Dank jequote:
Ja prima, vorige week was ze een beetje ziekjes, geen stemmetje meerquote:
En nog ietsje verder weg brommers, breezers en vriendje met de voornaam Ali.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar goed, is logisch, bijna 6 maanden, tandjes komen eraan, kruipen komt eraan
Ik zal je eens een Ali gevenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nog ietsje verder weg brommers, breezers en vriendje met de voornaam Ali.
quote:
das wel een van de tofste Ali'squote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reeeeeeeespect weeeeeeeeet je!
De tofste zelfs, maar dat zegt niets. Tis ongeveer hetzelfde als dat je zegt de lelijkste miss universe. Die zou je nog steeds willen doenquote:
serieus, hij praat Nederlands, trekt geen uitkering, en is gewoon een toffe gast volgens mijquote:
En? Dat is alleen maar slim van m, je moet toch die doekoe verdienen. Jeweets.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een irritante knuffelallochtoon die als gewillige hoer dient voor elk goede doel of politieke stroming die een beetje aandacht wilt, alleen om er zelf beter van te worden.
weet je.
Ga jij eens mijn FFXII en Joytech 240C review spellcheken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En? Dat is alleen maar slim van m, je moet toch die doekoe verdienen. Jeweets.
Ik ga zo werken Gijs. Zoek maar iemand andersquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij eens mijn FFXII en Joytech 240C review spellcheken.
Die paniek iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja prima, vorige week was ze een beetje ziekjes, geen stemmetje meer
Nu begint ze heel aanhankelijk te worden. Zolang je in het zicht loopt is het goed maar ga je het hoekje om is het paniek. Maar goed, is logisch, bijna 6 maanden, tandjes komen eraan, kruipen komt eraan
Als je hier al een fout maakt, wil ik de rest niet wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij eens mijn FFXII en Joytech 240C review spellcheken.
fixedquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een irritante knuffelallochtoon bekende Nederlander die als gewillige hoer dient voor elk goede doel of politieke stroming die een beetje aandacht wilt, alleen om er zelf beter van te worden.
weet je.
Ja was gezellig. En Daan is gek op zijn popquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:28 schreef O-Ren het volgende:
Hoi Quinny
Vond het heerlijk zondag![]()
Ben echt verliefd op Daan![]()
![]()
Zit op 74 uur nu, bijna de mainquest uitgespelldquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef kepler het volgende:
[..]
binnenkort mag ik er ook aanbeginnen
Das lang spellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit op 74 uur nu, bijna de mainquest uitgespelld
*probeerd zich voor te stellen hoe dat gebouw daar dan zit, ook aan bureau? hmmmm....quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
Aan de overkant van mij zit een gebouw waar het dak er net af waaide
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
nee joh bij B ging dat dak eraf omdat ie zo hard uitademdequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:57 schreef kepler het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard? Ik durf niet meer naar buiten
owwquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee joh bij B ging dat dak eraf omdat ie zo hard uitademde![]()
ff apeldoorn bellen??quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/948(...)ra_aan_diggelen.html
ik wacht eigenlijk nog op het filmpjequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
ff apeldoorn bellen??
shit man die gaat spontaan hara kiri plegen (ja ik weet het is japans niet chinees maar goed, you get my drift)
Zoo.. uitgeslapen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
*probeerd zich voor te stellen hoe dat gebouw daar dan zit, ook aan bureau? hmmmm....![]()
Hoesie hier? buiten fijn binnen omdat het buiten dus echt vreselijk herfst (uh herfst in januari??) is?
![]()
![]()
foto ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef Bastard het volgende:
Vanwaar ik zit staat er een boom voor dus dan zie je nog niks duidelijk..quote:
ja ben beetje in flauwe bui vandaag, caffiene high ofzoquote:
zal wel weer jaquote:
Hoe vind je MotoGP gijs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
Ik iedere dag een uurtje zo.. beetje racen, beetje poker enzo.
Ze verwachten vanmiddag nog meer wind.. kracht 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |