quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Jerruh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fz9bfLgq8Og
je weet dus wat je moet doen met talkpoeder, Nikky!.
en iedereen dus kijken naar de link in mijn post bovenaan deze pagina voor de ultieme baby-aanmoedigings-tips!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, het hele gereutel is weg.
Als iemand Nikky iets speciaals te melden heeft kan dat via de mail, msn of PM.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef Jerruh het volgende:
en iedereen dus kijken naar de link in mijn post bovenaan deze pagina voor de ultieme baby-aanmoedigings-tips!
Als je het allemaal zo goed weet hier, zou je dit gewoon per mail of PM aan het adres van Nikky of Boebiedoe zelf doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Vieske het volgende:
[edit]
Gefeliciteerd met de kleine Spruit. Ik hoop dat het een gelukkig kind gaat worden dat niet haar hele verleden terug kan lezen op fok dankzij een medium zoals google als ze haar naam intypt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Vieske het volgende:
[post weer weg, als je kan posten zonder de echte namen te gebruiken mag je het nog een keer proberen!]
Post het adres hier even wil je?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij ze zo persé bij hun echte naam aan wil spreken moet je maar gewoon een kaartje sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |