quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fall Out Boy?
Is voldoende, voornaam is Alicequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:57 schreef ranja het volgende:
mevrouw Coltrane? weet haar eigen naam niet meer
Hee, moest ik ook aan denken. Foto lijkt in de VS te zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:22 schreef schaap001 het volgende:
Fatal Flowers ?
Dat deed me dus in eerste instantie nog twijfelen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee, moest ik ook aan denken. Foto lijkt in de VS te zijn gemaakt.
Goed gezien! Wat een puinzooi maakt dat Babelfish er toch vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Berkery het volgende:
Phd. - I won't let you down is dat.
Tja, ze hebben 2 albums daar opgenomen of in elk geval laten produceren dus ze zijn er wel eens geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef schaap001 het volgende:
Dat deed me dus in eerste instantie nog twijfelen...
quote:keyboardist
wrote and recorded this in a Tottenham, London apartment. It is about the decline of Coventry, where the band grew up. Coventry was a thriving industrial town in 1960s, but fell on hard times in the 1980s. This song caught the mood of Summer 1981 as levels of civil unrest not seen for a generation hit the UK.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef bartrid het volgende:
da's ghost town van de specials
in de West Midlands:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef Gambolputty het volgende:
Live in a Northern Town?
Ligt Coventry wel noordelijk, eigenlijk
toevallig vorige week of zo nog een aflevering van The Pop Years op Sky gezien over 1981 waar ze het ook hier over haddenquote:
... dat ik dat hele nummer niet eens ken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef bartrid het volgende:
Wat is er zo opmerkelijk aan de nummer 31 in de Engelse charts: Koopa - Blag Steal & Borrow?
dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... dat ik dat hele nummer niet eens ken?![]()
Dat is goed, maar waarom kunnen ze dan toch in de top 40 komen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De single wordt verkocht door de band zelf via hun website (zonder tussenkomst van platenmaatschappij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |