omg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Sanne het volgende:
Kijk maar even niet op Iens voor recensies. Als ik die had gelezen voor ik beter wist zou ik er nooit meer willen eten.
Plus, met de oude panden die je daar hebt is niet eens zeker te zegen dat de oorzaak van de kakkerlakken bij hun zit. Als er ergens 1 huis/restaurant zit waar het een zooitje is, heb je die beesten zo in het hele blok zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het ook gelezen. Ben geen mietje maar brrrrr..........
Maar aan de andere kant heb je in andere tenten niet de garantie dat het daar niet is.
dat wil ik heul niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom moeten mannen altijd hompen vlees?
Omdat vleesch vaak lekker is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom moeten mannen altijd hompen vlees?
En... kakkerlakken zitten niet persé bij vies, eerder bij vochtig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus, met de oude panden die je daar hebt is niet eens zeker te zegen dat de oorzaak van de kakkerlakken bij hun zit. Als er ergens 1 huis/restaurant zit waar het een zooitje is, heb je die beesten zo in het hele blok zitten.
Heel voedzaam hoor, insectenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Genoeg andere mogelijklheden om te eten toch?
edit: Hoewel het mij eigenlijk ook weinig uitmaakt zolang ze niet op mn pizza zitten
Eet jij ze toch lekker opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel voedzaam hoor, insecten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er (en vele fokkers hier met mij) vaak genoeg gegeten en nog nooit ziek geworden ofzo.
In die buurt is het uberhaupt lastig je keuken fnoorder vrij te houden.
Een psv-erquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:43 schreef Aventura het volgende:
Een wat?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:43 schreef Aventura het volgende:
Een wat?
Voor jou doet ie dat vast welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef Ole het volgende:
draai je wel Rammstein Heatwave?
Dat is maar beter ook denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als het over Zondag gaat wel ja.
Op de meeting zelf ben ik iig geen DJ voorzover ik weet.
Incubusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Zooooo, kaarten Eagles of Death Metal zijn besteld.
Lijstje concerten schiet al weer aardig op :
Rifles
Incubus
Deftones
Ben Folds
Eagles of Death Metal
Niet vanwege je muziekkeuze of zo, maar nu kun je gewoon meezuipenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Vaak zat gedaan tijdens de eerdere Rockmeets in de SamSam hoor.
Alleen toen had ik wat in te brengen in de kroeg. Nu ben ik gewoon een van de vaste klanten
.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet vanwege je muziekkeuze of zo, maar nu kun je gewoon meezuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |