quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nu je het zegt, iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt trouwens best oke die direct feed, net alsof je de CD/MP3 zelf draait
Iemand vroeg het laatst hier of de muziek uit de DJ-set direct op stream gezet kan worden, nou bij deze dus gedaan kennelijkquote:
sweet dreamsquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Danny het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik zie morgen wel of ik van DGK_REDACTIE het huis in mag
We duimen voor je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Danny het volgende:
Trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Danny het volgende:
formaat, logo, randquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is/was het probleem dan ?
Klinkt erg zuiver ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt trouwens best oke die direct feed, net alsof je de CD/MP3 zelf draait
Sorryquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:14 schreef Black_king het volgende:
Hallo , ik was eerder, hoor, en ook nog een historisch belangrijke TT .....
It wasn't me!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:14 schreef Black_king het volgende:
Hallo , ik was eerder, hoor, en ook nog een historisch belangrijke TT .....
Maar tis goe
Well... het zijn maar baggerkwaliteit screenshots...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is/was het probleem dan ?
quote:
Zat ik ook al aan te denken .... ze vreet alles wat maar binnen de houdbaarheidsdatum valt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Ik heb vandaag niet veel streams gekeken, maar als ik keek zag ik Natasia vreten. Gaat lekker met d'r dieet!
Als ik Carlos was, zou ik weigeren haar nog te begeleiden.
ja, daar ben ik ook verbaasd overquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:19 schreef doesss het volgende:
huub zit op 6of7 maar kan niet meer op dan 8of9![]()
Dit is een mooie nieuwe avatar voor s0k!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heeft ie last van epileptische aanvallen ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dit is een mooie nieuwe avatar voor s0k!![]()
Wie mist nu Scanman01.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Love is in the air
[afbeelding]
Nee, maar doe mn best.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie last van epileptische aanvallen ?
clonequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:26 schreef doesss het volgende:
OMFG m'n mediaplayer bleef haken in die schater van nataasss.![]()
Ik schrok me eige de tyfus![]()
Da's een traumatische ervaring !!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:26 schreef doesss het volgende:
OMFG m'n mediaplayer bleef haken in die schater van nataasss.![]()
Ik schrok me eige de tyfus![]()
tell mequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
He choose to leave VOL for the good reasons....
too much sc in COS....quote:
nope ...dat hij ietwat meer plat gaat proat'n wil alleen maar zeggen dat hij nu lekker in zijn vel zit ....ik zeg hooguit ietwat lichtelijk aangeschotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
oh kut, Huub wordt dronken....Gaat niet goed.....
En hij sloeg je advies in de wind, pakte net nog een biertjequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet te veel zuipen Huub, is beter .....
[afbeelding]
Daar ligt Bart dan, helemaal alleen....quote:
Ik denk dat Natasia over het "hoogtepunt" heen is en juist moe wordt van teveel alcohol, Huub daarintegen wordt meestal een tikkie feller en agressieverquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef snetje het volgende:
wat is natasia wonderbaarlijk stil ...nu huub aan het woord is![]()
Ils dorment.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar zijn Ilona en Sylvia?
Beide inquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
In diepe rust.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
illona moet aan haar ouderdom denken en sylvia heeft morgen weer rijlesquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vraag het me af....quote:
Er dreigt een jojo-effect.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Shit zeg ... leg die zender wat verder weg bij Natasia !!!
Natasia naar Huub (die al binnen is) .. KUN JE CHIPPIES MEEENEEEEMEN
Wist niet dat slapen hielp tegen ouderdom...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
illona moet aan haar ouderdom denken en sylvia heeft morgen weer rijles![]()
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
denk dat ze zich meer zorgen maakte over d'r chippies.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personen![]()
![]()
![]()
Die is inderddad ver weg!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Nathanael echt straalbezopen ....
tegen Nena: ik nweem wjou wel serueus hor
In haar ogen is ze nu een slanke den hoor, die denkt zich weer vanalles te kunnen permitteren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Carlos heeft haar schema al errug aangepast ... ze heeft nu ZES maanden om die tien kilo af te vallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er dreigt een jojo-effect.
Veel afvallen in korte tijd, en dan weer terugvallen en aankomen.
Carlo kan het beste haar schema iets minder zwaar maken, en haar stimuleren door te gaan.
En eventueel een diëitist erbij.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael tegen Nena ...
mwaar sommige dingen zitten iwn de krachtighweid van je statements ....en verder wordt ie weer onverstaanbaar.
Yep, bezopen
De rekening moet toch nog betaald worden???quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Ik heb vandaag niet veel streams gekeken, maar als ik keek zag ik Natasia vreten. Gaat lekker met d'r dieet!
Als ik Carlos was, zou ik weigeren haar nog te begeleiden.
Allemaal op een kratje voor aan de straat en iedereen is maatjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personen![]()
![]()
![]()
Dat is verstandiger dan in 3 maanden, en daarna terugvallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Carlos heeft haar schema al errug aangepast ... ze heeft nu ZES maanden om die tien kilo af te vallen.
als jij op deze manier het recept van de soato soep van natasia kunt vertalen en plaatsen hier op fok dan hebben we eindelijk weer een leuk nieuw kerstmis recept !!! en kunnen we die ouwe bezopen eend eindelijk weer eens weggooienquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael tegen Nena ...
mwaar sommige dingen zitten iwn de krachtighweid van je statements ....en verder wordt ie weer onverstaanbaar.
Yep, bezopen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is verstandiger dan in 3 maanden, en daarna terugvallen.
Wel logisch dat het gebeurt hoor, want eerlijk is eerlijk, ze heeft hard en gedisciplineerd getraind, en van alle bewoners is ze het meest serieus met doelen bezig.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Die bult is goed te zien bij Huub.
Als ze nu naar bed gaan, blijft het leuk.
Anders gaat er misschien wel iets escaleren.![]()
Opmerkelijk ja, viel me ook op ! Komt nog goed.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Nel "Huub, ik vind je een heel aardige gozer .... maar drink geen bier in bad"
Komt door de stroming in de jacuzzi, daardoor dempt het overige geluid, was bij BB5 ook zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er mis met het geluid ?
De man is zo duur dat hij niet eens in eoa programma laatst wilde zeggen wat zijn prijs is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
3e zak chips voor Natasia?!![]()
Zal Carlos leuk vinden als 1 van z'n clienten kilo's erbij krijgt ipv kwijtraakt terwijl hij de personal (en overbetaalde) trainer is...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
Nel is LAZERUS
Hij kan niet eens meer stil rechtop zitten
Er ligt een zender op de rand van het bad en de pomp staat aan, dat geeft een forse bromquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er mis met het geluid ?
Heb je gelezen hoe IkWeetNiets het saoto soep recept van Natasia heeft gedecodeerd? We hadden geen van allen door dat het een brief aan Wilgo in code was .... ik heb me rotgelachen toen ik het lasquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
als jij op deze manier het recept van de soato soep van natasia kunt vertalen en plaatsen hier op fok dan hebben we eindelijk weer een leuk nieuw kerstmis recept !!! en kunnen we die ouwe bezopen eend eindelijk weer eens weggooien![]()
Was ze maar een aapquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef s0k het volgende:
ieuw, .NL kuste een aap?
Mee eens ... het was voorspelbaar dat het dieet in dit tempo niet vol te houden was. Ik dieet zelf nogal eens en ik vond het knap dat ze het volhield terwijl er zoveel lekker eten langskwamquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is verstandiger dan in 3 maanden, en daarna terugvallen.
Wel logisch dat het gebeurt hoor, want eerlijk is eerlijk, ze heeft hard en gedisciplineerd getraind, en van alle bewoners is ze het meest serieus met doelen bezig.
Waarschijnlijk zit ie aan eoa medicijnen waardoor de alcohol extra snel zijn werk doet bij de man...niet normaal hoe snel hij gaat lallen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:53 schreef Missy_1974 het volgende:
NL is echt stront lazerus, dit vind ik echt niet normaal redactie, als hij mag drinken is hij dronken, te erg voor woorden
Precies fucking kleuterquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:53 schreef Missy_1974 het volgende:
NL is echt stront lazerus, dit vind ik echt niet normaal redactie, als hij mag drinken is hij dronken, te erg voor woorden
Hij is gewoon niet gek, je gaat niet je prijzen roepen als je zometeen door dgk veel meer kan verdienen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De man is zo duur dat hij niet eens in eoa programma laatst wilde zeggen wat zijn prijs is...
Beetje vaag zoiets...
Zou hij zijn prijsjes maken afhankelijk vd rijkdom van zijn cliënt ofzo?
Echt debiel gewoon om het niet te willen noemen want op de sportscholen liggen toch ook altijd lijsten met alle tarieven...
Nah, was een "chip swapping action"quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:51 schreef avonne het volgende:
DAMNte laat met cappen
Nel trok Nasty naar zich toe.
Zijn hand voor haar borst (raakte haar niet aan, maar leek zo)
Natasia maakt dat ze weg komt, maar zegt wel schalks "You sexy dude...!"
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:56 schreef Lieve het volgende:
Nee, het MOET echt aan Carlos liggen hoor! Slechte keuze geweest van Talpa, die neptrainer.
* het KAN toch niet aan Nastasia liggen? Die Chips, die M&M's? Die er in haar huis voor haar zijn?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En daar gaat nog een fles wijn open.
Hij heeft een hele behoorlijke klap te verwerken ja, een klap van de molenwiek toen ie 2 was. (om precies te zijn)quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:58 schreef Wireless het volgende:
[..]
Eej, hij heeft een behoorllijke klap te verwerken... minst populair!
heb d'r niet eens gemist eigenlijk. brian en nena lullen opzich ook weinig. nena had alleen wat input over paddo's.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zegt trouwens amper een woord, die zal morgen wel KAPOT moe zijn
Grappig, die vergelijking gaf ik ook een week of wat terug...gelijkenis is treffendquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:17 schreef snetje het volgende:
ik weet nu eindelijk waar nena mij aan doet denken !
[afbeelding]
niet zo zeer het karakter ...maar die lange voortanden ...![]()
Alleen Pipi Langkous zou zich niet laten misbruiken door een geile antilliaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grappig, die vergelijking gaf ik ook een week of wat terug...gelijkenis is treffend![]()
yep ...hij heeft het eerste excuus van nattenel al binnen !! ....NL geeft nu aan dat het zijn bedoeling niet was om huub zijn achternaam te noemen .....tja hij werd getriggerd geeft hij nu toe ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:18 schreef Mika25 het volgende:
En al weer een fles open..![]()
Ik begin me af te vragen of Huub ze dronken probeert te voeren![]()
De Pippi van nu waarschijnlijk wel want Tommy was ook niet bepaald je van hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:20 schreef Wireless het volgende:
[..]
Alleen Pipi Langkous zou zich niet laten misbruiken door een geile antilliaan.
iedereen die pipi kent weet wat pipi gedaan zou hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:20 schreef Wireless het volgende:
[..]
Alleen Pipi Langkous zou zich niet laten misbruiken door een geile antilliaan.
Die had tenminste nog respect voor Pipi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De Pippi van nu waarschijnlijk wel want Tommy was ook niet bepaald je van het
quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Wireless het volgende:
[..]
Die had tenminste nog respect voor Pipi!![]()
waarom die namen op je caps ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen ze Bart nog uit bed schoppen ?
[afbeelding]
volgens mij heeft de drank zn geheugen over sixth sense verdoezeldquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
NL: "I see people in my hands" ?????
vind het zo triets op de streamsquote:
Nou en daar zit dan wel wat in want die Huub die ziet er echt lijkbleek uit latelyquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef s0k het volgende:
[..]
volgens mij heeft de drank zn geheugen over sixth sense verdoezeld
'i see dead people'
verander nou je avatar isquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef s0k het volgende:
[..]
'i see dead people'
Ja, t heeft ook wel iets triests om te zien hoe NL (en ook een beetje Huub) weer bezopen wordt....quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vind het zo triets op de streams
Liefquote:En heb je in mn msn gezet
hij is zijn wratten aan het tellen !!quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat doet Brian hier, klagen tegen Nena over het eelt op zijn handen![]()
Heeft nasty dat niet bijgewerkt dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat doet Brian hier, klagen tegen Nena over het eelt op zijn handen![]()
dezequote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef s0k het volgende:
[..]
'i see dead people'
Ik denk dat de server een beetje overbelast is, en ze de boel ff moeten ontstoppen (de IT-ers hier)quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Waar heeft Fok! last van ?
Of zijn ze weer met de statistieken bezig ??
valt mee, huub had er geen zin in nu.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
de anale liefde tussen Huub en Satanael hebben weer rijkelijk gevloeid in de jacuzi - dank u
NL is dramatisch - ik citeer hem even -letterlijk-: "Huub, ik heb jou echt nog niet gezogen."quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
valt mee, huub had er geen zin in nu.
NL: Je valt me gewoon tegen als persoon
Die twee zijn helemaal ziek van Huub. Nathanael gaat nu zelf Bart uit bed halen : "Bart, kom eruit, we moeten eten".quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Huub ligt hun wel erg dwars he ?
Homo huub, zegt NL
maak ze even 576x324 en sloop die schaduw rand en logo eraf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laveloos ......
[afbeelding]
en huub ligt nu allang in dromelandquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Huub ligt hun wel erg dwars he ?
Homo huub, zegt NL
trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:26 schreef snetje het volgende:
[..]
oke ..wat er nu gebeurd schuif ik door naar de echte fok diehards !!!
ik duik erin![]()
Hij heeft Bart ook proberen te wekken voor het pokeren maar die had ook geen interessequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
Bart? Hij ging Huub wakker maken, maar die had geen zin, dus ging hij Nena maar ff wakker maken...
Komkommerquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn ze nu met peper aan het eten?
Hallo moet Nathanael daar zo gewichtig over doen...een recept van komkommer met peper...en dan ook nog zeggen:"Mijn ex weet wat lekker eten is"quote:
Als zijn ex zo gweldig is, dan ligt het dus duidelijk aan NL dat ze uit elkaar zijn. Maarja eigenlijk wist ik dat alquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hallo moet Nathanael daar zo gewichtig over doen...een recept van komkommer met peper...en dan ook nog zeggen:"Mijn ex weet wat lekker eten is"
Tssssssssssssss![]()
yep komkommer ... en de woodywoodpacker hebben ze al op de achtergrond geschovenquote:
En dat is dus wat Natasia tegen Nathanael heeft gezegd...quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
The game is al settelt, de winnaar is al bekend, aldus NL
Hij zegt dus dat nataas dat zei volgens mij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
The game is al settelt, de winnaar is al bekend, aldus NL
quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Nattenel zegt bezopen, mag ik sigaretje roken? Brian met bezopen kop, ja als je maar niet in mijn gezicht blaast.
Waarop Nathanel vervolgens weer zegt:"Ja want ik vind het nu wel even lekker om een dudelldiedudelltje te roken"quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Nattenel zegt bezopen, mag ik sigaretje roken? Brian met bezopen kop, ja als je maar niet in mijn gezicht blaast.
Trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarop Nathanel vervolgens weer zegt:"Ja want ik vind het nu wel even lekker om een dudelldiedudelltje te roken"
Pffffffffffff kan het niet meer aanhoren.
Truste all!![]()
PS: Ik spaar ze wel voor jequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
P.S. Ik hoop wel dat de geweldige recepten van Nathanael morgen op de Tien site komen te staan...
![]()
laterquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:03 schreef r3gi3boy het volgende:
luitjes cap ze nog, ik heb genoeg poker gezien voor vandaag! toedeliedudelisjizzle
Ja die peper schijnt wel zo geweldig te zijn, zal wel met alles zijn, niet alleen komkommer en sperciebonenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
Nattenel drukt zelfs zijn sigaretje uit in een sausbakje of zo
Hahah ze eten gewoon sperziebonen en komkommer met peper en doen alsof ze kaviaar met kreeft zitten te etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
P.S. Ik hoop wel dat de geweldige recepten van Nathanael morgen op de Tien site komen te staan...
![]()
Moet ie eens wat nootmuskaat gebruiken, er gaat een wereld voor hem open.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die peper schijnt wel zo geweldig te zijn, zal wel met alles zijn, niet alleen komkommer en sperciebonen![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
korte samenvatting graag. vanaf 1 november 2006 of zo.![]()
[DGK] Updates.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
korte samenvatting graag. vanaf 1 november 2006 of zo.![]()
Nu krijg ik helemaal het gevoel dat ik even 'bijgepraat' moet worden.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eh sorry hoor, ik zou gaan slapen maar de boontjes houden me teveel bezig om te kunnen slapen...waarom gooien ze het groene deel ervan weg![]()
![]()
![]()
quote:
Ja ze wilden wel garnalen eten...dus nu doen ze gewoon alsof...ooooooooooooh okay, kan gaan slapen nu!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
Ze zijn aan het garnalen pellen !!!!!!!!!! Snap je toch wel hahahhaa
Au secour!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
Ze zijn aan het garnalen pellen !!!!!!!!!!
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelenquote:
En NL zich morgen maar afvragen wie zijn CP's heeft gejatquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelen
Hij had hem helemaal leeg kunnen trekken
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelen
Hij had hem helemaal leeg kunnen trekken
Klik even op het linkje afleveringen en begin onderaan met kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?
Volgens mij staat hij nog op winst, met wat hij net allemaal in zijn zak stoptequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En NL zich morgen maar afvragen wie zijn CP's heeft gejat
Ik ga snel weer weg hier.quote:
Ik gaf je net een linkquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?
contact punten om te bellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga snel weer weg hier.
Jullie willen me gek maken!!!!!![]()
Ja maar ik wil een vijfregelige samenvatting!quote:
CP's zijn gewoon SSE's van HDGKP, als je dat al niet eens weetquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga snel weer weg hier.
Jullie willen me gek maken!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |