Ze zitten in een huis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een vijfregelige samenvatting!
Scanman niet meerquote:Zijn al onze BB-vrienden ook hier?
Dat is een cd'tje en staat daar dag en nacht aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Sinds wanneer hebben ze vogeltjes in de woonkamer?![]()
unaniemiteit !quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zitten in een huis.
De laatste die overblijft wint.
Ze kunnen met anonimiteit van de groep iemand wegstemmen.
Met contactpunten kunnen ze oa naar huis bellen.
Ik heb het ook niet al te intensief gevolgt dus dit schrijf ik alleen om aan de 5 regels te komen![]()
[..]
Scanman niet meer![]()
Maar normaal gesproken niet in de woonkamer, alleen buiten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is een cd'tje en staat daar dag en nacht aan![]()
Zien eten doet eten ( mezelf vaak op betrapt ) maar deze snack zoals Brian het benoemd, no way !!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan niet slapen...mijn maag rammelt....ik heb vreselijk trek in sperciebonen met peper![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:47 schreef noucky het volgende:
Ik ben rustig geworden zegt Nattenel ( ja er was geen drank he man ).
Maar Huub zijn naam komt weer uit zijn mond en verder niks.
Ik heb echt nog nooit zoiets stoms gezien, en dan ook nog meerdere malen er helemaal lyrisch over praten met z'n tweëen...maar ja, ze zijn natuurlijk ook zo kachel als wat...quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Zien eten doet eten ( mezelf vaak op betrapt ) maar deze snack zoals Brian het benoemd, no way !!!
Komt een hoop zinnigs uit zo op de vroege ochtend bij deze heren...quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:51 schreef noucky het volgende:
Dit huis is op een gegeven moment klaar he zegt Nattenel. Je weet niet hoelang zegt Brian maar ooit zal het afgelopen zijn.
Waar jij mee bezig bent, daar zou huub je voor aanklagenquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:49 schreef noucky het volgende:
De ratten zijn obsessed van Huub en het spel, dat is hun verlies.
Dat had ik niet eens door, Natanalcoholist heeft dus punten verloren aan loverboy Brian...quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:00 schreef noucky het volgende:
Nattenel weer verloren en kan er niet tegen. Heeft 25 punten kwijtgeraakt.
Brian lacht bezopen en met zijn bekende lach.
Waar dit op slaat ontgaat me totaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar jij mee bezig bent, daar zou huub je voor aanklagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |