Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga geen speciale gala-outfit kopen om dan te gaan bówlen.
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes..
Verschilt dat veel van para-bowlen?quote:
Je zwarte jurkje met knoopjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes..
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verschilt dat veel van para-bowlen?
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wiltquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.
Ik heb oprecht geen galakleding. En ik ga het hiervoor ook niet kopen.
Ja, of juist helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wilt
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wilt
Als jij je daar prettig in voelt, moet je aan wat je wilt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.
Ik heb oprecht geen galakleding. En ik ga het hiervoor ook niet kopen.
Je doet 'm uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:48 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb een gala outfit![]()
Maar ik doe hem niet aan ofzo hoor![]()
Boeiend!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee knul, dat is toch niet netjes, dat is casual.
quote:
Ik zou het eigenlijk best leuk vinden. Ik weet niet, het heeft iets, maar dan moeten we wel echt allemaal netjes gaan. Kersterig leuk en toch netjes ofzoquote:
Whehe ik zie ons echt allemaal al lopen op hakjes en in jurkjes en nette overhemden en een aap op je hoofdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*niet slaan*
Dat was 'afgesproken' toen we het voor het eerst over de meet hadden, we zouden in gala naar de Apenheul gaan
Die je onder pistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehe ik zie ons echt allemaal al lopen op hakjes en in jurkjes en nette overhemden en een aap op je hoofd!
En dat bij een meisje dat twee jaar jonger is "dan jou".quote:
Mja, true.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat bij een meisje dat twee jaar jonger is "dan jou". [afbeelding]
Casualquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee knul, dat is toch niet netjes, dat is casual.
Ohquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat bij een meisje dat twee jaar jonger is "dan jou". [afbeelding]
Hoi!quote:
Nu vergeet je weer het puntje/uitroepteken achter 'Oh'.quote:
Maar deze was om de, ehh, "quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu vergeet je weer het puntje/uitroepteken achter 'Oh'.
Je vindt het zelf interessanter dan zij, denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi! [afbeelding] Je hebt Paltos gewoon even terechtgewezen.
Durfde ik zomaar even!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi! [afbeelding] Je hebt Paltos gewoon even terechtgewezen.
Dan moet je alsnog een puntje zetten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:09 schreef booo het volgende:
[..]
Maar deze was om de, ehh, "" te versterken. Ofzo.
Boeiend. Alles om jou zwart te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je vindt het zelf interessanter dan zij, denk ik.![]()
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan moet je nog alsnog een puntje zetten!
Voorbeeld:
Bupatih is tof.!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:31 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Ik had het Engrijk genoemd, met als hoofdstad Pardon.
Waarom moet er een punt voor een smiley?quote:
Okeokeoke.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan moet je nog alsnog een puntje zetten!
Voorbeeld:
Bupatih is tof.!
Na een zin, stel dat daar een smiley achter komt. Enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moet er een punt voor een smiley?
Ja, ik snap dat er na een zin een punt moet. Maar soms hoort een smiley gewoon bij een zinquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:14 schreef booo het volgende:
[..]
Na een zin, stel dat daar een smiley achter komt. Enzo.
De smiley staat los van de zin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moet er een punt voor een smiley?
Och, doen we niet moeiljk over! Ook als de smiley achter de '.' of '!' of '?' staat, snappen mensen wel dat hij bij de zin hoort. Maar dit mag ook, da's gewoon persoonlijke voorkeur!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat er na een zin een punt moet. Maar soms hoort een smiley gewoon bij een zin!
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De smiley staat los van de zin.
Omdat Paltos en ik dat zeggen.
"Omdat Paltos en ik dat zeggen.." <- Zó 2005. Zó mensen-die-denken-dat-ze-stoere-oldbies-zijn.
Eén puntje.
Maar een uitroepteken (of meer) na de smiley mag dan weer wél. Om de smiley te benadrukken.!!!
Ja, je punt is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.
.
Ik alleen soms.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een punt na een losse smiley zetten.
.
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De smiley staat los van de zin.
Omdat Paltos en ik dat zeggen.
"Omdat Paltos en ik dat zeggen.." <- Zó 2005. Zó mensen-die-denken-dat-ze-stoere-oldbies-zijn.
Eén puntje.
Maar een uitroepteken (of meer) na de smiley mag dan weer wél. Om de smiley te benadrukken.!!!
Nee, jij laat de punt gewoon helemaal weg?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet echt geen apart puntje achter een smiley
Terry Pratchett gelezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef booo het volgende:
[..]
Meerdere uitroeptekens achter elkaar.Zó fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |