alles valt onder slowchat. doen we gezond melden we het ook netjes in het andere topicquote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehehe
kunnen we hier weer gaan vechten over wat wel en niet onder dieetSC valt
dat kan zo verslavend zijn dat rollercoaster. ben om eerlijk te zijn blij dat ik dat niet meer speel, dan zou ik nooit achter de pc weg gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou kheb vandaag heul gezond gedaan, een grote bak slaai met tonijn en kidneybonen als diner, 3 stukken fruit en een bak rauwkost tussendoor en natuurlijk mijn bak beton als ontbijt
Verder heb ik een paar uur Rollercoaster Tycoon zitten spelen vanavond![]()
Breienquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat kan zo verslavend zijn dat rollercoaster. ben om eerlijk te zijn blij dat ik dat niet meer speel, dan zou ik nooit achter de pc weg gaan.
vanavond ben ik verder gegaan met mijn sjaal breien. wist niet meer dat dat zo leuk is (waar miss marple dvds wel niet goed voor kunnen zijn)
Voel me nu eigenljik helemaal niet meer welkom in 't dieettopic.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Troel het volgende:
Jij altijd
We waren er al langer mee bezig, maar door de recente ontwikkelingen is er wat meer vaart achter gezet, het forum op dieet-web.nl
Ga er verder geen ophef over maken, iedereen is welkom.
Dito hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voel me nu eigenljik helemaal niet meer welkom in 't dieettopic.![]()
![]()
Blijkbaar is dat alleen voor mensen die ook daadwerkelijk succesvol afvallen...![]()
Maar misschien ligt 't wel aan mij...![]()
Ik vond het gisteren juist wel gezellig en vrolijk enzo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dito hoor.
Bij mij werkt constant praten over dieten trouwens alleen maar averechts, maar goed
Ach ieder zijn meug, kunnen we hier weer vrolijck spammen
Nee klopt maar ik kan er ergens ook wel inkomen... als je zelf niet meedoet is het gewoon niet leuk en als je dan tussen al het geneuzel door voor jou nuttige info moet zoeken is dat vermoeiendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel gezellig en vrolijk enzo...Blijkbaar deelt niet iedereen die mening.
![]()
Betreffende vriendin had zo'n doosje met mix gekocht en -volgens haar- stond 't er niet op. Ik maak de kwarktaart altijd "zelf", gewoon met gelatine... en daar staat het inderdaad op.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Er staat op de gelatine dat je die niet met kiwi kan gebruiken
Denk dat er een bepaald eiwitje inzit dat gelatine afbreekt... zit ook in ananas en (ik dacht) papaja. Door de vrucht te verhitten breek je dat eiwitje af en kun je het wel gebruiken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Waar heeft dat dan mee te maken? Zijn dat bepaalde fruitzuren die de structuur van de gelatine aantasten ofzo?
Nee hoor, je was helemaal niet gemeen. Alleen zoekt blijkbaar iedereen wat anders in een dieet-topic. Dan is het misschien toch beter om die 2 gescheiden te houden? Juist om ergernissen te voorkomen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:51 schreef YPPY het volgende:
Nou sorry hoor, nu ik hier zit te lezen voel ik me wel een ontzettende zeikerd. Ik weet niet of het mijn hormonen zijn, dat ik het niet in perspectief zie, maar was ik zo gemeen daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |