och gut.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:42 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja lache he. Ik pak de metro bij de Nieuwmarkt naar CS, want daar heb ik een appartementje (je weet wel hartje A'dam)
en vanaf CS pak ik de tram of bus. Ik hoop dat het zo duidelijk is?

Hehe eindelijk, moest je daar nu zo lang over na denken? Het wordt wel steeds beter en beter, blijf vooral oefenen zou ik zeggen. Oefenen, oefenen, oefenen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef TranceAction het volgende:
[..]
1 Ik moet leren posten? Leer je tanden poetsen zou ik zeggen, je meurt uit je bek man. Ik weet wel waarom je geen gaatjes in je tanden hebt. Je stinkt zo erg dat zelfs je tandplak em smeert.
2 Ik spreek mezelf tegen hihihhiihhi en ik ben dom. Even wachten want ik moet even in een hoekje gaan huilen![]()
3 ik ben dom en ben een loserHe heb je soms een cursus bij Kwasta-noway-vic gevolgd
![]()
4Allebei. Ik mocht van mijn moeder weer achter de pc en kom net uit mijn bed![]()
5 Nog beter dan van Duin hihihihhihi Volgens mij ben je een kloon van doe Kwatomaticvic ofzo want je grappen zijn net het klimaat: het wordt slechter en slechter

Daarom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg als jij zo'n hekel hebt aan kasta is het toch juist geweldig als hij in de villa komt en zichzelf voor schut zet en jankt in de plee?

Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och gut.
luie vlerk dat je bent.
lopend doe je er sneller over.
maar goed, fijn voor jouw appartementje in hartje amsterdam op de nieuwmarkt, maar volgens mij zit je nu gewoon op een geupgrade commodore 64 te internetten via de telefoonlijn in de bijkeuken van Nam Kee...

kijk deze gast nou helemaal nerveus worden achter zn pctjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahaha
Men, jij moet wel een kloon zijn van Kwanto-nasty-vic want je grappen zijn net zo hilarisch![]()

we all are clones of kasta!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie hebben we daar? Al Pacino-on-crack. Whoeoeoeeoeoeoe hahahahaaa ik zit op een geupgrade commodore 64 te internetten via een telefoonlijn hihihihihihhihihihii oh nee zlefs in de bijkeuken van Nam Kee nee stop please hahahaahhahaha
Men, jij moet wel een kloon zijn van Kwanto-nasty-vic want je grappen zijn net zo hilarisch![]()

MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vicquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:45 schreef denka het volgende:
[..]
Hehe eindelijk, moest je daar nu zo lang over na denken? Het wordt wel steeds beter en beter, blijf vooral oefenen zou ik zeggen. Oefenen, oefenen, oefenen..
Qua inhoudelijke reacties wordt je er steeds beter op! Helaas lijken jou reacties dan weer niet op het klimaat want anders waren nu alle klimaatproblemen de wereld uit. Jammer..
GoGoGo

Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vic
He jij schrijft "wordt je" met dt hahahahahahahaah dat is fout want je schrijft "wordt je" met alleen een d![]()
Hahahahah jij moet een woordenboek kopen wat je schrijft wordt je met dt hahahahaahahaha hihihihhi

Bitches on Speed, mijn zeergewaardeerde JMG, bitches on speed...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?

Wat heb ik gesnoven? Nou i.i.g. niet de lucht wat er uit de doos van je moeder komt, anders lag ik op de Intensive Carequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we all are clones of kasta!
zelfs CC, Ripley, Miss_bleu, Knut, Ik... iederrreeeen...
wat heb je gesnoven dude...?

Hoezo, wil je nou al naar huisquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, is het speelkwartier van de Josti-band nou nog niet afgelopen?

volgens mij je eigen behaarde, ongeveegde poepgat dan, want ik kan anders niet verklaren waarom je zo dom bezig bent. En je weet wat ze zeggen van arme mensen in de bijkeukens he: als ze niet aan wiet kenne komen, rollen ze zelfs van hun eigen keutels nog een joint.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat heb ik gesnoven? Nou i.i.g. niet de lucht wat er uit de doos van je moeder komt, anders lag ik op de Intensive Care
aan de kunstmatige beademing![]()

Nou, volgens mij heeft de speed z'n hersens dan al aardig verweekt. Z'n 'grapjes' zijn van een nieveau waar André van Duin zich nog voor zou schamen, z'n taalvaardigheid rivaleert met dat van een kleuter en z'n compensatiegedrag is vergelijkbaar met een Zuid-Europees macho-mannetje wiens ballen niet willen indalen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Bitches on Speed, mijn zeergewaardeerde JMG, bitches on speed...

quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
MENSEN OPLETTEN: Mijn imitatie van Kwasto-donut-vic
He jij schrijft "wordt je" met dt hahahahahahahaah dat is fout want je schrijft "wordt je" met alleen een d![]()
Hahahahah jij moet een woordenboek kopen wat je schrijft wordt je met dt hahahahaahahaha hihihihhi

Volgens mij zijn zijn hersentjes ook nog niet ingedaald...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft de speed z'n hersens dan al aardig verweekt. Z'n 'grapjes' zijn van een nieveau waar André van Duin zich nog voor zou schamen, z'n taalvaardigheid rivaleert met dat van een kleuter en z'n compensatiegedrag is vergelijkbaar met een Zuid-Europees macho-mannetje wiens ballen niet willen indalen.

Nee, je wordt gewoon vervelend. Zoals alle kleuters die een normale opvoeding ontberen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hoezo, wil je nou al naar huis![]()

Hij is hard aan het oefenen, niet te hard voor hem zijn..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zijn hersentjes ook nog niet ingedaald...

Zouden z'n ballen die plek nog bezet houden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]

wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
Ja,ja, zeg niets verkeerds over Kastanova hoor, dan krijg je de hele volgzame kudde over je heen.

Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvaltquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]

ik denk eerder een nietsontziende luchtbel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zouden z'n ballen die plek nog bezet houden?

Zegt de man die geen enkele foto durft te posten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het maar even een vraagje Al Pacino-on-crack. Waarom kijk je op die foto's alsof je moet schijten? Hoop je zo dat je lelijkheid niet zo opvalt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |