Heb ik gepost.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, heb zelf ook even bewijs geleverd:
Arctic Monkeys winnaars bij NME Awards
(Zie mijn reactie onder VOlvomeister)
En ja, ik weet dat het een behoorlijk sneue nickname is, maar ik was dronken en men had me herhaaldelijk met een honkbalknuppel vol in mn gezicht geslagen
Kom op man, dat was gewoon 1 van m'n ludieke grapjes om verwarring te saaienquote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Heb ik gepost.
Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf
Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
Kom, kom, niet terugkrabbelen joh.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom op man, dat was gewoon 1 van m'n ludieke grapjes die ik poste.
Maarreuh, je gaat me vanaf nu dus elk topic achtervolgen met loos geblaat zonder het ook maar enigszins te onderbouwen begrijp ik?
Bingoquote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Scepsis het volgende:
Kom eerst met die link, zoals je telkens bij mij vroeg.
ik leverde bewijs dat ik volvomeister was, met die account vroeg ik eerst (kijk es naar de datum) in je fotoboek om een link die je nog steeds niet durft te geven.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bingo.
Ik vroeg (immers, verleden tijd) jou dus eerst om de link...
Komt u maar.
Yep, was ik... En nu?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Scepsis het volgende:
uit je gequote tekst kan ik jammer genoeg niet opmaken of er feitelijk staat dat je eerst was
Ik was het eerst zeg ik net... Dus idd, linkjes posten... Oh, en een foto van jezelf las ik netquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Scepsis het volgende:
[..]
De gevraagde link posten. Is dat zó moeilijk te begrijpen ?
Nee, dat heb ik niet beweerd. Nooit gedaan trouwens. In tegenstelling tot jou lieg ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik was het eerst zeg ik net... Dus idd, linkjes posten...
Oh goed plan! Ik houd gewoon m'n mond dicht!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet beweerd. Nooit gedaan trouwens. In tegenstelling tot jou lieg ik niet.
Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf Helemaal onderaan, Volvomeister = scepsis dus.
[afbeelding]
je valt wederom door de mand, hoewel je door je manipulatie nog probeert te redden wat te redden valt. Posten die link of hou je leugenachtige mond eens dicht.
ah, tof. De standaard reactie wanneer iemand zijn verlies niet wilt erkennen: wegvluchten. Trouwens, ik vraag om een link en dan moet ik ineens een foto gaan postenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh goed plan! Ik houd gewoon m'n mond dicht!
Dat hielp in m'n fotoboek immers ook... Waarna je als een autistisch kleutertje begon te stampvoeten en spammen dat ik moest reageren.
Al sinds je me begon te stalken in m'n fotoboek jochie...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Scepsis het volgende:
ah, tof. De standaard reactie wanneer iemand zijn verlies niet wilt erkennen: wegvluchten. Trouwens, ik vraag om een link en dan moet ik ineens een foto gaan posten![]()
Waarom moet ik ineens een foto postenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al sinds je me begon te stalken in m'n fotoboek jochie...
Djeez, al mijn posts uit je kop kennen, maar niet meer weten welke onzin je zelf allemaal uitkraamt.
[afbeelding]
Haha, goeie grap! Kan gewoonweg niet, want die link bestaat nietquote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb m'n link trouwens al onder de copy/paste
kijk, je begon zelf te jengelen wie het eerst vroeg. En je het allemaal niet echt goed begreep (of je deed overkomen alsof), ging ik een screenshot posten zodat je het misschien doorhad dat je fout zat.quote:
Nah, voorstel, anders kom ik nooit van je obsessieve gejankzak af:quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Scepsis het volgende:
kijk, je begon zelf te jengelen wie het eerst vroeg.
Probeer maar grappig te doen, je laffe huichelachtigheid wordt er niet minder om.
Kijk, da's nu een concrete post dan al dat geklep van jequote:Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, voorstel, anders kom ik nooit van je obsessieve gejankzak af:
Ik post de link.
Vervolgens post jij binnen een uur een foto van je logischerwijs behoorlijk misvormde kuthoofdje en kom je met de drie linkjes waar dit gezever mee begon.
Concrete post idd... Dus nu niet terug gaan krabbelen en de voorwaarden alsnog aan trachten te passen...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Scepsis het volgende:
Kijk, da's nu een concrete post dan al dat geklep van je
Post die link maar (let wel, nog steeds de naam van je bedrijf waar je werkt en je functie NIET ANDERS), dan post ik ook een foto van mezelf, beloofd.
Dat heb je wel degelijk beweerd:quote:Nu je dat aangevuld hebt met 3 voorwaarden wordt het wel moeilijk om in je 30k posts te gaan spitten. Een aantekening hierbij is dat ik nooit beweerd hebt dat je AL je verhalen eerder gepost had.
Jij de link (bedrijfsnaam en functie)
Ik daarna de foto.
Hm ?
Je beweert het zelfs al 3 keer gelezen te hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:42 schreef Scepsis het volgende:
Sneu mannetje, zo begin je ook met je carnavalsfoto's: steeds dezelfde geleuter en foto's.
In mn tijd op fok heb ik het bovenstaande zeker 3 keer of meer gelezen.
wacht ff hoor, je vulde die voorwaarden zelf bijquote:Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Concrete post idd... Dus nu niet terug gaan krabbelen en de voorwaarden alsnog aan trachten te passen...
Je uur gaat nú inquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.
btw, aan die voorwaarden voor de link (zoals in de fotoboek) wordt er NIKS BESMUIKT GEWIJZIGD, ja ?
Echt goed van jequote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je uur gaat nú in [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/3.gif]afbeelding][/url]
Als bonus staat er zelfs nog bij op welke afdeling ik werk.
Nu niet verder gaan met piepen, maar foto's en linkjes posten...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Echt goed van jeen wat is je functie daar en zoals ik beschreef werk je daar nu nog steeds ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |