Zit op 74 uur nu, bijna de mainquest uitgespelldquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef kepler het volgende:
[..]
binnenkort mag ik er ook aanbeginnen
Das lang spellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit op 74 uur nu, bijna de mainquest uitgespelld
*probeerd zich voor te stellen hoe dat gebouw daar dan zit, ook aan bureau? hmmmm....quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
Aan de overkant van mij zit een gebouw waar het dak er net af waaide
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
nee joh bij B ging dat dak eraf omdat ie zo hard uitademdequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:57 schreef kepler het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard? Ik durf niet meer naar buiten
owwquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee joh bij B ging dat dak eraf omdat ie zo hard uitademde![]()
ff apeldoorn bellen??quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/948(...)ra_aan_diggelen.html
ik wacht eigenlijk nog op het filmpjequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
ff apeldoorn bellen??
shit man die gaat spontaan hara kiri plegen (ja ik weet het is japans niet chinees maar goed, you get my drift)
Zoo.. uitgeslapen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
*probeerd zich voor te stellen hoe dat gebouw daar dan zit, ook aan bureau? hmmmm....![]()
Hoesie hier? buiten fijn binnen omdat het buiten dus echt vreselijk herfst (uh herfst in januari??) is?
![]()
![]()
foto ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
Vanwaar ik zit staat er een boom voor dus dan zie je nog niks duidelijk..quote:
ja ben beetje in flauwe bui vandaag, caffiene high ofzoquote:
zal wel weer jaquote:
Hoe vind je MotoGP gijs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
Ik iedere dag een uurtje zo.. beetje racen, beetje poker enzo.
Ze verwachten vanmiddag nog meer wind.. kracht 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |