laterquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:03 schreef r3gi3boy het volgende:
luitjes cap ze nog, ik heb genoeg poker gezien voor vandaag! toedeliedudelisjizzle
Ja die peper schijnt wel zo geweldig te zijn, zal wel met alles zijn, niet alleen komkommer en sperciebonenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
Nattenel drukt zelfs zijn sigaretje uit in een sausbakje of zo
Hahah ze eten gewoon sperziebonen en komkommer met peper en doen alsof ze kaviaar met kreeft zitten te etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
P.S. Ik hoop wel dat de geweldige recepten van Nathanael morgen op de Tien site komen te staan...
![]()
Moet ie eens wat nootmuskaat gebruiken, er gaat een wereld voor hem open.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die peper schijnt wel zo geweldig te zijn, zal wel met alles zijn, niet alleen komkommer en sperciebonen![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
korte samenvatting graag. vanaf 1 november 2006 of zo.![]()
[DGK] Updates.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
korte samenvatting graag. vanaf 1 november 2006 of zo.![]()
Nu krijg ik helemaal het gevoel dat ik even 'bijgepraat' moet worden.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eh sorry hoor, ik zou gaan slapen maar de boontjes houden me teveel bezig om te kunnen slapen...waarom gooien ze het groene deel ervan weg![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |