Yup. Iggy +2quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Aantal downloads toch?
quote:Until 1 January, an artist needed to release singles on CD or another physical format - and therefore have a record deal - to qualify for the chart.
But bands who sell songs themselves through approved download services are now eligible.
precies! blablabla intypen gaat sneller dan trail of dead!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We zijn gewoon lui, niet onwetend..toch Schaap?
Zo'n naam vergeet je toch nooit...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef peaceman het volgende:
Tja beide antwoorden samen zorgen voor de juiste naam.
Vraag aan newbie is deze: Was de blablabla uit luiheid of wist je het 1e gedeelte niet?
- dan doe je een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:15 schreef peaceman het volgende:
Ik ben normaliter niet zo'n pietje precies, maar om uit luiheid gewoon een deel van de naam weg te laten....
Define Iedereenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n naam vergeet je toch nooit...
had nog niet echt door dat het een 2-puntentopic was, anders had ik wel de moeite genomen 'm helemaal in te tikken..maar iedereen noemt de band Trail Of Dead.
quote:hng âh,
pfn âh,
kng âh
aajee aajoo
Close genoegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef schaap001 het volgende:
De Aal - Een Bark Die Het Een Krul In De Staart (ofzoiets)
Ja, ik weet niet wat dat voor taal is van die Aal of waar ie vandaan komt....quote:
Groningen dacht ik (provincie dan, niet stad)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef schaap001 het volgende:
Ja, ik weet niet wat dat voor taal is van die Aal of waar ie vandaan komt....
Nou, ik ken niemand die het woord 'barg' gebruikt. Woon daar ook niet bepaald in de buurt, vandaar misschien...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Groningen dacht ik (provincie dan, niet stad)
... omdat het een self-titled is. Dus je hebt in 1 x de naam van de band en van het album ingetypdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef schaap001 het volgende:
Het is een beetje een vraag voor luie antwoorders![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:27 schreef ranja het volgende:
Volgens mij iets 70s. Maar kan er even niet opkomen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:34 schreef ranja het volgende:
is het het debuut van Zeppelin? (Led dus)
.. en neem er zelf ook een....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:44 schreef Mark het volgende:
Een TVP voor de hele zaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |