In Den Haag kun je lang zoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee. Kan ik als n00b in Den Haag dat bowlingcentrum ook vinden?
Dat lees je fout.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook altijd alleen maar "".
! En daarmee bedoel je toch eigenlijk te zeggen van "Hoi lekkere schatjes van me, alles kits, met mij wel, ik ben daarnet weer heerlijk geDP'd door Re en zijn kameraden, lekker man, als iemand nog geswaffeld wil worden door Re een dezer dagen, moet ie me ff PM'en, dan regel ik dat"! Tenminste, dat lees ik er altijd in
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
In Den Haag kun je lang zoeken!
Hmm...ik heb me er menig maal op afgetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmm...ik heb me er menig maal op afgetrokken.. Ik zal wat anders moeten vinden dan maar
.
Ja verdomme, nou begint er weer iets te groeienquote:
Beste vorm van dyslectie ooitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook altijd alleen maar "".
! En daarmee bedoel je toch eigenlijk te zeggen van "Hoi lekkere schatjes van me, alles kits, met mij wel, ik ben daarnet weer heerlijk geDP'd door Re en zijn kameraden, lekker man, als iemand nog geswaffeld wil worden door Re een dezer dagen, moet ie me ff PM'en, dan regel ik dat"! Tenminste, dat lees ik er altijd in
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
en ik wilde bij de bowling afspreken omdat op het station op elkaar wachten zo is alsof je 16 bent...
maar als ik jullie daar toevallig al zie sluit ik me heus wel aan hoor
dysle wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Beste vorm van dyslectie ooit [afbeelding]
Dat haal ik makkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef Q. het volgende:
Om 6:30 gaat de wekker weer dus eigenlijk echt wel.
http://www.map24.comquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee. Kan ik als n00b in Den Haag dat bowlingcentrum ook vinden?
Is dit een open uitnodiging?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef babette21 het volgende:
ik ben ook niet bekend in Utrecht, maar 't is vlakbij 't centrum...
bovendien staat er op de site van die bowlingbaan (linkje staat ergens in het vorige topic) een kaartje dus ik zou zeggen: printen een spoorzoeken maar!!
(maar je mag ook via Den Haag komen hoor, en dan gezellig bij mij in de trein)
Who caresquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit een open uitnodiging?
6 SHO-Fok!kers gaan meeten en 20 komen er gluren
PM/EMAIL/TEL mensen
quote:
Maar een Sven gun ik helemaal nietsquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef Dada het volgende:
[..]Ik gun mensen misschien te weinig ja....
Nu loop ik de hele meet met een snoeiharde erectie rond vanwege de gedachte dat jij ons aan het begluren bentquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit een open uitnodiging?
6 SHO-Fok!kers gaan meeten en 20 komen er gluren
PM/EMAIL/TEL mensen
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nu loop ik de hele meet met een snoeiharde erectie rond vanwege de gedachte dat jij ons aan het begluren bent![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nu loop ik de hele meet met een snoeiharde erectie rond vanwege de gedachte dat jij ons aan het begluren bent![]()
Ook niet voorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kom zeker helemaal uit Eindhoven om jullie te begluren tijdens het bowlen
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Dada het volgende:
[..]
..... O + ..... O ....
..... nee....
Die is al oudquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-395207341324952158&q=samson+en+gert
B&A ontmoeten S&G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |