HIIIEEEEEEEEEERRR MET JE WEEKENDquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
psssssssssssst
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKEEND
![]()
sta ik niet echt van te kijken (EQ) bij jou. IQ idd altijd maar een momentopname. Mijn laagste ooit was 125, hoogste 140quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net IQ,....Ik zit bij testen landelijk ook meestal tussen 110 en 130. Verschilt nogal. EQ is hoger trouwens.
aanklagen die gast! Met pijn in je nek uitstappenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
sta ik niet echt van te kijken (EQ) bij jou. IQ idd altijd maar een momentopname. Mijn laagste ooit was 125, hoogste 140scheelt nogal. zal een wakkere dag gehad hebben.
Dit jaar niet meegedaan en wist ook niet dat het op was. Vind het wel humor om dan te horen dat die Bonnie beweerd dat de kastjes kapot warenal houdt een IQ van 52 volgens mij toch idd ook wel in dat je zwaar gestoord bent en niet normaal kan functioneren.
Net iemand flink hard achteruit tegen mijn auto gereden (ik reed vooruit, hij reed hard een parkeerplaats uit naar achteren.)bumper geheel naar de klote, lamp weg, rechterportier kon niet meer open, mijn veiligheidsgordel stuk (ook lekker veilig ding dus ) al die papieren rompslomp nu, godver. echt ff flink balen!!
Maar goed, morgen de hort op.![]()
Nog leuke weekendplannen hier??
Jouw IQ verbaasd me niks.... je ziet er mooi en slim uit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
sta ik niet echt van te kijken (EQ) bij jou. IQ idd altijd maar een momentopname. Mijn laagste ooit was 125, hoogste 140scheelt nogal. zal een wakkere dag gehad hebben.
Dit jaar niet meegedaan en wist ook niet dat het op was. Vind het wel humor om dan te horen dat die Bonnie beweerd dat de kastjes kapot warenal houdt een IQ van 52 volgens mij toch idd ook wel in dat je zwaar gestoord bent en niet normaal kan functioneren.
Net iemand flink hard achteruit tegen mijn auto gereden (ik reed vooruit, hij reed hard een parkeerplaats uit naar achteren.)bumper geheel naar de klote, lamp weg, rechterportier kon niet meer open, mijn veiligheidsgordel stuk (ook lekker veilig ding dus ) al die papieren rompslomp nu, godver. echt ff flink balen!!
Maar goed, morgen de hort op.![]()
Nog leuke weekendplannen hier??
tja woonde we maar in america he. Maar goed het was een vriendelijke oude man. Dus heb ik me maar ingehouden. Hij was zo geschrokken. Had vannacht flink schade geleden aan zijn manege (ja dus in america had ik kunnen vangen hij had centen) meer dan 20.000 schade, zat ie bij zijn hoofd bij blijkbaar. En nu dus zijn mercedes en mijn auto.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
aanklagen die gast! Met pijn in je nek uitstappen
Ik moet dit weekend volleyballen, naar scouting en studeren![]()
arme manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja woonde we maar in america he. Maar goed het was een vriendelijke oude man. Dus heb ik me maar ingehouden. Hij was zo geschrokken. Had vannacht flink schade geleden aan zijn manege (ja dus in america had ik kunnen vangen hij had centen) meer dan 20.000 schade, zat ie bij zijn hoofd bij blijkbaar. En nu dus zijn mercedes en mijn auto.
lekker dagje![]()
ach die jongen blijft me elke keer weer verbazenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IQ van 52..... doel je op Bonnie? Ja dat is typisch een geval van pech. Zelfs Struikrover zou dat niet kunnen halen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw IQ verbaasd me niks.... je ziet er mooi en slim uit!
IQ van 52..... doel je op Bonnie? Ja dat is typisch een geval van pech. Zelfs Struikrover zou dat niet kunnen halen
De goede nederlandse mentaliteit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
arme manen jij ook natuurlijk
Ik zou mensen niet zo snel aanklagen, zeker als ze het niet bewust doen
minimaal 2500 piek schade, maar goed dat wordt geregeld dus komt goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:20 schreef Bastard het volgende:
Wel mooi klote is dat voor je QueenR... je shizzle bakkie naar de klote gereden..
Niet te zachtjes ook als je deur niet meer open kon!!Is toch een flink carroserie zou je zeggen..
Ik weet waar het voor staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
minimaal 2500 piek schade, maar goed dat wordt geregeld dus komt goed.
EQ is Emotionele Intelligentie.
Hele toffe film Gijs! Heel anders dan ik verwachtte. Aanraderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikken
Zijn ook gewoon allerlei vragen. Er zijn tot dusver nog geen goed gevalideerde tests voor Emotionele intelligentie zoals voor het IQ. Maar er zijn situaties waar het meetbaar is. Als men iig bij de vragen eerlijk is en niet politiek correcte antwoorden geeftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Bastard het volgende:
Hoe testen ze dat dan... gaan ze een schaap slachten voor mn gezicht zonder verdoving en zien hoe ik er op reageer, en dan hetzelfde schaap maar dan met verdoving.. kijken hoe ik reageer
Ik ben er vast te sluw voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon allerlei vragen. Er zijn tot dusver nog geen goed gevalideerde tests voor Emotionele intelligentie zoals voor het IQ. Maar er zijn situaties waar het meetbaar is. Als men iig bij de vragen eerlijk is en niet politiek correcte antwoorden geeft![]()
JAaaaahaaaa ik zei al ik ga hem kijken... sjeeessss ik laat ook es een film staanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hele toffe film Gijs! Heel anders dan ik verwachtte. Aanrader![]()
al gekeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAaaaahaaaa ik zei al ik ga hem kijken... sjeeessss ik laat ook es een film staan![]()
niet eerlijk dus...quote:
het is idd een hele goede film!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAaaaahaaaa ik zei al ik ga hem kijken... sjeeessss ik laat ook es een film staan![]()
I always try and do my bestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw IQ verbaasd me niks.... je ziet er mooi en slim uit!
The fifthquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
het is idd een hele goede film!
Remember, remember, the fourth of November!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |