Heb je die nog helemaal niet gespeeld joh?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
binnenkort Oblivion hopelijk
lekker beetje buiten lopen
kheb hem geruild met GRAWquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je die nog helemaal niet gespeeld joh?
Kheb m al 3 jaar geleden verkocht ofzo... haal m nog wel es een keer om beetje rond te gaan lopen... maar zat echt na uuuuuren lopen zo van... ok.. nu een MP spel aub.
geld al overgemaakt ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb hem geruild met GRAW
Zou wel leuk zijn als je dat spel co-op kan spelen, beetje samen buiten lopen
Oh, zet ze er ff bij dan, je bent toch sterk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
je bent 100 punten kwijt gijs, tis 1229 ipv 1129
je suckt
Volgens laden die gewoon saved games van andere in hun profiel. Zo gauw je die dan laad onder je eigen profiel unlockt tie al die achievementsquote:doadea's Xbox - 1/15/2007
doadea decided to play today. Check out the 92164 gamer score! That is a gain of 741 points over last time! He made some progress on Blitz: The League adding an amazing 30 achievements, and I thought doadea injured himself in the process... but I was wrong! He lives to fight another day!
Nee, een achievement unlocken gebeurt 'live' niet via een savegame van een anderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat kan toch niet hey
[..]
Volgens laden die gewoon saved games van andere in hun profiel. Zo gauw je die dan laad onder je eigen profiel unlockt tie al die achievements
2810 punten in 1 dagquote:I didn't think I would see him yesterday, but LordTolly89 was back and ready for action. Total gamer score is 3590 points. That is a boost of 2810 points over last time! He played Tony Hawk's Project 8 gaining an amazing 15 achievements, F.E.A.R. winning an amazing 10 achievements, Gears of War adding 4 achievements, and laughed with joy and glee the whole time. I like making people happy
Je zit er echt mee hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan toch niet
[..]
2810 punten in 1 dag
Als ik een gesavede game van een ander via een memorycard zou opstarten onder mijn profiel unlockt tie alle achievements die die persoon gehaald heeft ( SP dan). Je kunt ook offline achievements halen. Die unlockt tie dan zogauw je een keer online komtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een achievement unlocken gebeurt 'live' niet via een savegame van een ander
Achievements unlock je altijd als je doet wat er gevraagd wordt. Dat heeft niets met online/offline zijn te maken. Ze komen gewoon op jouw profiel te staan alleen kunnen anderen dat pas zien als je online komt idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als ik een gesavede game van een ander via een memorycard zou opstarten onder mijn profiel unlockt tie alle achievements die die persoon gehaald heeft ( SP dan). Je kunt ook offline achievements halen. Die unlockt tie dan zogauw je een keer online komt
Crackdown heeft goede previews.quote:
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ben nog wel ff zoet met de games die ik heb hoorIk hoef niet iedere week een ander spel te hebben/spelen.
![]()
En jij bent ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaan![]()
Hoe is het met Tam Gijs? Ze zal wel aan het groeien zijn he. Hoe lang duurt het nu nog ongeveerBegint de spanning alweer te stijgen. Je maakt straks gewoon weer dat gevoel mee
JOH jij leeft ook nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaan![]()
Hoe is het met Tam Gijs? Ze zal wel aan het groeien zijn he. Hoe lang duurt het nu nog ongeveerBegint de spanning alweer te stijgen. Je maakt straks gewoon weer dat gevoel mee
Gijs.... ik ben er ook nog ja. He ik heb iedereen de beste wensen gewenstquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
JOH jij leeft ook nog![]()
Nog de beste wensen he!
Met Tam gaat goed.. is vanmorgen nog bij verloskundige geweest, gaat allemaal prima, bloeddruk perfekt. Ze heeft alleen bij deze zwangerschap meer last van dr buik.. echt buikpijnen en veel zuur.. en dan trapt het kereltje ook nog behoorlijk meer dan dat Jasmijn dat deed. Maar goed, nog een paar weekjes inderdaad.. dan weer dat gevoel.
Zelf heb ik nu net als de vorige keer toch ergens weer een beetje dat gevoel dat er een indringer komt.. had ik met Jasmijn ook hoorPATS na de geboorte slaat dat helemaal om in verliefdheid ofzo, ik weet niet wat het is.
Hoest daar dan? Met Daan zn nachtmerries? Op werk alles lekker? Al aan het oefenen op de 3e?
Vind ie de creche nog steeds niet leuk dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... ik ben er ook nog ja. He ik heb iedereen de beste wensen gewenstMet mijn plaatjes..... zal wel niet opgevallen zijn. Geeft niks
PATS ook ....Ja inderdaad. Je bij ons was het zo dat het ritme weer even verstoord wordt he. Maar goed.... dat kwam toen vanzelf weer. Met Daan een stuk beter. Slaapt nu al een paar keer boven. Ga ik boven op zolder even werken zeg maar. Zijn verlatingsangst wordt minder lijkt, maarja.... morgen weer naar de creche he
Met zijn 2-en op een kamer is wel cool hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind ie de creche nog steeds niet leuk dan?ooohhh wat erg ... iedere keer zon gevecht dan?!
Ik hoop dat bij ons de tweede ook zo makkelijk word als Jasmijn... ze gaan samen op 1 kamer.. ja kan voordelen maar ook nadelen hebben natuurlijk, maar we zien wel hoe het loopt... ik hoop dat ie een beetje gedrag gaat copieren van zn zus![]()
Savonds ben je dus ook nog aan het werk dan![]()
Ik weet het niet, ken jou werk inhoudelijk nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met zijn 2-en op een kamer is wel cool hoor![]()
PATS![]()
prachtig woord.
Ja ik werk erg veel. Contract is net verlengd,........ zeer goede beoordeling gehad. Leuke extra's enzo je kent het. Veel verantwoordelijkheid. De afgelopen paar maanden waren druk.... en het 1e Q van 2007 wordt er niet minder op. Veel overleg, veel op pad, nieuwe praktijken bezoeken voor opbouw of overname etc. etc. De laatste dagen veel met architecten in de weer geweest.
Dus ja,.. ik werk s' avonds ook. Maar ik werk ook vaak thuis zeg maar. Ik kom in ieder geval wel aan mijn uren. De afgelopen week even rustig aan gedaan. Lekker een paar films gekeken enzo. Kan geen Pc meer zien even.
Vanavond V for Vendetta. Gisteren Flight of the Phoenix.... was cool
Allll mijn consoles de deur uit gedaan. Geen tijd meer voor. Alleen nog maar een 360 in huis. Is genoeg! Af en toe spieken bij de Gijsjes enzoVraag me af hoe lang ik games.fok kan voortzetten. Doe mijn best maar je kent het he.
Nou Gijs ik heb net zoiets inderdaad....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ken jou werk inhoudelijk nietMaar hartstikke mooi dat je contract verlengd is, had ergens niet anders verwacht, je bent een hele serieuse als het op werk aankomt. (terecht). Autootje van de zaak gehad dan?
Kan zelf hier de dingen nog goed scheiden,.. ze zijn erg tevreden over mij, verbaasd dat ik de dingen zo snel oppik, en sta overal positief tegenover.. morgen moet ik bijvoorbeeld weer op installatie naar een klant. Ben denk ik wel goed voorbereid maar je weet nooit wat voor dingen je weer tegenkomt.. rustig blijven, logisch nadenken en oplossen. En anders is het jammer![]()
Savonds ben ik meestal niet meer in staat om lang wakker te blijven, moet overdag al zoveel nadenken.. fysiek niet zwaar maar de hele tijd puzzelen. Heb binnenkort ook auto van de zaak, Renault laguna nog iets station eerst, later een nieuwe uitzoeken. Is toch stukje waardering van de baas denk ik maar.. kan ook tegen m zeggen dat ik niet naar klanten zou willen enzo, maar ik doe het gewoon.
Maar je behoudt de beste console![]()
![]()
PATSSS gefeliciteerd Gijsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
PATS
Tentamen extreem goed gemaakt
Lekker Gijs... nog even en je kan de ruimte in!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
PATS
Tentamen extreem goed gemaakt
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Minder bier en Pizza voor jou dus.
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
zo zit hij dus altijd als hij de kans krijgt he, helemaal onderuitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |