Awwwwquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb 'r gesproken! En ze is helemaal blij en gelukkig!
Foto's komen als ze thuis is, want dat wil ze echt heel graag zelf doen en het ziekenhuis heeft geen internetverbinding.
Wen Nikky wil bie araif?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Foto's komen als ze thuis is, want dat wil ze echt heel graag zelf doen en het ziekenhuis heeft geen internetverbinding.
Over een dag of wat.quote:
http://fotoboek.fok.nl/Danaquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef seekfaM het volgende:
Is de Nickname Dana nog vrij, of heeft een of andere lozer hem meteen weg gekaapt?
Regel je 5000 laptops voor stichting fok en dan vergeten we Nikky.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Regel je 5000 laptops voor stichting fok en dan vergeten we Nikky..
Ik sluit me geheel bij mijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef paddy het volgende:
Gefeliciteerd !! Genieten van jullie kleine
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:51 schreef Danny het volgende:
Nikky, babeGefeliciteerd. Je gaat vast en zeker een uitstekende mama worden voor Dana
Dat is Danequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:53 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ineens vraag ik me af... Dana is toch geen vernoeming, he?
![]()
En spelletjes spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat zei ik dus ook tegen d'r, dat we zo'n FokvoorFok laptop voor haar hadden moeten regelen.
Ze heeft overigens wel d'r eigen laptop bij zich, maar geen connectie. En dus gebruikt ze hem maar om d'r memory stick van de camera mee leeg te trekken.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Wrinex het volgende:
Het is Dana Zyra, haar tweede naam. 3500 gram, kerngezond en een pareltje om te zien.
Bedankt voor de felicitaties, verdere details/fotos zal Nikky jullie zelf vertellen/posten.
Ja, enkel in foksilver wil die het niet doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:53 schreef Maggie het volgende:Gefeliciteerd!!
Ik zag het wel hoor Jump, in donkere layout
Ik heb een sneak preview gehad en ik kan zeggen dat je geen woord gelogen hebt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Wrinex het volgende:
Het is Dana Zyra, haar tweede naam. 3500 gram, kerngezond en een pareltje om te zien.
Bedankt voor de felicitaties, verdere details/fotos zal Nikky jullie zelf vertellen/posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |