quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Nattenel zegt bezopen, mag ik sigaretje roken? Brian met bezopen kop, ja als je maar niet in mijn gezicht blaast.
Waarop Nathanel vervolgens weer zegt:"Ja want ik vind het nu wel even lekker om een dudelldiedudelltje te roken"quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Nattenel zegt bezopen, mag ik sigaretje roken? Brian met bezopen kop, ja als je maar niet in mijn gezicht blaast.
Trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarop Nathanel vervolgens weer zegt:"Ja want ik vind het nu wel even lekker om een dudelldiedudelltje te roken"
Pffffffffffff kan het niet meer aanhoren.
Truste all!![]()
PS: Ik spaar ze wel voor jequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
P.S. Ik hoop wel dat de geweldige recepten van Nathanael morgen op de Tien site komen te staan...
![]()
laterquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:03 schreef r3gi3boy het volgende:
luitjes cap ze nog, ik heb genoeg poker gezien voor vandaag! toedeliedudelisjizzle
Ja die peper schijnt wel zo geweldig te zijn, zal wel met alles zijn, niet alleen komkommer en sperciebonenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
Nattenel drukt zelfs zijn sigaretje uit in een sausbakje of zo
Hahah ze eten gewoon sperziebonen en komkommer met peper en doen alsof ze kaviaar met kreeft zitten te etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
P.S. Ik hoop wel dat de geweldige recepten van Nathanael morgen op de Tien site komen te staan...
![]()
Moet ie eens wat nootmuskaat gebruiken, er gaat een wereld voor hem open.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die peper schijnt wel zo geweldig te zijn, zal wel met alles zijn, niet alleen komkommer en sperciebonen![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
korte samenvatting graag. vanaf 1 november 2006 of zo.![]()
[DGK] Updates.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
korte samenvatting graag. vanaf 1 november 2006 of zo.![]()
Nu krijg ik helemaal het gevoel dat ik even 'bijgepraat' moet worden.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eh sorry hoor, ik zou gaan slapen maar de boontjes houden me teveel bezig om te kunnen slapen...waarom gooien ze het groene deel ervan weg![]()
![]()
![]()
quote:
Ja ze wilden wel garnalen eten...dus nu doen ze gewoon alsof...ooooooooooooh okay, kan gaan slapen nu!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
Ze zijn aan het garnalen pellen !!!!!!!!!! Snap je toch wel hahahhaa
Au secour!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
Ze zijn aan het garnalen pellen !!!!!!!!!!
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelenquote:
En NL zich morgen maar afvragen wie zijn CP's heeft gejatquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelen
Hij had hem helemaal leeg kunnen trekken
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelen
Hij had hem helemaal leeg kunnen trekken
Klik even op het linkje afleveringen en begin onderaan met kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?
Volgens mij staat hij nog op winst, met wat hij net allemaal in zijn zak stoptequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En NL zich morgen maar afvragen wie zijn CP's heeft gejat
Ik ga snel weer weg hier.quote:
Ik gaf je net een linkquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?
contact punten om te bellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga snel weer weg hier.
Jullie willen me gek maken!!!!!![]()
Ja maar ik wil een vijfregelige samenvatting!quote:
CP's zijn gewoon SSE's van HDGKP, als je dat al niet eens weetquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga snel weer weg hier.
Jullie willen me gek maken!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |