valt mee, huub had er geen zin in nu.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
de anale liefde tussen Huub en Satanael hebben weer rijkelijk gevloeid in de jacuzi - dank u
NL is dramatisch - ik citeer hem even -letterlijk-: "Huub, ik heb jou echt nog niet gezogen."quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
valt mee, huub had er geen zin in nu.
NL: Je valt me gewoon tegen als persoon
Die twee zijn helemaal ziek van Huub. Nathanael gaat nu zelf Bart uit bed halen : "Bart, kom eruit, we moeten eten".quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Huub ligt hun wel erg dwars he ?
Homo huub, zegt NL
maak ze even 576x324 en sloop die schaduw rand en logo eraf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laveloos ......
[afbeelding]
en huub ligt nu allang in dromelandquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Huub ligt hun wel erg dwars he ?
Homo huub, zegt NL
trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:26 schreef snetje het volgende:
[..]
oke ..wat er nu gebeurd schuif ik door naar de echte fok diehards !!!
ik duik erin![]()
Hij heeft Bart ook proberen te wekken voor het pokeren maar die had ook geen interessequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
Bart? Hij ging Huub wakker maken, maar die had geen zin, dus ging hij Nena maar ff wakker maken...
Komkommerquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn ze nu met peper aan het eten?
Hallo moet Nathanael daar zo gewichtig over doen...een recept van komkommer met peper...en dan ook nog zeggen:"Mijn ex weet wat lekker eten is"quote:
Als zijn ex zo gweldig is, dan ligt het dus duidelijk aan NL dat ze uit elkaar zijn. Maarja eigenlijk wist ik dat alquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hallo moet Nathanael daar zo gewichtig over doen...een recept van komkommer met peper...en dan ook nog zeggen:"Mijn ex weet wat lekker eten is"
Tssssssssssssss![]()
yep komkommer ... en de woodywoodpacker hebben ze al op de achtergrond geschovenquote:
En dat is dus wat Natasia tegen Nathanael heeft gezegd...quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
The game is al settelt, de winnaar is al bekend, aldus NL
Hij zegt dus dat nataas dat zei volgens mij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
The game is al settelt, de winnaar is al bekend, aldus NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |