Dude, geloofwaardig hoor, winkelen in de PC hooftstraat, maar geen geld hebben voor een woordenboek...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef TranceAction het volgende:
Kerel, ik heb inderdaad mijn nieuwe OV-pas binnen. Grappig he, ik moest ook wel lachen toen ik hem zag jaEn daaruit concludeer jij dat ik geen auto heb
Ik zal dat even uitleggen, want dan is dat ook misverstand uit de wereld. Ik heb een appartement in hartje Amsterdam. Je weet wel in het centrum, waar een uurtje parkeren al meer kost dan wat jij per dag te besteden hebt. Als ik wel eens naar de PC Hooftstraat ga om kleren te kopen pak ik liever de metro. Je weet wel die winkelstraat waar een schoenveter al meer kost dan jouw hele outfit.
quote:Volgens mij heb je een paar shotjes heroïne te veel genomen. Dat verklaart ook die ingevallen rotsmoel van jou. Kenker man, je ziet eruit alsof je in een terminale fase van aids zit
Och, sommige mensen hebben ook nog zoiets als hersencapaciteit waardoor ze in staat zijn dingen te onthouden... True true, bij mij is dat behoorlijk ontwikkeld, maar dat jij niet verder komt dan de data waarop je je weer bij het CWI of de reclasseringsambtenaar moet melden valt mij natuurlijk niet te verwijten...quote:Volgens mij liep je de hele dag met een kladpapier in je klauwen om aantekeningen te maken ofnie? Zo vanne...kenker dat is een goeie opmerking daarmee ga ik indruk maken op Fok.
Wacht ff hoor... Jij valt, als geheel anonieme internetter iemand aan op zijn uiterlijk en dan noem je jezelf de real life heldquote:Aan de andere kant is dit ook wel logisch wat je doet, want zoals ik al eerder vermeldde: internet is je leven, Hier kun je de grote man uithangen en krijg je respect. Volgens mij ben je ook zo'n knakker die op Second Life ZitMet je rastakop versier je al die virtuele chickies ofnie
En je vraagt ook ergens aan mij om mijn foto te plaatsen? Ik ga dat maar niet doen. Kijk dat is het verschil tussen jou en mij: jij bewijst je op internet en ik bewijs me in real life.
Djeez, zelfs domme blondjes "grappen" zijn al te hoog gegrepen voor je...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef TranceAction het volgende:
Hee psssssssst tegen niemand vertellen hoor maar je kan hem ook vertellen met tippex
Iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ah, het amusement zit hier..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, geloofwaardig hoor, winkelen in de PC hooftstraat, maar geen geld hebben voor een woordenboek...
Wel verrassend dat je schoenen met veters hebt trouwens, had het niet verwacht bij zo'n overduidelijke klittebandjosti.
[..]
Niet zo moeilijk als 5 verschillen ontdekken tussen je moeder en een hangbuikzwijnquote:
Het nerdje is scherp.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als 5 verschillen ontdekken tussen je moeder en een hangbuikzwijn
1. leer eens postenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef TranceAction het volgende:
*blaat*
Ik val als anonieme internetter jou inderdaad aan op je terminale-aidspatiënt-look en noem mezelf een real-life held, dat heb je helemaal goed gezien. En hiermee raak je ook de kern van de zaak. Ik zit op internet puur voor de lol losers als jij te kutten. Voor jou is dit erop of eronder. Internet is voor jou alles jij second-life-wannabe. Oh wacht er komt weer een supergrap van je aan......een gebocheld studentje met trekvlekken op zijn enige paarse broekje dat snachts anoniem mensen gaat opbellen, er van de zenuwen nog net "poephoofd" uit weet te persen en vervolgens giechelend ophangt... Haahahahahaoeeeee ik heb een bochel en trekvlekken op mijn broek hihihih wacht ik bel ook nog mensen anoniem op whooeoeoe ik stop met lezen dit is niet goed voor mijn hart![]()
Dan ben je pas echt dom en wie is dan de grootste LOSERquote:Ik zit op internet puur voor de lol losers als jij te kutten.
GoGoGoGoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als 5 verschillen ontdekken tussen je moeder en een hangbuikzwijn
Ik. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:24 schreef Copycat het volgende:
Wie gaat er in hemelsnaam met de metro naar de PC als je hartje centrum woont?
Je IQ is ongeveer net zo hoog als m'n schoenmaat, en dan mag je van geluk spreken dat ik best grote voeten heb.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft weinig met niveaus te doen in jouw geval, jij hebt inmiddels toch al aangetoond dat je werkelijk niets snapt...
Het moge een godswonder heten dat je je posts hier weet te plaatsen en niet met watervaste stift op je beeldscherm kliedert..
Ik ga altijd per boot..quote:
1 Ik moet leren posten? Leer je tanden poetsen zou ik zeggen, je meurt uit je bek man. Ik weet wel waarom je geen gaatjes in je tanden hebt. Je stinkt zo erg dat zelfs je tandplak em smeert.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef denka het volgende:
[..]
1. leer eens posten
2. voor je superniveau met bijbehorend horloge spreek je je telkens weer tegen. De ene reactie spreekt de ander weer tegen, jij bent echt dom![]()
3.
[..]
Dan ben je pas echt dom en wie is dan de grootste LOSER![]()
![]()
4. Mocht je eindelijk van moeders weer achter de pc of kom je net uit bedje?
Jij bent echt te dom en triest voor woorden. Lees je je reacties nooit? En zo ja wat denk je dan eigenlijk? Yes wat een super reactie en argument??
Je bent nog beter dan van duin![]()
Ik ga er nooit heenquote:
Naa, ik doe meestal parijs, de kerosine voor m'n privejet is al duur genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ga er nooit heen
als ik een leuk outfitje wil hebben, vlieg ik wel naar Milaan.
Niets mis mee. Als je hartje Amstelveen woont.quote:
Ja lache he. Ik pak de metro bij de Nieuwmarkt naar CS, want daar heb ik een appartementje (je weet wel hartje A'dam)quote:
tja, daar heb ik gelukkig niet aan te denken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Naa, ik doe meestal parijs, de kerosine voor m'n privejet is al duur genoeg
och gut.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:42 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja lache he. Ik pak de metro bij de Nieuwmarkt naar CS, want daar heb ik een appartementje (je weet wel hartje A'dam)
en vanaf CS pak ik de tram of bus. Ik hoop dat het zo duidelijk is?
Hehe eindelijk, moest je daar nu zo lang over na denken? Het wordt wel steeds beter en beter, blijf vooral oefenen zou ik zeggen. Oefenen, oefenen, oefenen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef TranceAction het volgende:
[..]
1 Ik moet leren posten? Leer je tanden poetsen zou ik zeggen, je meurt uit je bek man. Ik weet wel waarom je geen gaatjes in je tanden hebt. Je stinkt zo erg dat zelfs je tandplak em smeert.
2 Ik spreek mezelf tegen hihihhiihhi en ik ben dom. Even wachten want ik moet even in een hoekje gaan huilen![]()
3 ik ben dom en ben een loserHe heb je soms een cursus bij Kwasta-noway-vic gevolgd
![]()
4Allebei. Ik mocht van mijn moeder weer achter de pc en kom net uit mijn bed![]()
5 Nog beter dan van Duin hihihihhihi Volgens mij ben je een kloon van doe Kwatomaticvic ofzo want je grappen zijn net het klimaat: het wordt slechter en slechter
Daarom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och gut.
luie vlerk dat je bent.
lopend doe je er sneller over.
maar goed, fijn voor jouw appartementje in hartje amsterdam op de nieuwmarkt, maar volgens mij zit je nu gewoon op een geupgrade commodore 64 te internetten via de telefoonlijn in de bijkeuken van Nam Kee...
kijk deze gast nou helemaal nerveus worden achter zn pctjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahaha
Men, jij moet wel een kloon zijn van Kwanto-nasty-vic want je grappen zijn net zo hilarisch![]()
we all are clones of kasta!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahaha
Men, jij moet wel een kloon zijn van Kwanto-nasty-vic want je grappen zijn net zo hilarisch![]()
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vicquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:45 schreef denka het volgende:
[..]
Hehe eindelijk, moest je daar nu zo lang over na denken? Het wordt wel steeds beter en beter, blijf vooral oefenen zou ik zeggen. Oefenen, oefenen, oefenen..
Qua inhoudelijke reacties wordt je er steeds beter op! Helaas lijken jou reacties dan weer niet op het klimaat want anders waren nu alle klimaatproblemen de wereld uit. Jammer..
GoGoGo
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vic
He jij schrijft "wordt je" met dt hahahahahahahaah dat is fout want je schrijft "wordt je" met alleen een d![]()
Hahahahah jij moet een woordenboek kopen wat je schrijft wordt je met dt hahahahaahahaha hihihihhi
Bitches on Speed, mijn zeergewaardeerde JMG, bitches on speed...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?
Wat heb ik gesnoven? Nou i.i.g. niet de lucht wat er uit de doos van je moeder komt, anders lag ik op de Intensive Carequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we all are clones of kasta!
zelfs CC, Ripley, Miss_bleu, Knut, Ik... iederrreeeen...
wat heb je gesnoven dude...?
Hoezo, wil je nou al naar huisquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?
volgens mij je eigen behaarde, ongeveegde poepgat dan, want ik kan anders niet verklaren waarom je zo dom bezig bent. En je weet wat ze zeggen van arme mensen in de bijkeukens he: als ze niet aan wiet kenne komen, rollen ze zelfs van hun eigen keutels nog een joint.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat heb ik gesnoven? Nou i.i.g. niet de lucht wat er uit de doos van je moeder komt, anders lag ik op de Intensive Care
aan de kunstmatige beademing![]()
Nou, volgens mij heeft de speed z'n hersens dan al aardig verweekt. Z'n 'grapjes' zijn van een nieveau waar André van Duin zich nog voor zou schamen, z'n taalvaardigheid rivaleert met dat van een kleuter en z'n compensatiegedrag is vergelijkbaar met een Zuid-Europees macho-mannetje wiens ballen niet willen indalen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Bitches on Speed, mijn zeergewaardeerde JMG, bitches on speed...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vic
He jij schrijft "wordt je" met dt hahahahahahahaah dat is fout want je schrijft "wordt je" met alleen een d![]()
Hahahahah jij moet een woordenboek kopen wat je schrijft wordt je met dt hahahahaahahaha hihihihhi
Volgens mij zijn zijn hersentjes ook nog niet ingedaald...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft de speed z'n hersens dan al aardig verweekt. Z'n 'grapjes' zijn van een nieveau waar André van Duin zich nog voor zou schamen, z'n taalvaardigheid rivaleert met dat van een kleuter en z'n compensatiegedrag is vergelijkbaar met een Zuid-Europees macho-mannetje wiens ballen niet willen indalen.
Nee, je wordt gewoon vervelend. Zoals alle kleuters die een normale opvoeding ontberen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hoezo, wil je nou al naar huis![]()
Hij is hard aan het oefenen, niet te hard voor hem zijn..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zijn hersentjes ook nog niet ingedaald...
Zouden z'n ballen die plek nog bezet houden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
Ja,ja, zeg niets verkeerds over Kastanova hoor, dan krijg je de hele volgzame kudde over je heen.
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvaltquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk eerder een nietsontziende luchtbel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zouden z'n ballen die plek nog bezet houden?
Zegt de man die geen enkele foto durft te posten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvalt![]()
Goed gezien, ik neem mijn foto's thans ook altijd als ik een ruft moet laten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvalt![]()
Wat zeg je kerel? Moest je als kleuter je vader masturberen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, je wordt gewoon vervelend. Zoals alle kleuters die een normale opvoeding ontberen.
Volgzame kuddequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
Ja,ja, zeg niets verkeerds over Kastanova hoor, dan krijg je de hele volgzame kudde over je heen.
Ben je ook zo ter wereld gekomen? Toen je moeder een ruft lietquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Goed gezien, ik neem mijn foto's thans ook altijd als ik een ruft moet laten.
prrrt.
en nu? volgende vraag?
Jij bent vast Freudiaans dyslectisch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat zeg je kerel? Moest je als kleuter je vader masturberen?
Volgens mij heeft niemand hier iemand nodig om hem of haar bij te staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgzame kudde.
Al is een volgzame kudde nog altijd wat beter dan middels imaginaire vriendjes (lees: klonen) moeten laten lijken dat iemand je bijstaat.
Klopt, iedereen ageert jegens jou omdat je zo aangenaam post.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef kissy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier iemand nodig om hem of haar bij te staan.
denka1quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef denka het volgende:
Klonen in aantocht..
Ach het was gewoon een kwestie van tijd dat iemand jou van de troon zou stotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Holy fuck, transaction solliciteerd wel voor kneus van het jaar (gefeliciteerd met je award) en ja, we zijn jaloers op jou....
Wie zijn hier meelopers?quote:
Hoe het maar gewoon bij denka dat is toch wel meer dan genoeg, ik hoef me niet te verstoppen!quote:
Uit jouw mond is dat een mooi complimentquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ach het was gewoon een kwestie van tijd dat iemand jou van de troon zou stoten
dat dan weer nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ben je ook zo ter wereld gekomen? Toen je moeder een ruft liet
een ECHTE leven?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef TranceAction het volgende:
Ooooooooooh ja, zó was dat hele stalkingsavontuur van je begonnen.
Je zat commentaar op mijn foto's te posten en zou na tig ontwijkende antwoordjes dan eindelijk een foto posten... En toen vertoonde je je plotseling maanden niet meer op het forum....
Maar hé, hoe verrassend, vervolgens stond er een kloon op die hetzelfde stompzinnige postniveau benaderde en nog verrassender, die had exact hetzelfde commentaar op m'n foto's.
Wederom deed je er alles aan om zelf maar geen foto te hoeven posten, maar uiteindelijk was je dusdanig vastgeluld dat je wel móest en guess what... Ook die kloon verdween van het forum.
En wat loop je nou te ijlen over een kloon man. En maanden mezelf niet meer vertoond? Misschien omdat ik ook een ECHTE leven heb?
idd..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wie zijn hier meelopers?
Denk je nou echt dat ik Kasta zit te verdedigen?
daaaamn!
Nee, je moet jezelf een kale paard voorstellen. Met van die rotte tanden en en vette stinkbek. Verder loopt het paard kreupel en heeft een reet waar Erica Terpstra bleek van weg zou trekken. Oke heb je dat voorgesteld? Nou zo ziet je weggelopen moeder eruit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Zyggie het volgende:
Ik stel me nu echt een hyper nerdje voor.
GoGoGoquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, je moet jezelf een kale paard voorstellen. Met van die rotte tanden en en vette stinkbek. Verder loopt het paard kreupel en heeft een reet waar Erica Terpstra bleek van weg zou trekken. Oke heb je dat voorgesteld? Nou zo ziet je weggelopen moeder eruit.
Hehe goed op dreefquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, je moet jezelf een kale paard voorstellen. Met van die rotte tanden en en vette stinkbek. Verder loopt het paard kreupel en heeft een reet waar Erica Terpstra bleek van weg zou trekken. Oke heb je dat voorgesteld? Nou zo ziet je weggelopen moeder eruit.
Ben je soms een Marokkaan of zo? Die gasten zijn doorgaans ook al zo goed in het overal iemands moeder bij slepen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kerel, jij bent zo lelijk dat ELK scheldwoord een compliment isquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een mooi compliment
Yoooooo mommaaaaaaa.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kerel, jij bent zo lelijk dat ELK scheldwoord een compliment is![]()
GoGoGoquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niet dat die gast nog geen one-man show in het theater heeft, zulks een geniale grappen dat hij maakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef denka het volgende:
[..]
GoGoGo
Niet normaal, hoe goed dat jij bent! Respect!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef Operc het volgende:
[..]
een ECHTE leven?en Kastanova had het over de kloons van Volvo-meister die niet meer op Fok waren, en nu verdedig je jezelf daartegen? als jij het toch niet bent, waarom ga je dan uitleggen waarom je er niet was?
![]()
Je hoeft niet te reageren hoorheeft toch geen zin.
Mensen die niet alleen het merk, maar ook het type van hun horloge noemen, dat kán simpelweg niemand serieus nemen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef TranceAction het volgende:
Dat ik in jouw ogen niet geloofwaardig ben interesseert me niet junk. Ik heb inderdaad geen geld voor een woordenboek. Dat komt omdat ik met een Omega Constellation Chronograph (14K) rondloop. Ja een Omega Constellation Chronograph (14K). Je weet wel zo'n horloge die jij had kunnen kopen als je de Gouden Kooi had gewonnen.
Vreemd dat je "echte" leven pas begint zodra je online vastgeluld bent dan...quote:Jij zit altijd op spelfouten te letten? Ik zou maar eens de betekenis van het woord "stalker" opzoeken als ik jou was (wat ik niet ben, anders had ik allang een intercity van onder gezien). En wat loop je nou te ijlen over een kloon man. En maanden mezelf niet meer vertoond? Misschien omdat ik ook een ECHTE leven heb?
Nu nog zeggen dat ik in een broekpoeper ben en we hebben alles gehadquote:Ja ik ben met mijn hoofd in een grasmaaier gevallen hihihihihihihhihi en nou ben ik lelijk hihihihihihhiihi Kerel, jij bent sinds je geboorte al boslelijk man, met je terminale-aidspatiënt-look. Vergeleken met jou ziet zelfs Dolf Jansen er gezond uit man. En wat loop je nou over een foto te ijlen man lelijke darmvlo. Die foto van je moeder ja, die hebben vanuit de lucht moeten nemen anders pastte ze er niet op.
Knul, als je ook maar énigszins indruk wilt maken, probeer dan in ieder geval nog enigszins afwisselend te zijn... Die terminale aidspatient "grap" heb je nu al 3 keer gebruikt en voor de rest herhaal je me alleen maar... Op dit moment heb je nog het meest weg van een overslaande LP van de josti band... (<= ja hoor ventje, ook die mag je herhalenquote:Ik val als anonieme internetter jou inderdaad aan op je terminale-aidspatiënt-look en noem mezelf een real-life held, dat heb je helemaal goed gezien. En hiermee raak je ook de kern van de zaak. Ik zit op internet puur voor de lol losers als jij te kutten. Voor jou is dit erop of eronder. Internet is voor jou alles jij second-life-wannabe. Oh wacht er komt weer een supergrap van je aan......een gebocheld studentje met trekvlekken op zijn enige paarse broekje dat snachts anoniem mensen gaat opbellen, er van de zenuwen nog net "poephoofd" uit weet te persen en vervolgens giechelend ophangt... Haahahahahaoeeeee ik heb een bochel en trekvlekken op mijn broek hihihih wacht ik bel ook nog mensen anoniem op whooeoeoe ik stop met lezen dit is niet goed voor mijn hart![]()
Apie tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef W-A het volgende:
Ik lach je 24/7 recht in je gezicht uit, jij hebt het debiel zijn écht tot een kunst verheven.
Eij van Duin waar zijn de foto's van jou mooi koppie? Of schaam je je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heee mensen check zijn fotoboek![]()
![]()
![]()
Kom effe sereius zo zie je er echt niet uit he, komop don't fuck with me he.
Dit is fotosoep he.......vertel me dat dit fotosoep is![]()
Dat durft-ie niet, want dan komt z'n foto in de krantquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
Doorbreek die vicieuze cirkel eens dude, anders eindig je echt nog eens onder een trein...
Ik zei ook dat je niet HOEFDE te reageren, als je dat wel doet, doe het dan ook inhoudelijk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heee mensen check zijn fotoboek![]()
![]()
![]()
Kom effe sereius zo zie je er echt niet uit he, komop don't fuck with me he.
Dit is fotosoep he.......vertel me dat dit fotosoep is![]()
Zozo wat een grappen weer. Waar internet al niet goed voor is. Kijk zo ken ik je weer als die ontslagen call-center-smurf van @Home. Ja ik weet het ik heb die "grap" al (minstens)1000 keer verteld. Maar hij blijft zo leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen het merk, maar ook het type van hun horloge noemen, dat kán simpelweg niemand serieus nemen...
Maar hé, stél, ik herhaal, stel dat je echt zo'n kneuzig horloge hebt; dan heb je je laten naaien voor een dikke 12.000.
Oh mensen, wacht, hij komt nu met de reply dat hij hem met diamanten in heeft laten leggen.
Knullie, come on, hoeveel moet je in godsnaam compenseren?.
[..]
Vreemd dat je "echte" leven pas begint zodra je online vastgeluld bent dan...
Nou ja, op zich nog niet eens zo vreemd eigenlijk; zodra je irl uitgekotst wordt, probeer je je waardering online te krijgen en zodra je online weer gebitched wordt als het simpele sletje dat je bent, ga je weer onschuldige 11-jarige meisjes lastig vallen totdat zelfs zij je wegjagen, etc. etc.
Doorbreek die vicieuze cirkel eens dude, anders eindig je echt nog eens onder een trein...
Nou ja, gezien het huidige etaleren van je vaardigheden ben je zelfs dáár niet capabel genoeg voor...
[..]
Nu nog zeggen dat ik in een broekpoeper ben en we hebben alles gehad.
Maarreuh, dit wordt dus weer zo'n "Ik laat nu écht m'n foto zien! Echt! Ik zweer het! *poef* En weer een kloon die verdwijnt...
Dude, come on, doe eens iets anders, zelfs een lijm snuivende circusaap valt meer truukjes te leren...
[..]
Knul, als je ook maar énigszins indruk wilt maken, probeer dan in ieder geval nog enigszins afwisselend te zijn... Die terminale aidspatient "grap" heb je nu al 3 keer gebruikt en voor de rest herhaal je me alleen maar... Op dit moment heb je nog het meest weg van een overslaande LP van de josti band... (<= ja hoor ventje, ook die mag je herhalen.)
Gast nu heb je me echt aan het huilen gemaakt, vrees alleen voor jou dat dit niet je gewenste resultaat wasquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En weer geen inhoudelijke reactie, maar slechts een herhaling van dezelfde krakende kut-plaat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Zozo wat een grappen weer. Waar internet al niet goed voor is. Kijk zo ken ik je weer als die ontslagen call-center-smurf van @Home. Ja ik weet het ik heb die "grap" al (minstens)1000 keer verteld. Maar hij blijft zo leuk![]()
En wat die terminale-aids-patiënt-look grap is ook grappig geef maar toe. Als je vanavond in de spiegel kijkt moet je er ook om lachen.
Maar even weg van dat gescheld. Je bent bij @Home eruit gegooid, zelfs als mod ben je mislukt. Ik krijg echt een beetje medelijden met jou. Weet je wat, als je mijn schoenen poetst krijg je een kwartje
Nah, nogal een verschil... Iemand die zich voordóet als narcist maar zo timide is als een geplukt kuikentje met een bad trip en iemand die dat onderbouwt met feiten en het ook in real life al ruimschoots aangetoond heeftquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef KonnieKipke het volgende:
de ene narcist tegen de ander, woei
Dat @home gebeuren zit je toch wel dwars he. Wat dacht je? Kastanova eindelijk ontslagen en nu kan ik zijn plaats innemen maar dat ging helaas niet door omdat jij niet capabel genoeg was? Is dat het? En nu ben je gefrustreerd? Of wat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Zozo wat een grappen weer. Waar internet al niet goed voor is. Kijk zo ken ik je weer als die ontslagen call-center-smurf van @Home. Ja ik weet het ik heb die "grap" al (minstens)1000 keer verteld. Maar hij blijft zo leuk![]()
En wat die terminale-aids-patiënt-look grap is ook grappig geef maar toe. Als je vanavond in de spiegel kijkt moet je er ook om lachen.
Maar even weg van dat gescheld. Je bent bij @Home eruit gegooid, zelfs als mod ben je mislukt. Ik krijg echt een beetje medelijden met jou. Weet je wat, als je mijn schoenen poetst krijg je een kwartje
Hé dude, maak het jezelf makkelijk en quote gewoon je eerste post een keer of 3...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef TranceAction het volgende:
Herhaling van zetten
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef denka het volgende:
Nog overigens wat info over tranceaction:Hij heeft een super duur diamant bezet horloge van 20000 euro maar opent wel een topic dat hij een nep rolex heeft gekocht. Hij zwemt in het geld en kan alle dure merken betalen en is niet weg te slaan op de PC Hoofdstraat maar koopt zijn dure kwaliteitshemden dan wel weer bij de H&M
Ik kan niet wachten op de toch wel zeer inhoudelijke kwaliteitsreactie van tranceaction. Ik zou zeggen GoGoGo en doe je best!
![]()
Zo blijft het telkens wel weer verrassend. Hij doet echt zijn best dat is te zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé dude, maak het jezelf makkelijk en quote gewoon je eerste post een keer of 3...
Ben je sneller klaar en hebben wij niet bij iedere post de valse hoop dat er deze keer wél enige vorm van intelligentie in verborgen zit...
kut hoe lul ik me daar nu weer uit, shit.wat nu..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik vind je keigoed. Nee maar als dat topic over die "neprolex" sereius neemt dan zegt dat genoeg over jou
![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik zwem in het geld. Ik heb gezegd dat ik een appartement heb in hartje A'dam en dat is ook zo. Ik ben niet onbemiddeld zal ik maar zeggen en ik koop in de PC Hooftstraat en in de bijenkorf en ook bij H&M ja. So? Daar hebben hele mooie overhemden hoor.
Ik vind jou nog altijd veeeeel beter en zou zeggen ga zo door!! Ik kijk echt tegen je op!quote:Ik vind je keigoed.
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik zwem in het geld. Ik heb gezegd dat ik een appartement heb in hartje A'dam en dat is ook zo. Ik ben niet onbemiddeld zal ik maar zeggen en ik koop in de PC Hooftstraat en in de bijenkorf en ook bij H&M ja. So? Daar hebben hele mooie overhemden hoor.
Ah geef ik jou valse hoopquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé dude, maak het jezelf makkelijk en quote gewoon je eerste post een keer of 3...
Ben je sneller klaar en hebben wij niet bij iedere post de valse hoop dat er deze keer wél enige vorm van intelligentie in verborgen zit...
Zal ik dan maar ff reageren voor tranceaction misschien kan hij mij overtreffen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?.
Hey, hij heeft het over 14K, over de valuta heeft-ie het niet. Misschien heeft-ie voor 14000 Won een leuk kermisklokkie geritseld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, aandoenlijk verhaal, maar ga je nog uitleggen waarom je in godsnaam een dikke 12.000 euro teveel betaald hebt voor je horloge?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |