abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35524306
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ok, heb zelf ook even bewijs geleverd:

Arctic Monkeys winnaars bij NME Awards

(Zie mijn reactie onder VOlvomeister)

En ja, ik weet dat het een behoorlijk sneue nickname is, maar ik was dronken en men had me herhaaldelijk met een honkbalknuppel vol in mn gezicht geslagen
Heb ik gepost.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf

Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
pi_35524440
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Heb ik gepost.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf

Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
Kom op man, dat was gewoon 1 van m'n ludieke grapjes om verwarring te saaien .

Maarreuh, je gaat me vanaf nu dus elk topic achtervolgen met loos geblaat zonder het ook maar enigszins te onderbouwen begrijp ik?
I was an atheist until I realized I was God
pi_35524488
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kom op man, dat was gewoon 1 van m'n ludieke grapjes die ik poste .

Maarreuh, je gaat me vanaf nu dus elk topic achtervolgen met loos geblaat zonder het ook maar enigszins te onderbouwen begrijp ik?
Kom, kom, niet terugkrabbelen joh.

Kom eerst met die link, zoals je telkens bij mij vroeg.
pi_35524542
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Scepsis het volgende:
Kom eerst met die link, zoals je telkens bij mij vroeg.
Bingo .

Ik vroeg (immers, verleden tijd) jou dus eerst om de link...

Komt u maar .

Ik heb m'n link trouwens al onder de copy/paste
pi_35524623
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bingo .

Ik vroeg (immers, verleden tijd) jou dus eerst om de link...

Komt u maar .
ik leverde bewijs dat ik volvomeister was, met die account vroeg ik eerst (kijk es naar de datum) in je fotoboek om een link die je nog steeds niet durft te geven.

uit je gequote tekst kan ik jammer genoeg niet opmaken of er feitelijk staat dat je eerst was (wat dus niet zo is, staat gewoonweg niet. Alleen maak je daar wel van).

Niks manipulatieve manoeuvres, gewoon posten die link.
pi_35524715
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Scepsis het volgende:
uit je gequote tekst kan ik jammer genoeg niet opmaken of er feitelijk staat dat je eerst was
Yep, was ik... En nu?
pi_35524775
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Yep, was ik... En nu?
De gevraagde link posten. Is dat zó moeilijk te begrijpen ?
pi_35524843
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Scepsis het volgende:

[..]

De gevraagde link posten. Is dat zó moeilijk te begrijpen ?
Ik was het eerst zeg ik net... Dus idd, linkjes posten... Oh, en een foto van jezelf las ik net .
pi_35525139
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik was het eerst zeg ik net... Dus idd, linkjes posten...
Nee, dat heb ik niet beweerd. Nooit gedaan trouwens. In tegenstelling tot jou lieg ik niet.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf Helemaal onderaan, Volvomeister = scepsis dus.

Kun je de datum ontcijferen ? Dan weet je dat ik wel degelijk het eerst om dat linkje vroeg.
je valt wederom door de mand, hoewel je door je manipulatie nog probeert te redden wat te redden valt. Posten die link of hou je leugenachtige mond eens dicht.
pi_35525243
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet beweerd. Nooit gedaan trouwens. In tegenstelling tot jou lieg ik niet.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf Helemaal onderaan, Volvomeister = scepsis dus.

[afbeelding]

je valt wederom door de mand, hoewel je door je manipulatie nog probeert te redden wat te redden valt. Posten die link of hou je leugenachtige mond eens dicht.
Oh goed plan! Ik houd gewoon m'n mond dicht!

Dat hielp in m'n fotoboek immers ook... Waarna je als een autistisch kleutertje begon te stampvoeten en spammen dat ik moest reageren .
pi_35525324
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh goed plan! Ik houd gewoon m'n mond dicht!

Dat hielp in m'n fotoboek immers ook... Waarna je als een autistisch kleutertje begon te stampvoeten en spammen dat ik moest reageren .
ah, tof. De standaard reactie wanneer iemand zijn verlies niet wilt erkennen: wegvluchten. Trouwens, ik vraag om een link en dan moet ik ineens een foto gaan posten

Laffe gedoe om je leugens te proberen camoufleren, ziek mannetje
pi_35525657
Post gewoon je linkjes tegelijk, rekels!
pi_35526273
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Scepsis het volgende:
ah, tof. De standaard reactie wanneer iemand zijn verlies niet wilt erkennen: wegvluchten. Trouwens, ik vraag om een link en dan moet ik ineens een foto gaan posten
Al sinds je me begon te stalken in m'n fotoboek jochie...

Djeez, al mijn posts uit je kop kennen, maar niet meer weten welke onzin je zelf allemaal uitkraamt .

Oh trouwens, ik heb zelf ook het bewijs dat ik eerder om de linkjes vroeg .

pi_35526320
!
pi_35526751
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Al sinds je me begon te stalken in m'n fotoboek jochie...

Djeez, al mijn posts uit je kop kennen, maar niet meer weten welke onzin je zelf allemaal uitkraamt .

[afbeelding]
Waarom moet ik ineens een foto posten

Misschien dat je vermoedt dat ik geen foto's van mezelf op internet ga zetten, ga je dit niet-revelante onderwerp vragen nadat ik vraagtekens zette bij een van je 'talloze' beweringen. Doe gewoon chronologisch, jij post die link, ik post mijn foto.

Waarom zou het ineens andersom moeten zijn ?????
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef kastanova het volgende:

[..]
Ik heb m'n link trouwens al onder de copy/paste
Haha, goeie grap! Kan gewoonweg niet, want die link bestaat niet
quote:
Oh trouwens, ik heb zelf ook het bewijs dat ik eerder om de linkjes vroeg .

[afbeelding]
kijk, je begon zelf te jengelen wie het eerst vroeg. En je het allemaal niet echt goed begreep (of je deed overkomen alsof), ging ik een screenshot posten zodat je het misschien doorhad dat je fout zat.

Probeer maar grappig te doen, je laffe huichelachtigheid wordt er niet minder om.
pi_35526957
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Scepsis het volgende:
kijk, je begon zelf te jengelen wie het eerst vroeg.

Probeer maar grappig te doen, je laffe huichelachtigheid wordt er niet minder om.
Nah, voorstel, anders kom ik nooit van je obsessieve gejankzak af:

Ik post de link.
Vervolgens post jij binnen een uur een foto van je logischerwijs behoorlijk misvormde kuthoofdje en kom je met de drie linkjes waar dit gezever mee begon.

Zo niet, dan open je een topic waarin je aangeeft mij al jaren gruwelijk te willen klaarpijpen omdat je het zo lekker vindt als ik je vol in je oog spuit en vertoon je je verder nooit meer op dit forum of in fotoboeken.... Deal?
pi_35526989
Zooo.... lekker sfeertje hier
It is your friends who make your world!
pi_35527268
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, voorstel, anders kom ik nooit van je obsessieve gejankzak af:

Ik post de link.
Vervolgens post jij binnen een uur een foto van je logischerwijs behoorlijk misvormde kuthoofdje en kom je met de drie linkjes waar dit gezever mee begon.
Kijk, da's nu een concrete post dan al dat geklep van je

Post die link maar (let wel, nog steeds de naam van je bedrijf waar je werkt en je functie NIET ANDERS), dan post ik ook een foto van mezelf, beloofd.

Nu je dat aangevuld hebt met 3 voorwaarden wordt het wel moeilijk om in je 30k posts te gaan spitten. Een aantekening hierbij is dat ik nooit beweerd hebt dat je AL je verhalen eerder gepost had.

Jij de link (bedrijfsnaam en functie)
Ik daarna de foto.

Hm ?
  zondag 26 februari 2006 @ 22:46:43 #294
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35527533
Someone call the carepolice......

Back ontopic mannen.

Ik wordt nu overigens totaal genegeerd door mijn ex, ben wel achter haar hotmail password gekomen, dus als ze een keer een grote fout maakt Maar op dit moment laat ik het voor wat het is, een fout in mijn leven, nothing more, nothing less.
pi_35527742
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Scepsis het volgende:
Kijk, da's nu een concrete post dan al dat geklep van je

Post die link maar (let wel, nog steeds de naam van je bedrijf waar je werkt en je functie NIET ANDERS), dan post ik ook een foto van mezelf, beloofd.
Concrete post idd... Dus nu niet terug gaan krabbelen en de voorwaarden alsnog aan trachten te passen...
quote:
Nu je dat aangevuld hebt met 3 voorwaarden wordt het wel moeilijk om in je 30k posts te gaan spitten. Een aantekening hierbij is dat ik nooit beweerd hebt dat je AL je verhalen eerder gepost had.

Jij de link (bedrijfsnaam en functie)
Ik daarna de foto.

Hm ?
Dat heb je wel degelijk beweerd:
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:42 schreef Scepsis het volgende:
Sneu mannetje, zo begin je ook met je carnavalsfoto's: steeds dezelfde geleuter en foto's.
In mn tijd op fok heb ik het bovenstaande zeker 3 keer of meer gelezen.
Je beweert het zelfs al 3 keer gelezen te hebben .
Foto + linkjes (in drievoud dus) en anders je bek gewoon... éindelijk... eens dicht houden....
pi_35528278
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Concrete post idd... Dus nu niet terug gaan krabbelen en de voorwaarden alsnog aan trachten te passen...
wacht ff hoor, je vulde die voorwaarden zelf bij

waarom zo moeilijk lopen kutten terwijl je die zogenaamde link naar een van je 'talloze posts' onder copy/paste nog steeds niet durft/kunt posten. Je kan lullen als brugman maar daden, ho maar.

1. Feit is dat ik eerst je om een link vroeg.
2. Daarna moest ik ineens zonder enig onderbebouwde reden een foto gaan posten zodat niemand achter je leugens komt.
3. nu pas je de voorwaarden aan.

Zelf geef je aan net als ik dat we die gedoe van je spuugzat zijn. Gewoon die link posten (ik vroeg het immers eerst), óf laat je toetsenbord eens met rust, zodat er geen leugens meer in de ether geslingerd wordt.

-edit, het wordt nu echt een uitzichtloze situatie met dat manoeuvres van je. Deze keer heeft je gedram nut: je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.

Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.

btw, aan die voorwaarden voor de link (zoals in de fotoboek) wordt er NIKS BESMUIKT GEWIJZIGD, ja ?
pi_35528385
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.

Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.

btw, aan die voorwaarden voor de link (zoals in de fotoboek) wordt er NIKS BESMUIKT GEWIJZIGD, ja ?
Je uur gaat nú in

Als bonus staat er zelfs nog bij op welke afdeling ik werk .
pi_35528590
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je uur gaat nú in [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/3.gif]afbeelding][/url]

Als bonus staat er zelfs nog bij op welke afdeling ik werk .
Echt goed van je en wat is je functie daar en zoals ik beschreef werk je daar nu nog steeds ? ('werkt' dat is immers de tegenwoordige tijd)

Als je dit nog hebt voldaan zoals overeengekomen, ligt de bal bij mij.
pi_35528614
Godsamme jongens, kap eens met het vergallen van dit topic...
pi_35528686
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Echt goed van je en wat is je functie daar en zoals ik beschreef werk je daar nu nog steeds ?
Nu niet verder gaan met piepen, maar foto's en linkjes posten...

Oh, en je excuus aanbieden omdat je me leugenaar noemde mag je er als bonus bijgooien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')