abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 20:21:13 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45384592
Hier de plek voor de deelnemers aan de Dieetclub om samen gezellig te slowchatten over dingen waar we graag over praten maar die niet in verband staan met het diëten op zich

Game on!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45385121
oehhh slowchattennnnn :D:D
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 21:04:54 #3
13151 crew  Rewimo
pi_45386360
Hier mag het Zal ik nou hier melden dat ik een ciabatta aan het bakken ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 januari 2007 @ 21:10:34 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_45386571
Is het dieetverantwoordelijke ciabatta?

Zo ja, dan mag het niet. Is het enkel lekker en geheel ongezond, dan mag het hier. Ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 21:11:39 #5
13151 crew  Rewimo
pi_45386621
Ehm... 't is gewoon mix van de Lidl
  maandag 15 januari 2007 @ 22:27:03 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_45389490
Whehehehe
kunnen we hier weer gaan vechten over wat wel en niet onder dieetSC valt
disclaimer
pi_45390600
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehehe
kunnen we hier weer gaan vechten over wat wel en niet onder dieetSC valt
alles valt onder slowchat. doen we gezond melden we het ook netjes in het andere topic en zo niet. zondig dag is hier
pi_45390665
tvp, kletsen is gezellig
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 23:02:11 #9
13151 crew  Rewimo
pi_45390810
Hier is elke dag een SAS-dag
  maandag 15 januari 2007 @ 23:02:19 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_45390815
Nou kheb vandaag heul gezond gedaan, een grote bak slaai met tonijn en kidneybonen als diner, 3 stukken fruit en een bak rauwkost tussendoor en natuurlijk mijn bak beton als ontbijt
Verder heb ik een paar uur Rollercoaster Tycoon zitten spelen vanavond
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 23:04:05 #11
13151 crew  Rewimo
pi_45390886
Ik ga Pais uit de wasmachine vissen, de rest in de droger mikken en dan slapen Truste!
pi_45391165
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou kheb vandaag heul gezond gedaan, een grote bak slaai met tonijn en kidneybonen als diner, 3 stukken fruit en een bak rauwkost tussendoor en natuurlijk mijn bak beton als ontbijt
Verder heb ik een paar uur Rollercoaster Tycoon zitten spelen vanavond
dat kan zo verslavend zijn dat rollercoaster. ben om eerlijk te zijn blij dat ik dat niet meer speel, dan zou ik nooit achter de pc weg gaan.

vanavond ben ik verder gegaan met mijn sjaal breien. wist niet meer dat dat zo leuk is (waar miss marple dvds wel niet goed voor kunnen zijn )
pi_45397169
Meld zich voorzichtig... misschien ben ik hier wel welkom?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:07:43 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_45397375
Jij altijd

We waren er al langer mee bezig, maar door de recente ontwikkelingen is er wat meer vaart achter gezet, het forum op dieet-web.nl

Ga er verder geen ophef over maken, iedereen is welkom.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:18:48 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_45397551
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat kan zo verslavend zijn dat rollercoaster. ben om eerlijk te zijn blij dat ik dat niet meer speel, dan zou ik nooit achter de pc weg gaan.

vanavond ben ik verder gegaan met mijn sjaal breien. wist niet meer dat dat zo leuk is (waar miss marple dvds wel niet goed voor kunnen zijn )
Breien
Dat deed ik veel op de basisschool Toen ik em nog niet druk maakte om mijn hipheidsfactor
Op de middelbare school heb ik het handwerk er een beetje bij laten hangen helaas.
disclaimer
pi_45397643
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Troel het volgende:
Jij altijd

We waren er al langer mee bezig, maar door de recente ontwikkelingen is er wat meer vaart achter gezet, het forum op dieet-web.nl

Ga er verder geen ophef over maken, iedereen is welkom.
Voel me nu eigenljik helemaal niet meer welkom in 't dieettopic.
Blijkbaar is dat alleen voor mensen die ook daadwerkelijk succesvol afvallen...

Maar misschien ligt 't wel aan mij...
***Levi was here***
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:25:55 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_45397689
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:23 schreef Levitation het volgende:

[..]

Voel me nu eigenljik helemaal niet meer welkom in 't dieettopic.
Blijkbaar is dat alleen voor mensen die ook daadwerkelijk succesvol afvallen...

Maar misschien ligt 't wel aan mij...
Dito hoor.
Bij mij werkt constant praten over dieten trouwens alleen maar averechts, maar goed
Ach ieder zijn meug, kunnen we hier weer vrolijck spammen
disclaimer
pi_45397724
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dito hoor.
Bij mij werkt constant praten over dieten trouwens alleen maar averechts, maar goed
Ach ieder zijn meug, kunnen we hier weer vrolijck spammen
Ik vond het gisteren juist wel gezellig en vrolijk enzo... Blijkbaar deelt niet iedereen die mening.
***Levi was here***
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:29:26 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_45397768
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vond het gisteren juist wel gezellig en vrolijk enzo... Blijkbaar deelt niet iedereen die mening.
Nee klopt maar ik kan er ergens ook wel inkomen... als je zelf niet meedoet is het gewoon niet leuk en als je dan tussen al het geneuzel door voor jou nuttige info moet zoeken is dat vermoeiend
Ik ben zelf een spamkonijn eerste klas dus ik voelde me ook wel een heel klein beetje aangesproken maar ach, we hebben toch de mogelijkheid om die tweedeling te maken nietwaar?
disclaimer
pi_45397827
Ik lul hier wel verder dan:
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Er staat op de gelatine dat je die niet met kiwi kan gebruiken
Betreffende vriendin had zo'n doosje met mix gekocht en -volgens haar- stond 't er niet op. Ik maak de kwarktaart altijd "zelf", gewoon met gelatine... en daar staat het inderdaad op.
Ik ga zaterdag maar eens een kiwi kwarktaart maken, gewoon om haar een beetje te plagen. Het kan namelijk wel, maar je moet de kiwi eerst even heet stoken.
***Levi was here***
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:36:30 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_45397909
Waar heeft dat dan mee te maken? Zijn dat bepaalde fruitzuren die de structuur van de gelatine aantasten ofzo?
disclaimer
pi_45397952
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Waar heeft dat dan mee te maken? Zijn dat bepaalde fruitzuren die de structuur van de gelatine aantasten ofzo?
Denk dat er een bepaald eiwitje inzit dat gelatine afbreekt... zit ook in ananas en (ik dacht) papaja. Door de vrucht te verhitten breek je dat eiwitje af en kun je het wel gebruiken.
***Levi was here***
pi_45398185
Nou sorry hoor, nu ik hier zit te lezen voel ik me wel een ontzettende zeikerd. Ik weet niet of het mijn hormonen zijn, dat ik het niet in perspectief zie, maar was ik zo gemeen daar?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:59:22 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_45398333
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:51 schreef YPPY het volgende:
Nou sorry hoor, nu ik hier zit te lezen voel ik me wel een ontzettende zeikerd. Ik weet niet of het mijn hormonen zijn, dat ik het niet in perspectief zie, maar was ik zo gemeen daar?
Nee hoor, je was helemaal niet gemeen. Alleen zoekt blijkbaar iedereen wat anders in een dieet-topic. Dan is het misschien toch beter om die 2 gescheiden te houden? Juist om ergernissen te voorkomen?
disclaimer
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:04:22 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_45398456
hey allemaal

ik snap het ook ff niet meer, dit heb ik ook in het andere topic geplaatst:

nou ik vind het ook wel een beetje lastig om te nuanceren wat nu echt ontopic is en wat offtopic is om hier te plaatsen....
Ik denk zeker dat werk, prive en dergelijke invloed heeft op je dieet. Maar idd soms gaat het teveel over andere dingen.
Maar wat is nu de bedoeling>? Gaan we weer terug naar HIER: de 'regeltjes" te posten en in het andere SC-topic de rest?

ik snap wel wat sommige users bedoelen, de meeste zijn al jaren in dit topic en hebben gewoon meer te bespreken, omdat ze niet meer extreem gefocust zijn op alleen dat lijnen (tenminste, dat merk ik bij mezelf).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')