das natuurlijk ook een optiequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
McDonalds.
Het kan te PUB ook.
Mijn voorstel is "gewoon" naar Rimini's te gaan, Budget Pizzaria met prima pizza's voor rond de 5 euro. Er is ruimte voor grote groepen en het is 2 min lopen van de B&W.
Inderdaad, voor ongeveer de prijs van een Mac menutje heb je daar gewoon een fatsoenlijke pizza. Een keuze waar ik niet lang over hoef te denken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Mijn voorstel is "gewoon" naar Rimini's te gaan, Budget Pizzaria met prima pizza's voor rond de 5 euro. Er is ruimte voor grote groepen en het is 2 min lopen van de B&W.
Dan gaan we toch daar eten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Al zit ik liever bij een steakhouse met 450gr dooie koe op mijn bord, maar das een ander verhaal.
Ik zou wel willen, maar we hebben met studenten te maken die 3 weken kunnen leven van dat stukkie vlees dat ik daar op mijn bord laat verkolenquote:
hehequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef PPL het volgende:
Cover up your face
You can't run the race
The pace is too fast
You just won't last
Mmmm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar we hebben met studenten te maken die 3 weken kunnen leven van dat stukkie vlees dat ik daar op mijn bord laat verkolen.
Waaronder mijn eigen studentje.
quote:
Opzich kan iedereen het altijd nog voor zichzelf uitmaken, mee-eten is niet verplicht lijkt mequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Rimini's lijkt me prima!
Ik zat nog even aan die tapastent te denken maar ten eerste is het een beetje uit de richting en het duurt te lang voor een rock avond. Doen we dan wel een andere keer.
Ik boek hem als "voorlopig".quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef wickedweirdo het volgende:
ik zal 10 maart vast ff in de agenda van me foon zettenstaat dat in ieder geval vast
Als iemand die ook onder de plak zit begrijp ik je uiteraard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef HeatWave het volgende:
met zijn 2'en steak eten zal me niet in dank worden afgenomen PPL, dat zou JIJ als eerste moeten snappen.
Mwah, niet onder de plak opzich hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Als iemand die ook onder de plak zit begrijp ik je uiteraard.
[afbeelding]
Túúrlijk joh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet onder de plak opzich hoor.
Maar er is kwestie van een licht budgetverschil zeg maar.
Dat zal ik ook wel doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Túúrlijk joh.
Noem het maar zoals je wilt hoor.
[afbeelding]
Goed plan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zien het tegen die tijd nog wel, laten we maar gewoon van de pizza's uitgaan vooralsnog.
Voor zover ik weet wel jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Goed plan!
Pizza is altijd goed.
Er is hopelijk wel maar één Rimini's?
Dat we niet weer bij de verkeerde zitten enzo...
ik niet, ben ik nu speciaal?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:
En volgens mij is vrijwel iedereen die nu op de lijst staat er al eens geweest.
Ja, je bent een heel speciale jongen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:47 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik niet, ben ik nu speciaal?![]()
*krak*quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
Gezellig
Wie missen we nu nog eigenlijk?
Hebben BE en Stinkie elkaar eigenlijk leren kennen op een Rock meet?
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Althans, toen hij met mij mee reed naar een pre-meet van de rock meet.![]()
Ik zat net al tegen Aventura te vertellen dat ik, ondanks dat het pas 2 jaar geleden is, best nostalgische gevoelens heb mbt al die keren meeten in de B&W.![]()
Jajajajaja, sentimenteel vrouwmensch ja.And proud of it!
Welke meeting niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.
Het zijn dus wel "vruchtbare meetings"
Patserquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:heb verder even weinig te melden eigenlijk ben nog onder de indruk van de ontruiming net
Pas nou maar op als je naar buiten gaatquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik maak ook eens wat meelas alleen minder leuke geruchten we gaan ff verder nu
ontruiming ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:heb verder even weinig te melden eigenlijk ben nog onder de indruk van de ontruiming net
Cinna en ChOas zagen elkaar voor het eerst op zo'n meet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook mijn ex op een rockmeet opgeduikeld.
Het zijn dus wel "vruchtbare meetings"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |