Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instinct gaat niet op Zondagen naar de meubelboulevard.
mensen die dat leuk vinden moeten eens naar de levenboulevardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar mensen die dat leuk vinden wél.
Als je klaar bent met zeiken, zieken, zuigen en duidelijk maken dat jouw levens"stijl" anders is dan die van mij, graag weer ontopic.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen die dat leuk vinden moeten eens naar de levenboulevard.
Uiteraard neem ik wel een dik plakboek met foto's mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig neemt hij die dan ook niet mee en is er dus niks aan de hand.
Ik niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Komt er morgen nog ff iemand naar mijn herrie luisteren?.
Ik bedoelde eigenlijk ook meer de luxe-re dingen (in tegenstelling tot eerste levensbehoeften).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar net in de c1000 was het wel gewoon druk.
De cafe's etc zijn vaak echt half leeg tot ergens in februari ofzo.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef Aventura het volgende:
HW, ik kom morgen langs hoor! En nu echt
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
.
quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
.
BE is erg enthousiast om de lijst groot te krijgen geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb golfer nog nergens een puntje aan zien zuigen BE
Niet zeuren en neem UIO ook even mee jaquote:Op zondag 21 januari 2007 11:00 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
aardig van je dat je me gelijk in de lijst gooit, maar ik moet nog ff kijken hoe het eea gaat lopen en of ik die dag wel kan
![]()
Wij staan weer samen zurend op een foto, zag je hetquote:Op zondag 21 januari 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
BE is erg enthousiast om de lijst groot te krijgen geloof ik.
nee, waar?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij staan weer samen zurend op een foto, zag je het![]()
Het viel me al tegen dat 'ie nog niet in de lijst stond.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet zeuren en neem UIO ook even mee ja
Too bad Gurgelquote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Vandaag wordt niks ben ik bang.
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwachtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Het viel me al tegen dat 'ie nog niet in de lijst stond.
Hoe laat ben je er vanmiddag ongeveer? Ik ga zo de stad in, ff uitverkoop meepakken.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Too bad Gurgel.
Komt vast nog wel eens een gelegenhied om voor een redelijke prijs Guinness te drinken in de Black.
Ik moet om 18:00 draaien, dus iig vanaf danquote:Op zondag 21 januari 2007 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er vanmiddag ongeveer? Ik ga zo de stad in, ff uitverkoop meepakken.
quote:
UIO de rockerquote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwacht
Dit zit toch aan jouw heup vergroeid?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb golfer nog nergens een puntje aan zien zuigen BE
Auw!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dit zit toch aan jouw heup vergroeid?![]()
Nog een paar dagen volhouden!quote:Op maandag 22 januari 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook.
Is het al weekend, ik heb geen zin meer.
Ja, het moet maar, helaas....quote:
Zou wel lekker zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het moet maar, helaas....
Tijd voor vakantie.
Zoiets ja, gewoon weer ff eruitquote:Op maandag 22 januari 2007 10:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn.
Heerlijk naar de zon of iets dergelijks.
Voorlopig moet ik het morgen maar met een vrije dag doen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn.
Heerlijk naar de zon of iets dergelijks.
Yep, al ben ik wel brakjes. Ik ben echt een mietje, 7 vaasjes in 3 uur zou je makkelijk moeten kunnen verwerkenquote:Op maandag 22 januari 2007 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Het was gezellig moet ik zeggen.
Ripley, Aventura en Memento-Mori (uiteraard) waren er qua FOK!kers, verder een kleine hoeveelheid vaste klanten en wat anderen.
We hebben ons wel vermaakt.
Ik heb er wel wat meer op nog, maar het gaat wel opzich.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, al ben ik wel brakjes. Ik ben echt een mietje, 7 vaasjes in 3 uur zou je makkelijk moeten kunnen verwerken
Niet veel, want ik was gister pas om 13:00 uur uit bedquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat meer op nog, maar het gaat wel opzich..
7 bier is opzich best wat, ligt er ook aan wat je gegeten hebt natuurlijk.
Rub it in.quote:
Niemand die ook maar even de moeite neemt om me te wijzen op dit topic.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft zich nog niet gemeld. Maar wordt uiteraard wel gewoon verwacht
Ik ben Niemandquote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niemand die ook maar even de moeite neemt om me te wijzen op dit topic.
U bent?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niemand die ook maar even de moeite neemt om me te wijzen op dit topic.
Iemand die niet zo nodig in het middelpunt van de belangstelling hoeft te staan.quote:
vandaar dat niemand je geroepen heeftquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Iemand die niet zo nodig in het middelpunt van de belangstelling hoeft te staan.
U riep ?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Rub it in.
Om nog maar niet te spreken van lekkere Aussie-surfboys met gebronsde torso's...Yum.
quote:
Was ik nog maar zo'n spijker.quote:
De welvaart speelt ons allen parten PPLquote:Op maandag 22 januari 2007 13:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Was ik nog maar zo'n spijker.
De zwaartekracht begint het toch echt te winnen hier en daar
* wilt zijn "six-pack" terug *
* proest *quote:Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De welvaart speelt ons allen parten PPL.
Ome jackie had voorgesteld om weer eens te gaan fitnessen binnenkort, ook iets voor jou?.
Zo krijg je nooit zo'n goddelijk lichaam als ik hebquote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef PPL het volgende:
[..]
* proest *
* PPL wordt al moe bij de gedachte
Gewoon 2 keer per week kneuterig door het park sprinten, en wat vaker met de fiets gaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit zo'n goddelijk lichaam als ik heb.
Ik weet ook nog niet of ik er zin in heb eigenlijk, altijd weer dat verplichte, dat staat me tegen.
Er zijn leukere manieren om te sportenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer per week kneuterig door het park sprinten, en wat vaker met de fiets gaan.
Doet al wonderen genoeg.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om te sporten.
.
Ga eens hééél gauw jullie act oefenen, dit lijkt nergens op.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
Ga eens hééél gauw jullie act oefenen, dit lijkt nergens op.
ja hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een heel net meisje toevallig![]()
Op stage heb je toch geen fuck te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo is onschuldig!!
ik zit op stage enzo
op jouw werk wel, wou je zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op stage heb je toch geen fuck te doen.
true, maar ingeslapen ben ik niet echtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op stage heb je toch geen fuck te doen.
Ah, vandaar de stilte op de mail...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie komt er pas net zn bed uit
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, vandaar de stilte op de mail...
Ik had al bijna een search-party uitgezet!
quote:
Die ga ik nu even een flesje geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat HW zegt. en hoe is het met mini-PPL?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef PPL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die ga ik nu even een flesje geven.
Amstel of Grolsch?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef PPL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die ga ik nu even een flesje geven.
Ikke welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lui varken!
Maarreh... je leeft nog? Prak bevallen?
Mijn ex (nee, niet die natuurlijk. Die liet het zich welgevallig aanleunen dat ik kookte en de afwas deedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb wel afgewassen2keer zelfs
Die heb ik die heet Memento-Moriquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef PPL het volgende:
Pssst... afwasmachine.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik die heet Memento-Mori.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier best te doen Be.
Ze kan het gewoon niet.
T'is verdorie niet vooruit te fikken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
FOK! is zo lekker levend de laatste tijd..
Damn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
*lunchpauze*
Er zijn meer modjes op GC PPL.
* Nosh doet weer aan de Editors.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo luisterd naar wazee.org
komt wel leuke muziek voorbij
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Weekend idd.
Morgen verjaardag, zondag 4 verjaardagen in 1, druk druk druk.
Ik niet, maar dat ben ik wel gewend met de Happy Hoursquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat wordt afzien dit weekend. Gelukkig heb ik eraan gedacht maandag vrij te nemen.
![]()
Mwoah, is ook meer omdat ik de afgelopen weken 45+ uur heb gewerkt, ben wel toe aan wat adempauzequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat ben ik wel gewend met de Happy Hours.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoah, is ook meer omdat ik de afgelopen weken 45+ uur heb gewerkt, ben wel toe aan wat adempauze
Kijk wel effe. Ik heb me opgegeven voor een voorloopcursus die me voorbereidt op de Dam tot Damloop. Elke zaterdag om 9:30 present in het Flevopark (ik lijk wel gek).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Vanavond nog zin in een biertje toevallig? Geldt ook voor andere lurkers natuurlijk. You know where to find me (us)
.
Omg, heb je dat echt gedaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk wel effe. Ik heb me opgegeven voor een voorloopcursus die me voorbereidt op de Dam tot Damloop. Elke zaterdag om 9:30 present in het Flevopark (ik lijk wel gek).
Je bent toch al ruim twee maanden bezig met hardlopen? Dan gaat die dam-tot-dam een eitje wordenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef Aventura het volgende:
Ja stoer he
Heb ooit aan atletiek gedaan, is inmiddels alweer zo'n 12 jaar geleden.
Het lijkt me geweldig om over die drempel heen te komen en te kunnen duurlopen. Heb het een paar keer op eigen houtje proberen op te bouwen, maar ik kan en wil het eigenlijk helemaal niet zelf doen, in een groepje en met profbegeleiding is het leuker.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, nog een half uurtje en dan ga ik eens op mijn andere bil zitten.
Of zal ik even gaan liggen?![]()
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef PPL het volgende:
Heb ik soms gemist dat er een of andere officele feestdag aan de gang is?
Iedereen zit maar thuis enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |