Heb je die nog helemaal niet gespeeld joh?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
binnenkort Oblivion hopelijk
lekker beetje buiten lopen
kheb hem geruild met GRAWquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je die nog helemaal niet gespeeld joh?
Kheb m al 3 jaar geleden verkocht ofzo... haal m nog wel es een keer om beetje rond te gaan lopen... maar zat echt na uuuuuren lopen zo van... ok.. nu een MP spel aub.
geld al overgemaakt ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb hem geruild met GRAW
Zou wel leuk zijn als je dat spel co-op kan spelen, beetje samen buiten lopen
Oh, zet ze er ff bij dan, je bent toch sterk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
je bent 100 punten kwijt gijs, tis 1229 ipv 1129
je suckt
Volgens laden die gewoon saved games van andere in hun profiel. Zo gauw je die dan laad onder je eigen profiel unlockt tie al die achievementsquote:doadea's Xbox - 1/15/2007
doadea decided to play today. Check out the 92164 gamer score! That is a gain of 741 points over last time! He made some progress on Blitz: The League adding an amazing 30 achievements, and I thought doadea injured himself in the process... but I was wrong! He lives to fight another day!
Nee, een achievement unlocken gebeurt 'live' niet via een savegame van een anderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat kan toch niet hey
[..]
Volgens laden die gewoon saved games van andere in hun profiel. Zo gauw je die dan laad onder je eigen profiel unlockt tie al die achievements
2810 punten in 1 dagquote:I didn't think I would see him yesterday, but LordTolly89 was back and ready for action. Total gamer score is 3590 points. That is a boost of 2810 points over last time! He played Tony Hawk's Project 8 gaining an amazing 15 achievements, F.E.A.R. winning an amazing 10 achievements, Gears of War adding 4 achievements, and laughed with joy and glee the whole time. I like making people happy
Je zit er echt mee hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan toch niet
[..]
2810 punten in 1 dag
Als ik een gesavede game van een ander via een memorycard zou opstarten onder mijn profiel unlockt tie alle achievements die die persoon gehaald heeft ( SP dan). Je kunt ook offline achievements halen. Die unlockt tie dan zogauw je een keer online komtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een achievement unlocken gebeurt 'live' niet via een savegame van een ander
Achievements unlock je altijd als je doet wat er gevraagd wordt. Dat heeft niets met online/offline zijn te maken. Ze komen gewoon op jouw profiel te staan alleen kunnen anderen dat pas zien als je online komt idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als ik een gesavede game van een ander via een memorycard zou opstarten onder mijn profiel unlockt tie alle achievements die die persoon gehaald heeft ( SP dan). Je kunt ook offline achievements halen. Die unlockt tie dan zogauw je een keer online komt
Crackdown heeft goede previews.quote:
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ben nog wel ff zoet met de games die ik heb hoorIk hoef niet iedere week een ander spel te hebben/spelen.
![]()
En jij bent ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaan![]()
Hoe is het met Tam Gijs? Ze zal wel aan het groeien zijn he. Hoe lang duurt het nu nog ongeveerBegint de spanning alweer te stijgen. Je maakt straks gewoon weer dat gevoel mee
JOH jij leeft ook nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaan![]()
Hoe is het met Tam Gijs? Ze zal wel aan het groeien zijn he. Hoe lang duurt het nu nog ongeveerBegint de spanning alweer te stijgen. Je maakt straks gewoon weer dat gevoel mee
Gijs.... ik ben er ook nog ja. He ik heb iedereen de beste wensen gewenstquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
JOH jij leeft ook nog![]()
Nog de beste wensen he!
Met Tam gaat goed.. is vanmorgen nog bij verloskundige geweest, gaat allemaal prima, bloeddruk perfekt. Ze heeft alleen bij deze zwangerschap meer last van dr buik.. echt buikpijnen en veel zuur.. en dan trapt het kereltje ook nog behoorlijk meer dan dat Jasmijn dat deed. Maar goed, nog een paar weekjes inderdaad.. dan weer dat gevoel.
Zelf heb ik nu net als de vorige keer toch ergens weer een beetje dat gevoel dat er een indringer komt.. had ik met Jasmijn ook hoorPATS na de geboorte slaat dat helemaal om in verliefdheid ofzo, ik weet niet wat het is.
Hoest daar dan? Met Daan zn nachtmerries? Op werk alles lekker? Al aan het oefenen op de 3e?
Vind ie de creche nog steeds niet leuk dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... ik ben er ook nog ja. He ik heb iedereen de beste wensen gewenstMet mijn plaatjes..... zal wel niet opgevallen zijn. Geeft niks
PATS ook ....Ja inderdaad. Je bij ons was het zo dat het ritme weer even verstoord wordt he. Maar goed.... dat kwam toen vanzelf weer. Met Daan een stuk beter. Slaapt nu al een paar keer boven. Ga ik boven op zolder even werken zeg maar. Zijn verlatingsangst wordt minder lijkt, maarja.... morgen weer naar de creche he
Met zijn 2-en op een kamer is wel cool hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind ie de creche nog steeds niet leuk dan?ooohhh wat erg ... iedere keer zon gevecht dan?!
Ik hoop dat bij ons de tweede ook zo makkelijk word als Jasmijn... ze gaan samen op 1 kamer.. ja kan voordelen maar ook nadelen hebben natuurlijk, maar we zien wel hoe het loopt... ik hoop dat ie een beetje gedrag gaat copieren van zn zus![]()
Savonds ben je dus ook nog aan het werk dan![]()
Ik weet het niet, ken jou werk inhoudelijk nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met zijn 2-en op een kamer is wel cool hoor![]()
PATS![]()
prachtig woord.
Ja ik werk erg veel. Contract is net verlengd,........ zeer goede beoordeling gehad. Leuke extra's enzo je kent het. Veel verantwoordelijkheid. De afgelopen paar maanden waren druk.... en het 1e Q van 2007 wordt er niet minder op. Veel overleg, veel op pad, nieuwe praktijken bezoeken voor opbouw of overname etc. etc. De laatste dagen veel met architecten in de weer geweest.
Dus ja,.. ik werk s' avonds ook. Maar ik werk ook vaak thuis zeg maar. Ik kom in ieder geval wel aan mijn uren. De afgelopen week even rustig aan gedaan. Lekker een paar films gekeken enzo. Kan geen Pc meer zien even.
Vanavond V for Vendetta. Gisteren Flight of the Phoenix.... was cool
Allll mijn consoles de deur uit gedaan. Geen tijd meer voor. Alleen nog maar een 360 in huis. Is genoeg! Af en toe spieken bij de Gijsjes enzoVraag me af hoe lang ik games.fok kan voortzetten. Doe mijn best maar je kent het he.
Nou Gijs ik heb net zoiets inderdaad....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ken jou werk inhoudelijk nietMaar hartstikke mooi dat je contract verlengd is, had ergens niet anders verwacht, je bent een hele serieuse als het op werk aankomt. (terecht). Autootje van de zaak gehad dan?
Kan zelf hier de dingen nog goed scheiden,.. ze zijn erg tevreden over mij, verbaasd dat ik de dingen zo snel oppik, en sta overal positief tegenover.. morgen moet ik bijvoorbeeld weer op installatie naar een klant. Ben denk ik wel goed voorbereid maar je weet nooit wat voor dingen je weer tegenkomt.. rustig blijven, logisch nadenken en oplossen. En anders is het jammer![]()
Savonds ben ik meestal niet meer in staat om lang wakker te blijven, moet overdag al zoveel nadenken.. fysiek niet zwaar maar de hele tijd puzzelen. Heb binnenkort ook auto van de zaak, Renault laguna nog iets station eerst, later een nieuwe uitzoeken. Is toch stukje waardering van de baas denk ik maar.. kan ook tegen m zeggen dat ik niet naar klanten zou willen enzo, maar ik doe het gewoon.
Maar je behoudt de beste console![]()
![]()
PATSSS gefeliciteerd Gijsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
PATS
Tentamen extreem goed gemaakt
Lekker Gijs... nog even en je kan de ruimte in!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
PATS
Tentamen extreem goed gemaakt
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Minder bier en Pizza voor jou dus.
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
zo zit hij dus altijd als hij de kans krijgt he, helemaal onderuitquote:
Dank jequote:
Ja prima, vorige week was ze een beetje ziekjes, geen stemmetje meerquote:
En nog ietsje verder weg brommers, breezers en vriendje met de voornaam Ali.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar goed, is logisch, bijna 6 maanden, tandjes komen eraan, kruipen komt eraan
Ik zal je eens een Ali gevenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nog ietsje verder weg brommers, breezers en vriendje met de voornaam Ali.
quote:
das wel een van de tofste Ali'squote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reeeeeeeespect weeeeeeeeet je!
De tofste zelfs, maar dat zegt niets. Tis ongeveer hetzelfde als dat je zegt de lelijkste miss universe. Die zou je nog steeds willen doenquote:
serieus, hij praat Nederlands, trekt geen uitkering, en is gewoon een toffe gast volgens mijquote:
En? Dat is alleen maar slim van m, je moet toch die doekoe verdienen. Jeweets.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een irritante knuffelallochtoon die als gewillige hoer dient voor elk goede doel of politieke stroming die een beetje aandacht wilt, alleen om er zelf beter van te worden.
weet je.
Ga jij eens mijn FFXII en Joytech 240C review spellcheken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En? Dat is alleen maar slim van m, je moet toch die doekoe verdienen. Jeweets.
Ik ga zo werken Gijs. Zoek maar iemand andersquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij eens mijn FFXII en Joytech 240C review spellcheken.
Die paniek iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja prima, vorige week was ze een beetje ziekjes, geen stemmetje meer
Nu begint ze heel aanhankelijk te worden. Zolang je in het zicht loopt is het goed maar ga je het hoekje om is het paniek. Maar goed, is logisch, bijna 6 maanden, tandjes komen eraan, kruipen komt eraan
Als je hier al een fout maakt, wil ik de rest niet wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij eens mijn FFXII en Joytech 240C review spellcheken.
fixedquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een irritante knuffelallochtoon bekende Nederlander die als gewillige hoer dient voor elk goede doel of politieke stroming die een beetje aandacht wilt, alleen om er zelf beter van te worden.
weet je.
Ja was gezellig. En Daan is gek op zijn popquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:28 schreef O-Ren het volgende:
Hoi Quinny
Vond het heerlijk zondag![]()
Ben echt verliefd op Daan![]()
![]()
Zit op 74 uur nu, bijna de mainquest uitgespelldquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef kepler het volgende:
[..]
binnenkort mag ik er ook aanbeginnen
Das lang spellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit op 74 uur nu, bijna de mainquest uitgespelld
*probeerd zich voor te stellen hoe dat gebouw daar dan zit, ook aan bureau? hmmmm....quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
Aan de overkant van mij zit een gebouw waar het dak er net af waaide
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
nee joh bij B ging dat dak eraf omdat ie zo hard uitademdequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:57 schreef kepler het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard? Ik durf niet meer naar buiten
owwquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee joh bij B ging dat dak eraf omdat ie zo hard uitademde![]()
ff apeldoorn bellen??quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/948(...)ra_aan_diggelen.html
ik wacht eigenlijk nog op het filmpjequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
ff apeldoorn bellen??
shit man die gaat spontaan hara kiri plegen (ja ik weet het is japans niet chinees maar goed, you get my drift)
Zoo.. uitgeslapen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
*probeerd zich voor te stellen hoe dat gebouw daar dan zit, ook aan bureau? hmmmm....![]()
Hoesie hier? buiten fijn binnen omdat het buiten dus echt vreselijk herfst (uh herfst in januari??) is?
![]()
![]()
foto ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
Vanwaar ik zit staat er een boom voor dus dan zie je nog niks duidelijk..quote:
ja ben beetje in flauwe bui vandaag, caffiene high ofzoquote:
zal wel weer jaquote:
Hoe vind je MotoGP gijs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
Ik iedere dag een uurtje zo.. beetje racen, beetje poker enzo.
Ze verwachten vanmiddag nog meer wind.. kracht 12
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit aan de kust he.. dus wat meer wind dan landinwaarts denk ik.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
Ik iedere dag een uurtje zo.. beetje racen, beetje poker enzo.
Ze verwachten vanmiddag nog meer wind.. kracht 12
quote:
Jaa, da`s suf heyquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Bastard het volgende:
Motogp is leuk.. beetje makkelijk misschien..
Ik speel op pro, bij de GP niet overal in 1x eerste geworden, maar streetrace daarna op Pro is 2 vingers in je neus.
Bij de GP ken ik alle banen wel van de vorige delen, maar de bochten zijn net ff wat lekkerder neergelegd ofzo, je kan wat vloeiender rijden.
Wat dom is.. op Pro kampioenschap gewonnen, krijg ik niet de achievement van rookie
Ja slaat nergens op.. moet ik die nog gaan doenquote:
heb je de remote al neet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Magneet het volgende:
grmbl 2 games van play doen er al 10 dagen over sinds ze verstuurd zijn
Dat zie ik hier buiten ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef kepler het volgende:![]()
http://youtube.com/watch?v=Z2LUz2WVcek
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef -Struikrover- het volgende:
De bovenste helft van m`n schoorsteen ligt bij de buren in de tuin
en we hebben een lek in de berging'
hoi hoi, een eigen huis
beter dan de onderste helft van de schoorsteen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef -Struikrover- het volgende:
De bovenste helft van m`n schoorsteen ligt bij de buren in de tuin
en we hebben een lek in de berging'
hoi hoi, een eigen huis
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef kepler het volgende:
[..]
beter dan de onderste helft van de schoorsteen...
volgens mij niet, meestal ben je niet verzekerd voor stormschade...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Zou je verzekering dat betalen trouwens, stormschade, kapotte schoorsteen ?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij niet, meestal ben je niet verzekerd voor stormschade...
Mooi, hij was toch al aan vervanging toequote:Met de Woonhuisverzekering uit de Interpolis Alles in één Polis® verzekert u als eigenaar uw woonhuis tegen:
brand
blikseminslag en ontploffing
schade aan glas
storm
schade door luchtvaartuigen
schade door inbraak of een inbraakpoging
plundering en rellen
vandalisme
neerstorten van (schotel)antennes
onvoorziene lekkage van water of stoom (door onder meer vorst, breuk en verstopping)
onvoorziene lekkage van waterbedden en aquaria
schade door onvoorzien binnengedrongen neerslag
mooiquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Mooi, hij was toch al aan vervanging toe![]()
neequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi
kan je niet zeggen dat je schoorsteen bovenop je TV is gevallen? Krijg jij een nieuwe en neem ik die oude over
Zeker!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef kepler het volgende:
[..]
beter dan de onderste helft van de schoorsteen...
verzendkosten he, staat er toch op of niet? 6,5 geloof ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
die kwam net binnen ja, wat krijg je van me?
staat alleen gewicht opquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
verzendkosten he, staat er toch op of niet? 6,5 geloof ik
Jezusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooo, eerst maar eens m`n vrije dagen ingevuld. Eerste week van januari vrij laatste week van het jaar vrij, Lange weekenden met pasen, pinksteren en carnaval. Lang weekend weg met Koninginnedag. Eerste weekend in maart van vr t/m ma naar CP en 3 weken bouwvak ingevuld. Nu heb ik nog 20,5 dagen over
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
dtrolie75 is playing call of duty 3
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het jaLeuk dat thuiswerken
Oh die is nog wel lastig als je naar buiten komt hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Even pauze mensen. Moet ook kunnen.
En ik moest de laatste missie nog snel even uitspelen aangezien ik hem ga ruilen tegen F.E.A.R.
Ik zou op dit moment alleen maar met Jasmijn bezig zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
Mocht ik toen ik op de uni werkte ook. zo lekker dat ambtenaar zijn
![]()
Vond het wel allemaal meevallen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:46 schreef Bastard het volgende:
Oh die is nog wel lastig als je naar buiten komt he![]()
Oh..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond het wel allemaal meevallen.
Ik ben halverwege op Normal overgeschakeld. Ik had geen geduld meer om op Hard verder te spelen. Ik vond hem wel tegenvallen, de SP dan. Ook zitten er belachelijk veel bugs in het spel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:54 schreef Bastard het volgende:
Oh..
Ja ik werd steeds mol geschoten door een tank van rechts die ik niet zag
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment alleen maar met Jasmijn bezig zijn..
Zou ik echt boven een apart kantoortje moeten maken en daar werken met de deur dicht.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege op Normal overgeschakeld
Ik heb denk ik een bijzonder spel dan.. geen bug wat opviel... SP vond ik heel leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege op Normal overgeschakeld. Ik had geen geduld meer om op Hard verder te spelen. Ik vond hem wel tegenvallen, de SP dan. Ook zitten er belachelijk veel bugs in het spel.
Niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik het niet leuk vond. Call of Duty 2 was uitdagend, deel 3 is frustrerend.quote:
ow, die heb je wel op Veteran danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik het niet leuk vond. Call of Duty 2 was uitdagend, deel 3 is frustrerend.
Als je hem nog niet gespeeld hebt is het wel leuk ja .. ik heb hem zelf nog niet gespeeld, half op de xbox zag er daar heel goed uit... krijg nu al een natte broek als ik bedenk hoe scherp dat bij jou moet zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ow, die heb je wel op Veteran dan![]()
geintje.
Is het spel Far Cry wat of is dat bagger? Wil `m wel ruilen tegen GRaw eigenlijk !
Motogp valt me tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren trouwens de mainquest van Oblivion uitgespeeld
Miranda is werken en Merlijn naar het kdvquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment alleen maar met Jasmijn bezig zijn..
Zou ik echt boven een apart kantoortje moeten maken en daar werken met de deur dicht.
In het spel eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Alsin het spel of alsin jouw rijcapaciteiten?
Weet het allemaal niet meer, ik heb alles op de hoogste moeilijksheidsgraad uitgespeeld. Bij street was dat niet zo moeilijk maar de GP op het hoogste niveau is behoorlijk moeilijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het spel eigenlijk.
Het ziet er niet echt denderend uit ook.
De GP is leuk, een uitdaging.. maar dat extreem vind ik zo arcade als de pest. Beetje gas geven, en bochten pakken letterlijk. Pro heel makkelijk gewonnen, ben nu door naar champion omdat ik nog geen geld heb voor de 1200 serie ofzo (hoeveel moet je hebben ervoor?) Maar ik speel de extreem met een tegenzin eigenlijk.
Dan race ik nog korter dan de laadtijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weet het allemaal niet meer, ik heb alles op de hoogste moeilijksheidsgraad uitgespeeld. Bij street was dat niet zo moeilijk maar de GP op het hoogste niveau is behoorlijk moeilijk![]()
Je kunt races wel zo instellen dat ze maar 1 rondje duren, dan hoef je ze maar 1 rondje voor te blijven
de kans op een echte winter is weer aanwezigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan race ik nog korter dan de laadtijden
WOEEEEEIIIIIIIquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:54 schreef kepler het volgende:
[..]
de kans op een echte winter is weer aanwezig
Winterverwachting
je moet ff die link doorlezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
WOEEEEEIIIIIII
Ik zag voor volgende week trouwens al voorzichtig wat sneeuw voorspeld worden op het nieuws.. ik mag hopen dat het echt nu eens zeeerrrr koud gaat worden met lekker een pak sneeuw!!![]()
Als dat zo isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet ff die link doorlezen
er is dus een kans (een kansje dus) dat we een echte winter krijgen, die tot in maart duurt ofzo
maar goed, dat is koffiedik kijken natuurlijkquote:
wanneer kom je langs? spellen brengen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
maar goed, dat is koffiedik kijken natuurlijk
Voorlopig wordt het deze week iig kouder
ik spreek je van de week wel als je ingesneeuwd bentquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Een echte winter, ehuh riiiiiiight
het word alleen maar warmer gijs
Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Een echte winter, ehuh riiiiiiight
het word alleen maar warmer gijs
ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik spreek je van de week wel als je ingesneeuwd bent
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus welquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus wel
Net IQ,....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zat op 120
lange test trouwens
nee, serieusquote:
Ja hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus wel
je kan hem ook online doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de IQ test gedaan ook... wist niet eens dat het er op wasHeb gewoon gegamed en gelezen
Want serieus.. wat is er toch een hoop bagger op tv, niet?
Hoe meer zenders, hoe minder er op is.. valt mij op dat de gewone publieke omroepen nog vaak de leukste programma's hebben.
4x in de week is er ook wel csi op ofzo
Ik wil hem niet doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan hem ook online doen
http://www.omroep.nl/bnn/iq2007/
ik denk het niet, moet om half tien volleyballen in Pijnackerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Bastard het volgende:
Word er trouwens nog gepokerd vanavond door de Gijsjes?
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de IQ test gedaan ook... wist niet eens dat het er op wasHeb gewoon gegamed en gelezen
Want serieus.. wat is er toch een hoop bagger op tv, niet?
Hoe meer zenders, hoe minder er op is.. valt mij op dat de gewone publieke omroepen nog vaak de leukste programma's hebben.
4x in de week is er ook wel csi op ofzo
ik kijk alleen het journaal, en sportquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goed
Nee het is een drama. Wist zelf ook niet dat de IQ test op tv was. Boeit me ook niet echt
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goed
Nee het is een drama. Wist zelf ook niet dat de IQ test op tv was. Boeit me ook niet echt
zeker doen, echt een toffe filmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikken
Kijken Gijs...... kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word toch moeilijk in jou geval
HIIIEEEEEEEEEERRR MET JE WEEKENDquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
psssssssssssst
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKEEND
![]()
sta ik niet echt van te kijken (EQ) bij jou. IQ idd altijd maar een momentopname. Mijn laagste ooit was 125, hoogste 140quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net IQ,....Ik zit bij testen landelijk ook meestal tussen 110 en 130. Verschilt nogal. EQ is hoger trouwens.
aanklagen die gast! Met pijn in je nek uitstappenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
sta ik niet echt van te kijken (EQ) bij jou. IQ idd altijd maar een momentopname. Mijn laagste ooit was 125, hoogste 140scheelt nogal. zal een wakkere dag gehad hebben.
Dit jaar niet meegedaan en wist ook niet dat het op was. Vind het wel humor om dan te horen dat die Bonnie beweerd dat de kastjes kapot warenal houdt een IQ van 52 volgens mij toch idd ook wel in dat je zwaar gestoord bent en niet normaal kan functioneren.
Net iemand flink hard achteruit tegen mijn auto gereden (ik reed vooruit, hij reed hard een parkeerplaats uit naar achteren.)bumper geheel naar de klote, lamp weg, rechterportier kon niet meer open, mijn veiligheidsgordel stuk (ook lekker veilig ding dus ) al die papieren rompslomp nu, godver. echt ff flink balen!!
Maar goed, morgen de hort op.![]()
Nog leuke weekendplannen hier??
Jouw IQ verbaasd me niks.... je ziet er mooi en slim uit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
sta ik niet echt van te kijken (EQ) bij jou. IQ idd altijd maar een momentopname. Mijn laagste ooit was 125, hoogste 140scheelt nogal. zal een wakkere dag gehad hebben.
Dit jaar niet meegedaan en wist ook niet dat het op was. Vind het wel humor om dan te horen dat die Bonnie beweerd dat de kastjes kapot warenal houdt een IQ van 52 volgens mij toch idd ook wel in dat je zwaar gestoord bent en niet normaal kan functioneren.
Net iemand flink hard achteruit tegen mijn auto gereden (ik reed vooruit, hij reed hard een parkeerplaats uit naar achteren.)bumper geheel naar de klote, lamp weg, rechterportier kon niet meer open, mijn veiligheidsgordel stuk (ook lekker veilig ding dus ) al die papieren rompslomp nu, godver. echt ff flink balen!!
Maar goed, morgen de hort op.![]()
Nog leuke weekendplannen hier??
tja woonde we maar in america he. Maar goed het was een vriendelijke oude man. Dus heb ik me maar ingehouden. Hij was zo geschrokken. Had vannacht flink schade geleden aan zijn manege (ja dus in america had ik kunnen vangen hij had centen) meer dan 20.000 schade, zat ie bij zijn hoofd bij blijkbaar. En nu dus zijn mercedes en mijn auto.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
aanklagen die gast! Met pijn in je nek uitstappen
Ik moet dit weekend volleyballen, naar scouting en studeren![]()
arme manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja woonde we maar in america he. Maar goed het was een vriendelijke oude man. Dus heb ik me maar ingehouden. Hij was zo geschrokken. Had vannacht flink schade geleden aan zijn manege (ja dus in america had ik kunnen vangen hij had centen) meer dan 20.000 schade, zat ie bij zijn hoofd bij blijkbaar. En nu dus zijn mercedes en mijn auto.
lekker dagje![]()
ach die jongen blijft me elke keer weer verbazenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IQ van 52..... doel je op Bonnie? Ja dat is typisch een geval van pech. Zelfs Struikrover zou dat niet kunnen halen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw IQ verbaasd me niks.... je ziet er mooi en slim uit!
IQ van 52..... doel je op Bonnie? Ja dat is typisch een geval van pech. Zelfs Struikrover zou dat niet kunnen halen
De goede nederlandse mentaliteit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
arme manen jij ook natuurlijk
Ik zou mensen niet zo snel aanklagen, zeker als ze het niet bewust doen
minimaal 2500 piek schade, maar goed dat wordt geregeld dus komt goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:20 schreef Bastard het volgende:
Wel mooi klote is dat voor je QueenR... je shizzle bakkie naar de klote gereden..
Niet te zachtjes ook als je deur niet meer open kon!!Is toch een flink carroserie zou je zeggen..
Ik weet waar het voor staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
minimaal 2500 piek schade, maar goed dat wordt geregeld dus komt goed.
EQ is Emotionele Intelligentie.
Hele toffe film Gijs! Heel anders dan ik verwachtte. Aanraderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
Zijn ook gewoon allerlei vragen. Er zijn tot dusver nog geen goed gevalideerde tests voor Emotionele intelligentie zoals voor het IQ. Maar er zijn situaties waar het meetbaar is. Als men iig bij de vragen eerlijk is en niet politiek correcte antwoorden geeftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Bastard het volgende:
Hoe testen ze dat dan... gaan ze een schaap slachten voor mn gezicht zonder verdoving en zien hoe ik er op reageer, en dan hetzelfde schaap maar dan met verdoving.. kijken hoe ik reageer
Ik ben er vast te sluw voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon allerlei vragen. Er zijn tot dusver nog geen goed gevalideerde tests voor Emotionele intelligentie zoals voor het IQ. Maar er zijn situaties waar het meetbaar is. Als men iig bij de vragen eerlijk is en niet politiek correcte antwoorden geeft![]()
JAaaaahaaaa ik zei al ik ga hem kijken... sjeeessss ik laat ook es een film staanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hele toffe film Gijs! Heel anders dan ik verwachtte. Aanrader![]()
al gekeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAaaaahaaaa ik zei al ik ga hem kijken... sjeeessss ik laat ook es een film staan![]()
niet eerlijk dus...quote:
het is idd een hele goede film!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAaaaahaaaa ik zei al ik ga hem kijken... sjeeessss ik laat ook es een film staan![]()
I always try and do my bestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw IQ verbaasd me niks.... je ziet er mooi en slim uit!
The fifthquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
het is idd een hele goede film!
Remember, remember, the fourth of November!
fuck ja, ik wist het niet meer zeker, dus nog gegoogled ook!quote:
Waar naast ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
fuck ja, ik wist het niet meer zeker, dus nog gegoogled ook!waren er dus meer die ernaast zaten.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:31 schreef Bastard het volgende:
Nou nou niet zo uitbundig hoor .
wat lief!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:22 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
Face was naast Merlijn gaan liggen, in zijn slaap deed Merlijn Face noog aaien ook
Vezekering dekt de kostenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja toch maar vakantie viel mee.
Hoest met het dak?
Hoorde dat je last had.
On-ge-looflijk!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef Chocobo het volgende:
Hoe ze het doet
http://www.break.com/index/woman_flips_car_on_gate.html
Zoooooooooooooo danquote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef Chocobo het volgende:
Hoe ze het doet
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef Chocobo het volgende:
Hoe ze het doet
ECHT knap.... ECHT........ hoeeeequote:
Wat was je originele postquote:Op zondag 21 januari 2007 10:27 schreef Bastard het volgende:
Student vermist sinds jaarwisseling #2 [Daen is gevonden]
Ik heb er weer een note bij
een debuut is altijd de eerste keer lieverdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat lief!!![]()
![]()
![]()
Heerlijk als kinderen en dieren zo leuk en lief samenzijn.
oh btw morgen om 18.15 bij willem wever komt robynn op televisie bij het onderdeel H.O.T. (historish onderzoeks team) Haar eerste filmdebuut
Iets van " mooi opgelost, wachten op de film, slotje. "quote:
Dat valt best mee tochquote:Op zondag 21 januari 2007 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets van " mooi opgelost, wachten op de film, slotje. "
sarcasme kennen ze niet denk ik.
Indeedquote:
weg met de muggenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Indeed
Ben gister toch maar gaan lopen trouwens, er stonden geen taxi's
Het gaat trouwens vriezen komende week
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html
Gijs muggen, maar ik heb hier de katten een vlooienbehandeling moeten geven zelfsquote:
jah ik word hier lekgestokenquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens het weerkanaal op mn Wii kan er zelfs sneeuw komen
How cutequote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
Jasmijntje
http://www.youtube.com/watch?v=rbr87gnxHcE
Ze maakt mij zo soft Gijsquote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
How cute
Maar het schattigst van het filmpje is eigenlijk jouw stem B
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
Jasmijntje
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
Jasmijntje
F.E.A.R. al op de bus gedaan?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef kepler het volgende:
[..]
moet een mooi moment zijn als ze zelf de eerste stapje doet
Ja is het ook hoor.. stap naar zelfstandigheid... letterlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef kepler het volgende:
[..]
moet een mooi moment zijn als ze zelf de eerste stapje doet
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is het ook hoor.. stap naar zelfstandigheid... letterlijk.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:56 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Koop je ook een leuke stoel voor je dochter
ie stata hier achter een ( u nogquote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat opeens hard dan volgens mij, het ene moment kon ze zich niet eens omdraaien en een moment later trekt ze de 360 uit de kast
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ie stata hier achter een ( u nogkindveilig gemaakte deur ')
Vandaag nog een grootte zitzak voor dr gehaaldquote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]wij hebbende oranje
Daar zit als Merlijn er geen gebruik vanmaakt een grote Winnie de Pooh in
juistquote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ie stata hier achter een ( u nogkindveilig gemaakte deur ')
die van ons is 1.40m bij 1.40m oid meen ik, echt huge. Kreng kostte 50 euro ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaag nog een grootte zitzak voor dr gehaald
hoppa 7.25% loonsverhoging in 2 jaarquote:Bouwnijverheid: snelle cao met 7,25 procent in 27 maanden
De zorg verdiend het meer maar ik gun het je.. voorruit.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
hoppa 7.25% loonsverhoging in 2 jaar
I don't give a shitquote:Op maandag 22 januari 2007 08:21 schreef -Struikrover- het volgende:Een 4-1-zege van NAC gisteren op Feyenoord
We betaalde 4 tientjes bij de Kwantumquote:Op zondag 21 januari 2007 18:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
die van ons is 1.40m bij 1.40m oid meen ik, echt huge. Kreng kostte 50 euro ofzo
Daar helpt het inschrijven alleen niet bij hoor... of moest je daarvoor een half uur rennen?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb me net weer ingeschreven bij een sportschool trouwens
was het een beetje beu dat gehijg eer ik bovenaan de trap ben
Zo inderdaad... Als ik zie dat mijn zusje minder verdient dan ik bij de Makro denk ik dat er ergens iets niet klopt...quote:
Ja inderdaad, die mensen werken zich krom voor een ander en krijgen maar een mager loontje.. maar ja het zijn geen bouwvakkers die met een grootte smoel wel ff meer loon gaan eisen he.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo inderdaad... Als ik zie dat mijn zusje minder verdient dan ik bij de Makro denk ik dat er ergens iets niet klopt...
ja he, wij krijgen het voor niets natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die mensen werken zich krom voor een ander en krijgen maar een mager loontje.. maar ja het zijn geen bouwvakkers die met een grootte smoel wel ff meer loon gaan eisen he.
Soieso is de bouwsector dikke vriendjes met de overheid.
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:11 schreef Bastard het volgende:
De zorg verdiend het meer
Ik denk netto meer omdat ze onregelmatig werk doet.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Gezwets allemaal, roy ik weet niet waar jou zusje werkt maar mijn vrouw brengt zo`n beetje hetzelfde mee als ik. Bruto een paar honder euro minder maar netto zelfs meer dan ik omdat hun minder belast worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |