Damn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
*lunchpauze*
Er zijn meer modjes op GC PPL.
* Nosh doet weer aan de Editors.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo luisterd naar wazee.org
komt wel leuke muziek voorbij
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Weekend idd.
Morgen verjaardag, zondag 4 verjaardagen in 1, druk druk druk.
Ik niet, maar dat ben ik wel gewend met de Happy Hoursquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat wordt afzien dit weekend. Gelukkig heb ik eraan gedacht maandag vrij te nemen.
![]()
Mwoah, is ook meer omdat ik de afgelopen weken 45+ uur heb gewerkt, ben wel toe aan wat adempauzequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat ben ik wel gewend met de Happy Hours.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoah, is ook meer omdat ik de afgelopen weken 45+ uur heb gewerkt, ben wel toe aan wat adempauze
Kijk wel effe. Ik heb me opgegeven voor een voorloopcursus die me voorbereidt op de Dam tot Damloop. Elke zaterdag om 9:30 present in het Flevopark (ik lijk wel gek).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Vanavond nog zin in een biertje toevallig? Geldt ook voor andere lurkers natuurlijk. You know where to find me (us)
.
Omg, heb je dat echt gedaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk wel effe. Ik heb me opgegeven voor een voorloopcursus die me voorbereidt op de Dam tot Damloop. Elke zaterdag om 9:30 present in het Flevopark (ik lijk wel gek).
Je bent toch al ruim twee maanden bezig met hardlopen? Dan gaat die dam-tot-dam een eitje wordenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef Aventura het volgende:
Ja stoer he
Heb ooit aan atletiek gedaan, is inmiddels alweer zo'n 12 jaar geleden.
Het lijkt me geweldig om over die drempel heen te komen en te kunnen duurlopen. Heb het een paar keer op eigen houtje proberen op te bouwen, maar ik kan en wil het eigenlijk helemaal niet zelf doen, in een groepje en met profbegeleiding is het leuker.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, nog een half uurtje en dan ga ik eens op mijn andere bil zitten.
Of zal ik even gaan liggen?![]()
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef PPL het volgende:
Heb ik soms gemist dat er een of andere officele feestdag aan de gang is?
Iedereen zit maar thuis enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |