iggy +2quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
kraak & smaak?
Lily Allenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is 4x genomineerd voor een Brit Award?
Welke platenmaatschappij kondigde vorige week, bij monde van de NVPI, als laatste aan te zullen stoppen met de kopieerbeveiliging op CD's?quote:Bij deze bied ik het eerste album van Britney Spears aan Baby One More Time.
Het is een kopie, dus boekje enzo zit er niet bij. Wel het frontje en de achterkant, met de tracklist erop.
Cd mag weg tegen een bod hoger dan €2,00 excl. verzendkosten, die komen er voor de koper nog eens bij.
Bwahaha. Als dat werkt, ga ik ook rijk worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef bukgeit het volgende:
Deze advertentie las ik zojuist op Marktplaats:
[..]
Nu ik dit antwoord nog eens bekijk herzie ik mijn eerdere beslissing.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef jerver73 het volgende:
boss hogg
toto
los lobos
koto
moloko
ok! go
solo
boston
Don johnson
won ton ton
als reserve
mono
Tikkie terug terug:quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
EMI?
Goeie vraag....quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Waar staat EMI voor?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Goeie vraag....
Electric Music Industries?
peaceman +2quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef peaceman het volgende:
Da's die zangeres van Aqua toch?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef bukgeit het volgende:
Niemand heeft het nog tien goede antwoorden gepost.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef bukgeit het volgende:
De vuist van de man heeft menig kaak tot moes geslagen in zijn vroegere boxcarriere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |