quote:Op donderdag 9 november 2006 11:56 schreef TranceAction het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb net op het station van een vaag iemand een nep-rolex gekocht voor maar 20 EURO.
Waar?quote:Want voor hetzelfde geld is hij echt.
Verkapt ik weet wat een echte rolex kost want ik ben keirijk replyquote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef Agiath het volgende:
Als hij echt was had ie vast niet gezegt dat ie nep was
Een echte kost namelijk 5000+ euro
Ja inderdaad, die had een dikke snor, vette wratten op het gezicht en stonk naar ouwe pis HEEEE waar was je moeder gisteravond om 18:00 ??quote:Op donderdag 9 november 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
Zeker van een allochtoon he
Hey het is geen patek philippe...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef Agiath het volgende:
Als hij echt was had ie vast niet gezegt dat ie nep was
Een echte kost namelijk 5000+ euro
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verkapt ik weet wat een echte rolex kost want ik ben keirijk reply
Je kan het maar niet accepteren als mensen meer kennis hebben dan jou, en tenminste een normale reactie kunnen plaatsen héquote:Op donderdag 9 november 2006 11:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verkapt ik weet wat een echte rolex kost want ik ben keirijk reply
Die is juist echt!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef tomatoman het volgende:
bij mijn neprolex kan je het controleren door de tijd te verstellen dmv het draaiknopje aan de zijkant, als je daar namelijk aankomt beweegt het hele binnenwerk van het horloge
dan jouquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je kan het maar niet accepteren als mensen meer kennis hebben dan jou, en tenminste een normale reactie kunnen plaatsen hé![]()
Poor you![]()
Ik deed geen moeitequote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je kon geen betere reactie verzinnen dit keer?![]()
wtfquote:Op donderdag 9 november 2006 12:03 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die had een dikke snor, vette wratten op het gezicht en stonk naar ouwe pis HEEEE waar was je moeder gisteravond om 18:00 ??
De vraag is niet zo dom. Het is namelijk zo dat veel van de onderdelen van o.a. Rolex en Patek gewoon in China geproduceerd worden en soms dus ook gebruikt worden voor de goede fake horloges. Het is zelfs zo dat de goede fakes in nederland op een kleine markt verkocht worden voor bedragen van honderd tot tweehondervijftig euro. Ik heb zelf een aantal Patek's, Rolexen en Breitlings waarvan veel werkende kinetische modellen. Het verschil tussen een goede fake en een originele ziet alleen de juwelier.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:10 schreef ruud_fr het volgende:
Ik heb net op het station aan een vaag iemand een echte-rolex verkocht voor maar 20 EURO.
ik denk niet dat een fake rolex met zo'n binnenwerk voor 20 euri verkocht wordt.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:18 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
De vraag is niet zo dom. Het is namelijk zo dat veel van de onderdelen van o.a. Rolex en Patek gewoon in China geproduceerd worden en soms dus ook gebruikt worden voor de goede fake horloges. Het is zelfs zo dat de goede fakes in nederland op een kleine markt verkocht worden voor bedragen van honderd tot tweehondervijftig euro. Ik heb zelf een aantal Patek's, Rolexen en Breitlings waarvan veel werkende kinetische modellen. Het verschil tussen een goede fake en een originele ziet alleen de juwelier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |