Het transform-geluid is nog steeds geweldig!!! Maar als het in de film zit.... tsja....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
We zullen vast veel lawaai horen en het authentieke transform geluidje missen, schat ik zo in.
Hey, dat maakt het wel cool. Je moet ook weer niet het idee hebben dat je naar die autoreklame zit te kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het transform-geluid is nog steeds geweldig!!! Maar als het in de film zit.... tsja....
Zo'n cheesy jaren 80 muziekje zoals in de animatiefilm (als Hotrod Rodimus Prime wordt) past denk ik ook niet echt in de film
You've got the touch. You've got the Poweeerrr!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het transform-geluid is nog steeds geweldig!!! Maar als het in de film zit.... tsja....
Zo'n cheesy jaren 80 muziekje zoals in de animatiefilm (als Hotrod Rodimus Prime wordt) past denk ik ook niet echt in de film
Ja!!! Precies...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
You've got the touch. You've got the Poweeerrr!
![]()
Yep dat is hem ook, Peter Cullen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef rakotto het volgende:
Kon het niet goed horen, maar volgens mij was dat de first generation voice actor!
Net nog een keer gehoord.quote:
Ok, ik ben officieel in CFW* mode!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef Ash het volgende:
Optimus Prime speaks
http://www.firstshowing.n(...)ptimus-prime-speaks/
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef Ash het volgende:
Optimus Prime speaks
http://www.firstshowing.n(...)ptimus-prime-speaks/
Damn!quote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
Optimus Full Frontal shot
http://img356.imageshack.us/my.php?image=primeewcleannu8.jpg
check it!
Lelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
check it!
Nee hoor, dat is een eitje. Ik verwacht zelfs dat er fans zijn die claimen teleurgesteld te zijn dat het geen animatie is (alsof dat nu nog nieuws is).quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef rakotto het volgende:
het is onmogelijk om de die hard fans van vroeger te teleurstellen.
Die hard fans teleurstellen is een eitje... die hard fans zijn namelijk altijd teleurgesteld: de stem is niet goed, Bumblebee zou dat noooit doen, de ogen van Optimus Prime, Megatron lijkt stom, het verhaal is onzin, waarom heet het geen energon, Soundwave was een cassettespeler... robots in DISGUISE???quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef rakotto het volgende:
Deze film wordt waarschijnelijk de film van het jaar. Ik zou zo denken, het is onmogelijk om de die hard fans van vroeger te teleurstellen.
Het ziet er erg realistisch uit... realistisch voor zover dat ALS er auto's in robos konden veranderen dat het er waarschijnlijk zo uit zou zien.quote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
check it!
quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef rakotto het volgende:
Deze film wordt waarschijnelijk de film van het jaar. Ik zou zo denken, het is onmogelijk om de die hard fans van vroeger te teleurstellen.
Ik vond Megatron als het origineel juist erg gaaf. Het wapen (een pistool) was een beetje cheesy, maar als robot vond ik em zeer gaaf. Hij is een beetje gebaseerd op een Duitse WWII soldaat (beetje Stahlhelm idee) wat em bad-ass maakte. De huidige vorm (hoewel erg interessant op zich) mist een beetje oooomph.quote:Op zondag 22 april 2007 14:34 schreef rakotto het volgende:
lol, okay okay. Megatron is niet meer de lijpe wapen en soundwave is idd niet meer de lijpe cassetespeler.![]()
Seasonsquote:Op zondag 22 april 2007 18:19 schreef rakotto het volgende:
[afbeelding] <<< De lijpe duitser. season 1
img /img >> kan geen season 2 vinden
[afbeelding]season 3 transformers: beast wars
[afbeelding] van de film.
Maar iig wel veel verschil, naja ik hoop dat zijn attitude niet is veranderd.
wat jij wil, generation.quote:
Dat zijn het feitelijk dus welquote:
Me know, me made a mistake with saying seasons. Dun punish meh.quote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat zijn het feitelijk dus wel
quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Me know, me made a mistake with saying seasons. Dun punish meh.![]()
pussy-whipedquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef Bdijk het volgende:
Dit word alleen naar de Bios.. (zie andere topic) denk niet dat het vrouwtje meewil.. (al moet ik wel mee naar alle zoet-sappige-romantische films, wat is de wereld toch slecht)
dat interview met OPquote:Op zondag 22 april 2007 10:06 schreef Ash het volgende:
check it!
Wat hij zegt.quote:Ik vond "The Movie" al schokkend anders genoeg. Lopen ze zomaar ff al die oude vertrouwde bots af te slachten en nieuwe onbekende te introduceren. Na die film haakte ik langzaam maar zeker af. Ik was gewend en verslaafd aan de Transformers zoals die geintroduceerd was en die was doodleuk ff om zeep geholpen om meer nieuw speelgoed te kunnen verkopen...
De andere series heb ik nooit interesse in gehad. Tegen die tijd was ik er alweer te oud voor maar kon nog wel genieten van de Transformer strips die nog veel weghadden van de oude stijl.
Zat er niet genoeg potential in om de Transformers die de trend gestart hebben te transformeren tot echt uitziende transformers en zo bijna onze jeugddromen waar te maken van echte Transformers die door de straten lopen?
Waarom totaal redesignen?
Net of je een gebouw gaat restaureren en dan ondertussen gaat herverbouwen.
Wie wil een rechte toren van Pisa? Wie wil een Vrijheidsbeeld met leggings en naaldhakjes?
Ik hoop dat Michael Bay geplet wordt onder een voet van een van zn afzichtelijke kroonluchters die hij robots noemt
Niemand verplicht je om naar de film te gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vond "The Movie" al schokkend anders genoeg. Lopen ze zomaar ff al die oude vertrouwde bots af te slachten en nieuwe onbekende te introduceren. Na die film haakte ik langzaam maar zeker af. Ik was gewend en verslaafd aan de Transformers zoals die geintroduceerd was en die was doodleuk ff om zeep geholpen om meer nieuw speelgoed te kunnen verkopen...
De andere series heb ik nooit interesse in gehad. Tegen die tijd was ik er alweer te oud voor maar kon nog wel genieten van de Transformer strips die nog veel weghadden van de oude stijl.
Zat er niet genoeg potential in om de Transformers die de trend gestart hebben te transformeren tot echt uitziende transformers en zo bijna onze jeugddromen waar te maken van echte Transformers die door de straten lopen?
Waarom totaal redesignen?
Net of je een gebouw gaat restaureren en dan ondertussen gaat herverbouwen.
Wie wil een rechte toren van Pisa? Wie wil een Vrijheidsbeeld met leggings en naaldhakjes?
Ik hoop dat Michael Bay geplet wordt onder een voet van een van zn afzichtelijke kroonluchters die hij robots noemt
Niemand zou me willen dwingen want ik zou bijna over lijken gaan om geen wandelende kroonluchters te hoeven zien!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef ThaSandman het volgende:
Niemand verplicht je om naar de film te gaan.
Het is anders wel een jeugdsentiment voor vele hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Gezondaar het volgende:
Fanboys die zeuren over lippen en vlammen op een robotvrachtwagen![]()
Je zou het ook niet kunnen waarderen als de personages van LotR plotseling in sneakers rondlopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Gezondaar het volgende:
Fanboys die zeuren over lippen en vlammen op een robotvrachtwagen![]()
Op mijn dakterras?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef netto_m het volgende:
Ik krijg de Transformers stand met Optimus en Megatron van 2,70 bij 4 m, in juni !!
Waar plaats ik dat ding??
Heb je geduld?quote:
Die poster moet ik ook hebben.quote:
Afgrijselijk....daar kun je toch kop noch kont aan onderscheiden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/12317104266.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/1231642419.jpg]afbeelding][/URL]
Ah ik ben dus niet de enige die daar moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Afgrijselijk....daar kun je toch kop noch kont aan onderscheiden?
En nou blijkt dit dus de Transformermodus van de nieuwe Megatron te zijn:
-=#Klik hier op eigen risico#=-
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Afgrijselijk....daar kun je toch kop noch kont aan onderscheiden?
En nou blijkt dit dus de Transformermodus van de nieuwe Megatron te zijn:
-=#Klik hier op eigen risico#=-
Lol, had ik mij dus ook al voor genomen. Ben bang dat het me toch niet lukt als hier weer een linkje opduikt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
ik ga vanaf nu echt NIETS meer bekijken... Tot ie draait
Het zijn robots die (o.a.) veranderen in auto'squote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het ziet er erg realistisch uit... realistisch voor zover dat ALS er auto's in robos konden veranderen dat het er waarschijnlijk zo uit zou zien.
![]()
die onderste is toch niet Optimus Prime hoop ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/12317104266.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/1231642419.jpg]afbeelding][/URL]
Zou zo maar eens goed kunnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:25 schreef Onbekendje het volgende:
[..]
die onderste is toch niet Optimus Prime hoop ik?
Het is Prime.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:25 schreef Onbekendje het volgende:
[..]
die onderste is toch niet Optimus Prime hoop ik?
op dat plaatje heeft Prime een lappie voor zijn mond. Op dat andere plaatje niet....quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is Prime.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3c/Optimus_empire.jpg
Het is idd zijn battlemodequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef neo2000 het volgende:
Misschien heeft ie een "battle mode" waar ie z'n mondkapje (sars?) voor heeft..?
Ik ben momenteel Generation 1 aan het downloadenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Spacehamster het volgende:
Uit puur verdriet om deze Transformer-schennis ben ik bezig alle oude afleveringen van de ECHTE Transformers op te zoeken en weer te kijken.
Hn oude, echte look en dat originele muziekje. Weetjenog? Het klonk zo lekker naar electrische gitaren met een stoere tragiek in de toon.
Ik heb hier de complete serie in copy liggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel Generation 1 aan het downloadenAlle 4 de seizoenen uiteraard.
Daarnaast staat de Cybertron cyclus er ook nog bij
VHS neem ik aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik heb hier de complete serie in copy liggen
Maar ik heb ze ook orgineel gesealt
Stoer johquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik heb hier de complete serie in copy liggen
Maar ik heb ze ook orgineel gesealt
Nope dvdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |