quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nu je het zegt, iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt trouwens best oke die direct feed, net alsof je de CD/MP3 zelf draait
Iemand vroeg het laatst hier of de muziek uit de DJ-set direct op stream gezet kan worden, nou bij deze dus gedaan kennelijkquote:
sweet dreamsquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Danny het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik zie morgen wel of ik van DGK_REDACTIE het huis in mag
We duimen voor je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Danny het volgende:
Trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Danny het volgende:
formaat, logo, randquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is/was het probleem dan ?
Klinkt erg zuiver ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt trouwens best oke die direct feed, net alsof je de CD/MP3 zelf draait
Sorryquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:14 schreef Black_king het volgende:
Hallo , ik was eerder, hoor, en ook nog een historisch belangrijke TT .....
It wasn't me!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:14 schreef Black_king het volgende:
Hallo , ik was eerder, hoor, en ook nog een historisch belangrijke TT .....
Maar tis goe
Well... het zijn maar baggerkwaliteit screenshots...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is/was het probleem dan ?
quote:
Zat ik ook al aan te denken .... ze vreet alles wat maar binnen de houdbaarheidsdatum valt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Ik heb vandaag niet veel streams gekeken, maar als ik keek zag ik Natasia vreten. Gaat lekker met d'r dieet!
Als ik Carlos was, zou ik weigeren haar nog te begeleiden.
ja, daar ben ik ook verbaasd overquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:19 schreef doesss het volgende:
huub zit op 6of7 maar kan niet meer op dan 8of9![]()
Dit is een mooie nieuwe avatar voor s0k!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heeft ie last van epileptische aanvallen ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dit is een mooie nieuwe avatar voor s0k!![]()
Wie mist nu Scanman01.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Love is in the air
[afbeelding]
Nee, maar doe mn best.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie last van epileptische aanvallen ?
clonequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:26 schreef doesss het volgende:
OMFG m'n mediaplayer bleef haken in die schater van nataasss.![]()
Ik schrok me eige de tyfus![]()
Da's een traumatische ervaring !!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:26 schreef doesss het volgende:
OMFG m'n mediaplayer bleef haken in die schater van nataasss.![]()
Ik schrok me eige de tyfus![]()
tell mequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
He choose to leave VOL for the good reasons....
too much sc in COS....quote:
nope ...dat hij ietwat meer plat gaat proat'n wil alleen maar zeggen dat hij nu lekker in zijn vel zit ....ik zeg hooguit ietwat lichtelijk aangeschotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
oh kut, Huub wordt dronken....Gaat niet goed.....
En hij sloeg je advies in de wind, pakte net nog een biertjequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet te veel zuipen Huub, is beter .....
[afbeelding]
Daar ligt Bart dan, helemaal alleen....quote:
Ik denk dat Natasia over het "hoogtepunt" heen is en juist moe wordt van teveel alcohol, Huub daarintegen wordt meestal een tikkie feller en agressieverquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef snetje het volgende:
wat is natasia wonderbaarlijk stil ...nu huub aan het woord is![]()
Ils dorment.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar zijn Ilona en Sylvia?
Beide inquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
In diepe rust.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
illona moet aan haar ouderdom denken en sylvia heeft morgen weer rijlesquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vraag het me af....quote:
Er dreigt een jojo-effect.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Shit zeg ... leg die zender wat verder weg bij Natasia !!!
Natasia naar Huub (die al binnen is) .. KUN JE CHIPPIES MEEENEEEEMEN
Wist niet dat slapen hielp tegen ouderdom...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
illona moet aan haar ouderdom denken en sylvia heeft morgen weer rijles![]()
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
denk dat ze zich meer zorgen maakte over d'r chippies.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personen![]()
![]()
![]()
Die is inderddad ver weg!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Nathanael echt straalbezopen ....
tegen Nena: ik nweem wjou wel serueus hor
In haar ogen is ze nu een slanke den hoor, die denkt zich weer vanalles te kunnen permitteren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |