Ja John, hij heeft wel gelijk...quote:Op maandag 15 januari 2007 05:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja John, wat is dat nou joh oetlul.
Grappig ??? Leedvermaak bedoel je zeker? Die kwastanovak moet tegen zichzelf beschermd worden. Als hij in de goudenkooi zou komen zou hij zelfs door Huub terecht gewezen wordenquote:
Wat is er?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij. Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
En hoezo zou hij binnen een week al alleen zitten? Zeker alleen op de plee te janken dat ie terug naar mamma wil omdat ze hem zitten te pesten ja. Hahahahaahah
Wat een losers zeg hier die wannabe quasi fans van Kwasta-no-way-vic hahahaha. He losers moeten jullie geen fanclub voor hem oprichten. Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Das een goeie. Nee Kwastanovak mag niet eens de schoenen van mn vriendin poetsen. Waar ik me druk om maak is dat die knakker op fok door sommigen als een soort god wordt vereerd, terwijl hij gewoon een loser is. Komop als je bij @Home werkt als call-center-smurf en je wordt ook nog eens ontslagen omdat je niet goed genoeg bent, dan is er toch iets niet OK toch? Dat zal niemand kunnen ontkennen. En mensen die hem zien als een soort van god vind ik ook losers. Ja toch, nietdan?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er?
Heeft ie ooit je vriendin een betere beurt gegeven?
Wat een frustratie zeg...
quote:
Voor Planet Racequote:Op maandag 15 januari 2007 09:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als t goed is heb ik voorbij zien komen dat hij een keer voor een dergelijk programma auditie heeft gedaan of hoe zeg je dat, maar was afgekeurd door de psycholoog omdat hij zo weinig sliep
Nou voordat ik daar aan begin zou ik eerst de toegang tot mijn anus chirurgisch laten blokkeren.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:13 schreef kissy het volgende:
Kunnen TransAction en Kastanova niet samen in die kooi?
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik ken die hele Kasta niet, maar ik proef iets van jaloezie bij die TransAction![]()
een vriendin van mij gaat meedoen aan planet racequote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor Planet RaceEn het lijkt me dat ie de test voor DGK prima door zal komen hoor, als ik de huidige bewoners zo bekijk
Vergeleken bij Natasia is Kasta de normaalste mens van Nederland
Ik zal hel eerlijk zijn, ik was 2 weken geleden al door de screening heen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe was jouw screentest bij DGK, Kissy?
Waarom zeg je dat nu pas?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:39 schreef kissy het volgende:
Ik zal hel eerlijk zijn, ik was 2 weken geleden al door de screening heen.
Koste me niet een halve dag, maar een hele dag.
Vergeleken met Natasia zijn Roef en Marian nog "normaal"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef Ripley het volgende:
Voor Planet RaceEn het lijkt me dat ie de test voor DGK prima door zal komen hoor, als ik de huidige bewoners zo bekijk
Vergeleken bij Natasia is Kasta de normaalste mens van Nederland
Toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Wat je zegt ben je zelf
ben overigens geen fan of wat van die kastenovic ofzo... ken hem niet, nog nooit van gehoord.. maar volgens mij doe jij nou precies hetzelfde als dat je hem verwijt....quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij.Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
En hoezo zou hij binnen een week al alleen zitten? Zeker alleen op de plee te janken dat ie terug naar mamma wil omdat ze hem zitten te pesten ja. Hahahahaahah
Wat een losers zeg hier die wannabe quasi fans van Kwasta-no-way-vic hahahaha. He losers moeten jullie geen fanclub voor hem oprichten. Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Het verschil is dat ik ook de grote man ben you know I'm saying?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef voorts het volgende:
[..]
ben overigens geen fan of wat van die kastenovic ofzo... ken hem niet, nog nooit van gehoord.. maar volgens mij doe jij nou precies hetzelfde als dat je hem verwijt....
Eh...homohater ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kastanova breek je met een paar zinnen.
Ik snap niet waarom hij op FOK! zo populair is.
Het is een zielig mannetje uit Enschede met een grote bek.
Hij kan kan nooit een post met argumenten beantwoorden.
Een soort van Natasiaaaa, maar dan blank. Shirt met kapmouwtjes. Zeer vrouwelijk. (Ik bedoel homo)
Kostenbesparend voor JdM. Want Kassie kan ook haar knippen (Welke homo kan dat nu niet)
Maar over het algemeen. Nah.... Er is toch een goede selctie gedaan.
NO, Kastahomo.... (BoerBart en Sataneal als homo is al genoeg, met bi-Brian)
Misschien omdat ik merkte dat ze er hier niet achter staan?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu pas?
Komt nu een beetje erg ongeloofwaardig over.
Praat geen poep man, kasta is de ideale nieuwe bewoner...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
poeppraat
Misschien had Kasta er beter aan gedaan als hij zijnhuiswerk had gemaakt, ze stellen daar ook vragen over de bewoners.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Praat geen poep man, kasta is de ideale nieuwe bewoner...
Jaquote:Op maandag 15 januari 2007 05:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch?
mja je kan lager zaken dan een call center baan. Die reactie van jou bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij. Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
Ik heb een sterk vermoeden dat dit meisje het niet helemaal begrijpt. Is helemaal niet erg en ik reken het haar ook niet aan. Intelligentie is nou eenmaal aangeboren en heb je niet in de hand. Kijk, wat ik bedoelde was laag in functie. Zowel qua maatschappelijk aanzien als geldelijke vergoeding voor het presteren binnen die functie. Jij zegt dat mijn reactie lager is maar mijn reactie is geen functie en ik word er ook niet voor betaald. Die twee zaken kun je dus niet samenvoegen. Dat je mijn reactie niet kan waarderen is je goed recht. Had je toch maar de huishoudschool afgemaakt he.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja je kan lager zaken dan een call center baan. Die reactie van jou bijvoorbeeld
Oh my, daar hebben we mijn stalker Volvomeister weerquote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Who gives a rats assquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef kissy het volgende:
Misschien had Kasta er beter aan gedaan als hij zijnhuiswerk had gemaakt, ze stellen daar ook vragen over de bewoners.
Dude, ik lees net dat je je nieuwe OV-pas binnen hebt gekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, wat ik bedoelde was laag in functie. Zowel qua maatschappelijk aanzien als geldelijke vergoeding voor het presteren binnen die functie.
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Vriendelijke actie van ze om je weg te sturen.quote:
Ruud schijnt het buitenbeentje te zijn toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef farceman het volgende:
wie zou je als cover uitzoeken, zodat je er niet meteen wordt uitgestemd?
Labiele drama-queen dat je er bent. Ten eerste was dat geen onenigheid hoor, heb hier op fok wel verhitte discussies gezien maar dit was er geen van. De ''discussie'' was van het niveau van een kleuter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:59 schreef kissy het volgende:
Beetje onenigheid gehad met Kastanova, en het hele forum viel over me heen.
Minimaal 50% zou er alles voor over hebben om mij een keer op m'n bek te zien gaan of te zien janken, hell, waarschijnlijk wordt het 1 van de redenen dat ze telkens weer ff Talpa opzetten (naast de rellen uiteraard)...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Xennia het volgende:
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?
En zijn Ego telt niet mee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, je moet wel minimaal met één medebewoner aanpappen om te overleven. Dat zal nog een hele klus worden.
Ik zou het ook enkel kijken om te zien of jij je hoogmoed waar kunt makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Minimaal 50% zou er alles voor over hebben om mij een keer op m'n bek te zien gaan of te zien janken, hell, waarschijnlijk wordt het 1 van de redenen dat ze telkens weer ff Talpa opzetten (naast de rellen uiteraard)...
Da's in real life al zo en zal bij de kijkers zeker niet anders zijn, dus hé, zie daar je kijkcijfers.
Jij zou toch wel beter moeten wetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou het ook enkel kijken om te zien of jij je hoogmoed waar kunt maken
Want anders?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef W-A het volgende:
Kasta, beter doe je niet tof.
Alles wat benen heeft (sorry kissyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
Ga je dan wel Natasia een beurt geven ofzo? Ze staat voor mijn gevoel wat te droog.
Anders klap ik je alsof er geen morgen komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Want anders?
...teken je de petitie niet?.
Je klápt me?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef W-A het volgende:
Anders klap ik je alsof er geen morgen komt.
Een karikatuur van jezelf zijn houd je geen jaren vol, 24/7quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij zou toch wel beter moeten weten.
Het enige waar jij nog enigzins kennis van hebt is het overkomen als iemand die z'n hele leven zwakzinnig doet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je klápt me?
Je bedreigingen zijn al net zo indrukwekkend als je kennis van de Nederlandse taal.
Mezelf zijn zal de kijkers relatief gezien al genóeg vermaken en da's toch echt vrij makkelijk te realiserenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef Xennia het volgende:
Een karikatuur van jezelf zijn houd je geen jaren vol, 24/7
Zegt een anonieme internet hooligan die het niet eens voor elkaar krijgt om in begrijpelijk Nederlands uit te drukken wáár hij me mee bedreigtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef W-A het volgende:
Het enige waar jij nog enigzins kennis van hebt is het overkomen als iemand die z'n hele leven zwakzinnig doet.
Tijd om je basisschool af te maken, mijn Nederlands is net zo begrijpelijk als dat je zuster lelijk is. Uitstekend dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zegt een anonieme internet hooligan die het niet eens voor elkaar krijgt om in begrijpelijk Nederlands uit te drukken wáár hij me mee bedreigt.
Maar wacht eens even...
- Komt over als een nogal dommig achterbuurttuinbankbierdrinkertje
- Heeft iets tegen me
- Geen profiel ingevuld
- Geen foto's geplaatst
.... [afbeelding]
Hé Volvomeister, geile trekpop van me, heb je weer een kloontje uit de kast getrokken joh?.
Wat dacht je? Als ik met m'n kloons ook mee ga posten dan heb ik in ieder geval eindelijk medestanders?.
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef W-A het volgende:
Tijd om je basisschool af te maken, mijn Nederlands is net zo begrijpelijk als dat je zuster lelijk is. Uitstekend dus.
En als kasta nu eens helemaal geen zus heeft, dan is jouw Nederlands net zo ongrijpbaar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef W-A het volgende:
enigszins
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef W-A het volgende:
als dat
En come on, een uitstekend lelijke zus?quote:Wat praat je?
Slechts 3 zinnen en dan nog 3 opmerkingen maken waar je Nederlands leraar zelfmoordneigingen van krijgt, dat noem ik geen mierenneuken meer knulliequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef W-A het volgende:
Je geeft een nieuwe betekenis aan het woord mierenneuken.
Hé verrek, je beantwoord je eigen vraag al:quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef W-A het volgende:
Wat is je punt eigenlijk ? Ik ben anoniem, dus ik praat onzin ?
quote:Ik heb nog nooit iemand zo'n domme conclusie zien trekken.
Da's niks joh! Ik ken 4 mensen die er werkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ken iemand die er werkt, moet ik dit topic aan hem doormailen ?
Je weet echt niet waar je nu aan begonnen bent.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef W-A het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo'n domme conclusie zien trekken.
Beetje jammer dat ze stuk voor stuk doen alsof ze je niet kennenquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's niks joh! Ik ken 4 mensen die er werken.
En dan tel ik de receptioniste nog niet eens mee.
Mail ze danquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's niks joh! Ik ken 4 mensen die er werken.
En dan tel ik de receptioniste nog niet eens mee.
het zit wel diep of nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben jaloers op een ontslagen call-center-smurf van @Home hahaahahha oke mijn dag is weer goed.
Nee, wat jij proeft is het restant van de Aldi-kant-en-klaar-maaltijd van gisteren tussen je tanden
Kerel, ik heb inderdaad mijn nieuwe OV-pas binnen. Grappig he, ik moest ook wel lachen toen ik hem zag jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik lees net dat je je nieuwe OV-pas binnen hebt gekregen.
Hoe kun jij als stinkend, brallend, anaal ontgroend sweaterdragend ROC-zwakstroom-studentenpaupertje met notabene niet eens een eigen auto nu in godsnaam over maatschappelijk aanzien gaan lullen man, zelfs de zwervers spugen op jouw "soort".
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
het zit wel diep of niet
gaat je afstudeer scriptie ook over Kastanova van het Fok forum? wat laat jij je kennen zeg![]()
Heeft weinig met niveaus te doen in jouw geval, jij hebt inmiddels toch al aangetoond dat je werkelijk niets snapt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef W-A het volgende:
[..]
We verlagen ons niet tot een dergelijk niveau dat we je wíllen snappen.
Hihihihihihhihihihihihi met je watervaste stift op je beeldscherm kliederenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft weinig met niveaus te doen in jouw geval, jij hebt inmiddels toch al aangetoond dat je werkelijk niets snapt...
Het moge een godswonder heten dat je je posts hier weet te plaatsen en niet met watervaste stift op je beeldscherm kliedert..
Dude, geloofwaardig hoor, winkelen in de PC hooftstraat, maar geen geld hebben voor een woordenboek...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef TranceAction het volgende:
Kerel, ik heb inderdaad mijn nieuwe OV-pas binnen. Grappig he, ik moest ook wel lachen toen ik hem zag jaEn daaruit concludeer jij dat ik geen auto heb
Ik zal dat even uitleggen, want dan is dat ook misverstand uit de wereld. Ik heb een appartement in hartje Amsterdam. Je weet wel in het centrum, waar een uurtje parkeren al meer kost dan wat jij per dag te besteden hebt. Als ik wel eens naar de PC Hooftstraat ga om kleren te kopen pak ik liever de metro. Je weet wel die winkelstraat waar een schoenveter al meer kost dan jouw hele outfit.
quote:Volgens mij heb je een paar shotjes heroïne te veel genomen. Dat verklaart ook die ingevallen rotsmoel van jou. Kenker man, je ziet eruit alsof je in een terminale fase van aids zit
Och, sommige mensen hebben ook nog zoiets als hersencapaciteit waardoor ze in staat zijn dingen te onthouden... True true, bij mij is dat behoorlijk ontwikkeld, maar dat jij niet verder komt dan de data waarop je je weer bij het CWI of de reclasseringsambtenaar moet melden valt mij natuurlijk niet te verwijten...quote:Volgens mij liep je de hele dag met een kladpapier in je klauwen om aantekeningen te maken ofnie? Zo vanne...kenker dat is een goeie opmerking daarmee ga ik indruk maken op Fok.
Wacht ff hoor... Jij valt, als geheel anonieme internetter iemand aan op zijn uiterlijk en dan noem je jezelf de real life heldquote:Aan de andere kant is dit ook wel logisch wat je doet, want zoals ik al eerder vermeldde: internet is je leven, Hier kun je de grote man uithangen en krijg je respect. Volgens mij ben je ook zo'n knakker die op Second Life ZitMet je rastakop versier je al die virtuele chickies ofnie
En je vraagt ook ergens aan mij om mijn foto te plaatsen? Ik ga dat maar niet doen. Kijk dat is het verschil tussen jou en mij: jij bewijst je op internet en ik bewijs me in real life.
Djeez, zelfs domme blondjes "grappen" zijn al te hoog gegrepen voor je...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef TranceAction het volgende:
Hee psssssssst tegen niemand vertellen hoor maar je kan hem ook vertellen met tippex
Iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ah, het amusement zit hier..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, geloofwaardig hoor, winkelen in de PC hooftstraat, maar geen geld hebben voor een woordenboek...
Wel verrassend dat je schoenen met veters hebt trouwens, had het niet verwacht bij zo'n overduidelijke klittebandjosti.
[..]
Niet zo moeilijk als 5 verschillen ontdekken tussen je moeder en een hangbuikzwijnquote:
Het nerdje is scherp.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als 5 verschillen ontdekken tussen je moeder en een hangbuikzwijn
1. leer eens postenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef TranceAction het volgende:
*blaat*
Ik val als anonieme internetter jou inderdaad aan op je terminale-aidspatiënt-look en noem mezelf een real-life held, dat heb je helemaal goed gezien. En hiermee raak je ook de kern van de zaak. Ik zit op internet puur voor de lol losers als jij te kutten. Voor jou is dit erop of eronder. Internet is voor jou alles jij second-life-wannabe. Oh wacht er komt weer een supergrap van je aan......een gebocheld studentje met trekvlekken op zijn enige paarse broekje dat snachts anoniem mensen gaat opbellen, er van de zenuwen nog net "poephoofd" uit weet te persen en vervolgens giechelend ophangt... Haahahahahaoeeeee ik heb een bochel en trekvlekken op mijn broek hihihih wacht ik bel ook nog mensen anoniem op whooeoeoe ik stop met lezen dit is niet goed voor mijn hart![]()
Dan ben je pas echt dom en wie is dan de grootste LOSERquote:Ik zit op internet puur voor de lol losers als jij te kutten.
GoGoGoGoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als 5 verschillen ontdekken tussen je moeder en een hangbuikzwijn
Ik. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:24 schreef Copycat het volgende:
Wie gaat er in hemelsnaam met de metro naar de PC als je hartje centrum woont?
Je IQ is ongeveer net zo hoog als m'n schoenmaat, en dan mag je van geluk spreken dat ik best grote voeten heb.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft weinig met niveaus te doen in jouw geval, jij hebt inmiddels toch al aangetoond dat je werkelijk niets snapt...
Het moge een godswonder heten dat je je posts hier weet te plaatsen en niet met watervaste stift op je beeldscherm kliedert..
Ik ga altijd per boot..quote:
1 Ik moet leren posten? Leer je tanden poetsen zou ik zeggen, je meurt uit je bek man. Ik weet wel waarom je geen gaatjes in je tanden hebt. Je stinkt zo erg dat zelfs je tandplak em smeert.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef denka het volgende:
[..]
1. leer eens posten
2. voor je superniveau met bijbehorend horloge spreek je je telkens weer tegen. De ene reactie spreekt de ander weer tegen, jij bent echt dom![]()
3.
[..]
Dan ben je pas echt dom en wie is dan de grootste LOSER![]()
![]()
4. Mocht je eindelijk van moeders weer achter de pc of kom je net uit bedje?
Jij bent echt te dom en triest voor woorden. Lees je je reacties nooit? En zo ja wat denk je dan eigenlijk? Yes wat een super reactie en argument??
Je bent nog beter dan van duin![]()
Ik ga er nooit heenquote:
Naa, ik doe meestal parijs, de kerosine voor m'n privejet is al duur genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ga er nooit heen
als ik een leuk outfitje wil hebben, vlieg ik wel naar Milaan.
Niets mis mee. Als je hartje Amstelveen woont.quote:
Ja lache he. Ik pak de metro bij de Nieuwmarkt naar CS, want daar heb ik een appartementje (je weet wel hartje A'dam)quote:
tja, daar heb ik gelukkig niet aan te denken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Naa, ik doe meestal parijs, de kerosine voor m'n privejet is al duur genoeg
och gut.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:42 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja lache he. Ik pak de metro bij de Nieuwmarkt naar CS, want daar heb ik een appartementje (je weet wel hartje A'dam)
en vanaf CS pak ik de tram of bus. Ik hoop dat het zo duidelijk is?
Hehe eindelijk, moest je daar nu zo lang over na denken? Het wordt wel steeds beter en beter, blijf vooral oefenen zou ik zeggen. Oefenen, oefenen, oefenen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef TranceAction het volgende:
[..]
1 Ik moet leren posten? Leer je tanden poetsen zou ik zeggen, je meurt uit je bek man. Ik weet wel waarom je geen gaatjes in je tanden hebt. Je stinkt zo erg dat zelfs je tandplak em smeert.
2 Ik spreek mezelf tegen hihihhiihhi en ik ben dom. Even wachten want ik moet even in een hoekje gaan huilen![]()
3 ik ben dom en ben een loserHe heb je soms een cursus bij Kwasta-noway-vic gevolgd
![]()
4Allebei. Ik mocht van mijn moeder weer achter de pc en kom net uit mijn bed![]()
5 Nog beter dan van Duin hihihihhihi Volgens mij ben je een kloon van doe Kwatomaticvic ofzo want je grappen zijn net het klimaat: het wordt slechter en slechter
Daarom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och gut.
luie vlerk dat je bent.
lopend doe je er sneller over.
maar goed, fijn voor jouw appartementje in hartje amsterdam op de nieuwmarkt, maar volgens mij zit je nu gewoon op een geupgrade commodore 64 te internetten via de telefoonlijn in de bijkeuken van Nam Kee...
kijk deze gast nou helemaal nerveus worden achter zn pctjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahaha
Men, jij moet wel een kloon zijn van Kwanto-nasty-vic want je grappen zijn net zo hilarisch![]()
we all are clones of kasta!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahaha
Men, jij moet wel een kloon zijn van Kwanto-nasty-vic want je grappen zijn net zo hilarisch![]()
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vicquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:45 schreef denka het volgende:
[..]
Hehe eindelijk, moest je daar nu zo lang over na denken? Het wordt wel steeds beter en beter, blijf vooral oefenen zou ik zeggen. Oefenen, oefenen, oefenen..
Qua inhoudelijke reacties wordt je er steeds beter op! Helaas lijken jou reacties dan weer niet op het klimaat want anders waren nu alle klimaatproblemen de wereld uit. Jammer..
GoGoGo
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vic
He jij schrijft "wordt je" met dt hahahahahahahaah dat is fout want je schrijft "wordt je" met alleen een d![]()
Hahahahah jij moet een woordenboek kopen wat je schrijft wordt je met dt hahahahaahahaha hihihihhi
Bitches on Speed, mijn zeergewaardeerde JMG, bitches on speed...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?
Wat heb ik gesnoven? Nou i.i.g. niet de lucht wat er uit de doos van je moeder komt, anders lag ik op de Intensive Carequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we all are clones of kasta!
zelfs CC, Ripley, Miss_bleu, Knut, Ik... iederrreeeen...
wat heb je gesnoven dude...?
Hoezo, wil je nou al naar huisquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?
volgens mij je eigen behaarde, ongeveegde poepgat dan, want ik kan anders niet verklaren waarom je zo dom bezig bent. En je weet wat ze zeggen van arme mensen in de bijkeukens he: als ze niet aan wiet kenne komen, rollen ze zelfs van hun eigen keutels nog een joint.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat heb ik gesnoven? Nou i.i.g. niet de lucht wat er uit de doos van je moeder komt, anders lag ik op de Intensive Care
aan de kunstmatige beademing![]()
Nou, volgens mij heeft de speed z'n hersens dan al aardig verweekt. Z'n 'grapjes' zijn van een nieveau waar André van Duin zich nog voor zou schamen, z'n taalvaardigheid rivaleert met dat van een kleuter en z'n compensatiegedrag is vergelijkbaar met een Zuid-Europees macho-mannetje wiens ballen niet willen indalen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Bitches on Speed, mijn zeergewaardeerde JMG, bitches on speed...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vic
He jij schrijft "wordt je" met dt hahahahahahahaah dat is fout want je schrijft "wordt je" met alleen een d![]()
Hahahahah jij moet een woordenboek kopen wat je schrijft wordt je met dt hahahahaahahaha hihihihhi
Volgens mij zijn zijn hersentjes ook nog niet ingedaald...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft de speed z'n hersens dan al aardig verweekt. Z'n 'grapjes' zijn van een nieveau waar André van Duin zich nog voor zou schamen, z'n taalvaardigheid rivaleert met dat van een kleuter en z'n compensatiegedrag is vergelijkbaar met een Zuid-Europees macho-mannetje wiens ballen niet willen indalen.
Nee, je wordt gewoon vervelend. Zoals alle kleuters die een normale opvoeding ontberen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hoezo, wil je nou al naar huis![]()
Hij is hard aan het oefenen, niet te hard voor hem zijn..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zijn hersentjes ook nog niet ingedaald...
Zouden z'n ballen die plek nog bezet houden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
Ja,ja, zeg niets verkeerds over Kastanova hoor, dan krijg je de hele volgzame kudde over je heen.
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvaltquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk eerder een nietsontziende luchtbel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zouden z'n ballen die plek nog bezet houden?
Zegt de man die geen enkele foto durft te posten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvalt![]()
Goed gezien, ik neem mijn foto's thans ook altijd als ik een ruft moet laten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvalt![]()
Wat zeg je kerel? Moest je als kleuter je vader masturberen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, je wordt gewoon vervelend. Zoals alle kleuters die een normale opvoeding ontberen.
Volgzame kuddequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
Ja,ja, zeg niets verkeerds over Kastanova hoor, dan krijg je de hele volgzame kudde over je heen.
Ben je ook zo ter wereld gekomen? Toen je moeder een ruft lietquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Goed gezien, ik neem mijn foto's thans ook altijd als ik een ruft moet laten.
prrrt.
en nu? volgende vraag?
Jij bent vast Freudiaans dyslectisch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat zeg je kerel? Moest je als kleuter je vader masturberen?
Volgens mij heeft niemand hier iemand nodig om hem of haar bij te staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgzame kudde.
Al is een volgzame kudde nog altijd wat beter dan middels imaginaire vriendjes (lees: klonen) moeten laten lijken dat iemand je bijstaat.
Klopt, iedereen ageert jegens jou omdat je zo aangenaam post.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef kissy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier iemand nodig om hem of haar bij te staan.
denka1quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef denka het volgende:
Klonen in aantocht..
Ach het was gewoon een kwestie van tijd dat iemand jou van de troon zou stotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Holy fuck, transaction solliciteerd wel voor kneus van het jaar (gefeliciteerd met je award) en ja, we zijn jaloers op jou....
Wie zijn hier meelopers?quote:
Hoe het maar gewoon bij denka dat is toch wel meer dan genoeg, ik hoef me niet te verstoppen!quote:
Uit jouw mond is dat een mooi complimentquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ach het was gewoon een kwestie van tijd dat iemand jou van de troon zou stoten
dat dan weer nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ben je ook zo ter wereld gekomen? Toen je moeder een ruft liet
een ECHTE leven?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef TranceAction het volgende:
Ooooooooooh ja, zó was dat hele stalkingsavontuur van je begonnen.
Je zat commentaar op mijn foto's te posten en zou na tig ontwijkende antwoordjes dan eindelijk een foto posten... En toen vertoonde je je plotseling maanden niet meer op het forum....
Maar hé, hoe verrassend, vervolgens stond er een kloon op die hetzelfde stompzinnige postniveau benaderde en nog verrassender, die had exact hetzelfde commentaar op m'n foto's.
Wederom deed je er alles aan om zelf maar geen foto te hoeven posten, maar uiteindelijk was je dusdanig vastgeluld dat je wel móest en guess what... Ook die kloon verdween van het forum.
En wat loop je nou te ijlen over een kloon man. En maanden mezelf niet meer vertoond? Misschien omdat ik ook een ECHTE leven heb?
idd..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wie zijn hier meelopers?
Denk je nou echt dat ik Kasta zit te verdedigen?
daaaamn!
Nee, je moet jezelf een kale paard voorstellen. Met van die rotte tanden en en vette stinkbek. Verder loopt het paard kreupel en heeft een reet waar Erica Terpstra bleek van weg zou trekken. Oke heb je dat voorgesteld? Nou zo ziet je weggelopen moeder eruit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Zyggie het volgende:
Ik stel me nu echt een hyper nerdje voor.
GoGoGoquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, je moet jezelf een kale paard voorstellen. Met van die rotte tanden en en vette stinkbek. Verder loopt het paard kreupel en heeft een reet waar Erica Terpstra bleek van weg zou trekken. Oke heb je dat voorgesteld? Nou zo ziet je weggelopen moeder eruit.
Hehe goed op dreefquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, je moet jezelf een kale paard voorstellen. Met van die rotte tanden en en vette stinkbek. Verder loopt het paard kreupel en heeft een reet waar Erica Terpstra bleek van weg zou trekken. Oke heb je dat voorgesteld? Nou zo ziet je weggelopen moeder eruit.
Ben je soms een Marokkaan of zo? Die gasten zijn doorgaans ook al zo goed in het overal iemands moeder bij slepen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kerel, jij bent zo lelijk dat ELK scheldwoord een compliment isquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een mooi compliment
Yoooooo mommaaaaaaa.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kerel, jij bent zo lelijk dat ELK scheldwoord een compliment is![]()
GoGoGoquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niet dat die gast nog geen one-man show in het theater heeft, zulks een geniale grappen dat hij maakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef denka het volgende:
[..]
GoGoGo
Niet normaal, hoe goed dat jij bent! Respect!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef Operc het volgende:
[..]
een ECHTE leven?en Kastanova had het over de kloons van Volvo-meister die niet meer op Fok waren, en nu verdedig je jezelf daartegen? als jij het toch niet bent, waarom ga je dan uitleggen waarom je er niet was?
![]()
Je hoeft niet te reageren hoorheeft toch geen zin.
Mensen die niet alleen het merk, maar ook het type van hun horloge noemen, dat kán simpelweg niemand serieus nemen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef TranceAction het volgende:
Dat ik in jouw ogen niet geloofwaardig ben interesseert me niet junk. Ik heb inderdaad geen geld voor een woordenboek. Dat komt omdat ik met een Omega Constellation Chronograph (14K) rondloop. Ja een Omega Constellation Chronograph (14K). Je weet wel zo'n horloge die jij had kunnen kopen als je de Gouden Kooi had gewonnen.
Vreemd dat je "echte" leven pas begint zodra je online vastgeluld bent dan...quote:Jij zit altijd op spelfouten te letten? Ik zou maar eens de betekenis van het woord "stalker" opzoeken als ik jou was (wat ik niet ben, anders had ik allang een intercity van onder gezien). En wat loop je nou te ijlen over een kloon man. En maanden mezelf niet meer vertoond? Misschien omdat ik ook een ECHTE leven heb?
Nu nog zeggen dat ik in een broekpoeper ben en we hebben alles gehadquote:Ja ik ben met mijn hoofd in een grasmaaier gevallen hihihihihihihhihi en nou ben ik lelijk hihihihihihhiihi Kerel, jij bent sinds je geboorte al boslelijk man, met je terminale-aidspatiënt-look. Vergeleken met jou ziet zelfs Dolf Jansen er gezond uit man. En wat loop je nou over een foto te ijlen man lelijke darmvlo. Die foto van je moeder ja, die hebben vanuit de lucht moeten nemen anders pastte ze er niet op.
Knul, als je ook maar énigszins indruk wilt maken, probeer dan in ieder geval nog enigszins afwisselend te zijn... Die terminale aidspatient "grap" heb je nu al 3 keer gebruikt en voor de rest herhaal je me alleen maar... Op dit moment heb je nog het meest weg van een overslaande LP van de josti band... (<= ja hoor ventje, ook die mag je herhalenquote:Ik val als anonieme internetter jou inderdaad aan op je terminale-aidspatiënt-look en noem mezelf een real-life held, dat heb je helemaal goed gezien. En hiermee raak je ook de kern van de zaak. Ik zit op internet puur voor de lol losers als jij te kutten. Voor jou is dit erop of eronder. Internet is voor jou alles jij second-life-wannabe. Oh wacht er komt weer een supergrap van je aan......een gebocheld studentje met trekvlekken op zijn enige paarse broekje dat snachts anoniem mensen gaat opbellen, er van de zenuwen nog net "poephoofd" uit weet te persen en vervolgens giechelend ophangt... Haahahahahaoeeeee ik heb een bochel en trekvlekken op mijn broek hihihih wacht ik bel ook nog mensen anoniem op whooeoeoe ik stop met lezen dit is niet goed voor mijn hart![]()
Apie tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef W-A het volgende:
Ik lach je 24/7 recht in je gezicht uit, jij hebt het debiel zijn écht tot een kunst verheven.
Eij van Duin waar zijn de foto's van jou mooi koppie? Of schaam je je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heee mensen check zijn fotoboek![]()
![]()
![]()
Kom effe sereius zo zie je er echt niet uit he, komop don't fuck with me he.
Dit is fotosoep he.......vertel me dat dit fotosoep is![]()
Dat durft-ie niet, want dan komt z'n foto in de krantquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
Doorbreek die vicieuze cirkel eens dude, anders eindig je echt nog eens onder een trein...
Ik zei ook dat je niet HOEFDE te reageren, als je dat wel doet, doe het dan ook inhoudelijk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heee mensen check zijn fotoboek![]()
![]()
![]()
Kom effe sereius zo zie je er echt niet uit he, komop don't fuck with me he.
Dit is fotosoep he.......vertel me dat dit fotosoep is![]()
Zozo wat een grappen weer. Waar internet al niet goed voor is. Kijk zo ken ik je weer als die ontslagen call-center-smurf van @Home. Ja ik weet het ik heb die "grap" al (minstens)1000 keer verteld. Maar hij blijft zo leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen het merk, maar ook het type van hun horloge noemen, dat kán simpelweg niemand serieus nemen...
Maar hé, stél, ik herhaal, stel dat je echt zo'n kneuzig horloge hebt; dan heb je je laten naaien voor een dikke 12.000.
Oh mensen, wacht, hij komt nu met de reply dat hij hem met diamanten in heeft laten leggen.
Knullie, come on, hoeveel moet je in godsnaam compenseren?.
[..]
Vreemd dat je "echte" leven pas begint zodra je online vastgeluld bent dan...
Nou ja, op zich nog niet eens zo vreemd eigenlijk; zodra je irl uitgekotst wordt, probeer je je waardering online te krijgen en zodra je online weer gebitched wordt als het simpele sletje dat je bent, ga je weer onschuldige 11-jarige meisjes lastig vallen totdat zelfs zij je wegjagen, etc. etc.
Doorbreek die vicieuze cirkel eens dude, anders eindig je echt nog eens onder een trein...
Nou ja, gezien het huidige etaleren van je vaardigheden ben je zelfs dáár niet capabel genoeg voor...
[..]
Nu nog zeggen dat ik in een broekpoeper ben en we hebben alles gehad.
Maarreuh, dit wordt dus weer zo'n "Ik laat nu écht m'n foto zien! Echt! Ik zweer het! *poef* En weer een kloon die verdwijnt...
Dude, come on, doe eens iets anders, zelfs een lijm snuivende circusaap valt meer truukjes te leren...
[..]
Knul, als je ook maar énigszins indruk wilt maken, probeer dan in ieder geval nog enigszins afwisselend te zijn... Die terminale aidspatient "grap" heb je nu al 3 keer gebruikt en voor de rest herhaal je me alleen maar... Op dit moment heb je nog het meest weg van een overslaande LP van de josti band... (<= ja hoor ventje, ook die mag je herhalen.)
Gast nu heb je me echt aan het huilen gemaakt, vrees alleen voor jou dat dit niet je gewenste resultaat wasquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En weer geen inhoudelijke reactie, maar slechts een herhaling van dezelfde krakende kut-plaat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Zozo wat een grappen weer. Waar internet al niet goed voor is. Kijk zo ken ik je weer als die ontslagen call-center-smurf van @Home. Ja ik weet het ik heb die "grap" al (minstens)1000 keer verteld. Maar hij blijft zo leuk![]()
En wat die terminale-aids-patiënt-look grap is ook grappig geef maar toe. Als je vanavond in de spiegel kijkt moet je er ook om lachen.
Maar even weg van dat gescheld. Je bent bij @Home eruit gegooid, zelfs als mod ben je mislukt. Ik krijg echt een beetje medelijden met jou. Weet je wat, als je mijn schoenen poetst krijg je een kwartje
Nah, nogal een verschil... Iemand die zich voordóet als narcist maar zo timide is als een geplukt kuikentje met een bad trip en iemand die dat onderbouwt met feiten en het ook in real life al ruimschoots aangetoond heeftquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef KonnieKipke het volgende:
de ene narcist tegen de ander, woei
Dat @home gebeuren zit je toch wel dwars he. Wat dacht je? Kastanova eindelijk ontslagen en nu kan ik zijn plaats innemen maar dat ging helaas niet door omdat jij niet capabel genoeg was? Is dat het? En nu ben je gefrustreerd? Of wat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Zozo wat een grappen weer. Waar internet al niet goed voor is. Kijk zo ken ik je weer als die ontslagen call-center-smurf van @Home. Ja ik weet het ik heb die "grap" al (minstens)1000 keer verteld. Maar hij blijft zo leuk![]()
En wat die terminale-aids-patiënt-look grap is ook grappig geef maar toe. Als je vanavond in de spiegel kijkt moet je er ook om lachen.
Maar even weg van dat gescheld. Je bent bij @Home eruit gegooid, zelfs als mod ben je mislukt. Ik krijg echt een beetje medelijden met jou. Weet je wat, als je mijn schoenen poetst krijg je een kwartje
Hé dude, maak het jezelf makkelijk en quote gewoon je eerste post een keer of 3...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef TranceAction het volgende:
Herhaling van zetten
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef denka het volgende:
Nog overigens wat info over tranceaction:Hij heeft een super duur diamant bezet horloge van 20000 euro maar opent wel een topic dat hij een nep rolex heeft gekocht. Hij zwemt in het geld en kan alle dure merken betalen en is niet weg te slaan op de PC Hoofdstraat maar koopt zijn dure kwaliteitshemden dan wel weer bij de H&M
Ik kan niet wachten op de toch wel zeer inhoudelijke kwaliteitsreactie van tranceaction. Ik zou zeggen GoGoGo en doe je best!
![]()
Zo blijft het telkens wel weer verrassend. Hij doet echt zijn best dat is te zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé dude, maak het jezelf makkelijk en quote gewoon je eerste post een keer of 3...
Ben je sneller klaar en hebben wij niet bij iedere post de valse hoop dat er deze keer wél enige vorm van intelligentie in verborgen zit...
kut hoe lul ik me daar nu weer uit, shit.wat nu..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik vind je keigoed. Nee maar als dat topic over die "neprolex" sereius neemt dan zegt dat genoeg over jou
![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik zwem in het geld. Ik heb gezegd dat ik een appartement heb in hartje A'dam en dat is ook zo. Ik ben niet onbemiddeld zal ik maar zeggen en ik koop in de PC Hooftstraat en in de bijenkorf en ook bij H&M ja. So? Daar hebben hele mooie overhemden hoor.
Ik vind jou nog altijd veeeeel beter en zou zeggen ga zo door!! Ik kijk echt tegen je op!quote:Ik vind je keigoed.
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik zwem in het geld. Ik heb gezegd dat ik een appartement heb in hartje A'dam en dat is ook zo. Ik ben niet onbemiddeld zal ik maar zeggen en ik koop in de PC Hooftstraat en in de bijenkorf en ook bij H&M ja. So? Daar hebben hele mooie overhemden hoor.
Ah geef ik jou valse hoopquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé dude, maak het jezelf makkelijk en quote gewoon je eerste post een keer of 3...
Ben je sneller klaar en hebben wij niet bij iedere post de valse hoop dat er deze keer wél enige vorm van intelligentie in verborgen zit...
Zal ik dan maar ff reageren voor tranceaction misschien kan hij mij overtreffen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?.
Hey, hij heeft het over 14K, over de valuta heeft-ie het niet. Misschien heeft-ie voor 14000 Won een leuk kermisklokkie geritseld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?.
Naast typen heb je kennelijk ook nogal moeite met lezen, dus alleen al vanwege het feit dat het een godswonder is dat je je nog staande weet te houden in de maatschappij, chapeauquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef TranceAction het volgende:
Ah geef ik jou valse hoopEn je had al zoveel valse hoop om miljonair te worden toen je je opgaf voor de Gouden Kooi. En ook toen werd dat kleine beetje hoop op een beter leven keihard de grond ingeboord
![]()
Wacht ff, dít ding dus?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, hij heeft het over 14K, over de valuta heeft-ie het niet. Misschien heeft-ie voor 14000 Won een leuk kermisklokkie geritseld.
Oh ja. Film dus..
Djezus woman, waar kom jij nu ineens weer vandaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*
Hij gaat in stijl met de metro naar de PC Hooft (waar stap je dan eigenlijk uit?)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef denka het volgende:
Nog overigens wat info over tranceaction:
Uit een verhuisdoos.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djezus woman, waar kom jij nu ineens weer vandaan.
Kruip er eens snel weer in en laat jezelf dan verschepen richting Twentequote:
Ik weet me inderdaad staande te houden in de maatschappij, nu jij nog en er is vrede op aarde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naast typen heb je kennelijk ook nogal moeite met lezen, dus alleen al vanwege het feit dat het een godswonder is dat je je nog staande weet te houden in de maatschappij, chapeau.
Als lezen namelijk níet op je "Things to learn after I'm housetrained" lijstje had gestaan, had je namelijk geweten dat ik het programma zelfs nog nooit gezíen heb, laat staan dat ik wist over dat hele miljonairs gebeuren.
CS en daar met de tram/bus verder. En wat is er mis met de tram? We moeten met zn allen iets tegen het broeikasteffect doen he. Of Kasto-donut-vic zijn moeder moet haar benen dicht doen. Een van die tweequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat in stijl met de metro naar de PC Hooft (waar stap je dan eigenlijk uit?)
Weer verhuizen? Ben je helemaal gestoord? Dit doe ik nooit meer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kruip er eens snel weer in en laat jezelf dan verschepen richting Twente.
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer.quote:
STTTT. Laten we met zijn allen even stil staan bij de terugkeer van ons allerquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef TranceAction het volgende:
[..]
CS en daar met de metro/bus verder. En wat is er mis met de metro? We moeten met zn allen iets tegen het broeikasteffect doen he. Of Kasto-donut-vic zijn moeder moet haar benen dicht doen. Een van die twee
Eindelijk daar is ie dan! En wat een reactie weer mensen, inhoudelijk, goed geformuleerd en weer van ongekend hoog niveau.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet me inderdaad staande te houden in de maatschappij, nu jij nog en er is vrede op aarde.
Tuurlijk wist je niks van de Gouden Kooi. Maak je maar geen zorgen hoor. Een ontkenningsfase na een diepe teleurstelling is heel normaal. En dat je de rest van je leven manisch-depressief zal zijn is ook niet raar en een intercity ziet er van onder ook heel mooi uit.
Ach meid, je moet maar zo denken: je hebt altijd je boezem nog!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef MUUS het volgende:
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer..
Wat jij wil maar het moet dus zijn: na CS ga ik met de tram/bus verder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
STTTT. Laten we met zijn allen even stil staan bij de terugkeer van ons allerMUUS
![]()
He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef MUUS het volgende:
Cc.!
[..]
Weer verhuizen? Ben je helemaal gestoord? Dit doe ik nooit meer..
Twente.. Veluwe.
.
[..]
Geestelijk 20 jaar ouder, grijs haar, wallen tot mijn enkels en al het geld is op, maar hé.... ik ben er weer..
en wederom een reactie van ongekend hoog niveau. Je zet de wereld op zijn kop..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijn![]()
Niets mis met de tram. Het is alleen geen metro.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef TranceAction het volgende:
CS en daar met de tram/bus verder. En wat is er mis met de tram?
Bril-jant.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He jij moet de tweelingzus van Kwasto-donut-vic zijn![]()
He Dennis-the-Pennis ik ga slapen want ik moet morgen weer uitslapen. See you later viberatorquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef denka het volgende:
[..]
en wederom een reactie van ongekend hoog niveau. Je zet de wereld op zijn kop..
GoGoGo
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets mis met de tram. Het is alleen geen metro.
We weten allemaal dat het bedoeld is als een grap. Althans, dat denk ik wel van 'm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jalouzie is het woord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me trouwens dat de sfeer hier ietwat negatief is. Ik pik tenminste subtiele aanwijzingen op die anderen wellicht ontgaan. Maar misschien ben ik daar ook wel gevoelig voor.
Niet echt, jaloezie lijkt me het juiste woordquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Jalouzie is het woord.
Whehehehehehehe.quote:
Weer een kloonquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:
*verhaal..
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef denka het volgende:
Weer een kloon, begin een klonenclubje zou ik zeggen..
![]()
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoonquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Nogmaals, Martin Blokhuis, bij welk bedrijf werk je nu in welke functie? En kom dan niet weer aanzitten dat je het via mail zou sturen, ipv op forum.
Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef TranceAction het volgende:
Ik weet niet voor welk bedrijf hij werkt maar hij maakt mijn container elke week schoon
Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef HAHAHHA het volgende:
In tegenstelling tot Martin ben ik eerlijk, recht voor z'n raap, dus dat bevestig ik ook direct. Maar Martin, dude, hoe lang was dat ook weer geleden? 2 jaar? 3 jaar? Welke jaar? Nu je toch al bezig ben met die horloge, zoek ff op welke topic dat weer was. Want iedere keer dat ik ff op Fok langskom, lees ik telkens dat je een van mn kloons alsmaar blijft oprakelen. Om maar eens in jouw termen te zeggen:
Hee wie zegt dat ik een grap maakquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Je maakt altijd typisch Amerikaanse grappen, zo ken ik je wel weer.
Maar goed, ben blij dat je tenminste niet zo'n naïef persoon bent. Helaas geldt dat niet voor de vrouwen van 'm.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee wie zegt dat ik een grap maak![]()
Die vrouwen van 'm?? Oh die kudde schapen op zijn erf![]()
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef kastanova het volgende:Hmmmmz, ik post nauwelijks meer tegenwoordig maar tóch weet je dit topic te vinden waarin je genoemd wordt...
Kunnen we twee vrij simpele conclusies trekken:
- Je stalked me na 2 jaar nog, je leest dagelijks m'n gehele MAT door in de hoop dat ik toch eindelijk je naam weer eens noem...
- De ietwat reëlere optie, I was right all allong en je hebt even uitgelogged met je Trance accountje aangezien je volledig lamgeluld was en dat bracht je tot het werkelijk bril-jante idee om het stof weer eens van deze kloon te blazen...
Dude, serieus, zoek hulp... Van mijn part kom je in real life langs om je een volledige dag als volgzame bitch incl. halsband te kunnen gedragen, maar probeer het toch in godsnaam niet meer door middels van posts, want naarmate je post- en kloonfrequentie toeneemt, blíjft je niveau afnemen...
Worden jullie nu nooit moe van je zelf?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg, is het niet?.
Bovendien zijn TranceAction en ik allebei online, dus hoe kan dat nou? Mag je met je TCIP-whatever kennis verklaren. Het is overigens wel weer heerlijk typisch dat je slechts een deel in je quote pakt.
Uhuhquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef HAHAHHA het volgende:
'Weer'? M'n laatste kloon was 2 maanden terug hoor.
Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef denka het volgende:
Worden jullie nu nooit moe van jullie zelf?
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef HAHAHHA het volgende:
Of trek eens de conclusie dat ik de Gouden Kooi best wel vermakelijk vind, en dus ook volg. Best wel een reële mogelijkheid, is het niet?.
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag komquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef kastanova het volgende:
Op zich best wel knap dat je dit topic pas een week later, nadat het constant bovenaan in de topiclijst heeft gestaan ondekt....
Euuuuh? Zit je jezelf illusies in te beelden, danwel anderen een situatie aan te praten? Je hebt overigens de kans om mij eens belachelijk te maken, door eens m'n eerste stuk te quoten, ipv verder te gaan op deze futiele stukjes tekst. Maar ach, ik ken jou. Je zit 'm weer eens te ontlopen....quote:En dan ook nog eens nét op het moment dat je kloontje zichzelf al dusdanig belachelijk gemaakt heeft dat verder posten voor hem geen nut meer heeft....
Jouw kennende; 100% zeker jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:21 schreef HAHAHHA het volgende:
Dude, denk je werkelijk dat ik hier iedere dag kom![]()
![]()
Ik ben nog geen een keer gemanipuleerd in dit topic of ooit in fok!, dus nee van manipulatie zie ik niks..Wat ik wel zie zijn 3 jaloerse figuren, (lees: klonen) die geen enkele keer een inhoudelijke reactie geven in dit topic en maar blijven doorgaan met het posten van reacties van ongekend hoog niveau. Ze zijn zelfs zo goed dat ze zich even later weer tegenspreken, maar eij dat kan gebeuren he!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Ik word inderdaad wel moe, maar dan om iets heel anders: namelijk van het volk dat te dom is om maar ook enig manipulatie door te hebben. Dus ksssjt, opbokken jij. Want je maakt mij moe...
BINGO!!! Wat win ik?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:23 schreef kastanova het volgende:
Jouw kennende; 100% zeker ja.
Hell, je zat me destijds van 7:00 tot 5:00 te stalken via email en fotoboek, beroepsautist.
Je wint de kans om een foto te posten, kost niks en dan kom je eindelijk je afspraak eens naquote:
Voor deze kloon deze prijs:quote:
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef kastanova het volgende:
Voor de geinteresseerde mensen, waar het allemaal mee begon, Volvomeister die zijn afspraken niet nakwam
Oh, in het vervolg topic durfde hij zich vervolgens niet meer te vertonen trouwens... En zodra iemand hem er dan in zijn andere topics er op aansprak, maakte hij weer een nieuwe kloon aan.
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef HAHAHHA het volgende:
Oh ja, het begint een gewoonte van jou te worden om ongemakkelijke vragen, zoals die van mail te ontlopen.
Achterbakse gedoe van jou, ik kan het niet anders verwoorden.
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoor [afbeelding]
*indekt*quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.
Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning.
Anders google je ff op Volvomeister knullie, heb je direct prijsquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:38 schreef HAHAHHA het volgende:
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?
Ik zou het linkje posten waar ik vertel waar en op welke afdeling ik werk... Deed ik dat? Yepquote:Als je dat topic goed leest, zie je dat je ineens je verkeerde gegevens vermeldt, waarna de beurt aan mij is. Niet andersom, zoals je het al eerder in je vorige post beweerde, hoor)
Het is maar hoe je ziet...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef denka het volgende:
*indekt*
Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.
Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning.
Jij ook al? Maar ze blijven weer terugkomen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.
Treur niet, morgen is er weer een dag
Wat ben jij toch altijd fanatiek met je pseudo-bijdehante teksten.. vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?
Vertel het maar aan ome kasta.
Of hé, laat me raden, dat zag je ook als overwinning?.
En dat post hij dan na mijn postquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat post hij dan na mijn post.
Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen.
Idd en dat als de ene weggaat de andere opeens opduikt. En qua reacties zie je het ook maargoed ze zijn zo hoogbegaafd dat ze het zelf nog niet eens inzien en werkelijk denken dat de wereld aan hun voeten likt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen.
NEE!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tering, gaat hard zeg
Ik open straks wel een tweede deel...
Deze is toepasselijkerquote:
Sneaky woman.. Beetje op komen dagen op het moment dat ik weg gaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*
Aahh, wat vvergis je weer eens lelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op....
Nieuw topic? Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:04 schreef denka het volgende:
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..
Geen idee, in tegenstelling tot jou hou ik zulke data's niet bij. Misschien is het omdat we een leven buiten de deur hebben, en dus betere dingen te doen hebben dan laat in de nacht door de slapende users naar beneden proberen te trappenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Nieuw topic? Mijn zegen heb je.
Aangezien je actief meeslijmt, is het wel opmerkelijk dat je dit gebeuren maar desperate vindt om een nieuw topic te openen. Wat zegt dat dus over je kontvriendje Kastanova? Hij opende telkens een nieuw topic over mij. Maar nee, bij hem zullen we 'desperate' niet uit jouw mond horen. Hoezo objectief?
Wat is er zo spannend aan het posten van een foto ? Alsof ik dan ineens tof ben ofzo ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Apie toch.
Je durft niet eens een fóto te posten, laat staan dat je in real life tegenover me dúrft te staan.
Nu niet gaan jokken hé apie...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef HAHAHHA het volgende:
Aangezien je actief meeslijmt, is het wel opmerkelijk dat je dit gebeuren maar desperate vindt om een nieuw topic te openen. Wat zegt dat dus over je kontvriendje Kastanova? Hij opende telkens een nieuw topic over mij. Maar nee, bij hem zullen we 'desperate' niet uit jouw mond horen. Hoezo objectief?
Ondanks het feit dat je tegen het einde van je zin weer door je dagelijkse dosis hersencellen heen was, lijkt het me vrij vreemd dat jullie met z'n drieën rond 0:00 de straat nog opgaan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:34 schreef HAHAHHA het volgende:
Geen idee, in tegenstelling tot jou hou ik zulke data's niet bij. Misschien is het omdat we een leven buiten de deur hebben, en dus betere dingen te doen hebben dan laat in de nacht door de slapende users naar beneden proberen te trappen.
Dude, je kraamt weer onzin uit, m'n naam staat er nog gewoon...quote:Maar hé, nu je toch aan een mod gevraagd hebt je naam Martin Blokhuis te verwijderen op Fok.
In jouw geval zal het toch vooral aantonen dat je níet zo tof bent als je je voordoet...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef W-A het volgende:
Wat is er zo spannend aan het posten van een foto ? Alsof ik dan ineens tof ben ofzo ?
He Dolf-Jansen-Lookalike met je ingevallen heroïnesmoel zegt het woord "Chronograph" je iets ? Je bent toch een wandelende spellingscontrole of niet? Ik zag je moeder nog in een cheap-ass restaurant. Kenker, dat wijf is tering is vet man. Ze is zo vet dat ze geen menukaart kreeg maar de voorraadlijst.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht ff, dít ding dus?
[afbeelding]
Oh my, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen...
Maar hé, Tranceaapje, dat een foto van je hoofd ondoenlijk is snappen we inmiddels, maar een foto van je big ass klokkie moet toch wel mogelijk zijn? Pleur je het echtheidscertificaat er even naast en gaan we je daarna uitlachen?
Deal? Tof.
nog 16 posts doe je best..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He Dolf-Jansen-Lookalike met je ingevallen heroïnesmoel zegt het woord "Chronograph" je iets ? Je bent toch een wandelende spellingscontrole of niet? Ik zag je moeder nog in een cheap-ass restaurant. Kenker, dat wijf is tering is vet man. Ze is zo vet dat ze geen menukaart kreeg maar de voorraadlijst.
En wil je niet in mijn 14 karaat gouden horloge gevonden worden? Maak je maar geen zorgen. Het enige waar jij in gevonden zal worden is een stuk touw om je arm waarmee jij je laatste shot heroïne hebt genomen.
Wil je een foto van mijn Big Ass watch? Ik ben geen internetnerd dus ik weet niet hoe je een foto post. Weet je wat, als je het even uitlegt zal ik die ogen jou eens wat laten uitpuilen van jaloezie.
Appeltaartvla.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef milagro het volgende:
boezem en appeltaartvla, die woorden zijn me bijgebleven, de rest vh topic is me een compleet raadsel, waar gaat het over en vooral waarom toch
ik klikte er ook enkel op, omdat ik jouw nick zag als laatste posterquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Appeltaartvla..
Ik lees de rest ook niet, heur. Het is net als die topics toen in R&P met kasta en die dame met borderline. Heeele lange posts en niemand las het..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
He Dolf-Jansen-Lookalike met je ingevallen heroïnesmoel
Dude, je draagt zelf kinderoverhemdjes vanwege je ingevallen ebolalijfje, dus het lijkt me verstandiger dat je niet over andermans lichaamspostuur gaat babbelenquote:Op zondag 16 april 2006 22:04 schreef TranceAction het volgende:
Gelukkig ben ik iemand die gezegend is met een slank postuur, een uitstervend ras als je de media mag geloven. Het nadeele is wel dat de kleinste maat overhemden (37) nog te breed is voor mijn slanke taille.
Het is een feit dat de jongeman inderdaad een erg smal postuur heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Dude, je draagt zelf kinderoverhemdjes vanwege je ingevallen ebolalijfje, dus het lijkt me verstandiger dat je niet over andermans lichaamspostuur gaat babbelen.
Om nog maar te zwijgen over zijn topic waarin hij, naast het bij de buren eten, nog meer tips vraagt om rond te komen aangezien de ziektekostenverzekeringen zoveel gestegen zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef denka het volgende:
TranceAction wat doe je in een cheapass restaurant als je een rijke stinkert bent?
Ik heb het niet over je postuur lelijke aap, ik heb het over die ingevallen heroïnebek van je. Wie is hier nou de stalker sukkelquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Dude, je draagt zelf kinderoverhemdjes vanwege je ingevallen ebolalijfje, dus het lijkt me verstandiger dat je niet over andermans lichaamspostuur gaat babbelen.
Maar wij hebben het wel over je zielige miezerige lichaampje..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je postuur lelijke aap, ik heb het over die ingevallen heroïnebek van je. Wie is hier nou de stalker sukkel![]()
Maare ga je me nog vertellen met welk programma ik een foto van mijn big ass watch kan posten. Dan kan ik het verschil tussen jou en mij een laten zien nl ik praat geen shit. Money talks bullshit walks kerel.
Ik heb je eerder verteld dat ik hier ben om loser als jij te kutten en af en toe een beetje sukkels als jij voor de gek te houden. Dus je dacht dat dat topic serieus wasquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over zijn topic waarin hij, naast het bij de buren eten, nog meer tips vraagt om rond te komen aangezien de ziektekostenverzekeringen zoveel gestegen zijn.
Hé Tranceliefje, als je nu je horloge van 2.000 nu even verkoopt, hoef je de restjes van je buurman ook niet meer op te eten.
Nee, da's logisch natuurlijk, als je een mager kinderlijfje hebt waar een Afrikaans, bolbuikerig vliegenvangertje zich nog voor zou schamen, zul je vast een volgevreten hoofd hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:46 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb het niet over je postuur lelijke aap, ik heb het over die ingevallen heroïnebek van je. Wie is hier nou de stalker sukkel![]()
Whehehe, probeer het eens met een rekenmachine jij neanderthalertje van me...quote:Maare ga je me nog vertellen met welk programma ik een foto van mijn big ass watch kan posten.
Hoe verwacht deze reactiequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:50 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik heb je eerder verteld dat ik hier ben om loser als jij te kutten en af en toe een beetje sukkels als jij voor de gek te houden. Dus je dacht dat dat topic serieus wasEn ik zag je moeder in een cheap-ass restaurant ja toen ik buiten langs liep. Je denkt toch niet dat ik en een veredelde MC Donalds kom he
![]()
Aggos.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ik klikte er ook enkel op, omdat ik jouw nick zag als laatste poster
alles hunky dory, MUUS, met jou en mini jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |