quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ie stata hier achter een ( u nogkindveilig gemaakte deur ')
Vandaag nog een grootte zitzak voor dr gehaaldquote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]wij hebbende oranje
Daar zit als Merlijn er geen gebruik vanmaakt een grote Winnie de Pooh in
juistquote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ie stata hier achter een ( u nogkindveilig gemaakte deur ')
die van ons is 1.40m bij 1.40m oid meen ik, echt huge. Kreng kostte 50 euro ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaag nog een grootte zitzak voor dr gehaald
hoppa 7.25% loonsverhoging in 2 jaarquote:Bouwnijverheid: snelle cao met 7,25 procent in 27 maanden
De zorg verdiend het meer maar ik gun het je.. voorruit.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
hoppa 7.25% loonsverhoging in 2 jaar
I don't give a shitquote:Op maandag 22 januari 2007 08:21 schreef -Struikrover- het volgende:Een 4-1-zege van NAC gisteren op Feyenoord
We betaalde 4 tientjes bij de Kwantumquote:Op zondag 21 januari 2007 18:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
die van ons is 1.40m bij 1.40m oid meen ik, echt huge. Kreng kostte 50 euro ofzo
Daar helpt het inschrijven alleen niet bij hoor... of moest je daarvoor een half uur rennen?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb me net weer ingeschreven bij een sportschool trouwens
was het een beetje beu dat gehijg eer ik bovenaan de trap ben
Zo inderdaad... Als ik zie dat mijn zusje minder verdient dan ik bij de Makro denk ik dat er ergens iets niet klopt...quote:
Ja inderdaad, die mensen werken zich krom voor een ander en krijgen maar een mager loontje.. maar ja het zijn geen bouwvakkers die met een grootte smoel wel ff meer loon gaan eisen he.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo inderdaad... Als ik zie dat mijn zusje minder verdient dan ik bij de Makro denk ik dat er ergens iets niet klopt...
ja he, wij krijgen het voor niets natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die mensen werken zich krom voor een ander en krijgen maar een mager loontje.. maar ja het zijn geen bouwvakkers die met een grootte smoel wel ff meer loon gaan eisen he.
Soieso is de bouwsector dikke vriendjes met de overheid.
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:11 schreef Bastard het volgende:
De zorg verdiend het meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |