Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Vivi het volgende:
Is het Dana of Deena qua uitspraak?
NIKKY GEFELI!!!!!! Kom op met die foto's!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat ze dat liever zelf doet ja! Hopelijk komt ze het snel vertellen, dat zou betekenen dat ze zich goed voelt. Wat leuk dat jij haar al gezien hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef knorretje het volgende:
wat betreft antwoorden op vragen, ik weet hoe graag nikky zelf dingen wil vertellen, en weet ook hoe leuk dat is om dat zelf te mogen doen, dus helaas geduld. Wat betreft de naam, ik ga en hoop dat ze me dat niet kwalijk neemt, die is gewoon lekker op zijn nederlands
Ow en het is een scheetje om te zien
alleen nog maar van een foto hoor, wou dat de afstand wat kleiner was en de auto voor de deur had gestaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze dat liever zelf doet ja! Hopelijk komt ze het snel vertellen, dat zou betekenen dat ze zich goed voelt. Wat leuk dat jij haar al gezien hebtben erg benieuwd naar het scheetje
...
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef knorretje het volgende:
[..]
alleen nog maar van een foto hoor, wou dat de afstand wat kleiner was en de auto voor de deur had gestaan![]()
Volgens mij had ze haar toch al om en nabij de negen maanden hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Mibos het volgende:
Dana welkom kleine meid... Nikky gefeliciteerd met je dochter eindelijk heb je haar!!!
Awwwwquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb 'r gesproken! En ze is helemaal blij en gelukkig!
Foto's komen als ze thuis is, want dat wil ze echt heel graag zelf doen en het ziekenhuis heeft geen internetverbinding.
Wen Nikky wil bie araif?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Foto's komen als ze thuis is, want dat wil ze echt heel graag zelf doen en het ziekenhuis heeft geen internetverbinding.
Over een dag of wat.quote:
http://fotoboek.fok.nl/Danaquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef seekfaM het volgende:
Is de Nickname Dana nog vrij, of heeft een of andere lozer hem meteen weg gekaapt?
Regel je 5000 laptops voor stichting fok en dan vergeten we Nikky.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Regel je 5000 laptops voor stichting fok en dan vergeten we Nikky..
Ik sluit me geheel bij mijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef paddy het volgende:
Gefeliciteerd !! Genieten van jullie kleine
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:51 schreef Danny het volgende:
Nikky, babeGefeliciteerd. Je gaat vast en zeker een uitstekende mama worden voor Dana
Dat is Danequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:53 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ineens vraag ik me af... Dana is toch geen vernoeming, he?
![]()
En spelletjes spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat zei ik dus ook tegen d'r, dat we zo'n FokvoorFok laptop voor haar hadden moeten regelen.
Ze heeft overigens wel d'r eigen laptop bij zich, maar geen connectie. En dus gebruikt ze hem maar om d'r memory stick van de camera mee leeg te trekken.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Wrinex het volgende:
Het is Dana Zyra, haar tweede naam. 3500 gram, kerngezond en een pareltje om te zien.
Bedankt voor de felicitaties, verdere details/fotos zal Nikky jullie zelf vertellen/posten.
Ja, enkel in foksilver wil die het niet doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:53 schreef Maggie het volgende:Gefeliciteerd!!
Ik zag het wel hoor Jump, in donkere layout
Ik heb een sneak preview gehad en ik kan zeggen dat je geen woord gelogen hebt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Wrinex het volgende:
Het is Dana Zyra, haar tweede naam. 3500 gram, kerngezond en een pareltje om te zien.
Bedankt voor de felicitaties, verdere details/fotos zal Nikky jullie zelf vertellen/posten.
ik heb de preview gehoordquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een sneak preview gehad en ik kan zeggen dat je geen woord gelogen hebt!
vinnik van welquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:01 schreef Brighteyes het volgende:Niesje! Lief
Mag he? Mag toch wel, zwijmelen enzo in dit topic?
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Wrinex het volgende:
Duhquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
iedereen feliciteert Nikky, vrijwel niemand Boebiedoe
aangezien het handelen van mensen vrijwel in alle gevallen terug te leiden is naar de seksualiteit kan ik enkel concluderen dat iedereeen Nikky wilt neuken en bijna niemand Boe...quote:
Gefeli Boe!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aangezien het handelen van mensen vrijwel in alle gevallen terug te leiden is naar de seksualiteit kan ik enkel concluderen dat iedereeen Nikky wilt neuken en bijna niemand Boe...
behalve ik, want ik feliciteerde hem wel
Oma ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef ladydive het volgende:
Moeder en dochter maken het goed en hebben een rustige nacht gehad. Dana is heel lief en heeft lekker vannacht bij mama geslapen....het is een heel mooi meisje![]()
groetjes een trotse oma duikbeer![]()
ps: niet aan nikky vertellen hoor ik ben hier niet geweest (ik ben hier incognito)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Gefeliciteerd, nikky en boebiedoe.
Als ze straf krijgt, heet ze dan 'bandana'?
Leuk liedjequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:12 schreef milagro het volgende:
Dana deed me tot gisteren enkel denken aandit liedje
, maar nu dus aan Nikky's en Boe's
baby Dana
en dán dat liedje
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Jerruh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fz9bfLgq8Og
je weet dus wat je moet doen met talkpoeder, Nikky!.
en iedereen dus kijken naar de link in mijn post bovenaan deze pagina voor de ultieme baby-aanmoedigings-tips!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, het hele gereutel is weg.
Als iemand Nikky iets speciaals te melden heeft kan dat via de mail, msn of PM.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef Jerruh het volgende:
en iedereen dus kijken naar de link in mijn post bovenaan deze pagina voor de ultieme baby-aanmoedigings-tips!
Als je het allemaal zo goed weet hier, zou je dit gewoon per mail of PM aan het adres van Nikky of Boebiedoe zelf doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Vieske het volgende:
[edit]
Gefeliciteerd met de kleine Spruit. Ik hoop dat het een gelukkig kind gaat worden dat niet haar hele verleden terug kan lezen op fok dankzij een medium zoals google als ze haar naam intypt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Vieske het volgende:
[post weer weg, als je kan posten zonder de echte namen te gebruiken mag je het nog een keer proberen!]
Post het adres hier even wil je?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij ze zo persé bij hun echte naam aan wil spreken moet je maar gewoon een kaartje sturen.
johquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef skiczukie het volgende:
Dana? dan moet ik meteen aan die travestiet denken.Maar gefeliciteerd!
Songfestivals.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
johdat had ik nou niet.
maar goed, nu weet in ieder geval iedereen waar JOUW interesses liggen
In het fototopic?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Even voor de oplettende OUD-users, dit topic gaat voorlopig nog even niet dicht, geen 48-uurs regel dus. Uitzonderingen bevestigen de regel en nikky is niet voor niets al jaren FA op FOK! Een uitzondering moet kunnen op zijn tijd.Het topic blijft iig open totdat nikky zich zelf heeft gemeld. Hoe moet ze anders foto's posten?
Mij lijkt het dat dit topic vanzelf wel dicht gaat, zo lang duur het niet meer eer ie vol isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Even voor de oplettende OUD-users, dit topic gaat voorlopig nog even niet dicht, geen 48-uurs regel dus. Uitzonderingen bevestigen de regel en nikky is niet voor niets al jaren FA op FOK! Een uitzondering moet kunnen op zijn tijd.Het topic blijft iig open totdat nikky zich zelf heeft gemeld. Hoe moet ze anders foto's posten?
een mod kan het topic open laten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:02 schreef skiczukie het volgende:
Ze kan toch door een slotje posten?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:12 schreef NordicBlue het volgende:
Heet nikky geen nikky dan -.-?
Sowieso altijd wel aardig om even te wachten tot de moeder in kwestie ook weer bij de mensen is. Niets zo leuk als zelf ook nog even meeposten in je eigen feli-topicquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Daar laat ik me niet over uit (damn, wat verstandig van mij). Ik volg het mod-beleid in OUD niet zo. En de keren dat ik me ermee bemoeid heb, was het meteen keet in de tent. Dus beperk ik me dit keer tot bovenstaande kantlijnopmerkingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:39 schreef bixister het volgende:
ja, maar gewone verse OUD-ers mogen dat alleen als ze binnen 2 dagen weer op de been zijn. leuke regel he!
Als je nu eens wist dat Keet in het Noord-Oost groningen gewoon Huis/Thuis betekend, dan heb jij dus gezorgd voor een Huis in een tent..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit (damn, wat verstandig van mij). Ik volg het mod-beleid in OUD niet zo. En de keren dat ik me ermee bemoeid heb, was het meteen keet in de tent. Dus beperk ik me dit keer tot bovenstaande kantlijnopmerking
Daarom postte ik de geboorte van Julia gewoon in het Z&G-topic, veel handigerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:39 schreef bixister het volgende:
ja, maar gewone verse OUD-ers mogen dat alleen als ze binnen 2 dagen weer op de been zijn. leuke regel he!
Ik háát kamperen, dus dat komt dan goed uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
Als je nu eens wist dat Keet in het Noord-Oost groningen gewoon Huis/Thuis betekend, dan heb jij dus gezorgd voor een Huis in een tent..![]()
![]()
![]()
Alle fokkers zijn gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Goede nieuws dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef ladydive het volgende:
Moeder en dochter maken het goed en hebben een rustige nacht gehad. Dana is heel lief en heeft lekker vannacht bij mama geslapen....het is een heel mooi meisje![]()
groetjes een trotse oma duikbeer![]()
ps: niet aan nikky vertellen hoor ik ben hier niet geweest (ik ben hier incognito)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |