lichaam inschatte.![]()
weet hij nog nietquote:Op zondag 21 januari 2007 00:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah dus Golfer gaat vreemd met Amaranta.
En Amaranta gaat trouwen met Mex.
Wat vindt Mex ervan dat je vreemd gaat Amaranta?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar mag jij nog niet in, je bent herstellende![]()
Bejaardensex
Ans en Joop wonen in een bejaardentehuis en hebben een relatie met elkaar.
Ze zijn allebei 96 jaar en ze zitten in een rolstoel. Elke avond hebben ze een afspraakje in de TV-zaal. Ans houdt dan passief Joop z'n penis vast en samen kijken ze een uurtje naar de TV. Het is geen toprelatie, maar het is meer dan de meeste oudjes hebben. Op een avond komt Joop niet meer opdraven. Ook de dagen daarna komt ‘ie niet. “Hij zal wel overleden zijn,” denkt Ans. Maar even later ziet ze hem vrolijk over de gang scheuren. Ze stopt hem en zegt: “Waar was jij de afgelopen nachten?" “Nou,” zegt ‘ie, “als je het dan zo graag wil weten, ik was bij een andere vrouw."
“Vuile smeerkees, wat deden jullie dan?" “Precies hetzelfde wat wij altijd doen,” antwoordt hij. “Is ze mooier of jonger dan ik ben?" vraagt ze. “Nee, ze is net zo mooi en ze is ook 96 jaar." “Maar in hemelsnaam, wat heeft zíj dan dat ik niet heb?" vraagt Ans. Joop glimlacht smerig en zegt: “Parkinson.”
Bij Iteejerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of kwartetten ze?
But where does that leave Bluez?
Ja, dank jequote:Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef Dark_Killah het volgende:
Je bent weer beter?
Bluezz is iig een classy ladyquote:Op zondag 21 januari 2007 00:53 schreef amaranta het volgende:
bluezz met juup?
Hoooooo es ff daarquote:Op zondag 21 januari 2007 02:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bluezz is iig een classy lady![]()
En mss kan ik ze chanteren en dan eis ik Xena op![]()
Ik heb een vreemdgaande Bluezz in de aanbiedingquote:Op zondag 21 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja foto's willen we zien
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoooooo es ff daar![]()
Géén omgangsregeling, Xena blijft bij mij
En de diddles, baileys en snuggeltjes neemt Juup natuurlijk mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |