quote:
Ja ze wilden wel garnalen eten...dus nu doen ze gewoon alsof...ooooooooooooh okay, kan gaan slapen nu!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
Ze zijn aan het garnalen pellen !!!!!!!!!! Snap je toch wel hahahhaa
Au secour!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
Ze zijn aan het garnalen pellen !!!!!!!!!!
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelenquote:
En NL zich morgen maar afvragen wie zijn CP's heeft gejatquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelen
Hij had hem helemaal leeg kunnen trekken
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft er al 20 gewonnen en wil niet meer om punten spelen
Hij had hem helemaal leeg kunnen trekken
Klik even op het linkje afleveringen en begin onderaan met kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?
Volgens mij staat hij nog op winst, met wat hij net allemaal in zijn zak stoptequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En NL zich morgen maar afvragen wie zijn CP's heeft gejat
Ik ga snel weer weg hier.quote:
Ik gaf je net een linkquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
We praten nu over 17/1/2007, maar wat is er de afgelopen m,aande gebeurd?
contact punten om te bellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga snel weer weg hier.
Jullie willen me gek maken!!!!!![]()
Ja maar ik wil een vijfregelige samenvatting!quote:
CP's zijn gewoon SSE's van HDGKP, als je dat al niet eens weetquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga snel weer weg hier.
Jullie willen me gek maken!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |