ik heb het even aangepast in de OP, als ik tijd heb doe ik het ook nog wel even in de Wikiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:02 schreef DarkElf het volgende:
[SC] Fok! Dieetclub #1
misschien is dit ook nog een handig linkje?
3, je vergeet het meetingtopicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, mag ik hier melden dat mijn jurk flink ingenomen moet worden, of moet dat in het andere topic?
Oja, en twee topics vind ik eigenlijk best onhandig, dan trek ik me liever helemaal terug enzo.
Hij was nog niet eerder ingenomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Troel, was dit de eerste keer dat je hem paste? Of was hij eerder ook al ingenomen?
Ik vraag me trouwens wel af of ze allebei blijven bestaan, ik denk eigenlijk dat een van beide topics doodbloedt straks... En je hoeft natuurlijk niet in allebei te posten...
Ik zit lekker aan de thee, zo nog ff een boterhammetje smeren... Ik begin alles weer wat zonniger in te zien gelukkig...
Gaan we daar gewoon heen voor de SC toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij was nog niet eerder ingenomen.
Nouja, ik heb Bert dus nog maar eens aangespoord om het forum op dieet-web werkende te krijgen, ik gok dat ik daar wel te vinden ben straks.
Ik kom ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Dat kan natuurlijk ookVoorlopig vind ik het daar nog vrij saai met alleen Troel als gezelschap
Zie je mailquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kom ook wel hoor
Waar moet ik heen?
ik ook! maar ik krijg wel diarree van een pondje wortelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3, je vergeet het meetingtopic
OT: ik eet verantwoorde wortels.
Wij wilde geen sc topic.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:43 schreef YPPY het volgende:
Eigenlijk verwacht ik dat het sc topic gesloten zal gaan worden als de mods/fa's het ontdekken. Tenminste, er zijn meer sc topics zo geeindigd.
Over afvallen, ik had vooraf (voor de bevalling dan) gedacht dat het nu makkelijk zou worden af te vallen, omdat ik borstvoeding geef. Het is nu echter veel moeilijker dan de vorige keer. Ik mag niet 'gewoon' minder eten. En sporten kan alleen vlak na een voeding en alsthuis is. Nu eet ik dus terwijl ik dat niet in het kader van het afvallen en merk ik dat ik makkelijk doorsla en denk dat het wel kan omdat ik nu meer verbrand. Waardoor het afvallen langzamer gaat dan 'mag'. Zucht, denk je dat je het allemaal een keer hebt meegemaakt, komt er weer wat nieuws.
Ja klopt, heel erg is dat. Dan klinkt het onschuldigerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel KCal zit je dan op nu, YPPY?
Ik hou een eetdagboek bij en merk echt de neiging om te gaan 'je-en'. Dus een kopje soep, een bakje yoghurt, een boterhammetje met kaas, etc. Wel grappig
Ja okee, maar je zegt ook niet " een snoep "quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook heel erg dat ik tegen mezelf zeg: 'och, van dat ene snoepJE word ik echt niet dikker':D
Dat zijn 15 snoepjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef ymme het volgende:
Nou een rolletje rolo noem ik bepaald geen snoepje
Heb je ook je plan ingevuld?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef blue_funk het volgende:
Hmm, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dieet-web.nl, heb al resultaten ingevoerd en heb een berichtje geplaats in het vorige topic, maar ik zie mezelf nog niet in de lijst? Heb ik iets verkeerd gedaan, of gaat het gewoon niet zo snel?
Natuurlijk kun je vragen stellen zonder je aan te meldenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Saarah het volgende:
Hoi, mag ik hier ook mijn vragen over gezond eten & afvallen stellen? Of is het verplicht om mij eerst aan te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |