E-fascisme.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef kLowJow het volgende:
Het is goed dat zijn (e-mail)adres en telefoonnummers genoemd worden. Je zou de beste man eens willen mailen, bellen of gewoon bezoeken.
Hij is toch maar links allochtonenknuffelend tuig.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef kLowJow het volgende:
Het is goed dat zijn (e-mail)adres en telefoonnummers genoemd worden. Je zou de beste man eens willen mailen, bellen of gewoon bezoeken.
Daar heerst toch een ijzeren partijdiscipline? heb je één tegenstem van een Pvda fractielid gezien tegen de generaal pardon motie ?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Vrij mislijdende TT. Want het is maar een PvdA-er die dat vind.
Het zijn voor ons burgers de enige kanalen om met die oen in contact te komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef kLowJow het volgende:
Briefje naar het provinciehuis ter attentie van deze meneer komt keurig aan hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Het zijn voor ons burgers de enige kanalen om met die oen in contact te komen.
Er wordt met geen woord gelogen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef SCH het volgende:
Wat een absurd extremistisch blogje is dat
Ik maak liever telefonisch contact met dit heerschap.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Briefje naar het provinciehuis ter attentie van deze meneer komt keurig aan hoor.
Dan bel je het provinciehuis, vraagt naar de fractie-assistent en maakt een afspraak voor een gesprek met deze meneer.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik maak liever telefonisch contact met dit heerschap.
Ik denk dat je in de war bentmet http://www.radioislam.org/nederlands/nederlands.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze steunen alleen maar jodenhaat, homohaat en holocaustontkenners![]()
Je weet donders goed dat het niet om dat kruis gaat , maar ziekelijke publiciteitsgeiheid van die man?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie zaak, geloven doe je maar thuis, niet in overheidsgebouwen.
Jij helpt hem een handjequote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat het niet om dat kruis gaat , maar ziekelijke publiciteitsgeiheid van die man?
Nee, hoor alle PvdA'ers vinden dit. Je eigen beschaving vernietigen zit die "mensen" in het bloed.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Kijk even op die site , dan zie waar vandaan joden en homohaat komt.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij is toch maar links allochtonenknuffelend tuig.
Je pilletjes, DrW., je pilletjes...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, hoor alle PvdA'ers vinden dit. Je eigen beschaving vernietigen zit die "mensen" in het bloed.
Die "beschaving" hebben we gelukkig achter ons gelaten en kerk en staat van elkaar gescheiden. Dat kruis hoort er niet thuis net zo min als er andere relisymbolen thuishoren.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, hoor alle PvdA'ers vinden dit. Je eigen beschaving vernietigen zit die "mensen" in het bloed.
Jij moet wel de langstlopende hangtrol zijn van Fok.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die site heeft wel een toffe geocities 1995 look en feel.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Boosoog het volgende:
http://www.radioislam.org/nederlands/nederlands.htm
Kun je even ophouden met eeuwig van alles een jij-bak te maken en gewoon braaf te reageren als je iets wordt gevraagd? Anders schieten we ook niet veel op.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Kijk even op die site , dan zie waar vandaan joden en homohaat komt.
De nederlandse vertaling van Mein Kampf wordt daar ook door een moslim gepubliceerd.
Ja, kijk maar, er bestaan moslims die joden en homo's haten. KIJK DAN ! ECHTquote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Kijk even op die site , dan zie waar vandaan joden en homohaat komt.
De nederlandse vertaling van Mein Kampf wordt daar ook door een moslim gepubliceerd.
Jij kunt gremia niet eens onderscheiden.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Daar heerst toch een ijzeren partijdiscipline? heb je één tegenstem van een Pvda fractielid gezien tegen de generaal pardon motie ?
Dat het in hun bloed zit , zou ik niet willen zeggen (tenslotte wordt iedereen onschuldig geboren) maar dat ze volop bezig zijn met het verbnietigen van onze cultuur/beschaving , is een ding dat zeker is.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat heet een tu quoque-argument, dat is een teken van debatzwakte bij degene die 'm gebruikt.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, kijk maar, er bestaan moslims die joden en homo's haten. KIJK DAN ! ECHT![]()
![]()
Sorry hoor, maar wat heeft dat met dit topic te maken, en waarom zou het de joden en homohaat van een andere website aanvaardbaar maken?
Vanwege een kruis.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:27 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Dat het in hun bloed zit , zou ik niet willen zeggen (tenslotte wordt iedereen onschuldig geboren) maar dat ze volop bezig zijn met het verbnietigen van onze cultuur/beschaving , is een ding dat zeker is.
Hoe precies wordt onze cultuur/beschaving vernietigd door het weghalen van een reilgieus symbool uit een overheidsgebouw?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:27 schreef Boosoog het volgende:
Dat het in hun bloed zit , zou ik niet willen zeggen (tenslotte wordt iedereen onschuldig geboren) maar dat ze volop bezig zijn met het verbnietigen van onze cultuur/beschaving , is een ding dat zeker is.
Waar we notabene een oorlog van 80 jaar voor gevoerd hebben om van die Papen af te komen...quote:
Was mijn antwoord hieropquote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun je even ophouden met eeuwig van alles een jij-bak te maken en gewoon braaf te reageren als je iets wordt gevraagd? Anders schieten we ook niet veel op.
Daar heb jij natuurlijk overheen gelezen.quote:SCH: Nee, ze steunen alleen maar jodenhaat, homohaat en holocaustontkenners
Ik denk dat een kruis voor alle christenen wel enige betekenis heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar we notabene een oorlog van 80 jaar voor gevoerd hebben om van die Papen af te komen...
Natuurlijk niet, we lezen niet allemaal zo selectief als jij, uilebal. Je ontkent maar gewoon wat SCH zegt, of je bevestigt het, met bronnen, bewijs.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Was mijn antwoord hierop
[..]
Daar heb jij natuurlijk overheen gelezen.
Ik zou even een boek lezen voordat je belachelijke vergelijkingen gaat trekken...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef Boosoog het volgende:
[..]
In de Kristallnacht begon het met winkelruiten
Ja, want het weghalen van een kruis uit een overheidsgebouw is natuurlijk hartstikke vergelijkbaar met het intimiderend inslaan van winkelruiten van een minderheid aan de vooravond van een ethnische zuivering.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef Boosoog het volgende:
[..]
In de Kristallnacht begon het met winkelruiten
Je mag anders ook wel een poging doen uit te leggen waarom de wereld vergaat als er een kruisbeeld uit een openbaar gebouw wordt gehaald, huilebalk.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er wordt niet van je gevraagd dat je het snapt hoor, als we daarop moeten wachten .....
Het kruis is een algemeen christelijk symbool, alleen gebruiken katholieken vaak een kruis met corpus, waar protestants-christenen de beeltenis van Jezus ('afgoderij') afwezig latenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar we notabene een oorlog van 80 jaar voor gevoerd hebben om van die Papen af te komen...
Ja, maar eerst zal ik mijn naam laten wijzigen in gekke henkie, daarna waag ik een poging.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel een poging doen uit te leggen waarom de wereld vergaat als er een kruisbeeld uit een openbaar gebouw wordt gehaald, huilebalk.
Alle politici zijn publiciteitsgeil. En zo hoort het ook, want publiciteit is de pijler van de democratie en de aanjager van debat.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat het niet om dat kruis gaat , maar ziekelijke publiciteitsgeiheid van die man?
Bedoel je soms gremiale?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij kunt gremia niet eens onderscheiden.
You make me very sad indeed...![]()
Ik vergeet wel vaker jou niet te voeren, tandeloze trol.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, maar eerst zal ik mijn naam laten wijzigen in gekke henkie, daarna waag ik een poging.
Als jij graag met je snufferd in het kruis van de clerus hangt, hoef je ons daar nog niet op te vergasten.quote:
Lekker vrolijk ben je vandaag.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vergeet wel vaker jou niet te voeren, tandeloze trol.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vergeet wel vaker jou niet te voeren, tandeloze trol.
Probeer je nu je huppelkut status te camoufleren met doorzichtige schijnbaar intelligente replies?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als jij graag met je snufferd in het kruis van de clerus hangt, hoef je ons daar nog niet op te vergasten.
Het was ook geen probleem geweest als een VVD'er het geroepen had. Maar een PvdA'er.. tja, dat kan natuurlijk niet...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
We waren het er toch over eens dat religieuze symboliek en openbaar bestuur gescheiden dienen te blijven?
Dit hele topic slaat dan ook nergens en de bron is sowieso vreemd.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
We waren het er toch over eens dat religieuze symboliek en openbaar bestuur gescheiden dienen te blijven?
Laat dan liever alle religieuze symbolen weg, maar om de islamitische te noemen die een steentje heeft bijgedragen denk ik dat de olijkerd zeer diep in het glas Brand gekeken heeft of een Elske of 50 teveel op had. Er is geen enkel bewijs daarvan en ik denk eerder het omgekeerde.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef Boosoog het volgende:
Volgens Tilborghs is de Limburgse Statenzaal de enige Statenzaal in Nederland waar nog een kruis hangt, en is de aanwezigheid van zo’n religieus symbool in de ‘openbare ruimte’ anno 2007 eigenlijk niet meer passend. Maar als op grond van historie en tradities tóch besloten zou worden het kruisbeeld te handhaven, dan hoogstens als één religieus symbool tussen de gelijkwaardige symbolen van andere religies. Daarmee bedoeld hij natuurlijk vooral de islam die toch een stevige steen heeft bijgedragen aan de ontwikkeling en welvaart van Nederland in de laatste eeuwen. Of draven wij nu een beetje door?
He? Waar?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit hele topic slaat dan ook nergens en de bron is sowieso vreemd.
Kijk maar naar die moslim die erbij gepaint is op die foto.![]()
Dat is een suggestie van de website, niet van de meneer van de PvdA.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat dan liever alle religieuze symbolen weg, maar om de islamitische te noemen die een steentje heeft bijgedragen denk ik dat de olijkerd zeer diep in het glas Brand gekeken heeft of een Elske of 50 teveel op had. Er is geen enkel bewijs daarvan en ik denk eerder het omgekeerde.
Ik dacht al!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh god, ik zie het nu pas! Excuus.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Wordt een volle zaal als ze andere symbolen erbij gaan doen. Gewoon opzouten met dat kruis.
Nee, maar dat je geen antwoord geeft doet je niet in mijn achting stijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Probeer je nu je huppelkut status te camoufleren met doorzichtige schijnbaar intelligente replies?
Hmm. Laat niet onverlet dat deze man niet duidelijk weet wat die wil, van de ene kant weg en van de andere kant toch maar niet, mits bla bla bla.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een suggestie van de website, niet van de meneer van de PvdA.
Ik kan overigens geen enkele andere bevestigende bron vinden voor dit verhaal. Nergens.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmm. Laat niet onverlet dat deze man niet duidelijk weet wat die wil, van de ene kant weg en van de andere kant toch maar niet, mits bla bla bla.
Ik wacht nog steeds op je vraag.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar dat je geen antwoord geeft doet je niet in mijn achting stijgen.
HET antwoord!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef 2cv het volgende:
Hou toch eens op met die overmatige politieke correctheid ! Doe er pas iets aan als mensen die reliegies aanhangen waarbij het kruis niet het symbool voor hun religie is beginnen te klagen.
Hij zit in in gedeputeerde staten, gek, hij zit in de provinciale staten.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:50 schreef Boosoog het volgende:
http://www.limburg.nl/framemaster.html?http://www.limburg.nl/nl/html/algemeen/bestuur/Gedeputeerdestaten/GedeputeerdeStaten.asp
Op bovenstaande officieële site kan je die Youp van `t Hek cloon ook bekijken.
Klopt; maar of het nu iets is waar we ons druk over moeten maken?quote:Volgens Tilborghs is de Limburgse Statenzaal de enige Statenzaal in Nederland waar nog een kruis hangt, en is de aanwezigheid van zo’n religieus symbool in de ‘openbare ruimte’ anno 2007 eigenlijk niet meer passend.
1. Acht jij dit een betrouwbare nieuwsbron?quote:
Probeer eens bij Kafka: zeer integere bron.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan overigens geen enkele andere bevestigende bron vinden voor dit verhaal. Nergens.
Iemand?
Statenverkiezingen toch bijna?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
HET antwoord!
Ik snap dat ook niet zo, het lijkt wel of men zieltjes wil winnen. Oh nee, die verkiezingen zijn nog niet....![]()
Het is inderdaad hoogstwaarschijnlijk dat dit gewoon een zeer goedkope poging tot het halen van publiciteit is. De PvdA is de helft kleiner dan het CDA in Limburg en bij de opkomende verkiezingen zullen dit soort geluiden in Limburg waarschijnlijk niet gewaardeerd worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmm. Laat niet onverlet dat deze man niet duidelijk weet wat die wil, van de ene kant weg en van de andere kant toch maar niet, mits bla bla bla.
Daarom, ik zie overigens net een walgelijke commercial van de pvda. Die spelen het nu via het rode hart. De roos was blijkbaar al verwelkt.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Statenverkiezingen toch bijna?![]()
Hij is dr in elk geval op tijd bij dan.
Hij heeft liever helemaal geen religieuze symbolen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Lyrebird het volgende:
Heeft die Tilborghs echt zelf gesuggereerd dat er ook andere symbolen bij moeten komen, of is dat erbij verzonnen door de schrijvers van dat stukje? Als het idee van de goede man komt, dan is ie niet helemaal goed snik.
Dat ben ik met je eens, maar het mag wel weg.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Lyrebird het volgende:
Heeft die Tilborghs echt zelf gesuggereerd dat er ook andere symbolen bij moeten komen, of is dat erbij verzonnen door de schrijvers van dat stukje? Als het idee van de goede man komt, dan is ie niet helemaal goed snik.
Ga je weer.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Probeer eens bij Kafka: zeer integere bron.![]()
Ik ga onderzoeken of die site even onbetrouwbaar is als de NRC die letterlijk overneemt wat de linkse fascisten van Kafka haar voorschotelen..quote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
1. Acht jij dit een betrouwbare nieuwsbron?
2. Waar hebben ze deze vragen vandaan?
Over tot de orde van de dag.
Daar doe je het godverdomme de fuck weer.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik ga onderzoeken of die site even onbetrouwbaar is als de NRC die letterlijk overneemt wat de linkse fascisten van Kafka haar voorschotelen..
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik ga onderzoeken of die site even onbetrouwbaar is als de NRC die letterlijk overneemt wat de linkse fascisten van Kafka haar voorschotelen..
Niet eens op zijn eigen site.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb even snel gezocht maar ik kan de tekst van die "brief" van Tilborghs op geen enkele andere site terugvinden.
Met mijn hart is weinig mis. Ik heb alleen last van ongedierte dat de hele tijd in mijn denkraam probeert te kruipen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Boosoog het volgende:
Ik ben blij dat je mij serieuzer neemt dan de NRC.
Overigens zou ik oppassen met je hart als ik jou was.![]()
Echt links lijken ze me niet bepaald.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef du_ke het volgende:
Dit is ook een mooie van die site :'0.
http://www.uitkijk.net/algemeen.php?subaction=showfull&id=1168758120&archive=&start_from=&ucat=1&
Die nieuwe EP fractie wordt hier niet extreem maar echt rechts genoemd.
Af en toe een zeemlap door je huisquote:Op maandag 15 januari 2007 22:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met mijn hart is weinig mis. Ik heb alleen last van ongedierte dat de hele tijd in mijn denkraam probeert te kruipen.
Jawel, men is al lekker aan het upgraden en het mag wat kosten.quote:5. Statenvoorstellen
5.1. A-310-1, Voorstel van het Presidium tot aanpassing en upgrading van de Statenzaal c.a.
Vóór behandeling van dit voorstel geeft de voorzitter aan dat het een duidelijk voorstel is en dat behandeling in één ronde voldoende moet zijn.
De heer Waterborg (voorzitter Presidium) merkt op dat bij behandeling in het presidium is gevraagd om na te gaan of het mogelijk is om in de statenzaal met draadloze apparatuur te werken. Op basis van een eerste kostenraming wordt hiervoor ¤ 70.000 extra opgenomen in het voorstel. Op verzoek van het presidium wordt onderzocht of de kunsttoepassing zodanig ondersteunend kan zijn bij de verschillende activiteiten in de statenzaal.
Maar je geeft dus toe dat er geen reden is om die bron te geloven?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Af en toe een zeemlap door je huisdoet wonderen.
Oei! Gaan ze weer. Die geldsmijterij van PS ook altijd...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jawel, men is al lekker aan het upgraden en het mag wat kosten.
Bron.
Dat wil ik uitzoeken ; daarna kom ik er op terug .quote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je geeft dus toe dat er geen reden is om die bron te geloven?
Dat het wellicht om een slechtgeschreven demoniseringsactie gaat?
Natuurlijk niet. Maar toch wel eerder dan wat er op zo'n site staat.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Dat wil ik uitzoeken ; daarna kom ik er op terug .
En nu mag ik jou wel vragen of je alles gelooft wat in de NRC staat?
Aan het einde van de vergadering:quote:Almachtige God. Wij bidden U om wijsheid bij de behartiging van de belangen die ons zijn toevertrouwd, opdat onze besluiten mogen strekken tot verheerlijking van Uw naam en tot bevordering van het welzijn der gemeente. Dit vragen wij U in de naam van onze Heer Jezus Christus. Amen.
quote:Almachtige God. Wij danken U voor Uw hulp bij het besturen van onze gemeente. Vergeef ons hetgeen niet was naar Uw heilige wil. Bekroon ons werk met Uw onmisbare zegen. Wees Gij met onze gemeente en met degenen, die haar besturen. Dat bidden wij U in de naam van onze Heer Jezus Christus. Amen.
In welk noorden is dat dan wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Jurgen21 het volgende:
Hier in het hoge noorden wordt elke vergadering begonnen en geëindigd met een gebed.
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Jurgen21 het volgende:
Hier in het hoge noorden wordt elke vergadering begonnen en geëindigd met een gebed.
[..]
Dantumadeel. Absolute meerderheid voor CDA, CU en SGP bij de laatste verkiezingenquote:
Zo zie je maar dat wij helemaal geen scheiding van Kerk en Staat hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:26 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dantumadeel. Absolute meerderheid voor CDA, CU en SGP bij de laatste verkiezingen![]()
Om die reden moeten de PS'en opgeheven worden. Zeker als het om eigen voorzieningen gaat zoals die draadloze speeltjes.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oei! Gaan ze weer. Die geldsmijterij van PS ook altijd...
Overigens is de presidiumvoorzitter een CDA'er.
Totaal en compleet mee eens.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om die reden moeten de PS'en opgeheven worden. Zeker als het om eigen voorzieningen gaat zoals die draadloze speeltjes.
Blatante onzin, grootste en hardnekkigste misverstand over de scheiding van kerk en staat. Zolang de staat maar niet gaat bepalen wat de kerk doet, of omgekeerd, is er geen enkel bezwaar tegen een vergadering beginnen en eindigen met een gebed.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat wij helemaal geen scheiding van Kerk en Staat hebben.
Zolang het geen verplichting is om mee te doen moeten ze dat inderdaad lekker zelf weten, maar dan nog is het vrij eng.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef Schorpioen het volgende:
Blatante onzin, grootste en hardnekkigste misverstand over de scheiding van kerk en staat. Zolang de staat maar niet gaat bepalen wat de kerk doet, of omgekeerd, is er geen enkel bezwaar tegen een vergadering beginnen en eindigen met een gebed.
Zolang het gebed vóór opening en na sluiting van de vergadering plaatsvindt kan ik het enigzins accepteren.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Blatante onzin, grootste en hardnekkigste misverstand over de scheiding van kerk en staat. Zolang de staat maar niet gaat bepalen wat de kerk doet, of omgekeerd, is er geen enkel bezwaar tegen een vergadering beginnen en eindigen met een gebed.
Onzin, er zijn heel veel mensen die zich daaraan storen, alleen al vanwege het feit dat ze geen of een andere religie aanhangen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Het wordt een beetje een trend lijkt het.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Geeft ook lekker aan hoe de PvdA zaken onder het kleed wenst te houden, maar die nep-Youp blijkt een rare kwibus te zijn.quote:Pvda-Statenlid Tilborghs al maanden gemuilkorfd
DDL Editie Venlo - 6 september 2006
DOOR PEET ADAMS
ROERMOND
PvdA-Statenlid Hein Tilborghs uit Roermond is al maanden ‘gemuilkorfd’ door de partijleiding in Limburg. Tilborghs mag zowel mondeling als schriftelijk geen politieke standpunten meer verkondigen namens de PvdA. Hij moet daarvoor vooraf toestemming vragen aan PvdAfractievoorzitter Peter van Dijk.
Dat wordt niet alleen bevestigd door bronnen binnen de PvdA, maar blijkt ook uit documenten die deze krant heeft ingezien. Tilborghs weigert op de eisen van de partijleiding in te gaan en is al maanden niet meer gesignaleerd in het provinciehuis. Het Statenlid bevestigt de problemen, maar voelt er niets voor om er inhoudelijk op in te gaan. Het conflict rond Tilborghs is terug te voeren op kritiek die het Statenlid in deze krant uitte op de Limburgse PvdA rond de verkiezingen van de gemeenteraad in maart. Die kritiek kwam erop neer dat de PvdA-fractie in Provinciale Staten er weinig tot niets van bakt en zich te zeer laat ringeloren door de coalitiepartners CDA en VVD.
Die kritiek viel binnen de toch al verdeelde fractie zo slecht, dat fractiegenoten van Tilborghs weigerden mee te gaan naar een werkbezoek aan Lille, als het Statenlid zich daar ook zou vertonen.
PvdA-fractievoorzitter Van Dijk verklaart aanvankelijk dat de afspraken met Tilborghs vertrouwelijk van aard zijn. In tweede instantie geeft hij toe, dat Tilborghs vooraf toestemming moet vragen om zijn mening te verkondigen over onderwerpen die politiek van enige importantie zijn. Van Dijk: ,,Tilborghs speelt graag linksbuiten. Hij loopt alleen wat te vaak buitenspel.” De fractievoorzitter doelt daarmee op het feit dat het Statenlid ook eerder al met standpunten naar buiten kwam die tot ergernis leidden binnen de fractie. Van Dijk geeft toe dat de PvdA tot anderhalf jaar geleden nauwelijks serieus werd genomen in het provinciebestuur, maar stelt dat de partij onder zijn leiding weer mee telt. Hij kondigt aan dat hij op korte termijn afspraken wil maken met Tilborghs over zijn rol binnen de PvdA in de resterende maanden tot aan de verkiezingen van maart volgend jaar.
Tijdens PvdA-fractieberaad in Thorn afgelopen weekeinde heeft Van Dijk de Statenleden nog eens dringend opgeroepen toch vooral eenheid naar buiten uit te stralen, zoveel mogelijk unaniem te stemmen en niet meer voortijdig vergaderingen te verlaten om maar niet te hoeven stemmen. Dat gebeurde na het debat over de omstreden bomenkap in Schinveld. Drie Statenleden vertrokken voortijdig omdat ze het niet eens waren over de rol van toenmalig waarnemend burgemeester en PvdA-Statenlid Jos Zuidgeest. Van Dijk heeft maandagavond meteen een boze brief geschreven aan alle fractieleden en de beide PvdA-gedeputeerden waarin hij zijn ongenoegen uitspreekt over het uitlekken van de affaire-Tilborghs.
Waarom is het van internet af?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geeft ook lekker aan hoe de PvdA zaken onder het kleed wenst te houden, maar die nep-Youp blijkt een rare kwibus te zijn.![]()
Weet ik niet, misschien mocht dat ook al niet meer van Van Dijk.quote:
De tentakels van de PvdA reiken ver, maar zó ver...?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien mocht dat ook al niet meer van Van Dijk.
Ik moet nog maar zien of het echt waar is.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vraag me nu wel af als het waar is wat nu die Tilborghs verder drijft om te zeveren over een kruisje in de zaal, volgens mij maakt die nu zelf de PvdA een lachertje, al zal dat nu wel als wraak zo bedoeld zijn.
Geen verkiezingsstunt dus, maar eerder bedoeld om de PvdA af te laten gaan?![]()
Ik geloof wel dat verhaal dat Tilborghs bonje heeft gehad met zijn eigen fractie.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of het echt waar is.
Dat kan ik me ook voorstellen. Ik zag dat je het probeerde te googlenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat verhaal dat Tilborghs bonje heeft gehad met zijn eigen fractie.
Het is de cache-funktie die zo fijn is.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook voorstellen. Ik zag dat je het probeerde te googlen
Dat zal best maar met de scheiding van kerk en staat heeft het geen ruk te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onzin, er zijn heel veel mensen die zich daaraan storen, alleen al vanwege het feit dat ze geen of een andere religie aanhangen.
Dat is ook precies wat ik zeg. Ik heb volgens mij nog geen moslim gehoord die zich stoort aan een kruis aan een muur in een NL openbaar gebouw. Het zijn alleen de kaaskoppen zelf die overpolitiek correct aan het doen zijn. Overigens snap ik sowieso niet zo goed waarom je je zou ergeren aan een kruis, zeker als je zelf niks met dat symbool hebt.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Floripas het volgende:
Zeg, overdrijving tot in het absurde helpt de discussie niet, gast.
En ik erger me ook aan een kruis op zo'n plek, en ik ben diep-arisch. Daar hoef je helemaal geen moslim voor te zijn.
Ik heb wel wat met dat symbool: het maakt onderdeel uit van mijn geschiedenis, en zeker lang niet altijd in de positieve zin van het woord. Daar is niks politiek-corrects aan, dat is een persoonlijke afkeer. En daar sta ik zeker niet alleen in.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik zeg. Ik heb volgens mij nog geen moslim gehoord die zich stoort aan een kruis aan een muur in een NL openbaar gebouw. Het zijn alleen de kaaskoppen zelf die overpolitiek correct aan het doen zijn. Overigens snap ik sowieso niet zo goed waarom je je zou ergeren aan een kruis, zeker als je zelf niks met dat symbool hebt.
Zo'n kruis heeft niet zoveel te zoeken in een openbaar gebouw. Net zoals god niets te zoeken heeft in de kroonrede. Of hoofddoekjes en keppeltjes in publieke functies.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik zeg. Ik heb volgens mij nog geen moslim gehoord die zich stoort aan een kruis aan een muur in een NL openbaar gebouw. Het zijn alleen de kaaskoppen zelf die overpolitiek correct aan het doen zijn. Overigens snap ik sowieso niet zo goed waarom je je zou ergeren aan een kruis, zeker als je zelf niks met dat symbool hebt.
Oh, prima, dat is wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen zich storen aan religieuze uitingen, zeker als die niet noodzakelijk zijn voor de werkzaamheden. Een kruis, Alla(h), maar een gebed voor en na iedere vergadering gaat mij te ver, daarmee toon je ook geen respect naar de niet- of andersreligieuzen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Kroonrede? Overigens ben ik wel verbaasd over je mening m.b.t. het laatste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo'n kruis heeft niet zoveel te zoeken in een openbaar gebouw. Net zoals god niets te zoeken heeft in de kroonrede. Of hoofddoekjes en keppeltjes in publieke functies.
Het heeft niks met politieke correctheid te maken, maar alles met het vermijden van elke zweem van kerkelijke invloed op de werkzaamheden van de seculiere overheid. Een kruis aan de wand van de vergaderzaal van PS heeft toch zoiets van 'God houdt toezicht op wat jullie doen en wee je gebeente als...'. Hou de boel gewoon neutraal, dan kan niemand er iets van zeggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We zijn toch een seculier land? Scheiding van Kerk en Staat? Wat doet dat kruis daar dan in de vergaderzaaln van een vertegenwoordigend lichaam? De man heeft gelijk, al hoeft er van mij dan ook geen ander religieus symbool terug of bij.
Daar ben ik het volledig mee eens, al is de verontwaardiging van deze PvdA-politicus wel wat selectief.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We zijn toch een seculier land? Scheiding van Kerk en Staat? Wat doet dat kruis daar dan in de vergaderzaal van een vertegenwoordigend lichaam? De man heeft gelijk, al hoeft er van mij dan ook geen ander religieus symbool terug of bij.
Troonrede bedoel ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kroonrede? Overigens ben ik wel verbaasd over je mening m.b.t. het laatste.![]()
Dus als er in de vergaderzaal niets hangt, dan geeft dit uitdrukking aan een protestantse gezindheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dit door te vragen om religieuze tekens uit openbare gebouwen te verwijderen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef JohnDope het volgende:
Ze gaan gewoon vrolijk door met knuffelen en theedrinken......
En over 4 jaar hangen ze weer de heilige onschuld uit en snappen ze er weer helemaal niks van, dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is geworden.![]()
Het is 1 van de vele druppels die de emmer heeft doen overlopen ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dit door te vragen om religieuze tekens uit openbare gebouwen te verwijderen?
Je kan het toch wel wat duidelijker uitleggen? Niet iedereen kan jouw zeer vage gedachtekronkels geheel volgen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is 1 van de vele druppels die de emmer heeft doen overlopen ja.
Als jou (jij bent niet de enige) dat nou nog niet duidelijk is, dan is er duidelijk wat mis met jouw EQ!
Vooral in dat heilige katholieke Limburg natuurlijk. Daar zijn ze al zo dol op Wilders.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef JohnDope het volgende:
Ze gaan gewoon vrolijk door met knuffelen en theedrinken......
En over 4 jaar hangen ze weer de heilige onschuld uit en snappen ze er weer helemaal niks van, dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is geworden.![]()
Dat is wat Zembla wilt doen geloven, hier in de randstad denkt de jeugd net zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vooral in dat heilige katholieke Limburg natuurlijk. Daar zijn ze al zo dol op Wilders.![]()
Zembla manipuleert verkiezingsuitslagen?!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is wat Zembla wil doen geloven, hier in de randstad denkt de jeugd net zo.
Wilbers wordt groter van het verdwijnen van kruizen uit het provinciehuis?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:45 schreef JohnDope het volgende:
Hou jij jouw oogkleppen nou maar lekker op, dan kan jij over 4 jaar weer huilen dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is.
Het is een opeenstapeling van gebeurtenissen zoals ik al eerder zei, deze knuffeltechniek hoort ook in het rijtje thuis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilbers wordt groter van het verdwijnen van kruizen uit het provinciehuis?
Is geoon bereikbaar http://209.85.129.104/search?q=cache:KaXnWy5OJjAJ:mgl.digi-dition.nl/daily/2006/9/6/MGL/VL/15/articles/artikel_DDL_1DA_20060906_54_642.php+Tilborghs+brief&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=5&client=firefox-aquote:
Wilders gaat gewoon ten onder aan LPF taferelen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een opeenstapeling van gebeurtenissen zoals ik al eerder zei, deze knuffeltechniek hoort ook in het rijtje thuis.
Mij maakt het niet uit, ik wil bijna zeggen dat de PvdA meer knuffeltechnieken moet toepassen, over 4 jaar worden ze daar op afgerekend. En dan hoeven mensen als Wilbers bijna geen campagne meer te voeren.![]()
Ik zou het helemaal top vinden als er een beschaafde/conservatieve moslimpartij op staat, dan is het helemaal beurd met de PvdA
Dan zullen jouw mensen, Wilbers eerst moeten doodschieten. Maar dat is voor jullie alleen maar uitstel van executie, want er staat dan weer een nieuwe op. Amenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders gaat gewoon ten onder aan LPF taferelen hoor![]()
Neehoor hij heeft gewoon een mooie partij malloten omzichheen verzameld. Zo'n Graus, Agema of Madlener staan gewoon garant voor minimaal 1 afscheiding of groot schandaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan zullen jouw mensen, Wilbers eerst moeten doodschieten. Maar dat is voor jullie alleen maar uitstel van executie, want er staat dan weer een nieuwe op.![]()
Het enige wat jullie kunnen is geweld aanrichten, verbaal verliezen jullie het
Probeer het maar weer goed te praten, dat lukt je nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor hij heeft gewoon een mooie partij malloten omzichheen verzameld. Zo'n Graus, Agema of Madlener staan gewoon garant voor minimaal 1 afscheiding of groot schandaal.
Waarom zou ik een stel prutsers goed willen pratenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Probeer het maar weer goed te praten, dat lukt je niet![]()
Nee hoor, daar hebben 'jullie' weer een kogel voor nodig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom zou ik een stel prutsers goed willen praten.. Ze gaan gewoon aan hun eigen onkunde tenonder.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben jullie weer een kogel voor nodig.![]()
Heb ik mensen doodgewenst?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben 'jullie' weer een kogel voor nodig.![]()
Ik vond het overigens ook zo superschijnheilig dat de vijanden van Pim het allemaal zo vreselijk vonden dat hij dood was, terwijl ze hem meerdere malen diep in hun hart al doodgewenst hadden. Toen brak ook de hel los op het binnenhof.
Ik heb het nooit vreselijk gevonden hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vond het overigens ook zo superschijnheilig dat de vijanden van Pim het allemaal zo vreselijk vonden dat hij dood was, terwijl ze hem meerdere malen diep in hun hart al doodgewenst hadden. Toen brak ook de hel los op het binnenhof.
Nou, wat vréselijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |