Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De smiley staat los van de zin.
Omdat Paltos en ik dat zeggen.
"Omdat Paltos en ik dat zeggen.." <- Zó 2005. Zó mensen-die-denken-dat-ze-stoere-oldbies-zijn.
Eén puntje.
Maar een uitroepteken (of meer) na de smiley mag dan weer wél. Om de smiley te benadrukken.!!!
Ja, je punt is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.
.
Ik alleen soms.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.
.
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De smiley staat los van de zin.
Omdat Paltos en ik dat zeggen.
"Omdat Paltos en ik dat zeggen.." <- Zó 2005. Zó mensen-die-denken-dat-ze-stoere-oldbies-zijn.
Eén puntje.
Maar een uitroepteken (of meer) na de smiley mag dan weer wél. Om de smiley te benadrukken.!!!
Nee, jij laat de punt gewoon helemaal weg?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet echt geen apart puntje achter een smiley
Terry Pratchett gelezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef booo het volgende:
[..]
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.Zó fout.
Maar wel een puntje achter een zin mag ik hopen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet echt geen apart puntje achter een smiley
Echt niet!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef booo het volgende:
[..]
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.Zó fout.
Ook dat vind ik stom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
En usernames zonder hoofdletter dien je zonder hoofdletter te typen als ze aan het begin van een zin staan.
niksan is tof.
booo ook. Denk ik.
©2006 "Bupa's Handboek", hoofdstuk I: Spelling
Ja... de smiley telt als punt, behalve als er geen smiley achter staat, dan doe ik gewoon een punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, jij laat de punt gewoon helemaal weg?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
En usernames zonder hoofdletter dien je zonder hoofdletter te typen als ze aan het begin van een zin staan.
niksan is tof.
booo ook. Denk ik.
©2006 "Bupa's Handboek", hoofdstuk I: Spelling
Hihi. Je deed er snel een puntje achter.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Volgens een tekst ergens in TT&K ben jij de persoon die met dat..
.
.
Is begonnen.
Nee?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet!!!!!!!!!@111eins!!!!!
Voel je de emotie die in bovenstaande zin schuilgaat?
Ja, ssstt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi. Je deed er snel een puntje achter.
In dezen mag er volgens Bupa's Handboek wél een leesteken achter, aangezien de smiley in dit geval een zin vertegenwoordigt.quote:
Oh, ja?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Volgens een tekst ergens in TT&K ben jij de persoon die met dat..
.
.
Is begonnen.
Maar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |