Welke meeting niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.
Het zijn dus wel "vruchtbare meetings"
Patserquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:heb verder even weinig te melden eigenlijk ben nog onder de indruk van de ontruiming net
Pas nou maar op als je naar buiten gaatquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik maak ook eens wat meelas alleen minder leuke geruchten we gaan ff verder nu
ontruiming ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:heb verder even weinig te melden eigenlijk ben nog onder de indruk van de ontruiming net
Cinna en ChOas zagen elkaar voor het eerst op zo'n meet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.
Het zijn dus wel "vruchtbare meetings"
Aha...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Ze is al naar huis, maar ja, dat was op de UU idd..
Ja, zelfde gebouw, andere vleugelquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Aha...
Daar was toch een hijskraan op gevallen of zoiets dergelijks?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Jij leeft nog, dus de rest boeit me niet.
Sure, CS is afgesloten, Utrecht CS ook, er rijdt geen moer op dit momentquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Auto laten staan en trein pakken!
ja ik komquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom wel thuis denk ik. Op de een of andere manier..
Taxi ofzo.
Anyway, iedereen wel mijn post over Zondag gelezen al?.
Handig is ook overrated, en het Happy Hour is maar tot 20:00, dus tijd zat om weer op tijd achter de breinaalden te zitten thuisquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet.
Is niet echt handig op een zondag.
Offtopicquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Aventura het volgende:
D'r rijden geen treinen richting amsterdam en CS is ontruimd
Het wordt nog een lange dag.
je doet maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef HeatWave het volgende:
met zijn 2'en steak eten zal me niet in dank worden afgenomen PPL, dat zou JIJ als eerste moeten snappen.
Als hij en PPL zo nodig daar naartoe moeten doen ze maar hoor. Ik kan me heel goed alleen reddenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn veul gezelliger dan hij hoor!![]()
Ik kijk wel. Je draait wel regelmatig nu. Is er kans dat je ook op vrij of za mag draaien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Offtopic.
Kom je ook Zondag?.
Neuh, het is GuestDJ tijdens het Happy Hour en dat is altijd op Zondag. Er was gewoon weer een plek vrij..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Je draait wel regelmatig nu. Is er kans dat je ook op vrij of za mag draaien?
Tuurlijk, altijd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |