ik heb het even aangepast in de OP, als ik tijd heb doe ik het ook nog wel even in de Wikiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:02 schreef DarkElf het volgende:
[SC] Fok! Dieetclub #1
misschien is dit ook nog een handig linkje?
3, je vergeet het meetingtopicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, mag ik hier melden dat mijn jurk flink ingenomen moet worden, of moet dat in het andere topic?
Oja, en twee topics vind ik eigenlijk best onhandig, dan trek ik me liever helemaal terug enzo.
Hij was nog niet eerder ingenomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Troel, was dit de eerste keer dat je hem paste? Of was hij eerder ook al ingenomen?
Ik vraag me trouwens wel af of ze allebei blijven bestaan, ik denk eigenlijk dat een van beide topics doodbloedt straks... En je hoeft natuurlijk niet in allebei te posten...
Ik zit lekker aan de thee, zo nog ff een boterhammetje smeren... Ik begin alles weer wat zonniger in te zien gelukkig...
Gaan we daar gewoon heen voor de SC toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij was nog niet eerder ingenomen.
Nouja, ik heb Bert dus nog maar eens aangespoord om het forum op dieet-web werkende te krijgen, ik gok dat ik daar wel te vinden ben straks.
Ik kom ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Dat kan natuurlijk ookVoorlopig vind ik het daar nog vrij saai met alleen Troel als gezelschap
Zie je mailquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kom ook wel hoor
Waar moet ik heen?
ik ook! maar ik krijg wel diarree van een pondje wortelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3, je vergeet het meetingtopic
OT: ik eet verantwoorde wortels.
Wij wilde geen sc topic.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:43 schreef YPPY het volgende:
Eigenlijk verwacht ik dat het sc topic gesloten zal gaan worden als de mods/fa's het ontdekken. Tenminste, er zijn meer sc topics zo geeindigd.
Over afvallen, ik had vooraf (voor de bevalling dan) gedacht dat het nu makkelijk zou worden af te vallen, omdat ik borstvoeding geef. Het is nu echter veel moeilijker dan de vorige keer. Ik mag niet 'gewoon' minder eten. En sporten kan alleen vlak na een voeding en alsthuis is. Nu eet ik dus terwijl ik dat niet in het kader van het afvallen en merk ik dat ik makkelijk doorsla en denk dat het wel kan omdat ik nu meer verbrand. Waardoor het afvallen langzamer gaat dan 'mag'. Zucht, denk je dat je het allemaal een keer hebt meegemaakt, komt er weer wat nieuws.
Ja klopt, heel erg is dat. Dan klinkt het onschuldigerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel KCal zit je dan op nu, YPPY?
Ik hou een eetdagboek bij en merk echt de neiging om te gaan 'je-en'. Dus een kopje soep, een bakje yoghurt, een boterhammetje met kaas, etc. Wel grappig
Ja okee, maar je zegt ook niet " een snoep "quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook heel erg dat ik tegen mezelf zeg: 'och, van dat ene snoepJE word ik echt niet dikker':D
Dat zijn 15 snoepjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef ymme het volgende:
Nou een rolletje rolo noem ik bepaald geen snoepje
Heb je ook je plan ingevuld?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef blue_funk het volgende:
Hmm, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dieet-web.nl, heb al resultaten ingevoerd en heb een berichtje geplaats in het vorige topic, maar ik zie mezelf nog niet in de lijst? Heb ik iets verkeerd gedaan, of gaat het gewoon niet zo snel?
Natuurlijk kun je vragen stellen zonder je aan te meldenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Saarah het volgende:
Hoi, mag ik hier ook mijn vragen over gezond eten & afvallen stellen? Of is het verplicht om mij eerst aan te melden?
Vers waldkornbrood van mijn truttebakkertje op de hoekquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef Troel het volgende:
Ja, en er is ook echt heel lekker donker brood te krijgen
Ja da's waar, maar appels zijn er niet in huis op dit moment. Ik zal m'n ouders ff vragen of ze er meebrengen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom vind je fruit trouwens teveel gedoe?
Een appel is zo naar binnen gehapt, heb je verder niks voor nodig
Jij komt vast uit Belgiequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Saarah het volgende:
Ohja, dat was ik vergeten te zeggen: normaal gezien eten we warm rond 17u, of ten laatste 18u. Maar gisteren moesten m'n ouders weg om 16.30u, dus daarom aten we zo vroeg.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wat je zelf al zegt:
- veel meer groenten
Ik zal inderdaad eens voorstellen aan m'n ouders of ze donker brood willen meebrengen.quote:- Volkorenbrood
Ja, maar ik eet ook niet elke dag salami.quote:- Ander beleg, salami is behoorlijk vet
Ik haat opstaan en ik sta dus ook altijd te laat op.quote:- Probeer anders te ontbijten, niet met chocolade en veel toegevoegde suikers, dus gewone cornflakes bijvoorbeeld of gewone muesli.
Haha, oké.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, dat zag ik aan je schrijfstijl
Het zijn daarom ook slechts tips, waar je om vroegquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hmm ja, hier heb ik echt moeite mee.
[..]
Ik zal inderdaad eens voorstellen aan m'n ouders of ze donker brood willen meebrengen.
[..]
Ja, maar ik eet ook niet elke dag salami.Dat wisselt. Soms salami, soms kaas, soms paardengerookt, enz.
[..]
Ik haat opstaan en ik sta dus ook altijd te laat op.Dan heb ik niet veel tijd om te ontbijten, en is dit gewoon het gemakkelijkste. En deze cornflakes vind ik erg lekker.
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zijn daarom ook slechts tips, waar je om vroeg
Wat is het voor iets?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Ikiskoel het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik zit eraan te denken om mijn huisarts een recept voor Reductil te vragen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
Even van hun website geplukt..quote:Reductil is een geneesmiddel dat ondersteuning biedt bij het afvallen als je ernstig overgewicht hebt (BMI>30) of als je overgewicht hebt (BMI>27) met bijkomende risicofactoren als een te hoog cholesterol of diabetes (suikerziekte).
Reductil is een geregistreerd geneesmiddel sinds 2001 en is wereldwijd al door ruim 13 miljoen mensen gebruikt.
Hoe werkt Reductil?
Je hersenen geven aan of je honger hebt of verzadigd bent. Reductil zorgt ervoor dat je sneller verzadigd raakt tijdens het eten. Daarnaast beïnvloedt Reductil de hoeveelheid energie die je stofwisseling verbruikt. Het komt erop neer dat je basis-energieverbruik tijdens het afvallen niet lager wordt, waardoor je lichaam evenveel energie blijft verbranden.
Afvallen met Reductil heeft ook een gunstig effect op de concentraties van bloedvetten (cholesterol) en bloedsuikerspiegels (glucose). Daarnaast zijn goede resultaten behaald bij mensen met overgewicht (BMI>27) en type twee diabetes (suikerziekte).
Heeft Reductil bijwerkingen?
Bijna elk geneesmiddel met een werking heeft ook een bijwerking. De bijwerkingen van Reductil zijn in het algemeen mild en van voorbijgaande aard. Meest voorkomende bijwerkingen zijn een droge mond, slapeloosheid en obstipatie.
Er staat ook in de bijsluiter dat je het alleen onder begeleiding van een arts mag gebruiken in verband met eetgewoontes e.d.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
Reductil zijn geloof ik pillen die ervoor zorgen dat je minder vet opneemt..
[..]
Even van hun website geplukt..
Maar eerlijk gezegd zie ik het nut er niet zo van in, ik ben bang dat je daarmee afvalt, maar niet je eetpatroon voldoende aanpast...
quote:Recently, I came across this page, and discovered the 30000 calorie sandwich. Being a big fan of food, I decided to go one better, or more specifically, three thousand better. The result would be a monster of a snack, so stuffed with meat and cheese that you would get fat just by being near it. Containing enough energy to sustain a normal adult for nearly two weeks, eating this sandwich would be comparable to pouring gravy directly into your veins. Not one to care about eating a balanced diet, I made it anyway.
dat is al niet eens meer lekker zeg...quote:
als je problemen hebt met de groente, probeer ze dan eens anders klaar te maken, bv roerbakgroenten met vietnamese saus of iets dergelijks. je hoeft niet meteen 2 ons gekookte saaie bonen te eten, beetje varieren mag wel. probeer bv wat receptenboeken door te bladeren. iedereen kent wel de gekookte groenten, maar daar hebben ze vaak toch een andere manier van bereiden, wat het net wat lekkerder maakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hmm ja, hier heb ik echt moeite mee.
[..]
Ik zal inderdaad eens voorstellen aan m'n ouders of ze donker brood willen meebrengen.
[..]
Ja, maar ik eet ook niet elke dag salami.Dat wisselt. Soms salami, soms kaas, soms paardengerookt, enz.
[..]
Ik haat opstaan en ik sta dus ook altijd te laat op.Dan heb ik niet veel tijd om te ontbijten, en is dit gewoon het gemakkelijkste. En deze cornflakes vind ik erg lekker.
![]()
Ik heb de foto opgehangen, hij valt volgens anderen best mee dus misschien moet ik gewoon wennen aan hoe ik er uit zie (ik ontwijk altijd de camera waardoor ik niet echt weet hoe anderen mij zien)quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef YPPY het volgende:
Niet gaan eten omearos. Daar wordt het probleem niet kleiner mee. Zie het als een kans om de volgende keer beter op de foto te komen.
Oew, ik krijg hier een verschrikkelijke lachbui en nu heb ik een champignon met knoflooksaus op mijn beeldscherm zittenquote:
Ik heb het ooit een tijd bij moeten houden en dan schreef ik het niet altijd meteen ook, maar soms ook wel. Ik vond het verschrikkelijk om het bij te moeten houden, niet zozeer om het zien wat ik at, maar omdat het zo verplicht over kwam, ook al was het voor mijn eigen bestwil.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Vraagje aan mensen die het eten bijhouden: schrijven jullie het meteen op als je iets eet of pas later (aan het eind van de dag oid) Ik val nog steeds nauwelijks af en ik gok dat het komt omdat ik geen idee heb wat ik eet, maar ik vergeet het ook bij te houden
Ik hoorde van vrienden al dat ze er spierpijn van kregenquote:Dat je met Nintendo's nieuwste console een stuk meer lichaamsbeweging krijgt tijdens het gamen dan bij andere consoles is voor de meeste mensen wel duidelijk, maar of een geregeld potje digitaal tennis of boksen ook daadwerkelijk een positief effect op je gezondheid kon hebben was tot op heden niet duidelijk.
Een redacteur van een Wii-website wilde er achter komen of een geregeld potje Wii Sports als vervanging kon dienen voor traditionele lichaamsbeweging. Zes weken lang speelde hij elke dag een half uur Wii Sports en het heeft z'n effect niet gemist: de man is na zes weken digitale lichaamsbeweging maar liefst vier kilo afgevallen.
lachbui? waarom?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, ik krijg hier een verschrikkelijke lachbui en nu heb ik een champignon met knoflooksaus op mijn beeldscherm zitten
Vantevoren is ook een ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een tijd bij moeten houden en dan schreef ik het niet altijd meteen ook, maar soms ook wel. Ik vond het verschrikkelijk om het bij te moeten houden, niet zozeer om het zien wat ik at, maar omdat het zo verplicht over kwam, ook al was het voor mijn eigen bestwil.
Ik vind het makkelijker om het andersom te doen. Opschrijven wat ik ging eten en ook enkel dat eten.
Daar is ooit in het WLS topic een rel over geweestquote:
Een rel over milkbreakquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar is ooit in het WLS topic een rel over geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |