Hallo moet Nathanael daar zo gewichtig over doen...een recept van komkommer met peper...en dan ook nog zeggen:"Mijn ex weet wat lekker eten is"quote:
Als zijn ex zo gweldig is, dan ligt het dus duidelijk aan NL dat ze uit elkaar zijn. Maarja eigenlijk wist ik dat alquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hallo moet Nathanael daar zo gewichtig over doen...een recept van komkommer met peper...en dan ook nog zeggen:"Mijn ex weet wat lekker eten is"
Tssssssssssssss![]()
yep komkommer ... en de woodywoodpacker hebben ze al op de achtergrond geschovenquote:
En dat is dus wat Natasia tegen Nathanael heeft gezegd...quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
The game is al settelt, de winnaar is al bekend, aldus NL
Hij zegt dus dat nataas dat zei volgens mij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
The game is al settelt, de winnaar is al bekend, aldus NL
quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Nattenel zegt bezopen, mag ik sigaretje roken? Brian met bezopen kop, ja als je maar niet in mijn gezicht blaast.
Waarop Nathanel vervolgens weer zegt:"Ja want ik vind het nu wel even lekker om een dudelldiedudelltje te roken"quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Nattenel zegt bezopen, mag ik sigaretje roken? Brian met bezopen kop, ja als je maar niet in mijn gezicht blaast.
Trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarop Nathanel vervolgens weer zegt:"Ja want ik vind het nu wel even lekker om een dudelldiedudelltje te roken"
Pffffffffffff kan het niet meer aanhoren.
Truste all!![]()
PS: Ik spaar ze wel voor jequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
P.S. Ik hoop wel dat de geweldige recepten van Nathanael morgen op de Tien site komen te staan...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |