Zijn er al plaatjes van Megatron dan?quote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die old skool transformers. Optimus Prime gaat nog wel, maar Megatron hebben ze echt verneukt.
http://magnifor.110mb.com/2007/03/27/transformers-posters/quote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zijn er al plaatjes van Megatron dan?
Ik vind het niet lelijk hoor die nieuwe Megatron, had alleen iets meer het oude model verwacht aangezien Optimus Prime redelijk het oude model is. De huidige doet me erg denken aan the Guyver.quote:Op maandag 2 april 2007 14:47 schreef Herald het volgende:
Dit is ook een megatron, maar daar heb je niet over zitten janken
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Die TV-spots
Die straaljager Starscream die aan komt vliegen en dan transformeert en op de brug land als robot
Ik vind het niet erg dat Megatron in een straaljager verandert. Maar jezus, waarom zo'n lelijkequote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk hoor die nieuwe Megatron, had alleen iets meer het oude model verwacht aangezien Optimus Prime redelijk het oude model is. De huidige doet me erg denken aan the Guyver.
De nieuwe verandert blijkbaar in een straaljager, terwijl de oude in een pistool/bazooka veranderde.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet denken ...
jaaaaaaa, da's wel SuperVet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef Smeich het volgende:
Echt vet ja! Ben zeeeeer benieuwd!
Ik heb deze link trouwens niet voorbij zien komen, meer foto's van de hoofdpersonen waarvan wel al veel bekend.
http://www.tfw2005.com/boards/showthread.php?t=115458
Ze moeten een M.A.S.K. film maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mwa, voor mij is 't meer iets Turtles-achtig, maar ik heb die Transformers sowieso nooit erg boeiend gevonden, dus dat kan daar aan liggen.
We zullen vast veel lawaai horen en het authentieke transform geluidje missen, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:00 schreef magnifor het volgende:
Voor mij kan de film niet meer tegenvallen. Ik verwacht helemaal niets, dus de film kan voor mij alleen nog maar beter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |