Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga geen speciale gala-outfit kopen om dan te gaan bówlen.
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes..
Verschilt dat veel van para-bowlen?quote:
Je zwarte jurkje met knoopjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes..
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verschilt dat veel van para-bowlen?
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wiltquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.
Ik heb oprecht geen galakleding. En ik ga het hiervoor ook niet kopen.
Ja, of juist helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wilt
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wilt
Als jij je daar prettig in voelt, moet je aan wat je wilt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.
Ik heb oprecht geen galakleding. En ik ga het hiervoor ook niet kopen.
Je doet 'm uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:48 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb een gala outfit![]()
Maar ik doe hem niet aan ofzo hoor![]()
Boeiend!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee knul, dat is toch niet netjes, dat is casual.
quote:
Ik zou het eigenlijk best leuk vinden. Ik weet niet, het heeft iets, maar dan moeten we wel echt allemaal netjes gaan. Kersterig leuk en toch netjes ofzoquote:
Whehe ik zie ons echt allemaal al lopen op hakjes en in jurkjes en nette overhemden en een aap op je hoofdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*niet slaan*
Dat was 'afgesproken' toen we het voor het eerst over de meet hadden, we zouden in gala naar de Apenheul gaan
Die je onder pistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehe ik zie ons echt allemaal al lopen op hakjes en in jurkjes en nette overhemden en een aap op je hoofd!
En dat bij een meisje dat twee jaar jonger is "dan jou".quote:
Mja, true.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat bij een meisje dat twee jaar jonger is "dan jou". [afbeelding]
Casualquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee knul, dat is toch niet netjes, dat is casual.
Ohquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat bij een meisje dat twee jaar jonger is "dan jou". [afbeelding]
Hoi!quote:
Nu vergeet je weer het puntje/uitroepteken achter 'Oh'.quote:
Maar deze was om de, ehh, "quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu vergeet je weer het puntje/uitroepteken achter 'Oh'.
Je vindt het zelf interessanter dan zij, denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi! [afbeelding] Je hebt Paltos gewoon even terechtgewezen.
Durfde ik zomaar even!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi! [afbeelding] Je hebt Paltos gewoon even terechtgewezen.
Dan moet je alsnog een puntje zetten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:09 schreef booo het volgende:
[..]
Maar deze was om de, ehh, "" te versterken. Ofzo.
Boeiend. Alles om jou zwart te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je vindt het zelf interessanter dan zij, denk ik.![]()
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan moet je nog alsnog een puntje zetten!
Voorbeeld:
Bupatih is tof.!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:31 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Ik had het Engrijk genoemd, met als hoofdstad Pardon.
Waarom moet er een punt voor een smiley?quote:
Okeokeoke.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan moet je nog alsnog een puntje zetten!
Voorbeeld:
Bupatih is tof.!
Na een zin, stel dat daar een smiley achter komt. Enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moet er een punt voor een smiley?
Ja, ik snap dat er na een zin een punt moet. Maar soms hoort een smiley gewoon bij een zinquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:14 schreef booo het volgende:
[..]
Na een zin, stel dat daar een smiley achter komt. Enzo.
De smiley staat los van de zin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moet er een punt voor een smiley?
Och, doen we niet moeiljk over! Ook als de smiley achter de '.' of '!' of '?' staat, snappen mensen wel dat hij bij de zin hoort. Maar dit mag ook, da's gewoon persoonlijke voorkeur!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat er na een zin een punt moet. Maar soms hoort een smiley gewoon bij een zin!
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De smiley staat los van de zin.
Omdat Paltos en ik dat zeggen.
"Omdat Paltos en ik dat zeggen.." <- Zó 2005. Zó mensen-die-denken-dat-ze-stoere-oldbies-zijn.
Eén puntje.
Maar een uitroepteken (of meer) na de smiley mag dan weer wél. Om de smiley te benadrukken.!!!
Ja, je punt is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.
.
Ik alleen soms.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.
.
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De smiley staat los van de zin.
Omdat Paltos en ik dat zeggen.
"Omdat Paltos en ik dat zeggen.." <- Zó 2005. Zó mensen-die-denken-dat-ze-stoere-oldbies-zijn.
Eén puntje.
Maar een uitroepteken (of meer) na de smiley mag dan weer wél. Om de smiley te benadrukken.!!!
Nee, jij laat de punt gewoon helemaal weg?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet echt geen apart puntje achter een smiley
Terry Pratchett gelezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef booo het volgende:
[..]
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.Zó fout.
Maar wel een puntje achter een zin mag ik hopen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet echt geen apart puntje achter een smiley
Echt niet!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef booo het volgende:
[..]
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.Zó fout.
Ook dat vind ik stom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
En usernames zonder hoofdletter dien je zonder hoofdletter te typen als ze aan het begin van een zin staan.
niksan is tof.
booo ook. Denk ik.
©2006 "Bupa's Handboek", hoofdstuk I: Spelling
Ja... de smiley telt als punt, behalve als er geen smiley achter staat, dan doe ik gewoon een punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, jij laat de punt gewoon helemaal weg?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
En usernames zonder hoofdletter dien je zonder hoofdletter te typen als ze aan het begin van een zin staan.
niksan is tof.
booo ook. Denk ik.
©2006 "Bupa's Handboek", hoofdstuk I: Spelling
Hihi. Je deed er snel een puntje achter.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Volgens een tekst ergens in TT&K ben jij de persoon die met dat..
.
.
Is begonnen.
Nee?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet!!!!!!!!!@111eins!!!!!
Voel je de emotie die in bovenstaande zin schuilgaat?
Ja, ssstt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi. Je deed er snel een puntje achter.
In dezen mag er volgens Bupa's Handboek wél een leesteken achter, aangezien de smiley in dit geval een zin vertegenwoordigt.quote:
Oh, ja?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Volgens een tekst ergens in TT&K ben jij de persoon die met dat..
.
.
Is begonnen.
Maar:quote:
Meer dan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, die had ergens een theorie over het gebruik van meer als een enkel uitroepteken.!!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, die had ergens een theorie over het gebruik van meer als een enkel uitroepteken.!!
quote:Terry Pratchett, in his novel Maskerade, used the number of exclamation points in threatening letters from the villain to gauge his insanity. An ordinary person with a point to emphasise might use one or two but five is a sure sign of being a loony.
Hmm.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar:
booo!!!!!!!!!!!!!!
geeft toch veel beter weer dat ik van je houd in plaats van:
booo!!
quote:
Hier dus ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In dezen mag er volgens Bupa's Handboek wél een leesteken achter, aangezien de smiley in dit geval een zin vertegenwoordigt.
Spannend. Ik geloof niet dat ik het stukje ooit gelezen heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, teminste je naam kwam geloof ik wel naarvoren in dat stukje.
Maar mijn liefde voor jou is er dan ook één van hysterische omvang, booo!quote:
Nee, jij laat een smiley fungeren als leesteken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Een smiley die een zin vertegenwoordigt??
Het is gewoon een smiley hoor.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... de smiley telt als punt, behalve als er geen smiley achter staat, dan doe ik gewoon een punt.
Zo dus
Smiley's vertegenwoordigen een emotie, bij gebrek aan lichaamstaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ehhm. Oh.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar mijn liefde voor jou is er dan ook één van hysterische omvang, booo!!!!!!!!!!!
Ik heb al gegeten. Aardappels, biefstuk en rode kool.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef PeRi het volgende:
Hallo, wat eten jullie vandaag?
Smileys.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Smiley's vertegenwoordigen een emotie, bij gebrek aan lichaamstaal.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een stuk logischerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij laat een smiley fungeren als leesteken.
[..]
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook als jij zelf dit zegt:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een stuk logischer
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook als jij zelf dit zegt:
[..]?
(Zie! Ik zet een vraagteken achter de smiley om zo 'vragend' over te komen.)
Maar een smiley is toch geen leesteken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een stuk logischer
[..]
Dat weet ik.
Babi pangang met rijst en groentequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef PeRi het volgende:
Hallo, wat eten jullie vandaag?
Misschien ziet MB het als een soort uitvergrote punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar een smiley is toch geen leesteken?!!!!!!!!!!!
Ik bedoelde met het puntjesverhaal dat ik geen zin heb in ingewikkelde constructies als:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook als jij zelf dit zegt:
[..]
?
(Zie! Ik zet een vraagteken achter de smiley om zo 'vragend' over te komen.)
Is het wel een zin dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar een smiley is toch geen leesteken?!!!!!!!!!!!
Oehquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soep met stokbrood.
War voor soep?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soep met stokbrood.
Midden in een zin hoor je sowieso geen punten achter smileys te zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het puntjesverhaal dat ik geen zin heb in ingewikkelde constructies als:
'Hoi, ik heb het toch zó fucking. koud.
. op dit moment!
.'
En dat ik daarom dus een smiley als afsluiting gebruik. Dan blijft het gewoon een smiley ja
Moet je je voeten op de grond zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
. op dit moment!
.'
Maar alleen die laatste "quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het puntjesverhaal dat ik geen zin heb in ingewikkelde constructies als:
. op dit moment!
.'
En dat ik daarom dus een smiley als afsluiting gebruik. Dan blijft het gewoon een smiley ja
Smileys in het midden van een zin mogen gewoon zonder enige bijkomende interpunctie!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
. op dit moment!
.'
Snert.quote:
Midden in een zin geen punt? Dan zijn de drie punten zeker een uitzondering? Of is dat een ander soort teken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Midden in een zin hoor je sowieso geen punten achter smileys te zetten.
Maar op het einde van een zin hoort gewoon een punt. En geen smiley als punt.
Je bent zo niet-drama queen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef booo het volgende:
[..]
Maar alleen die laatste "" is toch genoeg?
In haar zin haat ze het fucking koud zijn op dit moment en de kou an sich.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef booo het volgende:
[..]
Die hebben een hele andere functie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Midden in een zin geen punt? Dan zijn de drie punten zeker een uitzondering? Of is dat een ander soort teken.
"Jij bent echt..."
Ik ben goog(e)ler van het jaar 2006.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, waar had je nu dat stuk van Terry zo snel gevonden?
Ik zie het anders vaak genoeg langskomen, dat soort dingen, vandaar mijn eenvoudige oplossingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Midden in een zin hoor je sowieso geen punten achter smileys te zetten.
Maar op het einde van een zin hoort gewoon een punt. En geen smiley als punt.
Als ik midden in een zin een smiley zet, is dat geen aparte bijzin hoorquote:
Op de verwarming juistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet je je voeten op de grond zetten.
Nee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef booo het volgende:
[..]
Ze staan los van de zin, ze zijn dus geen zin, dus ze krijgen geen aparte punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Smileys in het midden van een zin mogen gewoon zonder enige bijkomende interpunctie!
Verder staan smileys los van de zin, net zoals IRL gezichtsuitdrukkingen niet functioneren als spaties, komma's, punten, en zo. Of zo.
*ril*quote:
Ja, maar dat soort rare fratsen moet je sowieso negeren. Smileys met punten midden in een zin =quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie het anders vaak genoeg langskomen, dat soort dingen, vandaar mijn eenvoudige oplossing
Nee, dán niet. Ik had het toch ook enkel over de situatie waarin je alleen reageert met een smiley!quote:Als ik midden in een zin een smiley zet, is dat geen aparte bijzin hoor
Ows.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je bent zo niet-drama queen!![]()
Da's niet echt de ShowChat stijl.![]()
Snert is goed. Punt.quote:
Zo kan het ookquote:
Inderdaad. Maar je kan er bijvoorbeeld wel een uitroepteken achter zetten als je de smiley wilt benadrukken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:43 schreef MissBliss het volgende:
Ze staan los van de zin, ze zijn dus geen zin, dus ze krijgen geen aparte punt.
Het regent / miezert, het waait, het is grijs. Ik vind het best snertweer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Het is geen weer voor snert, de rayonhoofden zitten niet bij elkaar.
Dan nog doe ik er geen puntje achterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort rare fratsen moet je sowieso negeren. Smileys met punten midden in een zin =
[..]
Nee, dán niet. Ik had het toch ook enkel over de situatie waarin je alleen reageert met een smiley!
quote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:45 schreef booo het volgende:
[..]
Ows.
Ja ehh, ik kom hier niet voor niks nooit.
Dat doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar je kan er bijvoorbeeld wel een uitroepteken achter zetten als je de smiley wilt benadrukken.!!!!!!!
Ah, lekker, ik mag zo nog even de stad in fietsen, ik heb bewust nog maar niet uit het raam gekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het regent / miezert, het waait, het is grijs. Ik vind het best snertweer.
Misschien is het in U. meer tomatensoepweer?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, lekker, ik mag zo nog even de stad in fietsen, ik heb bewust nog maar niet uit het raam gekeken.
Tweequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:45 schreef booo het volgende:
[..]
Ows.
Ja ehh, ik kom hier niet voor niks nooit.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik blijf toch gewoon mijn eigen "regeltjes" wat betreft smileys en puntgebruik hanteren.
Lekker puh.
Ik ben eigenlijk wel een fan van groentensoepweer. Maar ik moet zeggen dat het er droog uit ziet. Voor zover ik buiten iets kan zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien is het in U. meer tomatensoepweer?
Ik ben voor gazpacho-weerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een fan van groentensoepweer. Maar ik moet zeggen dat het er droog uit ziet. Voor zover ik buiten iets kan zien.
Groentesoepweer, meneer Ikmaaknooitfouten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een fan van groentensoepweer. Maar ik moet zeggen dat het er droog uit ziet. Voor zover ik buiten iets kan zien.
Één groente, twee groentensoepen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Groentesoepweer, meneer Ikmaaknooitfouten.groenten gro
Jij zegt toch ook altijd alleen maar "quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef MissBliss het volgende:
In Den Haag kun je lang zoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee. Kan ik als n00b in Den Haag dat bowlingcentrum ook vinden?
Dat lees je fout.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook altijd alleen maar "".
! En daarmee bedoel je toch eigenlijk te zeggen van "Hoi lekkere schatjes van me, alles kits, met mij wel, ik ben daarnet weer heerlijk geDP'd door Re en zijn kameraden, lekker man, als iemand nog geswaffeld wil worden door Re een dezer dagen, moet ie me ff PM'en, dan regel ik dat"! Tenminste, dat lees ik er altijd in
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
In Den Haag kun je lang zoeken!
Hmm...ik heb me er menig maal op afgetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmm...ik heb me er menig maal op afgetrokken.. Ik zal wat anders moeten vinden dan maar
.
Ja verdomme, nou begint er weer iets te groeienquote:
Beste vorm van dyslectie ooitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook altijd alleen maar "".
! En daarmee bedoel je toch eigenlijk te zeggen van "Hoi lekkere schatjes van me, alles kits, met mij wel, ik ben daarnet weer heerlijk geDP'd door Re en zijn kameraden, lekker man, als iemand nog geswaffeld wil worden door Re een dezer dagen, moet ie me ff PM'en, dan regel ik dat"! Tenminste, dat lees ik er altijd in
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
en ik wilde bij de bowling afspreken omdat op het station op elkaar wachten zo is alsof je 16 bent...
maar als ik jullie daar toevallig al zie sluit ik me heus wel aan hoor
dysle wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Beste vorm van dyslectie ooit [afbeelding]
Dat haal ik makkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef Q. het volgende:
Om 6:30 gaat de wekker weer dus eigenlijk echt wel.
http://www.map24.comquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee. Kan ik als n00b in Den Haag dat bowlingcentrum ook vinden?
Is dit een open uitnodiging?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef babette21 het volgende:
ik ben ook niet bekend in Utrecht, maar 't is vlakbij 't centrum...
bovendien staat er op de site van die bowlingbaan (linkje staat ergens in het vorige topic) een kaartje dus ik zou zeggen: printen een spoorzoeken maar!!
(maar je mag ook via Den Haag komen hoor, en dan gezellig bij mij in de trein)
Who caresquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit een open uitnodiging?
6 SHO-Fok!kers gaan meeten en 20 komen er gluren
PM/EMAIL/TEL mensen
quote:
Maar een Sven gun ik helemaal nietsquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef Dada het volgende:
[..]Ik gun mensen misschien te weinig ja....
Nu loop ik de hele meet met een snoeiharde erectie rond vanwege de gedachte dat jij ons aan het begluren bentquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit een open uitnodiging?
6 SHO-Fok!kers gaan meeten en 20 komen er gluren
PM/EMAIL/TEL mensen
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nu loop ik de hele meet met een snoeiharde erectie rond vanwege de gedachte dat jij ons aan het begluren bent![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nu loop ik de hele meet met een snoeiharde erectie rond vanwege de gedachte dat jij ons aan het begluren bent![]()
Ook niet voorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kom zeker helemaal uit Eindhoven om jullie te begluren tijdens het bowlen
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Dada het volgende:
[..]
..... O + ..... O ....
..... nee....
Die is al oudquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-395207341324952158&q=samson+en+gert
B&A ontmoeten S&G
Ja niets hij is gewoon oudquote:
quote:
quote:
quote:
Postopkrikkende huilie.quote:
Ik kan voor 50 euries 8 lessen Nederlands gaan volgens op schoolquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Taalkennis pabo-studenten belabberd
Sven.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Postopkrikkende huilie.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan voor 50 euries 8 lessen Nederlands gaan volgens op school![]()
kssjjt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef Canisfire het volgende:
Nee heur
Nee vertelquote:
School is stomquote:
Ik doe het gratis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan voor 50 euries 8 lessen Nederlands gaan volgens op school![]()
Duckhuntquote:
Waarom denk je dat ik maar offline gaquote:
Je bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar offline ga
Mijn hoofd is vol, ik moet 6 dingen tegelijk doen.![]()
Sorry, babette.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:59 schreef babette21 het volgende:
de bowling zit om 16.00 uur vol, om 15.00 uur ook, dus dan moeten we om 14.00 uur gaan bowlen (en tussen bowlen en eten gewoon lekker borrelen). Voor mij geen probleem maar ik wil even weten hoe jullie er tegenover staan!!
(en ik heb 't stervensdruk enzo, dus please even geen domme opmerkingen van mensen die toch niet komen)
voor mij geen probleem (als er plek is, dat weet ik niet), maar ik weet dat atb enigszins op tijd richting huis wil, dus vandaar dat we niet te laat moeten gaan etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:00 schreef Re het volgende:
en om 17:00?
Ik begin ook te twijfelenquote:
We mogen toch wel (domme) opmerkingen plaatsen, maar geen domme reacties op het bowlgebeuren?quote:
dat staat nog niet vast, wilde ik vanavond of morgen over bellen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Hoe laat is het eten eigenlijk?
Kweeniequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We mogen toch wel (domme) opmerkingen plaatsen, maar geen domme reacties op het bowlgebeuren?
Ik weet niet eens waar we zouden gaan bowlenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat staat nog niet vast, wilde ik vanavond of morgen over bellen...
kan iemand anders even naar de bowling bellen om te kijken of 17.00 uur een optie is?
Ik zit nu even te stressen om andere dingen en kan deze tegenvaller er even niet bijhebben eigenlijk
In Den Haag, volgens XM.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar we zouden gaan bowlen
Bison bowling ofzo, telefoon: 030-2311855quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet eens waar we zouden gaan bowlen
Labiel wijf is hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Kweenie![]()
Ze maakte me best wel bang![]()
Je weet het maar nooit met haar![]()
quote:Aantal goed: 6 van 6
Rapportcijfer: 10
De gemiddelde score voor deze quiz is 7,79 (15668 deelnemers)
Wat een simpele vragen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Bupatih het volgende:
niksan!
(En Sven. En de rest.)
Zes vragen uit de Pabo Taaltoets
[..]
Om 17.00 uur is er maar 1 baan vrij, dus dat kan ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bison bowling ofzo, telefoon: 030-2311855
ik moet NU gesprek nummer zoveel in en ben bang dat er straks dus helemaal geen mogelijkheden zijn. Dus please please help me out here
(diegene met wie ik hierover gemaild hebt (dhr De Leeuw) heeft voor nu overigens twee banen om 14.00 uur vastgezet, op mijn naam)
Ik word een beetje moe van al die negatieve publiciteit over de Pabo.quote:
Dan moet je even op de bank gaan liggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die negatieve publiciteit over de Pabo..
Makkelijke testen zijn tof.quote:Aantal goed: 6 van 6
Rapportcijfer: 10
De gemiddelde score voor deze quiz is 7,8 (16166 deelnemers)
Ah, je komt ookquote:
welkom in de wereld die Bureau Jeugdzorg heetquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Svensational het volgende:
Ik word een beetje moe van al die negatieve publiciteit over de Pabo..
Nee, dat is voor mensen zónder baan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Blowen.
Hij is fijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mensen zónder baan.
2 banenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mensen zónder baan.
Jij blowt (en hebt twee banen), bedoel je?quote:
Nee, ik bedoel twee bowlingbanenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij blowt (en hebt twee banen), bedoel je?
omdat hij ergens in godvergeten achterland woont...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan maar na het eten bowlen, ik vind 14:00 ook echt te vroeg. En hoezo moet atb vroeg naar huis!
Ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel twee bowlingbanen!
Spareribs bij Gauchosquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef babette21 het volgende:
godverdegodver, King Arthur werkt ook al niet mee....![]()
![]()
Connaisseur = eetcafé ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef babette21 het volgende:
bowlen gaat niet lukken, kan alleen vóór tweeën of ná elven....
in 't centrum zijn verder geen bowlingbanen.
ik heb bij de Connaisseur gereserveerd, van 17.30 tot 20.00 (anders kon dat pas ná achten), zodat dat iig niet te laat wordt...
en ach ja, ik kan nu als alternatief best even bellen voor het lasergamen!
Wat was er met de burgemeester? Toch geen pedo praktijken hequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef babette21 het volgende:
(en dank voor het meedenken en -bellen en sorry voor de stress... (mayor crisis op werk vandaag)
Flauwwwwwwquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat was er met de burgemeester? Toch geen pedo praktijken he
Hij wilde de link maken tussen blowen, waar je geen baan voor nodig hebt, en bowlen, waar wij dus twee banen voor nodig hebben. Hij snapte niet dat dat nou net jouw grap was.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Connaisseur heb je ook in Eindhoven.
Hey, nu maken jullie Xcuz_me in de war hequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef babette21 het volgende:
Connaisseur zit ook in Den Haag
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Bupatih het volgende:
niksan!
(En Sven. En de rest.)
Zes vragen uit de Pabo Taaltoets
[..]
Valt mee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Will Smith ft. Mary J. Blige - Tell Me Why (live-versie)
Dit is toch wel een puik nummer, hè.
Mwoahquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Will Smith ft. Mary J. Blige - Tell Me Why (live-versie)
Dit is toch wel een puik nummer, hè.
*trots is*quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
::D
![]()
:
:D
![]()
![]()
![]()
: