Ja John, hij heeft wel gelijk...quote:Op maandag 15 januari 2007 05:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja John, wat is dat nou joh oetlul.
Grappig ??? Leedvermaak bedoel je zeker? Die kwastanovak moet tegen zichzelf beschermd worden. Als hij in de goudenkooi zou komen zou hij zelfs door Huub terecht gewezen wordenquote:
Wat is er?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij. Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
En hoezo zou hij binnen een week al alleen zitten? Zeker alleen op de plee te janken dat ie terug naar mamma wil omdat ze hem zitten te pesten ja. Hahahahaahah
Wat een losers zeg hier die wannabe quasi fans van Kwasta-no-way-vic hahahaha. He losers moeten jullie geen fanclub voor hem oprichten. Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Das een goeie. Nee Kwastanovak mag niet eens de schoenen van mn vriendin poetsen. Waar ik me druk om maak is dat die knakker op fok door sommigen als een soort god wordt vereerd, terwijl hij gewoon een loser is. Komop als je bij @Home werkt als call-center-smurf en je wordt ook nog eens ontslagen omdat je niet goed genoeg bent, dan is er toch iets niet OK toch? Dat zal niemand kunnen ontkennen. En mensen die hem zien als een soort van god vind ik ook losers. Ja toch, nietdan?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er?
Heeft ie ooit je vriendin een betere beurt gegeven?
Wat een frustratie zeg...
quote:
Voor Planet Racequote:Op maandag 15 januari 2007 09:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als t goed is heb ik voorbij zien komen dat hij een keer voor een dergelijk programma auditie heeft gedaan of hoe zeg je dat, maar was afgekeurd door de psycholoog omdat hij zo weinig sliep
Nou voordat ik daar aan begin zou ik eerst de toegang tot mijn anus chirurgisch laten blokkeren.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:13 schreef kissy het volgende:
Kunnen TransAction en Kastanova niet samen in die kooi?
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik ken die hele Kasta niet, maar ik proef iets van jaloezie bij die TransAction![]()
een vriendin van mij gaat meedoen aan planet racequote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor Planet RaceEn het lijkt me dat ie de test voor DGK prima door zal komen hoor, als ik de huidige bewoners zo bekijk
Vergeleken bij Natasia is Kasta de normaalste mens van Nederland
Ik zal hel eerlijk zijn, ik was 2 weken geleden al door de screening heen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe was jouw screentest bij DGK, Kissy?
Waarom zeg je dat nu pas?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:39 schreef kissy het volgende:
Ik zal hel eerlijk zijn, ik was 2 weken geleden al door de screening heen.
Koste me niet een halve dag, maar een hele dag.
Vergeleken met Natasia zijn Roef en Marian nog "normaal"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef Ripley het volgende:
Voor Planet RaceEn het lijkt me dat ie de test voor DGK prima door zal komen hoor, als ik de huidige bewoners zo bekijk
Vergeleken bij Natasia is Kasta de normaalste mens van Nederland
Toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Wat je zegt ben je zelf
ben overigens geen fan of wat van die kastenovic ofzo... ken hem niet, nog nooit van gehoord.. maar volgens mij doe jij nou precies hetzelfde als dat je hem verwijt....quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij.Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
En hoezo zou hij binnen een week al alleen zitten? Zeker alleen op de plee te janken dat ie terug naar mamma wil omdat ze hem zitten te pesten ja. Hahahahaahah
Wat een losers zeg hier die wannabe quasi fans van Kwasta-no-way-vic hahahaha. He losers moeten jullie geen fanclub voor hem oprichten. Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Het verschil is dat ik ook de grote man ben you know I'm saying?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef voorts het volgende:
[..]
ben overigens geen fan of wat van die kastenovic ofzo... ken hem niet, nog nooit van gehoord.. maar volgens mij doe jij nou precies hetzelfde als dat je hem verwijt....
Eh...homohater ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kastanova breek je met een paar zinnen.
Ik snap niet waarom hij op FOK! zo populair is.
Het is een zielig mannetje uit Enschede met een grote bek.
Hij kan kan nooit een post met argumenten beantwoorden.
Een soort van Natasiaaaa, maar dan blank. Shirt met kapmouwtjes. Zeer vrouwelijk. (Ik bedoel homo)
Kostenbesparend voor JdM. Want Kassie kan ook haar knippen (Welke homo kan dat nu niet)
Maar over het algemeen. Nah.... Er is toch een goede selctie gedaan.
NO, Kastahomo.... (BoerBart en Sataneal als homo is al genoeg, met bi-Brian)
Misschien omdat ik merkte dat ze er hier niet achter staan?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu pas?
Komt nu een beetje erg ongeloofwaardig over.
Praat geen poep man, kasta is de ideale nieuwe bewoner...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
poeppraat
Misschien had Kasta er beter aan gedaan als hij zijnhuiswerk had gemaakt, ze stellen daar ook vragen over de bewoners.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Praat geen poep man, kasta is de ideale nieuwe bewoner...
Jaquote:Op maandag 15 januari 2007 05:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch?
mja je kan lager zaken dan een call center baan. Die reactie van jou bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij. Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
Ik heb een sterk vermoeden dat dit meisje het niet helemaal begrijpt. Is helemaal niet erg en ik reken het haar ook niet aan. Intelligentie is nou eenmaal aangeboren en heb je niet in de hand. Kijk, wat ik bedoelde was laag in functie. Zowel qua maatschappelijk aanzien als geldelijke vergoeding voor het presteren binnen die functie. Jij zegt dat mijn reactie lager is maar mijn reactie is geen functie en ik word er ook niet voor betaald. Die twee zaken kun je dus niet samenvoegen. Dat je mijn reactie niet kan waarderen is je goed recht. Had je toch maar de huishoudschool afgemaakt he.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja je kan lager zaken dan een call center baan. Die reactie van jou bijvoorbeeld
Oh my, daar hebben we mijn stalker Volvomeister weerquote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Who gives a rats assquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef kissy het volgende:
Misschien had Kasta er beter aan gedaan als hij zijnhuiswerk had gemaakt, ze stellen daar ook vragen over de bewoners.
Dude, ik lees net dat je je nieuwe OV-pas binnen hebt gekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, wat ik bedoelde was laag in functie. Zowel qua maatschappelijk aanzien als geldelijke vergoeding voor het presteren binnen die functie.
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Vriendelijke actie van ze om je weg te sturen.quote:
Ruud schijnt het buitenbeentje te zijn toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef farceman het volgende:
wie zou je als cover uitzoeken, zodat je er niet meteen wordt uitgestemd?
Labiele drama-queen dat je er bent. Ten eerste was dat geen onenigheid hoor, heb hier op fok wel verhitte discussies gezien maar dit was er geen van. De ''discussie'' was van het niveau van een kleuter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:59 schreef kissy het volgende:
Beetje onenigheid gehad met Kastanova, en het hele forum viel over me heen.
Minimaal 50% zou er alles voor over hebben om mij een keer op m'n bek te zien gaan of te zien janken, hell, waarschijnlijk wordt het 1 van de redenen dat ze telkens weer ff Talpa opzetten (naast de rellen uiteraard)...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Xennia het volgende:
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?
En zijn Ego telt niet mee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, je moet wel minimaal met één medebewoner aanpappen om te overleven. Dat zal nog een hele klus worden.
Ik zou het ook enkel kijken om te zien of jij je hoogmoed waar kunt makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Minimaal 50% zou er alles voor over hebben om mij een keer op m'n bek te zien gaan of te zien janken, hell, waarschijnlijk wordt het 1 van de redenen dat ze telkens weer ff Talpa opzetten (naast de rellen uiteraard)...
Da's in real life al zo en zal bij de kijkers zeker niet anders zijn, dus hé, zie daar je kijkcijfers.
Jij zou toch wel beter moeten wetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou het ook enkel kijken om te zien of jij je hoogmoed waar kunt maken
Want anders?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef W-A het volgende:
Kasta, beter doe je niet tof.
Alles wat benen heeft (sorry kissyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
Ga je dan wel Natasia een beurt geven ofzo? Ze staat voor mijn gevoel wat te droog.
Anders klap ik je alsof er geen morgen komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Want anders?
...teken je de petitie niet?.
Je klápt me?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef W-A het volgende:
Anders klap ik je alsof er geen morgen komt.
Een karikatuur van jezelf zijn houd je geen jaren vol, 24/7quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij zou toch wel beter moeten weten.
Het enige waar jij nog enigzins kennis van hebt is het overkomen als iemand die z'n hele leven zwakzinnig doet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je klápt me?
Je bedreigingen zijn al net zo indrukwekkend als je kennis van de Nederlandse taal.
Mezelf zijn zal de kijkers relatief gezien al genóeg vermaken en da's toch echt vrij makkelijk te realiserenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef Xennia het volgende:
Een karikatuur van jezelf zijn houd je geen jaren vol, 24/7
Zegt een anonieme internet hooligan die het niet eens voor elkaar krijgt om in begrijpelijk Nederlands uit te drukken wáár hij me mee bedreigtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef W-A het volgende:
Het enige waar jij nog enigzins kennis van hebt is het overkomen als iemand die z'n hele leven zwakzinnig doet.
Tijd om je basisschool af te maken, mijn Nederlands is net zo begrijpelijk als dat je zuster lelijk is. Uitstekend dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zegt een anonieme internet hooligan die het niet eens voor elkaar krijgt om in begrijpelijk Nederlands uit te drukken wáár hij me mee bedreigt.
Maar wacht eens even...
- Komt over als een nogal dommig achterbuurttuinbankbierdrinkertje
- Heeft iets tegen me
- Geen profiel ingevuld
- Geen foto's geplaatst
.... [afbeelding]
Hé Volvomeister, geile trekpop van me, heb je weer een kloontje uit de kast getrokken joh?.
Wat dacht je? Als ik met m'n kloons ook mee ga posten dan heb ik in ieder geval eindelijk medestanders?.
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef W-A het volgende:
Tijd om je basisschool af te maken, mijn Nederlands is net zo begrijpelijk als dat je zuster lelijk is. Uitstekend dus.
En als kasta nu eens helemaal geen zus heeft, dan is jouw Nederlands net zo ongrijpbaar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef W-A het volgende:
enigszins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |