Lijkt me sterkquote:Op zondag 16 april 2006 23:37 schreef men_in_red het volgende:
Ik heb een overhemd van Diesel dat echt heerlijk zit. Alsof het maatwerk is lijkt me. Helaas begint hij een beetje oud te worden, erg jammer, en ik kan nergens meer zo'n strak model vinden. Het is wel een overhemd om los te dragen, niet onder een pak dus.
Waar verkopen ze die dan? En wat versta jij onder prijzig?quote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef --Davidoff-- het volgende:
De customfit collectie van Ralph Lauren is wellicht een (prijzige) optie voor TS
Bijenkorf, Maisson de bonneterie, de betere herenkleding winkels. Denk maar aan zo'n honderd euro (als het niet meer is)quote:Op maandag 17 april 2006 12:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waar verkopen ze die dan? En wat versta jij onder prijzig?
Zo, effe geprobeerd. Ben benieuwd of ie goed gaat passen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
volgens mij kun je via de WE site ook je eigen shirt maken, helemaal zoals jij em wilt hebben. Het lastige is alleen dat je het niet kunt passen. Dus het blijft een risico
Suitsupply is ook een goede optie om een maatshirt te laten makenquote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef Rapaille het volgende:
Ik vind de customfit collectie van Ralph Lauren (voor shirts) zonde van het geld. Ga dan voor maatwerk; mooiere stoffen, mooiere knopen en de perfecte pasvorm voor evenveel geld.
Wel goedkoop maatwerk (dus met weinig/geen handwerk): www.shirtmakers.nl bijvoorbeeld.
Die site vermeldt nu:quote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef Rapaille het volgende:
...
Wel goedkoop maatwerk (dus met weinig/geen handwerk): www.shirtmakers.nl bijvoorbeeld.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | hacked by : Clabuc - i like my work :) , my dream is you'r money (clabucfl@cs.com) for contact:) zapacit - just for money (andyzmeu@yahoo.com) for contact;) |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |