Daar doe je het godverdomme de fuck weer.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik ga onderzoeken of die site even onbetrouwbaar is als de NRC die letterlijk overneemt wat de linkse fascisten van Kafka haar voorschotelen..
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik ga onderzoeken of die site even onbetrouwbaar is als de NRC die letterlijk overneemt wat de linkse fascisten van Kafka haar voorschotelen..
Niet eens op zijn eigen site.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb even snel gezocht maar ik kan de tekst van die "brief" van Tilborghs op geen enkele andere site terugvinden.
Met mijn hart is weinig mis. Ik heb alleen last van ongedierte dat de hele tijd in mijn denkraam probeert te kruipen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Boosoog het volgende:
Ik ben blij dat je mij serieuzer neemt dan de NRC.
Overigens zou ik oppassen met je hart als ik jou was.![]()
Echt links lijken ze me niet bepaald.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef du_ke het volgende:
Dit is ook een mooie van die site :'0.
http://www.uitkijk.net/algemeen.php?subaction=showfull&id=1168758120&archive=&start_from=&ucat=1&
Die nieuwe EP fractie wordt hier niet extreem maar echt rechts genoemd.
Af en toe een zeemlap door je huisquote:Op maandag 15 januari 2007 22:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met mijn hart is weinig mis. Ik heb alleen last van ongedierte dat de hele tijd in mijn denkraam probeert te kruipen.
Jawel, men is al lekker aan het upgraden en het mag wat kosten.quote:5. Statenvoorstellen
5.1. A-310-1, Voorstel van het Presidium tot aanpassing en upgrading van de Statenzaal c.a.
Vóór behandeling van dit voorstel geeft de voorzitter aan dat het een duidelijk voorstel is en dat behandeling in één ronde voldoende moet zijn.
De heer Waterborg (voorzitter Presidium) merkt op dat bij behandeling in het presidium is gevraagd om na te gaan of het mogelijk is om in de statenzaal met draadloze apparatuur te werken. Op basis van een eerste kostenraming wordt hiervoor ¤ 70.000 extra opgenomen in het voorstel. Op verzoek van het presidium wordt onderzocht of de kunsttoepassing zodanig ondersteunend kan zijn bij de verschillende activiteiten in de statenzaal.
Maar je geeft dus toe dat er geen reden is om die bron te geloven?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Af en toe een zeemlap door je huisdoet wonderen.
Oei! Gaan ze weer. Die geldsmijterij van PS ook altijd...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jawel, men is al lekker aan het upgraden en het mag wat kosten.
Bron.
Dat wil ik uitzoeken ; daarna kom ik er op terug .quote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je geeft dus toe dat er geen reden is om die bron te geloven?
Dat het wellicht om een slechtgeschreven demoniseringsactie gaat?
Natuurlijk niet. Maar toch wel eerder dan wat er op zo'n site staat.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Dat wil ik uitzoeken ; daarna kom ik er op terug .
En nu mag ik jou wel vragen of je alles gelooft wat in de NRC staat?
Aan het einde van de vergadering:quote:Almachtige God. Wij bidden U om wijsheid bij de behartiging van de belangen die ons zijn toevertrouwd, opdat onze besluiten mogen strekken tot verheerlijking van Uw naam en tot bevordering van het welzijn der gemeente. Dit vragen wij U in de naam van onze Heer Jezus Christus. Amen.
quote:Almachtige God. Wij danken U voor Uw hulp bij het besturen van onze gemeente. Vergeef ons hetgeen niet was naar Uw heilige wil. Bekroon ons werk met Uw onmisbare zegen. Wees Gij met onze gemeente en met degenen, die haar besturen. Dat bidden wij U in de naam van onze Heer Jezus Christus. Amen.
In welk noorden is dat dan wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Jurgen21 het volgende:
Hier in het hoge noorden wordt elke vergadering begonnen en geëindigd met een gebed.
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Jurgen21 het volgende:
Hier in het hoge noorden wordt elke vergadering begonnen en geëindigd met een gebed.
[..]
Dantumadeel. Absolute meerderheid voor CDA, CU en SGP bij de laatste verkiezingenquote:
Zo zie je maar dat wij helemaal geen scheiding van Kerk en Staat hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:26 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dantumadeel. Absolute meerderheid voor CDA, CU en SGP bij de laatste verkiezingen![]()
Om die reden moeten de PS'en opgeheven worden. Zeker als het om eigen voorzieningen gaat zoals die draadloze speeltjes.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oei! Gaan ze weer. Die geldsmijterij van PS ook altijd...
Overigens is de presidiumvoorzitter een CDA'er.
Totaal en compleet mee eens.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om die reden moeten de PS'en opgeheven worden. Zeker als het om eigen voorzieningen gaat zoals die draadloze speeltjes.
Blatante onzin, grootste en hardnekkigste misverstand over de scheiding van kerk en staat. Zolang de staat maar niet gaat bepalen wat de kerk doet, of omgekeerd, is er geen enkel bezwaar tegen een vergadering beginnen en eindigen met een gebed.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat wij helemaal geen scheiding van Kerk en Staat hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |