Was dus het antwoord op deze vraag.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat dat voor taal is van die Aal of waar ie vandaan komt....
Welk album en van wie?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:24 schreef Doc het volgende:
Thin Lizzy - Thin Lizzy
Ja, typisch toch. Misschien moet ik er voortaan ff bijroepen dat dús iemand anders verder mag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zeg ik toch... geen betere manier om het topic stil te krijgen dan een vraag parkeren
ahja... dat heb ik dus net in een andere topic gelezen: en jij ook volgens mij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef ranja het volgende:
Openbreek (?) vraag:
Wiens nieuwe album gaat "Trip The Light Fantastic" heten?
Nouja, als ik het daar niet had gelezen dan had ik het niet geweten. Maar ja: je moet je informatie toch érgens eens lezen, nietwaar? Sophie Ellis-Baxter dan dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:33 schreef ranja het volgende:
Ik zag dat het inderdaad net ná dat ik de vraag had gesteld daar ook gepost werd
Van mij mag je het zeggen, of je het moet laat ik aan jou over
En dan nóg met spelfoutquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef schaap001 het volgende:
Nouja, als ik het daar niet had gelezen dan had ik het niet geweten. Maar ja: je moet je informatie toch érgens eens lezen, nietwaar? Sophie Ellis-Baxter dan dus.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef bukgeit het volgende:
Patti Smith
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef Mark het volgende:
Won Ton Ton
Bow Wow Wow
Probot
Goo Goo Dolls
Toto
Boston
Moondog jr.
Los Lobos
Moloko