quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fall Out Boy?
Is voldoende, voornaam is Alicequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:57 schreef ranja het volgende:
mevrouw Coltrane? weet haar eigen naam niet meer
Hee, moest ik ook aan denken. Foto lijkt in de VS te zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:22 schreef schaap001 het volgende:
Fatal Flowers ?
Dat deed me dus in eerste instantie nog twijfelen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee, moest ik ook aan denken. Foto lijkt in de VS te zijn gemaakt.
Goed gezien! Wat een puinzooi maakt dat Babelfish er toch vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Berkery het volgende:
Phd. - I won't let you down is dat.
Tja, ze hebben 2 albums daar opgenomen of in elk geval laten produceren dus ze zijn er wel eens geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef schaap001 het volgende:
Dat deed me dus in eerste instantie nog twijfelen...
quote:keyboardist
wrote and recorded this in a Tottenham, London apartment. It is about the decline of Coventry, where the band grew up. Coventry was a thriving industrial town in 1960s, but fell on hard times in the 1980s. This song caught the mood of Summer 1981 as levels of civil unrest not seen for a generation hit the UK.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef bartrid het volgende:
da's ghost town van de specials
in de West Midlands:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef Gambolputty het volgende:
Live in a Northern Town?
Ligt Coventry wel noordelijk, eigenlijk
toevallig vorige week of zo nog een aflevering van The Pop Years op Sky gezien over 1981 waar ze het ook hier over haddenquote:
... dat ik dat hele nummer niet eens ken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef bartrid het volgende:
Wat is er zo opmerkelijk aan de nummer 31 in de Engelse charts: Koopa - Blag Steal & Borrow?
dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... dat ik dat hele nummer niet eens ken?![]()
Dat is goed, maar waarom kunnen ze dan toch in de top 40 komen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De single wordt verkocht door de band zelf via hun website (zonder tussenkomst van platenmaatschappij).
Yup. Iggy +2quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Aantal downloads toch?
quote:Until 1 January, an artist needed to release singles on CD or another physical format - and therefore have a record deal - to qualify for the chart.
But bands who sell songs themselves through approved download services are now eligible.
precies! blablabla intypen gaat sneller dan trail of dead!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We zijn gewoon lui, niet onwetend..toch Schaap?
Zo'n naam vergeet je toch nooit...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef peaceman het volgende:
Tja beide antwoorden samen zorgen voor de juiste naam.
Vraag aan newbie is deze: Was de blablabla uit luiheid of wist je het 1e gedeelte niet?
- dan doe je een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:15 schreef peaceman het volgende:
Ik ben normaliter niet zo'n pietje precies, maar om uit luiheid gewoon een deel van de naam weg te laten....
Define Iedereenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n naam vergeet je toch nooit...
had nog niet echt door dat het een 2-puntentopic was, anders had ik wel de moeite genomen 'm helemaal in te tikken..maar iedereen noemt de band Trail Of Dead.
quote:hng âh,
pfn âh,
kng âh
aajee aajoo
Close genoegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef schaap001 het volgende:
De Aal - Een Bark Die Het Een Krul In De Staart (ofzoiets)
Ja, ik weet niet wat dat voor taal is van die Aal of waar ie vandaan komt....quote:
Groningen dacht ik (provincie dan, niet stad)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef schaap001 het volgende:
Ja, ik weet niet wat dat voor taal is van die Aal of waar ie vandaan komt....
Nou, ik ken niemand die het woord 'barg' gebruikt. Woon daar ook niet bepaald in de buurt, vandaar misschien...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Groningen dacht ik (provincie dan, niet stad)
... omdat het een self-titled is. Dus je hebt in 1 x de naam van de band en van het album ingetypdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef schaap001 het volgende:
Het is een beetje een vraag voor luie antwoorders![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:27 schreef ranja het volgende:
Volgens mij iets 70s. Maar kan er even niet opkomen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:34 schreef ranja het volgende:
is het het debuut van Zeppelin? (Led dus)
.. en neem er zelf ook een....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:44 schreef Mark het volgende:
Een TVP voor de hele zaak!
Was dus het antwoord op deze vraag.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat dat voor taal is van die Aal of waar ie vandaan komt....
Welk album en van wie?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:24 schreef Doc het volgende:
Thin Lizzy - Thin Lizzy
Ja, typisch toch. Misschien moet ik er voortaan ff bijroepen dat dús iemand anders verder mag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zeg ik toch... geen betere manier om het topic stil te krijgen dan een vraag parkeren
ahja... dat heb ik dus net in een andere topic gelezen: en jij ook volgens mij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef ranja het volgende:
Openbreek (?) vraag:
Wiens nieuwe album gaat "Trip The Light Fantastic" heten?
Nouja, als ik het daar niet had gelezen dan had ik het niet geweten. Maar ja: je moet je informatie toch érgens eens lezen, nietwaar? Sophie Ellis-Baxter dan dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:33 schreef ranja het volgende:
Ik zag dat het inderdaad net ná dat ik de vraag had gesteld daar ook gepost werd
Van mij mag je het zeggen, of je het moet laat ik aan jou over
En dan nóg met spelfoutquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef schaap001 het volgende:
Nouja, als ik het daar niet had gelezen dan had ik het niet geweten. Maar ja: je moet je informatie toch érgens eens lezen, nietwaar? Sophie Ellis-Baxter dan dus.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef bukgeit het volgende:
Patti Smith
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef Mark het volgende:
Won Ton Ton
Bow Wow Wow
Probot
Goo Goo Dolls
Toto
Boston
Moondog jr.
Los Lobos
Moloko
Boss Hogg
Als troost mag jij de nieuwe vraag stellen, want ik moet wegquote:
En nu heb je er tien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef jerver73 het volgende:
boss hogg
toto
los lobos
koto
moloko
ok! go
solo
boston
Don johnson
won ton ton
als reserve
mono
Die waren er wel, maar in de Kleine Zaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:18 schreef bigshadow het volgende:
Coparck?
Belgen op Noorderslag?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:21 schreef bigshadow het volgende:
Dus we zoeken een iets grotere artiest, heb het niet zo heel goed gevolgd helaas. Maar iemand als Ozark Henry misschien??
Nope, te klein, die stonden in de Kelder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:24 schreef Neleos het volgende:
Malle Pietje & The Bimbo's waren ook een succes las ik. Zij misschien?
iggy +2quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
kraak & smaak?
Lily Allenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is 4x genomineerd voor een Brit Award?
Welke platenmaatschappij kondigde vorige week, bij monde van de NVPI, als laatste aan te zullen stoppen met de kopieerbeveiliging op CD's?quote:Bij deze bied ik het eerste album van Britney Spears aan Baby One More Time.
Het is een kopie, dus boekje enzo zit er niet bij. Wel het frontje en de achterkant, met de tracklist erop.
Cd mag weg tegen een bod hoger dan ¤2,00 excl. verzendkosten, die komen er voor de koper nog eens bij.
Bwahaha. Als dat werkt, ga ik ook rijk worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef bukgeit het volgende:
Deze advertentie las ik zojuist op Marktplaats:
[..]
Nu ik dit antwoord nog eens bekijk herzie ik mijn eerdere beslissing.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef jerver73 het volgende:
boss hogg
toto
los lobos
koto
moloko
ok! go
solo
boston
Don johnson
won ton ton
als reserve
mono
Tikkie terug terug:quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
EMI?
Goeie vraag....quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Waar staat EMI voor?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Goeie vraag....
Electric Music Industries?
peaceman +2quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef peaceman het volgende:
Da's die zangeres van Aqua toch?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef bukgeit het volgende:
Niemand heeft het nog tien goede antwoorden gepost.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef bukgeit het volgende:
De vuist van de man heeft menig kaak tot moes geslagen in zijn vroegere boxcarriere.
Nee, dubbele 'o', zie de vraagstelling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:46 schreef Mark het volgende:
Heten die soms officieel The.... ofzo? OK, dan snap ik het
aardige poging, maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Neleos het volgende:
De band kreeg vroeger altijd klappen. Vandaar die onvoldoende (5)
Klopt het toch.... goo goo dollsquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, dubbele 'o', zie de vraagstelling.
Ja, nou ja, hmm... ok. Het is maar welke kant je opkijkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Klopt het toch.... goo goo dolls
waarom doen mensen toch altijd zo moeilijk over hoe de vraag gesteld wordt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Klopt het toch.... goo goo dolls
1e goo en 2e goo = niet gescheiden door een andere letter.quote:minimaal twee o's
de o's moeten gescheiden zijn door minimaal één andere letter of een spatie
Ik doe niet moeilijk, maar mijns inziens was het antwoord van Mark gewoon goed. Kan tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom doen mensen toch altijd zo moeilijk over hoe de vraag gesteld wordt.
zo moeilijk is het toch niet, beetje begrijpend lezen... of moet alles precies uitgespeld worden.
[..]
1e goo en 2e goo = niet gescheiden door een andere letter.
Hoe weet je dat alle o's gescheiden moeten zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:26 schreef ranja het volgende:
dan klopt jouws inziens gewoon niet
hoe moeilijk is die eerste o in goo te zien?
Ik wordt hier altijd een beetje moe van,..... eerst is het "het lijstje is nog niet compleet", dus ik verander mn antwoorden waarvan ik denk dat ze fout zijn, en speel inderdaad leentjebuur en dan is het weer wie het snelst is maar wel fout... Dus voortaan maakt het niet uit wat ik neerzet als het er maar tien zijn......ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nu ik dit antwoord nog eens bekijk herzie ik mijn eerdere beslissing.
Motivatie: niemand noemde tien goede antwoorden, maar Mark was wel de snelste. Jerver heeft een aantal namen geleend, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Leentjebuur spelen is gewoon niet ok. Verzin er zelf tien, dan hoor je mij niet klagen. Er waren mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:38 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik wordt hier altijd een beetje moe van,..... eerst is het "het lijstje is nog niet compleet", dus ik verander mn antwoorden waarvan ik denk dat ze fout zijn, en speel inderdaad leentjebuur en dan is het weer wie het snelst is maar wel fout... Dus voortaan maakt het niet uit wat ik neerzet als het er maar tien zijn......ik zal het onthouden
geen commentaar.... game on...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Leentjebuur spelen is gewoon niet ok. Verzin er zelf tien, dan hoor je mij niet klagen. Er waren mogelijkheden genoeg.
ja, maar hoe zit dat dan precies?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:03 schreef lubje25 het volgende:
het is een straf voor vechten?
Hij kreeg dus straf omdat ie gevochten had, maakte zo veel indruk dat ie er zijn artiestennaam van maaktequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar hoe zit dat dan precies?
Neenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij kreeg dus straf omdat ie gevochten had, maakte zo veel indruk dat ie er zijn artiestennaam van maakte![]()
Jaaaaaaa... eindelijk iemand die de hint begreep?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef belsen het volgende:
5 minuten out bij ijshockey voor een vechtpartij?
Coparck, gelukkig, ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef ranja het volgende:
Caesar
Daryll Ann
LPG
Gem
Alamo Race track
The Heights
Talma & the Negroes
Johan
Bauer
Spinvis
Solo
Voicst
Coparck
1 twijfelgeval, Voicst
Dat sowieso, maar goed...voor de vorm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:54 schreef peaceman het volgende:
Zou Belsen wel dubbele punten tellen
Voor Engeland, bedoel je? Zeker Robbie Williams weer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:23 schreef bukgeit het volgende:
Wie biedt zich nú al aan als opvolger van Morrissey voor Eurovisie 2008?
Klopt, Engeland. Niet Robbie, deze keer, althans: nog niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Voor Engeland, bedoel je? Zeker Robbie Williams weer?
Te lui voor een hele achternaam, of wist je 'm niet meer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef peaceman het volgende:
Robbie W?
Ik ken maar 1 Robbie W.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Te lui voor een hele achternaam, of wist je 'm niet meer?
Robbie W is hier een begrip. Blablabla is nog nooit een begrip in verband met welke band dan ook geweestquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoeveel blablabla Trail Of Deads ken jij dan?
Wie weet!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:49 schreef schaap001 het volgende:
Jarvis Cocker zou wel lacheuh zijn!
Schande!quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:27 schreef Berkery het volgende:
It's a shame
En dan zit ze nog aan de lage kant binnen de marge...quote:Omschrijving van verschillende IQ-waarden
>130 Hoogbegaafd
121-130 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld, normaal
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Debiel, Lichte verstandelijke beperking
35-49 Imbeciel, matige verstandelijke beperking
20-34 Idioot, ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking
Bron: Psychologische diagnostiek in de gezondheidszorg
Bonnie St. Claire heeft een IQ van 52quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
52, zelfs haar leeftijd is hoger.
Idioot is een officiele term.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dan zit ze nog aan de lage kant binnen de marge...
Dank je wel! Z+2quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Moby
quote:During the late '80s and early '90s,became not only a description of the recording quality of a particular album, but it also became a genre onto itself. Throughout rock & roll's history, recordings were made cheaply and quickly, often on substandard equipment. In that sense, the earliest rock & roll records, most of the garage rock of the '60s, and much of the punk rock of the late '70s could be tagged as
. However, the term came to refer to a breed of underground indie rockers that recorded their material at home on four-track machines. Most of this music grew out of the American underground of the '80s. Often,
bands fluctuated from simple pop and rock songs to free-form song structures to pure noise and arty experimentalism. Even when the groups kept the songs relatively straightforward, the thin quality of the recordings, the layers of tape distortion and hiss, as well as the tendency toward abstract, obtuse lyrics made the music sound different and left of center.
Dave Pirner:quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef belsen het volgende:
Dan is het vast de zanger van Soul Assylum.
Da's geen Ier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:14 schreef bigshadow het volgende:
billy "rasta" corgan
Zekers. Last Night I Nearly Died is zijn single. Zwaar aangezette mierzoete pop: en toch vind ik het mooi!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Duke Special is dit.
Ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef schaap001 het volgende:
Something Special ? Ook maar een gokje![]()
Nooit van gehoord maar ja, lag voor de hand. Special Guest en Special Force enzo zal er ook allemaal wel zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ook
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&searchlink=SOMETHING|SPECIAL&sql=11:16jyeat04xa7~T2
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:34 schreef Berkery het volgende:
Marianne Weber
quote:Marianne Weber wordt oma. De vriendin van haar oudste zoon Jeffrey verwacht eind mei of begin juni haar eerste kindje. De volkszangeres moest de eerste weken nadat ze het nieuws had gehoord wel 'erg wennen'.
"Het is en blijft toch mijn kleine jongen, ook al is hij dat natuurlijk niet meer", vertelt zij in SBS Shownieuws.
Echo
De 51-jarige zangeres van het levenslied verblijft momenteel met haar partner en manager Rita in haar huis op Curaçao. Via de mail heeft ze wel een echofoto gezien van de kleine. " Ik heb tranen met tuiten gehuild na het zien van de echo", vertelt Weber.
Het leven van de zangeres is volgens eigen zeggen compleet veranderd nu zij weet dat haar eerste kleinkind onderweg is. Ook de babywinkels op Curaçao hebben al een bezoekje gehad van de polderdiva. De zangeres weet al of het jongen of meisje gaat worden, maar dat wil ze liever voor zichzelf houden.
Super!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef schaap001 het volgende:
Cheap Trick!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef Knoei het volgende:
ownoez,
laatst gezien: dogstar
iets op tv over keanu reeves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |