Heel voedzaam hoor, insectenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Genoeg andere mogelijklheden om te eten toch?
edit: Hoewel het mij eigenlijk ook weinig uitmaakt zolang ze niet op mn pizza zitten
Eet jij ze toch lekker opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel voedzaam hoor, insecten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er (en vele fokkers hier met mij) vaak genoeg gegeten en nog nooit ziek geworden ofzo.
In die buurt is het uberhaupt lastig je keuken fnoorder vrij te houden.
Een psv-erquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:43 schreef Aventura het volgende:
Een wat?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:43 schreef Aventura het volgende:
Een wat?
Voor jou doet ie dat vast welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef Ole het volgende:
draai je wel Rammstein Heatwave?
Dat is maar beter ook denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als het over Zondag gaat wel ja.
Op de meeting zelf ben ik iig geen DJ voorzover ik weet.
Incubusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Zooooo, kaarten Eagles of Death Metal zijn besteld.
Lijstje concerten schiet al weer aardig op :
Rifles
Incubus
Deftones
Ben Folds
Eagles of Death Metal
Niet vanwege je muziekkeuze of zo, maar nu kun je gewoon meezuipenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Vaak zat gedaan tijdens de eerdere Rockmeets in de SamSam hoor.
Alleen toen had ik wat in te brengen in de kroeg. Nu ben ik gewoon een van de vaste klanten
.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet vanwege je muziekkeuze of zo, maar nu kun je gewoon meezuipen
Dat is wel goedkoper dronken worden,want geen eten=eerder dronken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we daar niet eten, boeiend.
Nou,ik moet zeggen dat ik van cola soms beroerder word dan van bier.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
Trust me, snel dronken worden is niet mijn idee van leuk uitgaan. Enneh, zeker op een (eerste) meet is het niet aan te raden. Mocht je ooit gaan kotsen, mensen raar aanstaren of van een trap afvallen, dan blijft het je je hele Fok 'carriere' achtervolgenMaar met een hele avond cola zal het je niet overkomen
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef RealZeus het volgende:
en een ruime dansvloer die niet te vol staat.
quote:
Op een rock meetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is toch geen Zanger Bob fan-avond of zo hè,want dan haak ik af.
Ik reageerde toch niet op het stukje over muziek?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is toch geen Zanger Bob fan-avond of zo hè,want dan haak ik af.
Ik wil in elk geval een beetje fatsoenlijke muziek horen.
Hmmm.....quote:
Aandoenlijk hoe je nog probeert als een jager over te komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Hmmm.....
* de lijst van vrouwelijke meeters nog eens doorleest *
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe je nog probeert als een jager over te komen.
Instinct gaat niet op Zondagen naar de meubelboulevardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.
Instinct is niet zo maar uit te schakelen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instinct gaat niet op Zondagen naar de meubelboulevard.
mensen die dat leuk vinden moeten eens naar de levenboulevardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar mensen die dat leuk vinden wél.
Als je klaar bent met zeiken, zieken, zuigen en duidelijk maken dat jouw levens"stijl" anders is dan die van mij, graag weer ontopic.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen die dat leuk vinden moeten eens naar de levenboulevard.
Uiteraard neem ik wel een dik plakboek met foto's mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig neemt hij die dan ook niet mee en is er dus niks aan de hand.
Ik niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Komt er morgen nog ff iemand naar mijn herrie luisteren?.
Ik bedoelde eigenlijk ook meer de luxe-re dingen (in tegenstelling tot eerste levensbehoeften).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar net in de c1000 was het wel gewoon druk.
De cafe's etc zijn vaak echt half leeg tot ergens in februari ofzo.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef Aventura het volgende:
HW, ik kom morgen langs hoor! En nu echt
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
.
quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
.
BE is erg enthousiast om de lijst groot te krijgen geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb golfer nog nergens een puntje aan zien zuigen BE
Niet zeuren en neem UIO ook even mee jaquote:Op zondag 21 januari 2007 11:00 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
aardig van je dat je me gelijk in de lijst gooit, maar ik moet nog ff kijken hoe het eea gaat lopen en of ik die dag wel kan
![]()
Wij staan weer samen zurend op een foto, zag je hetquote:Op zondag 21 januari 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
BE is erg enthousiast om de lijst groot te krijgen geloof ik.
nee, waar?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij staan weer samen zurend op een foto, zag je het![]()
Het viel me al tegen dat 'ie nog niet in de lijst stond.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet zeuren en neem UIO ook even mee ja
Too bad Gurgelquote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Vandaag wordt niks ben ik bang.
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwachtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Het viel me al tegen dat 'ie nog niet in de lijst stond.
Hoe laat ben je er vanmiddag ongeveer? Ik ga zo de stad in, ff uitverkoop meepakken.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Too bad Gurgel.
Komt vast nog wel eens een gelegenhied om voor een redelijke prijs Guinness te drinken in de Black.
Ik moet om 18:00 draaien, dus iig vanaf danquote:Op zondag 21 januari 2007 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er vanmiddag ongeveer? Ik ga zo de stad in, ff uitverkoop meepakken.
quote:
UIO de rockerquote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwacht
Dit zit toch aan jouw heup vergroeid?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb golfer nog nergens een puntje aan zien zuigen BE
Auw!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dit zit toch aan jouw heup vergroeid?![]()
Nog een paar dagen volhouden!quote:Op maandag 22 januari 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook.
Is het al weekend, ik heb geen zin meer.
Ja, het moet maar, helaas....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |