Ik krijg een beetje het gevoel van een hele slechte robot filmquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:54 schreef Canisfire het volgende:
Als ik de trailer zie krijg ik een beetj een aliens vs predators idee.
Komt die dan uit want op imdb zie ik er niks overquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil eerst meer zien voor ik eventueel zou willen gaan. Ik heb er, net als bij Batman Begins, aardig wat twijfels over, maar ik gun hem gewoon het voordeel van de twijfel. BB was immers ook gewoon briljant.
Nu AvP2 nog...
Alien vs. Predator: AVP2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Komt die dan uit want op imdb zie ik er niks over
Alien versus Predator (Part III) last pagequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:57 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Leuk, gaat weer een lekker vermakkelijke film worden denk ik
Boehoehoe suffe huillie. Megatron is alleen in G1 een handwapen geweest, in alle andere incarnaties is het een ander voertuig.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:44 schreef budha het volgende:
Ik weet het, hoef niet naar deze film. Maar het lijkt me dat deze film speciaal voor mensen als ik is gemaakt. Dus nogmaals, waarom doen ze er alles aan om ons te irriteren?
neeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 29 januari 2007 02:44 schreef budha het volgende:
ook al bewezen er niet voor te schromen om de geschiedenis te herschrijven.
En een ander filmisch drama. Bay zal een remake van de klassieker The Birds produceren. The horror!!!!!
Heel volwassen van je. Ben je buiten dit forum ook zo stoer?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Herald het volgende:
[..]
Boehoehoe suffe huillie. Megatron is alleen in G1 een handwapen geweest, in alle andere incarnaties is het een ander voertuig.
volgens mij heb ik de dag dat de jaren 80 heilig zijn verklaard, en dan met name de jaren '80 tekenfilms, oftewel verkapte commercials van 20 minuten waar men nu zo over kan klagen, gemist.
ben jij buiten het forum ook zo'n jankerd dat niet alles er hetzelfde uitziet als 20 jaar geleden?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef budha het volgende:
Heel volwassen van je. Ben je buiten dit forum ook zo stoer?
Optimus Prime en Megatron hebben in vrijwel elke serie meegespeeld. In de Armada serie doen ze ook mee, heeft Optimus ook het uiterlijk van een truck, maar is Megatron een tank. Dus eigenlijk heeft de serie juist meer weg van Armada dan van G1.quote:Zoals iedere mongool kan zien hebben ze de film gebaseerd op de eerste generatie Transformers. Dus niet op de series erna waarin andere figuren de hoofdrol speelden.
Hoezo zou een film over robots die kunnen veranderen niet een breed publiek trekken? Alsof elke producent een publiek van jaren80geilaards nodig heeft voordat ie een film gaat maken. En dat ze op andere fora ook jankerds zijn verbaast me niks, ze zouden nog zeiken als Barbie een make-over zou krijgen, omdat ze dan niet hun jaren 80 Barbie was, terwijl de plastic pop toen al ruim 20 jaar op de markt was.quote:Aangezien een film over robots die kunnen veranderen in auto's nou niet bepaald een breed publiek zullen trekken is het duidelijk dat ze mikken op die kinderen uit de jaren '80 en juist deze groep herkent de nieuwe look niet en als je een beetje op andere fora zou lezen moeten ze er over het algemeen ook niks van hebben.
Met meer intentie wil ik er ook niet naartoe eigenlijk... Wat wil jij nou? Hamlet by Autobots?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef mordo het volgende:
Ja maar dit is een film van Michael Bay...bay mensen. Dit alleen mooi worden als je transformers niet kent en van hersenen op 0 actifilms houd.
to roll out or not to roll out...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Met meer intentie wil ik er ook niet naartoe eigenlijk... Wat wil jij nou? Hamlet by Autobots?
Mee eens 14.gif Vooral wat betreft Megatron alsquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:37 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom moeten deze film exact als de tekenfilm zijn? Ik kan me voorstellen dat het "nieuwe" publiek het belachelijk zal vinden als Megatron een wapen is dus is een jet een logische keuze. Als je deze film niks lijkt ga je gewoon de tekenfilms nog eens kijken.
Ja, het klinkt ook veel minder onnozel. Nu heb je zoiets van: "Ja, zo zou het eigenlijk best echt kunnen gebeuren!"quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:37 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het "nieuwe" publiek het belachelijk zal vinden als Megatron een wapen is dus is een jet een logische keuze.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het klinkt ook veel minder onnozel. Nu heb je zoiets van: "Ja, zo zou het eigenlijk best echt kunnen gebeuren!"
Mjah, leuk, G1 had hem als een handvuurwapen. Een Walther handvuurwapen als ik me niet vergis, bedoeld voor mensen. Geloof jij een Walther van 4 bij 5 bij 1 meter?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mee eens 14.gif Vooral wat betreft Megatron alsvuurwapen
Ik hoop gewoon op een lekkere actiefilm
Als je mijn post leest zie je gelijk of ik dat geloofquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, leuk, G1 had hem als een handvuurwapen. Een Walther handvuurwapen als ik me niet vergis, bedoeld voor mensen. Geloof jij een Walther van 4 bij 5 bij 1 meter?
Transformes Armada misschien maar die was me toch slecht..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel van een hele slechte robot filmKrijg er geen transformers gevoel bij
![]()
Megatronquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Is het trouwens de Megatron versie of de Galvatron versie van de decipticons leader?
Mooi, die ziet er net even wat minder gelikt uit... Maar betekent dus wel dat Cyclonus dus niet in de film zitquote:
Tsja.... dat waren dan ook cartoons...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:05 schreef Honky het volgende:
De meeste TF zien er heel anders uit an de 80's versis
Ik wil nog steeds die old skool transformers. Optimus Prime gaat nog wel, maar Megatron hebben ze echt verneukt.quote:
True, maar ik denk wel dat het een steeds betere slagingskans heeft om een onderhoudende film te worden met een hoge wow-factor.quote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die old skool transformers. Optimus Prime gaat nog wel, maar Megatron hebben ze echt verneukt.
Zijn er al plaatjes van Megatron dan?quote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die old skool transformers. Optimus Prime gaat nog wel, maar Megatron hebben ze echt verneukt.
http://magnifor.110mb.com/2007/03/27/transformers-posters/quote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zijn er al plaatjes van Megatron dan?
Ik vind het niet lelijk hoor die nieuwe Megatron, had alleen iets meer het oude model verwacht aangezien Optimus Prime redelijk het oude model is. De huidige doet me erg denken aan the Guyver.quote:Op maandag 2 april 2007 14:47 schreef Herald het volgende:
Dit is ook een megatron, maar daar heb je niet over zitten janken
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Die TV-spots
Die straaljager Starscream die aan komt vliegen en dan transformeert en op de brug land als robot
Ik vind het niet erg dat Megatron in een straaljager verandert. Maar jezus, waarom zo'n lelijkequote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk hoor die nieuwe Megatron, had alleen iets meer het oude model verwacht aangezien Optimus Prime redelijk het oude model is. De huidige doet me erg denken aan the Guyver.
De nieuwe verandert blijkbaar in een straaljager, terwijl de oude in een pistool/bazooka veranderde.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet denken ...
jaaaaaaa, da's wel SuperVet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef Smeich het volgende:
Echt vet ja! Ben zeeeeer benieuwd!
Ik heb deze link trouwens niet voorbij zien komen, meer foto's van de hoofdpersonen waarvan wel al veel bekend.
http://www.tfw2005.com/boards/showthread.php?t=115458
Ze moeten een M.A.S.K. film maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mwa, voor mij is 't meer iets Turtles-achtig, maar ik heb die Transformers sowieso nooit erg boeiend gevonden, dus dat kan daar aan liggen.
We zullen vast veel lawaai horen en het authentieke transform geluidje missen, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:00 schreef magnifor het volgende:
Voor mij kan de film niet meer tegenvallen. Ik verwacht helemaal niets, dus de film kan voor mij alleen nog maar beter worden.
Het transform-geluid is nog steeds geweldig!!! Maar als het in de film zit.... tsja....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
We zullen vast veel lawaai horen en het authentieke transform geluidje missen, schat ik zo in.
Hey, dat maakt het wel cool. Je moet ook weer niet het idee hebben dat je naar die autoreklame zit te kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het transform-geluid is nog steeds geweldig!!! Maar als het in de film zit.... tsja....
Zo'n cheesy jaren 80 muziekje zoals in de animatiefilm (als Hotrod Rodimus Prime wordt) past denk ik ook niet echt in de film
You've got the touch. You've got the Poweeerrr!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het transform-geluid is nog steeds geweldig!!! Maar als het in de film zit.... tsja....
Zo'n cheesy jaren 80 muziekje zoals in de animatiefilm (als Hotrod Rodimus Prime wordt) past denk ik ook niet echt in de film
Ja!!! Precies...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
You've got the touch. You've got the Poweeerrr!
![]()
Yep dat is hem ook, Peter Cullen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef rakotto het volgende:
Kon het niet goed horen, maar volgens mij was dat de first generation voice actor!
Net nog een keer gehoord.quote:
Ok, ik ben officieel in CFW* mode!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef Ash het volgende:
Optimus Prime speaks
http://www.firstshowing.n(...)ptimus-prime-speaks/
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef Ash het volgende:
Optimus Prime speaks
http://www.firstshowing.n(...)ptimus-prime-speaks/
Damn!quote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
Optimus Full Frontal shot
http://img356.imageshack.us/my.php?image=primeewcleannu8.jpg
check it!
Lelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
check it!
Nee hoor, dat is een eitje. Ik verwacht zelfs dat er fans zijn die claimen teleurgesteld te zijn dat het geen animatie is (alsof dat nu nog nieuws is).quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef rakotto het volgende:
het is onmogelijk om de die hard fans van vroeger te teleurstellen.
Die hard fans teleurstellen is een eitje... die hard fans zijn namelijk altijd teleurgesteld: de stem is niet goed, Bumblebee zou dat noooit doen, de ogen van Optimus Prime, Megatron lijkt stom, het verhaal is onzin, waarom heet het geen energon, Soundwave was een cassettespeler... robots in DISGUISE???quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef rakotto het volgende:
Deze film wordt waarschijnelijk de film van het jaar. Ik zou zo denken, het is onmogelijk om de die hard fans van vroeger te teleurstellen.
Het ziet er erg realistisch uit... realistisch voor zover dat ALS er auto's in robos konden veranderen dat het er waarschijnlijk zo uit zou zien.quote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
check it!
quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef rakotto het volgende:
Deze film wordt waarschijnelijk de film van het jaar. Ik zou zo denken, het is onmogelijk om de die hard fans van vroeger te teleurstellen.
Ik vond Megatron als het origineel juist erg gaaf. Het wapen (een pistool) was een beetje cheesy, maar als robot vond ik em zeer gaaf. Hij is een beetje gebaseerd op een Duitse WWII soldaat (beetje Stahlhelm idee) wat em bad-ass maakte. De huidige vorm (hoewel erg interessant op zich) mist een beetje oooomph.quote:Op zondag 22 april 2007 14:34 schreef rakotto het volgende:
lol, okay okay. Megatron is niet meer de lijpe wapen en soundwave is idd niet meer de lijpe cassetespeler.![]()
Seasonsquote:Op zondag 22 april 2007 18:19 schreef rakotto het volgende:
[afbeelding] <<< De lijpe duitser. season 1
img /img >> kan geen season 2 vinden
[afbeelding]season 3 transformers: beast wars
[afbeelding] van de film.
Maar iig wel veel verschil, naja ik hoop dat zijn attitude niet is veranderd.
wat jij wil, generation.quote:
Dat zijn het feitelijk dus welquote:
Me know, me made a mistake with saying seasons. Dun punish meh.quote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat zijn het feitelijk dus wel
quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Me know, me made a mistake with saying seasons. Dun punish meh.![]()
pussy-whipedquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef Bdijk het volgende:
Dit word alleen naar de Bios.. (zie andere topic) denk niet dat het vrouwtje meewil.. (al moet ik wel mee naar alle zoet-sappige-romantische films, wat is de wereld toch slecht)
dat interview met OPquote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
check it!
Wat hij zegt.quote:Ik vond "The Movie" al schokkend anders genoeg. Lopen ze zomaar ff al die oude vertrouwde bots af te slachten en nieuwe onbekende te introduceren. Na die film haakte ik langzaam maar zeker af. Ik was gewend en verslaafd aan de Transformers zoals die geintroduceerd was en die was doodleuk ff om zeep geholpen om meer nieuw speelgoed te kunnen verkopen...
De andere series heb ik nooit interesse in gehad. Tegen die tijd was ik er alweer te oud voor maar kon nog wel genieten van de Transformer strips die nog veel weghadden van de oude stijl.
Zat er niet genoeg potential in om de Transformers die de trend gestart hebben te transformeren tot echt uitziende transformers en zo bijna onze jeugddromen waar te maken van echte Transformers die door de straten lopen?
Waarom totaal redesignen?
Net of je een gebouw gaat restaureren en dan ondertussen gaat herverbouwen.
Wie wil een rechte toren van Pisa? Wie wil een Vrijheidsbeeld met leggings en naaldhakjes?
Ik hoop dat Michael Bay geplet wordt onder een voet van een van zn afzichtelijke kroonluchters die hij robots noemt
Niemand verplicht je om naar de film te gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vond "The Movie" al schokkend anders genoeg. Lopen ze zomaar ff al die oude vertrouwde bots af te slachten en nieuwe onbekende te introduceren. Na die film haakte ik langzaam maar zeker af. Ik was gewend en verslaafd aan de Transformers zoals die geintroduceerd was en die was doodleuk ff om zeep geholpen om meer nieuw speelgoed te kunnen verkopen...
De andere series heb ik nooit interesse in gehad. Tegen die tijd was ik er alweer te oud voor maar kon nog wel genieten van de Transformer strips die nog veel weghadden van de oude stijl.
Zat er niet genoeg potential in om de Transformers die de trend gestart hebben te transformeren tot echt uitziende transformers en zo bijna onze jeugddromen waar te maken van echte Transformers die door de straten lopen?
Waarom totaal redesignen?
Net of je een gebouw gaat restaureren en dan ondertussen gaat herverbouwen.
Wie wil een rechte toren van Pisa? Wie wil een Vrijheidsbeeld met leggings en naaldhakjes?
Ik hoop dat Michael Bay geplet wordt onder een voet van een van zn afzichtelijke kroonluchters die hij robots noemt
Niemand zou me willen dwingen want ik zou bijna over lijken gaan om geen wandelende kroonluchters te hoeven zien!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef ThaSandman het volgende:
Niemand verplicht je om naar de film te gaan.
Het is anders wel een jeugdsentiment voor vele hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Gezondaar het volgende:
Fanboys die zeuren over lippen en vlammen op een robotvrachtwagen![]()
Je zou het ook niet kunnen waarderen als de personages van LotR plotseling in sneakers rondlopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Gezondaar het volgende:
Fanboys die zeuren over lippen en vlammen op een robotvrachtwagen![]()
Op mijn dakterras?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef netto_m het volgende:
Ik krijg de Transformers stand met Optimus en Megatron van 2,70 bij 4 m, in juni !!
Waar plaats ik dat ding??
Heb je geduld?quote:
Die poster moet ik ook hebben.quote:
Afgrijselijk....daar kun je toch kop noch kont aan onderscheiden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/12317104266.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/1231642419.jpg]afbeelding][/URL]
Ah ik ben dus niet de enige die daar moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Afgrijselijk....daar kun je toch kop noch kont aan onderscheiden?
En nou blijkt dit dus de Transformermodus van de nieuwe Megatron te zijn:
-=#Klik hier op eigen risico#=-
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Afgrijselijk....daar kun je toch kop noch kont aan onderscheiden?
En nou blijkt dit dus de Transformermodus van de nieuwe Megatron te zijn:
-=#Klik hier op eigen risico#=-
Lol, had ik mij dus ook al voor genomen. Ben bang dat het me toch niet lukt als hier weer een linkje opduikt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
ik ga vanaf nu echt NIETS meer bekijken... Tot ie draait
Het zijn robots die (o.a.) veranderen in auto'squote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het ziet er erg realistisch uit... realistisch voor zover dat ALS er auto's in robos konden veranderen dat het er waarschijnlijk zo uit zou zien.
![]()
die onderste is toch niet Optimus Prime hoop ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/12317104266.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/1231642419.jpg]afbeelding][/URL]
Zou zo maar eens goed kunnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:25 schreef Onbekendje het volgende:
[..]
die onderste is toch niet Optimus Prime hoop ik?
Het is Prime.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:25 schreef Onbekendje het volgende:
[..]
die onderste is toch niet Optimus Prime hoop ik?
op dat plaatje heeft Prime een lappie voor zijn mond. Op dat andere plaatje niet....quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is Prime.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3c/Optimus_empire.jpg
Het is idd zijn battlemodequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef neo2000 het volgende:
Misschien heeft ie een "battle mode" waar ie z'n mondkapje (sars?) voor heeft..?
Ik ben momenteel Generation 1 aan het downloadenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Spacehamster het volgende:
Uit puur verdriet om deze Transformer-schennis ben ik bezig alle oude afleveringen van de ECHTE Transformers op te zoeken en weer te kijken.
Hn oude, echte look en dat originele muziekje. Weetjenog? Het klonk zo lekker naar electrische gitaren met een stoere tragiek in de toon.
Ik heb hier de complete serie in copy liggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel Generation 1 aan het downloadenAlle 4 de seizoenen uiteraard.
Daarnaast staat de Cybertron cyclus er ook nog bij
VHS neem ik aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik heb hier de complete serie in copy liggen
Maar ik heb ze ook orgineel gesealt
Stoer johquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik heb hier de complete serie in copy liggen
Maar ik heb ze ook orgineel gesealt
Nope dvdquote:
Wat boeit het nou of het stoer is of niet. Het is Transformers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope dvd
En nee stoer is het niet maar ben wel iemand die van de ouwe serie houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franįois Fénelon
Mr. Prime...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef DaggerNL het volgende:
Vind dit wel jammer, Hugo Weaving ... Megatron (voice)
lol,quote:
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef Spacehamster het volgende:
Ik stel voor dat de film The Misformers gaat heten. Anders is de titel zo misleidend..
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!
Oh, en blijf aub weg uit de bios zodat wij weer meer plek hebben om Big Giant Fucking Robots Kicking Bucketloads of Ass (aka Transformers) te zien.
De groeten...
alleen die gele is mooi. en die tweede een beetje.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9101
Dit bedoel ik nou met verneuken...
Mijn transformers kunnen jouw misvormers in elkaar stampen!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
De groeten...
Misschien kun je de vlogende keer je hart uitstorten in één lange post, ipv van 26? Dat slaat nl. een stuk makkelijker over.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Mijn transformers kunnen jouw misvormers in elkaar stampen!
En wat kan ik anders dan klagen? Liever zou ik Micheal Bay eens flink de les lezen maar ik vind de vliegtickets te duur en kan niet vechten..
Dus gun me dit nou ff.
Damn, wat vet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://movies.yahoo.com/s(...)6430/trailers/31/371
De nieuwe trailers staat inmiddels online!
De robots an sich zijn mooi, maar doen me niet echt aan de Transformers denken... meer een real-life Gundam of the Guyver of zo...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9101
Dit bedoel ik nou met verneuken...
Gotta.....wipe....this....smirk....off.....my.....face.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://movies.yahoo.com/s(...)6430/trailers/31/371
De nieuwe trailer staat inmiddels online!
Guyver is toch iets anders, maar snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De robots an sich zijn mooi, maar doen me niet echt aan de Transformers denken... meer een real-life Gundam of the Guyver of zo...
Van die typisch Japanse robots. Ik vind het wel wat hebben, hoewel ik Megatron echt rotzooi vind.
Megatrash...
Me agreequote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!
Oh, en blijf aub weg uit de bios zodat wij weer meer plek hebben om Big Giant Fucking Robots Kicking Bucketloads of Ass (aka Transformers) te zien.
De groeten...
Alles is hetzelfde behalve het einde en er is NL-ondertiteling.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef delapoko het volgende:
Ik krijg niet gauw kippevel van trailers, maar hiervan kreeg ik een dubbele kippevel:
http://www.universalpictures.nl/bioscoop/data/trans/trailerf.html
Kan niet wachten![]()
Mee eens!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Me agree![]()
Ookal zijn het in mijn ogen niet de echte transformers (ik vind G1 nog steeds de beste) ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat van deze film, al was het alleen maar om te kijken in hoeverre ze het idee achter de transformers trouw zijn gebleven (en de effects natuurlijk).
Leuk dat einde met OP.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef delapoko het volgende:
Ik krijg niet gauw kippevel van trailers, maar hiervan kreeg ik een dubbele kippevel:
http://www.universalpictures.nl/bioscoop/data/trans/trailerf.html
Kan niet wachten![]()
Dat dus. Ik heb alle afleveringen van transformers op dvd tot aan beast wars en beast machines toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Me agree![]()
Ookal zijn het in mijn ogen niet de echte transformers (ik vind G1 nog steeds de beste) ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat van deze film, al was het alleen maar om te kijken in hoeverre ze het idee achter de transformers trouw zijn gebleven (en de effects natuurlijk).
Tuulk praten ze.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef delapoko het volgende:
Een ding weet ik nog niet. Praten de Transformers nou of niet?
In de tekenfilms wel natuurlijk. Maar in de trailer praten ze niet. Ik dacht dat Michael Bay ze mischien zonder spraak heeft gemaakt. Gellukig maar dat ze wel praten in de film.quote:
Uhm, waarom zouden ze de moeite hebben genomen om de orginele stemacteur van OP te krijgen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef delapoko het volgende:
Een ding weet ik nog niet. Praten de Transformers nou of niet?
Beetje a la Iron Giantquote:
Dat wordt moeilijk, zeiken is het levensdoel van fanboys, de basis van hun bestaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef Hakmet het volgende:
Deze film gaat ubertol worden, die fanboys moeten gewoon niet zeiken man.
wehehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, zeiken is het levensdoel van fanboys, de basis van hun bestaan.
HD versie:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:02 schreef magnifor het volgende:
International trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=E-PM86K4rDo
Is bijna zelfde als die nieuwe trailer, maar op het eind is er nog iets toegevoegd.
nu moet ie `t doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Schijtgeit het volgende:
die link werkt nie
quote:5) Megan Fox (im sure that's no coincidence), I have no clue if she can act or not because I was fixated on her tits and ass whenever she was onscreen - pure sex (god bless you Michael Bay).
truequote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis dan ook gewoon een erg lekker wijf
Compleet out of place en overrated IMO... Ik vond dat gieren veel geiler in die teaser....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef Wuder het volgende:
Dat geluidje als Optimus transformeert!! YEAH!!!
Vast veel van alle fans die zich tot in het diepst van hun hard verraden voelen door de zoveelste megablockbuster. Het zal nog geen "George Lucas verkrachtte de herinneringen aan mijn jeugd"-capriolen aannemen, maar in goede staat? Redelijk wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Prowl het volgende:
Ben benieuwd wat ik voor mn G-1 verzameling ga krijgen als ik die eind juli ga verkopen![]()
Dat heb ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef sanni het volgende:
Pfff wat een onzin. Ik ken de TF ook vanwege hun tekenfilms op Sky Channel en vond het altijd leuk om naar te kijken. De trailers die nu beschikbaar zijn voor de film zien er goed en spannend uit. Verhaal moet je niet al te serieus nemen maar het entertainment gehalte des te meer Tis tenslotte maar een film he en geen psychologisch gebeuren waar enige realiteitszin aan kan worden ontleed. M.a.w lijkt de moeite waard van het bekijken als het uitkomt.
Dat is met alle films zo. Zoals iemand op een Engels forum al toepasselijk schreef over deze film: "just leave your brain at the door".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
Je moet proberen om er zonder vooroordelen naar te kijken. anders ga je sowieso de mist in.
quote:Hey, i want to thank everyone for the kind words on the trailer. I'm so used to seeing robots I kind of got bored with the trailer. I forget you have not seen them. When they put the piece together I kept wanting to show our truly awesome shots - but we didn't. I can without a doubt say we have just teased you on this trailer. We have so many awesome shots that will never be in our ads. I bet this will be one of the rare trailers that does not show you the true money shots of the movie.
I would also like fans opinion on opening on July 3rd instead of the 4th. The studio kind of sort of is thinking about which might mean "no". If you spread the word on the Net - they might listen. The 3rd everyone is off from work, I say "what the f**k" play the movie - "give'em giant f**king robot early"!!!
Bay
Nicequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef Ash het volgende:
I think I just blew my load![]()
http://www.aintitcool.com/node/32831
Een nieuwe tvspot!
Wel kapot van, maar ook ik moet stoppen met kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet kapot van, maar nu moet ik echt stoppen met kijken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef Zeurberus het volgende:
oeh, de trailer ziet er beter uit dan ik verwacht had![]()
Alleen jammer dat je het klassieke transformer geluid alleen even hoort als O.P transformt, doe het altijd of niet. Nu is het gewoon een (mislukte) fanservice.
Wat ik wel jammer vind ik dat (zoals het er naar uit ziet in de trailer en de tv spot) dat we eerst een half uur tot 40 min erachter moeten komen dat de auto van die jongen Bumblebee is. Ik hoop dat het niet zo is dat dit de manier is van 'introduceren' van de transformers. Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 30 min te moeten wachten op de eerste transformatie via Bumblebee nadat die jongen erachter komt dat het robots zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:29 schreef netto_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
Bij mij ook, dus Rambo 4 gaat waarschijnlijk oscar voor beste film scoren volgend jaarquote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef TripleChanger. het volgende:
Vaak, als ik niets dan flut verwacht, stijgt het boven mijn verwachtingen uit!![]()
Rambo 4 wordt gaaf. Na die ene paar scenes vol met gore was ik al verkocht. Ik wordt te snel blij.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij mij ook, dus Rambo 4 gaat waarschijnlijk oscar voor beste film scoren volgend jaar
Dat gevecht ziet er echt mooi uit voor CGIquote:Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef Ash het volgende:
Optimus Prime speaks at the MTV Movie Awards
http://www.youtube.com/watch?v=q3wAnWecdyY
![]()
Optimus Prime vs. Bonecrusher
http://www.youtube.com/watch?v=G1to5viHgSA
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |